Rubella Skrevet 23. august 2021 #49101 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg digger deg, @Felis! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. august 2021 #49102 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Beklager, feil statistikk Endret 23. august 2021 av Hunter7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 23. august 2021 #49103 Del Skrevet 23. august 2021 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Siste måned Kilde: socialblade.com Takk! Må du logge inn for å se det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. august 2021 #49104 Del Skrevet 23. august 2021 Imblar skrev (4 minutter siden): Takk! Må du logge inn for å se det? Ja. Merk at da følgerne sank til under 309 000, skjedde det noe. På EN dag. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49105 Del Skrevet 24. august 2021 Isola2 skrev (10 timer siden): Blir du seriøst krenket på vegne av eventuelle Skoda-eiere? Herregud.Det var en spøk. Jeg synes (foruten hestekjøtt-greia som bare var smakløs) han tok KG veldig på kornet.Det hakkes jo på ALT de gjør,så skjønner godt at han blir lei. Og nei..jeg støtter ikke sharenting-kjøret deres..men herregud..enkelte her bør logge av og trekke pusten litt innimellom! Nei, jeg ble ikke krenket. Men jeg skjønner jo hvorfor barn mobber, da en voksen mann på 40 år mobber. Og det er mange grunner til at folk velger å kjøre Skoda. Og hvorfor han klager på å kjøre det, kan man jo lure på. Hans familie er jo rimelig gjennomsnittsfamilie. Kone, 2 barn, hund og Volvo. Og ikke noe av det de viser frem i some tilsier at de er rike og vellykkede. Ferien tilbringes i syden, som så mange andre. I år har de vel ikke betalt for sin egen ferie engang. Og hvem man er som person bestemmes da ikke ut i fra om man er rik eller fattig, kjører Skoda eller BMW. Så istedet for å ha det gøy med disse kommentarene sine, så driter han seg heller ut. Og det som er ille er jo at han ikke skjønner det selv engang. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. august 2021 #49106 Del Skrevet 24. august 2021 Ganske tydelig at noe skjedde da de rykket ned til 308 000 følgere. Plutselig var det 270 nye følgere på en dag, mens trenden ellers i løpet av en måned er at de jevnt mister følgere. Ca 1000 pr mnd. Med denne utviklingen kan "nedgradert" fort bli permanent ser jeg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sølv_dugg Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49107 Del Skrevet 24. august 2021 For en uspiselig karakter han har skapt for seg selv på nett. Jeg håper ikke han er så lavpannet i virkeligheten som han fremstår, men årevis med damage control etter mer eller mindre ”uheldige” kommentarer gjør at jeg forbinder han med akkurat den han utgir seg for på nett. Han styrker ikke akkurat merkevaren til firmaet han er høyst profilert i. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49108 Del Skrevet 24. august 2021 De siste dagene har tråden i all hovedsak bestått av saklige innlegg om LKE sin famøse oppførsel på IG! Om noen få innlegg er usaklige/ufine oppfordrer jeg brukere til å rapportere disse, istedenfor å nedsnakke hele tråden/alle brukerne! 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49109 Del Skrevet 24. august 2021 Når man er en av de bedre stilte (økonomisk sett..) i samfunnet og strengt tatt representerer en bedrift, (pluss er et forbilde for sine barn), bør en ikke unngå uttrykk som "Lada-familie"? I allefall offentlige kanaler.. er det greit å si høyt uten å bli stempla som "lett-krenkelig"?🤔 I tillegg har han nettopp rodd seg ut av en blemme på IG med bilde av deler av påkjørt hest.. Altså, ligg litt lavt, mann. Du driter deg ut. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 24. august 2021 #49110 Del Skrevet 24. august 2021 Smugleseren skrev (10 timer siden): Vet at søsteren min vurderte å bruke CBE som reklame for firmaet sitt en gang for 6-ish år siden. Jeg spurte henne om hun fremdeles hadde samme tanken, men svaret var: NEI, ER DU GAL!!! (med veldig høy stemme!) Ingen som kontakter VG, forresten?? Kan du forklare litt utdypende om hvorfor du mener dette er en sak for VG? Kan du bare få meg til og skjønne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. august 2021 #49111 Del Skrevet 24. august 2021 (endret) Kollontaj skrev (9 timer siden): Ja. Merk at da følgerne sank til under 309 000, skjedde det noe. På EN dag. Så selv om de mistet følgere, valgte LKE å rante videre på sin Coach Eriksen profil? Som forøvrig handlet mer om en verbal krig mot brukere på KG, enn treningsrelaterte innhold. Endret 24. august 2021 av Lill :) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49112 Del Skrevet 24. august 2021 Lill skrev (2 minutter siden): Så selv om de mistet følgere, valgte LKE å rante videre på sin Coach Eriksen profil? The Devil works hard, but Lars Kristian Eirksen works harder. Sjelden har vel akkurat det uttrykket passet bedre enn nå. Han burde latt det bli med "beklagelsen" og så vært stille i noen dager. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. august 2021 #49113 Del Skrevet 24. august 2021 Angående det å kontakte media; jeg tror ikke disse menneskene er aktuelle nok til å få noen form for oppmerksomhet i tabloidene. Rett og slett. Folk flest har glemt hele fotballfrue-greia og det er begrenset hvor mange som ser bloggerne osv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. august 2021 #49114 Del Skrevet 24. august 2021 Kollontaj skrev (10 timer siden): Siste måned Kilde: socialblade.com Hva skjedde 11.august, med et hopp i følgertall på nesten 300? Eller 7.august, hvor drøyt 200 avfølger samtidig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49115 Del Skrevet 24. august 2021 Lada familien. Altså? Hva tror han at han er? Han kjører en liten Volvo, akkurat som «halve» Norge. Skoda er da minst like praktisk og fin bil i mitt hodet. Også at han legger ut bilde av noen som gjør stiller spørsmålstegn ved oppførselen hans sier litt om denne spesielle mannen. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 24. august 2021 #49116 Del Skrevet 24. august 2021 Pust skrev (Akkurat nå): Hva skjedde 11.august, med et hopp i følgertall på nesten 300? Eller 7.august, hvor drøyt 200 avfølger samtidig? 11. august tipper jeg at de kjøpte fake følgere. De har mange sånne. (Det er lett å se om man blar gjennom følgerlisten, det er mange med merkelige brukernavn, som nesten ikke har følgere selv, og som aldri har postet noe.) Jeg sjekket for moro skyld tilfeldigvis et par andre med veldig mange følgere (Jenny Skavlan og Jan Thomas), og de har også mange som er fake. Så det er sannsynligvis ganske vanlig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #49117 Del Skrevet 24. august 2021 (endret) Sophia_08 skrev (47 minutter siden): Når man er en av de bedre stilte (økonomisk sett..) i samfunnet og strengt tatt representerer en bedrift, (pluss er et forbilde for sine barn), bør en ikke unngå uttrykk som "Lada-familie"? I allefall offentlige kanaler.. er det greit å si høyt uten å bli stempla som "lett-krenkelig"?🤔 Det er ved slike utsagn at de avslører at de ikke er vant til mye penger eller klasse. Folk som er født inn i det oppfører seg nemlig ikke sånn, i hvert fall ingen av mine nærmeste i nærmiljøet vårt. De oppfører seg som nyrike russere. Endret 24. august 2021 av Beneviento 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 24. august 2021 #49118 Del Skrevet 24. august 2021 Om man scroller gjennom følgerne til CBE på insta er det bemerkelsesverdig mange med brukernavn av typen labt.v087x56hg, med 0 publiserte bilder, kontoen følger rundt 500 personer eller flere. Nå skal jeg selvsagt ikke påstå at CBE kjøper følgere, men det ser litt... mistenkelig ut. Det gjør det. 🙂 Et plutselig hopp i følgertall på +300 på en dag etter jevn nedgang i ukevis er også litt spesielt. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 24. august 2021 #49119 Del Skrevet 24. august 2021 miss summers skrev (20 minutter siden): Angående det å kontakte media; jeg tror ikke disse menneskene er aktuelle nok til å få noen form for oppmerksomhet i tabloidene. Rett og slett. Folk flest har glemt hele fotballfrue-greia og det er begrenset hvor mange som ser bloggerne osv. Jeg lurte egentlig på hvorfor dette er en VG sak... Hva har de gjort galt? Skjønner bilde aldri burde vært lagt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 24. august 2021 #49120 Del Skrevet 24. august 2021 MiniBaguette skrev (7 minutter siden): Om man scroller gjennom følgerne til CBE på insta er det bemerkelsesverdig mange med brukernavn av typen labt.v087x56hg, med 0 publiserte bilder, kontoen følger rundt 500 personer eller flere. Nå skal jeg selvsagt ikke påstå at CBE kjøper følgere, men det ser litt... mistenkelig ut. Det gjør det. 🙂 Et plutselig hopp i følgertall på +300 på en dag etter jevn nedgang i ukevis er også litt spesielt. Det er jo ganske gøy, for det er helt tydelig at de kjøper følgere, og samtidig gjør de narr av brukere som lager konto for å kommentere hos de. Blir ikke det to sider av samme sak? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå