Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isild skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sett de omtalte bildene han har lagt ut. Men det er mildt sagt upassende å gjøre. Glad det gikk bra med han, men følger også veldig med de som eier hesten - og hesten. Helt unødvendig og helt mangel på filter å legge ut bilder av et dyr på den måten. 

Jeg føler at de begge går bakover når det gjelder modenhet egentlig. 

Jeg er enig. Hadde det vært en ung person som hadde lagt ut noe som dette, kan man legge det på umodenhet. Men han er en voksen mann på snart 40. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler sterkt på at det var en rytter med hesten siden dette skjedde sent i går kveld. Ikke normalt og ri rundt på mørklagt veier på den tiden av døgnet. Jeg håper eier er en eller annen som ikke bruker Internett eller som ikke har hesten som kjæledyr, - for at det bildet når frem til eier er det nok en stor sjanse for. Jeg kan bare forestille meg om det var en del av katten min han la ut bilde av.... Har i grunn ikke ord... 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (13 minutter siden):

Det bildet er det følelseskaldt og ondskapsfullt å legge ut! Tenk om noen ved et uhell kjørte på Ozo, og publiserte liknende bilder etterpå ...

Og på samme bildet klarer jaggu fyren å skrive at han fikk skyss!

Jeg har ikke ord! 

Hjelper ikke mye at han har slettet det, han LA DET UT! Bare å komme på tanken at det skulle være greit...

Når man har levd av å selge/blottlegge sitt eget privatliv i årevis så har han nok ikke noe filter eller forståelse på hva som er akseptabelt sosialt sett å legge ut. Vi ser jo hva han har liret av seg tidligere i media og på diverse sosiale medier.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (3 minutter siden):

Tviler sterkt på at det var en rytter med hesten siden dette skjedde sent i går kveld. Ikke normalt og ri rundt på mørklagt veier på den tiden av døgnet. Jeg håper eier er en eller annen som ikke bruker Internett eller som ikke har hesten som kjæledyr, - for at det bildet når frem til eier er det nok en stor sjanse for. Jeg kan bare forestille meg om det var en del av katten min han la ut bilde av.... Har i grunn ikke ord... 

Tenker det samme. 

Ville han forresten brukt begrepet kattekjøtt eller hundekjøtt hvis det var snakk om et slikt dyr? Eller ville ikke "spøken" vært like morsom da?

Det hele er bare så utrolig respektløst at man nesten ikke tror det er sant!

Tankene går til eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Hut skrev (1 time siden):

Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer  når han har hatt en alvorlig bilulykke. 

Hvordan brukere opptrer?? Hvem er det som publiserer bilde av den døde, påkjørte hestens kjøtt på bilen og som forteller at "det ordnet seg med skyss 💯 hele veien til Sarpsborg 😍"?? Hadde det vært like stas om det var hans egen datters hest som var på sommerbeite og ble påkjørt og drept? Hadde det da vært like kult om bileieren la ut bilde av hestekjøttet på støtfangeren i sosiale medier og vist tommel opp og positive emojis fordi han fikk skyss helt hjem?

Tenk at du faktisk forsvarer så bedriten oppførsel 😱

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solaire
Nobile skrev (20 minutter siden):

Har har slettet de kritiske kommentarene på Instagram kontoen sin. 

Sikkert. Han pleier uansett å ta en real sletterunde når han skjønner hvor idiotisk han har oppført seg. Bildet av hestekjøtt på støtfangeren forsvinner nok kjapt når nok folk forteller ham at det er en ekstremt umoden og uempatisk ting å gjøre, spesielt for en godt voksen mann på snart 40 år. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (24 minutter siden):

Har har slettet de kritiske kommentarene på Instagram kontoen sin. 

Ja. Jeg så iallefall 1 kommentar som er slettet nå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (8 minutter siden):

Hvordan brukere opptrer?? Hvem er det som publiserer bilde av den døde, påkjørte hestens kjøtt på bilen og som forteller at "det ordnet seg med skyss 💯 hele veien til Sarpsborg 😍"?? Hadde det vært like stas om det var hans egen datters hest som var på sommerbeite og ble påkjørt og drept? Hadde det da vært like kult om bileieren la ut bilde av hestekjøttet på støtfangeren i sosiale medier og vist tommel opp og positive emojis fordi han fikk skyss helt hjem?

Tenk at du faktisk forsvarer så bedriten oppførsel 😱

Tror du må lære deg å lese😱Jeg skriver eksplisitt at jeg ikke forvarer dette i det i innlegget du siterer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (13 minutter siden):

Tror du må lære deg å lese😱Jeg skriver eksplisitt at jeg ikke forvarer dette i det i innlegget du siterer. 

Du kan jo muligens tygge litt på hva eieren av hesten tenker, når det gjelder skildringen av en ulykke på sosiale medier uten at eier har blitt involvert i hva som legges ut. Det er faktisk ikke ok å dele alt, selv om det kan oppfattes som veldig naturlig for enkelte i denne bransjen. Han skal være så glad for at det ikke var min hest han kjørte på. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Hut skrev (40 minutter siden):

Men det er jo nettopp saken du syns er ufin og ikke vil forsvare, som brukerne her inne reagerer på med avsky. Altså LKEs  publisering i sosiale medier av hestekjøtt på støtfangeren sammen med flere positive emojis om at han fikk ordnet skyss hjem. 

Screenshot_20210822-205537_Samsung Internet.jpg

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

?? Han blir da ikke kritisert for ulykken, men måten han håndterer det på. Å legge ut et bilde av kjøtt på bilen på en firma konto er jo ekstremt motbydelig. Ja, for det er en firma konto skjønner du, han skriver i bio ; jobb og trenmngskonto og publiserer på både sin «egen» konto og coach-Eriksen, samt at cbe har vist bilder av ulykken på sin konto. Det er helt tydelig at de vil ha oppmerksomhet rundt det. Tanken på at noen har mistet en hest har vist ikke streifet de, en hest kan være særdeles verdifull med tanke på penger, men den er også helt sikkert verdifull i forhold til at det er noens kosedyr. Kanskje et barn som hadde hesten på fjellbeite ? Men her er tanker at det er problem med leiebil og «kjøtt» på bilen. Den mannen er bare så ekstremt ufyselig, sånn ekstremt! At han i det hele tatt får lov til å ha dyr når han generelt er så lite glad i dyr er skummelt. 

sååå enig. Siste bittelille respekt for han forsvant der gitt. Uhyggelig rett og slett

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest igjennom de siste sidene her, er jeg sjokkert over LKE. Dette er lagt ut på en konto som er assosiert med hans kones bedrift, hvor han selv sitter i styret. At han ikke tenker på konsekvenser dette må ha for firmaet?? 

Dette er ikke hva jeg forbinder med en som er religiøs(ikke med noen relativt oppegående mennesker i det hele tatt).

For meg er det ganske viktig om man skal ta et selskap/en bedrift seriøst, at det ikke er noe å "ta" hverken eiere eller styremedlemmer på, da det er disse som drar profitt og som bestemmer retningen ASer skal gå. Her blir jo lista bare lengre og lengre... 

Bilder/lenke under for referanse til religøs. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2010/10/19/svar-pa-spørsmal-del-ii-3/Screenshot_20210822-225031_Chrome.thumb.jpg.77e3375fa0c0f875ecddae0866af4bb8.jpg

Endret av MacBeth
Fjernet dobbelt bilde
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (3 timer siden):

Det bildet er det følelseskaldt og ondskapsfullt å legge ut! Tenk om noen ved et uhell kjørte på Ozo, og publiserte liknende bilder etterpå ...

Og på samme bildet klarer jaggu fyren å skrive at han fikk skyss!

Jeg har ikke ord! 

Hjelper ikke mye at han har slettet det, han LA DET UT! Bare å komme på tanken at det skulle være greit...

Jeg skjønte ikke engang hva jeg så først, hestekjøtt...er det mulig?? Så langt fra innafor som det kan bli. 😠

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier han denne campingvogna eller er den lånt og han reklamerer for den? Tenker firmaet som i tilfelle eier eller sponser denne burde få se bildet og hva slags person de har med å gjøre. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 minutt siden):

Eier han denne campingvogna eller er den lånt og han reklamerer for den? Tenker firmaet som i tilfelle eier eller sponser denne burde få se bildet og hva slags person de har med å gjøre. 

Enig!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...