Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Hva tenker du om at han legger ut et bilde av deler av dyret han kjørte på da? Er det også innafor?

Ikke fått med meg at han har gjort det? Hvis han har gjort det så synes jeg ikke det er innafor nei. Men jeg synes det uansett er usmakelig at enkelte brukere ikke kan noe ligge og selv en alvorlig  bilulykke skal medføre kritikk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Ev kan han få tilkjørt leiebilen som normale folk 🙈men for all del, kan bli en fin tur over vidda det. 

Er d så enkelt? Har selv fått motorstopp en gang vi var på vei til vår påskeferie.. Vi hadde forsikring i orden men Nei det kom ingen leiebil til oss. Vi måtte sitte på med NAF som var snill og kjørte oss til ett leiebilfirma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (1 time siden):

Ser ut til at han fjernet det igjen rimelig kjapt. 
Skulle bare mangle, noe så vanvittig ufint. 

Bare så synd for han at internett aldri glemmer. Skaden er skjedd, uansett om han har slettet. Hadde han gjort det samme om det var en hund eller katt han kjørte på, lurer jeg på. 

Jeg makter ikke bli verken sint, skuffet eller opprørt over denne bedriften lenger. Jeg blir bare usigelig trist over at denne "bedriften" får holde på sånn som de gjør.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (4 minutter siden):

Ikke fått med meg at han har gjort det? Hvis han har gjort det så synes jeg ikke det er innafor nei. Men jeg synes det uansett er usmakelig at enkelte brukere ikke kan noe ligge og selv en alvorlig  bilulykke skal medføre kritikk. 

Det er lagt ut skjermdump av storyen over her. Jeg syns man kan sette spørsmålstegn ved oppførselen når fokus er at det er kjipt med leiebil heller enn at dyret døde. Det er heldig at han kjørte en så solid bil og at det ikke ble personskader, men ellers så viser han igjen at han mangler litt sosiale antenner mtp hva man legger ut. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Det er lagt ut skjermdump av storyen over her. Jeg syns man kan sette spørsmålstegn ved oppførselen når fokus er at det er kjipt med leiebil heller enn at dyret døde. Det er heldig at han kjørte en så solid bil og at det ikke ble personskader, men ellers så viser han igjen at han mangler litt sosiale antenner mtp hva man legger ut. 

Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer  når han har hatt en alvorlig bilulykke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer  når han har hatt en alvorlig bilulykke. 

Alvorlig bilulykke ? Å kjøre på en hest som dessverre dør, men lager moderate skader på bilen er ikke alvorlig bilulykke. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hut skrev (2 minutter siden):

Noen av brukerne her inne reagerer på hvordan han formidler ulykken. Det er ikke det samme som at de ikke har (hadde) sympati med ham.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (Akkurat nå):

Alvorlig bilulykke ? Å kjøre på en hest som dessverre dør, men lager moderate skader på bilen er ikke alvorlig bilulykke. 

Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (24 minutter siden):

Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst!

Jeg har ikke bedt denne personen å dele dette. Mulig at Berg Eriksen bør tenke seg om før han deler noe fra en så traumatisk opplevelse. I tillegg ligger nå all sympati hos den stakkars hesteeieren som har mistet dyret sitt, og i tillegg må forholde seg til at en empatiløs influenser har delt dette på sine offentlige kanaler. Og til og med spøkt om det, men hey skyss ordnet seg 👍🏼

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (36 minutter siden):

Man kan ikke skille adferd fra hendelse.
Hendelsen er alvorlig som du påpeker, men latterliggjøring av hendelse samt å poste deler av offer til ulykken bør ikke under noen omstendighet forsvares i form av eventuelle stråmann.

Det sagt har vi flere eksempler innen strafferett der personer får strengere straff for å ha tatt bilde av bl.a overgrepsoffer. Kun for å gi et eksempel på alvoret i å ta bilde av et offer. 

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke bedt denne personen å dele dette. Mulig at Berg Eriksen bør tenke seg om før han deler noe fra en så traumatisk opplevelse. I tillegg ligger nå all sympati hos den stakkars hesteeieren som har mistet dyret sitt, og i tillegg må forholde seg til at en empatiløs influenser har delt dette på sine offentlige kanaler. Og til og med spøkt om det, men hey skyss ordnet seg 👍🏼

Strengt tatt har han aldri bedt deg følge han heller…tror neppe hesteeier aner hvem denne fyren er..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet da jeg ser at det var et innlegg om hjelp til leiebil som var lagt ut.

Endret av Lill :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett de omtalte bildene han har lagt ut. Men det er mildt sagt upassende å gjøre. Glad det gikk bra med han, men følger også veldig med de som eier hesten - og hesten. Helt unødvendig og helt mangel på filter å legge ut bilder av et dyr på den måten. 

Jeg føler at de begge går bakover når det gjelder modenhet egentlig. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...