Hut Skrevet 22. august 2021 #48861 Del Skrevet 22. august 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Hva tenker du om at han legger ut et bilde av deler av dyret han kjørte på da? Er det også innafor? Ikke fått med meg at han har gjort det? Hvis han har gjort det så synes jeg ikke det er innafor nei. Men jeg synes det uansett er usmakelig at enkelte brukere ikke kan noe ligge og selv en alvorlig bilulykke skal medføre kritikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 22. august 2021 #48862 Del Skrevet 22. august 2021 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Ev kan han få tilkjørt leiebilen som normale folk 🙈men for all del, kan bli en fin tur over vidda det. Er d så enkelt? Har selv fått motorstopp en gang vi var på vei til vår påskeferie.. Vi hadde forsikring i orden men Nei det kom ingen leiebil til oss. Vi måtte sitte på med NAF som var snill og kjørte oss til ett leiebilfirma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 22. august 2021 #48863 Del Skrevet 22. august 2021 Imblar skrev (1 time siden): Ser ut til at han fjernet det igjen rimelig kjapt. Skulle bare mangle, noe så vanvittig ufint. Bare så synd for han at internett aldri glemmer. Skaden er skjedd, uansett om han har slettet. Hadde han gjort det samme om det var en hund eller katt han kjørte på, lurer jeg på. Jeg makter ikke bli verken sint, skuffet eller opprørt over denne bedriften lenger. Jeg blir bare usigelig trist over at denne "bedriften" får holde på sånn som de gjør. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. august 2021 #48864 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (4 minutter siden): Ikke fått med meg at han har gjort det? Hvis han har gjort det så synes jeg ikke det er innafor nei. Men jeg synes det uansett er usmakelig at enkelte brukere ikke kan noe ligge og selv en alvorlig bilulykke skal medføre kritikk. Det er lagt ut skjermdump av storyen over her. Jeg syns man kan sette spørsmålstegn ved oppførselen når fokus er at det er kjipt med leiebil heller enn at dyret døde. Det er heldig at han kjørte en så solid bil og at det ikke ble personskader, men ellers så viser han igjen at han mangler litt sosiale antenner mtp hva man legger ut. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 22. august 2021 #48865 Del Skrevet 22. august 2021 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Det er lagt ut skjermdump av storyen over her. Jeg syns man kan sette spørsmålstegn ved oppførselen når fokus er at det er kjipt med leiebil heller enn at dyret døde. Det er heldig at han kjørte en så solid bil og at det ikke ble personskader, men ellers så viser han igjen at han mangler litt sosiale antenner mtp hva man legger ut. Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer når han har hatt en alvorlig bilulykke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 22. august 2021 #48866 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer når han har hatt en alvorlig bilulykke. Alvorlig bilulykke ? Å kjøre på en hest som dessverre dør, men lager moderate skader på bilen er ikke alvorlig bilulykke. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48867 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg har ikke ord lenger for hva jeg mener om dette paret/bedriften. Lk legger ut bilde av kjøtt som henger på campen fra dyret han kjørte på og drepte, mens han sutrer fordi han må ha leiebil noen uker. Samtidig svimser mor i huset rundt og filmer barna som lager cupcake og kliner det utover i some. Hele greia er bare kvalmt. 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 22. august 2021 #48868 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer når han har hatt en alvorlig bilulykke. Noen av brukerne her inne reagerer på hvordan han formidler ulykken. Det er ikke det samme som at de ikke har (hadde) sympati med ham. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 22. august 2021 #48869 Del Skrevet 22. august 2021 Nobile skrev (Akkurat nå): Alvorlig bilulykke ? Å kjøre på en hest som dessverre dør, men lager moderate skader på bilen er ikke alvorlig bilulykke. Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. august 2021 #48870 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (24 minutter siden): Klarer du seriøst ikke å skjønne hva du selv skriver? Du kritiserer en mann som var utsatt for en alvorlig bilulykke som potensielt kunne endt mye verre. Istedenfor å la kritikken ligge og ha litt medfølelse for noe som sikkert var svært traumatisk må du bare gnåle videre om alt han kunne og burde gjort i den situasjonen. Skjerp deg seriøst! Jeg har ikke bedt denne personen å dele dette. Mulig at Berg Eriksen bør tenke seg om før han deler noe fra en så traumatisk opplevelse. I tillegg ligger nå all sympati hos den stakkars hesteeieren som har mistet dyret sitt, og i tillegg må forholde seg til at en empatiløs influenser har delt dette på sine offentlige kanaler. Og til og med spøkt om det, men hey skyss ordnet seg 👍🏼 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nobile Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48871 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (9 minutter siden): Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. Hvorfor blande inn “Hvis omatte dersom atte”. Det kunne potensielt gått mye bedre også. Alt jeg sier er at pr definisjon så er en bilulykke med ingen skader på personer ikke å regne som en alvorlig ulykke. når LK legger ut bilde av hestekjøttet tviler jeg også på at han synes det var fryktelig traumatisk 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48872 Del Skrevet 22. august 2021 Hut skrev (13 minutter siden): Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. Det var nok en MYE VERRE og langt mer traumatisk opplevelse for eieren av hesten som LKE kjørte ned! Og nå risikerer altså hesteeieren å se biter av det døde dyret sitt, brukt som underholdning av mannen som drepte dyret. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 22. august 2021 #48873 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Hut skrev (36 minutter siden): Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer når han har hatt en alvorlig bilulykke. Man kan ikke skille adferd fra hendelse. Hendelsen er alvorlig som du påpeker, men latterliggjøring av hendelse samt å poste deler av offer til ulykken bør ikke under noen omstendighet forsvares i form av eventuelle stråmann. Det sagt har vi flere eksempler innen strafferett der personer får strengere straff for å ha tatt bilde av bl.a overgrepsoffer. Kun for å gi et eksempel på alvoret i å ta bilde av et offer. Endret 22. august 2021 av gjestvest la til 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48874 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Hut skrev (26 minutter siden): Jeg synes det er utrolig kjipt at msn aldri klarer å la være å kritisere noe selv alvorlige bilulykker som kunne endt med alvorlig personskade og død. Forsvarer ikke å legge ut bilde av et dødt dyr, det er ikke innafor i det hele tatt. Men det unnskylder ikke hvordan enkelte brukere opptrer når han har hatt en alvorlig bilulykke. ?? Han blir da ikke kritisert for ulykken, men måten han håndterer det på. Å legge ut et bilde av kjøtt på bilen på en firma konto er jo ekstremt motbydelig. Ja, for det er en firma konto skjønner du, han skriver i bio ; jobb og trenmngskonto og publiserer på både sin «egen» konto og coach-Eriksen, samt at cbe har vist bilder av ulykken på sin konto. Det er helt tydelig at de vil ha oppmerksomhet rundt det. Tanken på at noen har mistet en hest har vist ikke streifet de, en hest kan være særdeles verdifull med tanke på penger, men den er også helt sikkert verdifull i forhold til at det er noens kosedyr. Kanskje et barn som hadde hesten på fjellbeite ? Men her er tanker at det er problem med leiebil og «kjøtt» på bilen. Den mannen er bare så ekstremt ufyselig, sånn ekstremt! At han i det hele tatt får lov til å ha dyr når han generelt er så lite glad i dyr er skummelt. Endret 22. august 2021 av 123Frustrert 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. august 2021 #48875 Del Skrevet 22. august 2021 Lill skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke bedt denne personen å dele dette. Mulig at Berg Eriksen bør tenke seg om før han deler noe fra en så traumatisk opplevelse. I tillegg ligger nå all sympati hos den stakkars hesteeieren som har mistet dyret sitt, og i tillegg må forholde seg til at en empatiløs influenser har delt dette på sine offentlige kanaler. Og til og med spøkt om det, men hey skyss ordnet seg 👍🏼 Strengt tatt har han aldri bedt deg følge han heller…tror neppe hesteeier aner hvem denne fyren er.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48876 Del Skrevet 22. august 2021 Isola2 skrev (4 minutter siden): Strengt tatt har han aldri bedt deg følge han heller…tror neppe hesteeier aner hvem denne fyren er.. Og hva så? Man legger da ikke ut et sånn bilde av et dyr man har kjørt på. Jeg skjønner ikke at noen kan forsvare dette! 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48877 Del Skrevet 22. august 2021 Det bildet er det følelseskaldt og ondskapsfullt å legge ut! Tenk om noen ved et uhell kjørte på Ozo, og publiserte liknende bilder etterpå ... Og på samme bildet klarer jaggu fyren å skrive at han fikk skyss! Jeg har ikke ord! Hjelper ikke mye at han har slettet det, han LA DET UT! Bare å komme på tanken at det skulle være greit... 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 22. august 2021 #48878 Del Skrevet 22. august 2021 Har han skjult hele kontoen sin? Eller har jeg blitt blokkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. august 2021 #48879 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Slettet da jeg ser at det var et innlegg om hjelp til leiebil som var lagt ut. Endret 22. august 2021 av Lill :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. august 2021 #48880 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg har ikke sett de omtalte bildene han har lagt ut. Men det er mildt sagt upassende å gjøre. Glad det gikk bra med han, men følger også veldig med de som eier hesten - og hesten. Helt unødvendig og helt mangel på filter å legge ut bilder av et dyr på den måten. Jeg føler at de begge går bakover når det gjelder modenhet egentlig. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå