Rev. Revenge Skrevet 19. august 2021 #48681 Del Skrevet 19. august 2021 CecilieX skrev (9 minutter siden): Så altså. Først bidrar CBE til press på barselkvinner ved å fronte flat mage. Deretter påtar hun seg rollen som rådgiver for barselkvinner i den hensikt å få følgere til sin treningsportal. Snedig. Allerede i 2013 var hun i fronten for å fremme trening gjennom svangerskapet, og delte villig vekk råd om trening for magen, fem uker før termin, beskyttet bak en forskningsartikkel og hennes egen PT, samt "Det er viktig for meg å poengtere at jeg er utrolig svai i ryggen, så på de bildene hvor dette ser unaturlig ut, er det altså ikke det." Også her er kommentarfeltet igjen et frydefullt gjensyn med en blogger i toppform hva gjelder sleivkjeft. Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2013/10/28/gravid-10-enkle-treningsovelser/comment-page-1/ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 19. august 2021 #48682 Del Skrevet 19. august 2021 Liker-klikkene er få, og det er ikke mange følgere på Netfit. Men det er urovekkende de kommentarene fra menneskene som følger Netfit og tenker at dette er et profesjonelt opplegg. Under spørsmålet fra Netfit om hva følgere ønsker av innhold er det ei som lurer på hvordan hun kan få magemuskler slik som Caroline. Altså.. Det er faktisk mennesker, sikkert mange som tror at de kan få lik kropp som henne, det er nitrist! Ja, selvfølgelig kan noen få synlige magemuskler med et kosthold som er rettet mot den hensikten og noe trening, men nå må folk skjerpe seg! Kroppen vår er unik, ikke alle kan få synlige magemuskler. Ikke alle har mulighet til å trene hele dagen. Ikke alle har den genetikken. Fader altså. Kan ikke folk være fornøyde med god helse? Dette burde være fokuset til en treningsportal eller hva nå enn dette rælet er. Vet at fitfocuse blir nevnt ofte, men dette er en fantastisk konto som fokuserer på det indre og ikke det ytre. I tillegg det der tullet om trening etter graviditet. Jeg blir provosert. Det er ikke sant at du kan jogge når du føler deg klar etter fødsel. Klart det er store individuelle forskjeller, men en fin regel er minst 6 uker. Det hadde ikke kosta dem en kalori å føye til dette. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 19. august 2021 #48683 Del Skrevet 19. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden): Allerede i 2013 var hun i fronten for å fremme trening gjennom svangerskapet, og delte villig vekk råd om trening for magen, fem uker før termin, beskyttet bak en forskningsartikkel og hennes egen PT, samt "Det er viktig for meg å poengtere at jeg er utrolig svai i ryggen, så på de bildene hvor dette ser unaturlig ut, er det altså ikke det." Også her er kommentarfeltet igjen et frydefullt gjensyn med en blogger i toppform hva gjelder sleivkjeft. Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2013/10/28/gravid-10-enkle-treningsovelser/comment-page-1/ Uvant å se henne med et normalt treningsantrekk… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. august 2021 #48684 Del Skrevet 19. august 2021 Kollontaj skrev (8 timer siden): IG går jo helt ræva for dem for tida, de siste bildene/innleggene er knapt over 2000 likes. Selv unger og hunder har mistet sin boost-effekt. Og Godt er det - kanskje de slutter misbruke barna i så måte 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 19. august 2021 #48685 Del Skrevet 19. august 2021 Har storyene med tips om fødsler blir slettet? 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. august 2021 #48686 Del Skrevet 19. august 2021 Oline12 skrev (1 time siden): Liker-klikkene er få, og det er ikke mange følgere på Netfit. Men det er urovekkende de kommentarene fra menneskene som følger Netfit og tenker at dette er et profesjonelt opplegg. Under spørsmålet fra Netfit om hva følgere ønsker av innhold er det ei som lurer på hvordan hun kan få magemuskler slik som Caroline. Altså.. Det er faktisk mennesker, sikkert mange som tror at de kan få lik kropp som henne, det er nitrist! Ja, selvfølgelig kan noen få synlige magemuskler med et kosthold som er rettet mot den hensikten og noe trening, men nå må folk skjerpe seg! Kroppen vår er unik, ikke alle kan få synlige magemuskler. Ikke alle har mulighet til å trene hele dagen. Ikke alle har den genetikken. Fader altså. Kan ikke folk være fornøyde med god helse? Dette burde være fokuset til en treningsportal eller hva nå enn dette rælet er. Vet at fitfocuse blir nevnt ofte, men dette er en fantastisk konto som fokuserer på det indre og ikke det ytre. I tillegg det der tullet om trening etter graviditet. Jeg blir provosert. Det er ikke sant at du kan jogge når du føler deg klar etter fødsel. Klart det er store individuelle forskjeller, men en fin regel er minst 6 uker. Det hadde ikke kosta dem en kalori å føye til dette. Du nevner mange viktige punkt her som helt klart viser hvor lite peiling de har både trygg og sunn trening og tilnærming til dette. ALL denne løpingen også - den er nærmest ekstrem og ikke noe som bør presenteres som noe folk flest bør gjøre på samme nivå og i samme mengder. Variert trening burde være et nøkkel fokus når de skal råde andre. Også å nevne restitusjon og hvile dager. Dernest burde de gi sunne gode råd i forhold til kosthold og ikke fronte et kosthold som gjør at de begge gradvis blir tynnere og tynnere på et slikt nivå at det snart ikke er innenfor å ha sunne, balanserte kropper. Det er lett å bygge opp under feil kroppsfokus og gi et press til å til å bli tynnest mulig 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. august 2021 #48687 Del Skrevet 19. august 2021 Marioposa skrev (1 time siden): Hva slags utdannelse har LKE innen trening? Halvtårs helgekurs aka PT-utdanningen hos Active Education? Bachlerorgrad? Mastergrad? Hva slags grad har Adrian? Og hva med CBE??? Adrian Paul er vel den som har mest kompetanse og erfaring på treningsområdet. Hva gjelder kompetanse om trening under og etter svangerskap er dette ikke dokumentert. Lars Kristian Eriksen har et PT-kurs gjennom AFPT. Om det er fullført og bestått vet jeg ikke. Om bachelorgrad i ernæring fra Bjørknes er fullført og bestått vites ikke. Ingenting av dette er dokumentert. Caroline Berg Eriksen har et halvgått PT-deltidsstudium på deltid, som viste seg å være reklame for Active Education. Da samarbeidet var over, klarte ikke Fotballfrue å yte mer tid på studier. Følgende kompetanse er publisert på Netfit AS sin instakonto. Ut fra opplysningene ser jeg ikke hvem av disse tre som innehar hva. Hvis jeg f.eks. er interessert i trening og PT uten forkunnskaper, sier det meg ingenting annet enn "fjonge ord jeg må google". Bortsett fra at jeg mistenker at alt er Adrian Pauls kompetanse som brukes. Se skjermdump. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. august 2021 #48688 Del Skrevet 19. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden): Adrian Paul er vel den som har mest kompetanse og erfaring på treningsområdet. Hva gjelder kompetanse om trening under og etter svangerskap er dette ikke dokumentert. Lars Kristian Eriksen har et PT-kurs gjennom AFPT. Om det er fullført og bestått vet jeg ikke. Om bachelorgrad i ernæring fra Bjørknes er fullført og bestått vites ikke. Ingenting av dette er dokumentert. Caroline Berg Eriksen har et halvgått PT-deltidsstudium på deltid, som viste seg å være reklame for Active Education. Da samarbeidet var over, klarte ikke Fotballfrue å yte mer tid på studier. Følgende kompetanse er publisert på Netfit AS sin instakonto. Ut fra opplysningene ser jeg ikke hvem av disse tre som innehar hva. Hvis jeg f.eks. er interessert i trening og PT uten forkunnskaper, sier det meg ingenting annet enn "fjonge ord jeg må google". Bortsett fra at jeg mistenker at alt er Adrian Pauls kompetanse som brukes. Se skjermdump. Nå har vel ingen av de to andre studert på Norges Idrettshøgskole eller har nivå 4 som PT (som vistnok er det høyeste nivået). Så de to referansene vil jeg tro er til Adrian Paul. Hva det siste er (Poliquin level 1&2) får andre som har bedre kompetanse enn meg uttale seg om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. august 2021 #48689 Del Skrevet 19. august 2021 123Frustrert skrev (42 minutter siden): Har storyene med tips om fødsler blir slettet? 🙄 Trening etter fødsel er slettet ja. Men de la ut enda et tips før de slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 19. august 2021 Populært innlegg #48690 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) Disse folka er de siste noen burde ta imot råd fra om trening etter fødsel. De fronter ikke noe annet enn kroppspress og selvdigging, noe man IKKE trenger som nybakt mor. Når man legger ut bilder av seg selv i sexy undertøy 4 dager etter fødsel er fokuset på helt feil sted. Jeg er så lei av det kroppshysteriet man blir møtt med. Trill en tur med barnevogn heller. Endret 19. august 2021 av Surikatt 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. august 2021 #48691 Del Skrevet 19. august 2021 Surikatt skrev (1 time siden): Disse folka er de siste noen burde ta imot råd fra om trening etter fødsel. De fronter ikke noe annet enn kroppspress og selvdigging, noe man IKKE trenger som nybakt mor. Når man legger ut bilder av seg selv i sexy undertøy 4 dager etter fødsel er fokuset på helt feil sted. Jeg er så lei av det kroppshysteriet man blir møtt med. Trill en tur med barnevogn heller. sååååå enig tragiske forbilder med forskrudd kroppsfokus 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 20. august 2021 #48692 Del Skrevet 20. august 2021 Fnugg1 skrev (På 15.8.2021 den 5.11): Synes hun har blitt ekstremt tilgjort i det siste, som om hun spiller en rolle i en film Du er jo inne på noe, for hun spiller nettopp en rolle. Hun er businessens image i en slags blanding av stillfilm og kortfilmer. Alt er nøye regissert. Så tja, hvem ville ikke følt de nærmest spilte i en serie om de hadde drevet businessen på den måten CBE og mange i bransjen gjør? Man er hovedperson i en serie om sitt liv. Tusenvis følger med og blir underholdt daglig, år etter år. Hele konseptet er egentlig ganske vanvittig. Samfunnet vårt har tatt en merkelig vending. Jeg kunne lettere å akseptert slike businesskonsepter om det ikke var så mange på rollelisten. Og da tenker jeg på barn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 20. august 2021 #48693 Del Skrevet 20. august 2021 Så de legger ut råd for barselkvinner på sin profesjonelle kanal som er så dårlige at de faktisk må slette dem? Når man tror at man ikke kan bli sjokkert lenger… 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. august 2021 #48694 Del Skrevet 20. august 2021 Hallepalle2 skrev (20 minutter siden): Så de legger ut råd for barselkvinner på sin profesjonelle kanal som er så dårlige at de faktisk må slette dem? Når man tror at man ikke kan bli sjokkert lenger… Mulig de har skjønt at de tråkket i salaten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 20. august 2021 #48695 Del Skrevet 20. august 2021 Når jeg var fast leser av bloggen hennes leste jeg aldri kommentarfeltet. Var ikke det jeg var ute etter, men fine bilder, gode tips både når det gjaldt trening, oppskrifter, hudpleie etc. Dette treningsinnlegget det er linket til over her med påfølgende kommentarfelt grøsser jeg av. Er det mulig å ha en så vanvittig ovenfra og ned holdning! Så deilig det må være å kunne alt i hele verden, og ikke trenge å lytte til hverken tips eller råd fordi ”jeg vet det” Ingen kan alt, heldigvis, og det er jo nettopp ved å dele kunnskap og ta til seg andres kunnskap at man vokser både på et profesjonelt plan, men også personlig. Man kan iallfall slå fast at ydmyk er noe hun ikke har vært de siste 8 årene, minst. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinbolla Skrevet 20. august 2021 #48696 Del Skrevet 20. august 2021 Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Så de legger ut råd for barselkvinner på sin profesjonelle kanal som er så dårlige at de faktisk må slette dem? Når man tror at man ikke kan bli sjokkert lenger… Alle stories på Instagram slettes etter 24 timer, så dette er helt standard. Mulig de har lagt spørsmålsrunden under «høydepunkter» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 20. august 2021 #48697 Del Skrevet 20. august 2021 Blondinbolla skrev (52 minutter siden): Alle stories på Instagram slettes etter 24 timer, så dette er helt standard. Mulig de har lagt spørsmålsrunden under «høydepunkter» Jo, men de ble lagt ut i går og var borte på kvelden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. august 2021 #48698 Del Skrevet 20. august 2021 Blondinbolla skrev (54 minutter siden): Alle stories på Instagram slettes etter 24 timer, så dette er helt standard. Mulig de har lagt spørsmålsrunden under «høydepunkter» Innleggene ble slettet før det. Det er ikke nødvendigvis negativt at det ble slettet. Det er bra at man rydde opp etter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 20. august 2021 #48699 Del Skrevet 20. august 2021 De rådene om trening etter fødsel viser tydelig hvor EKSTREMT selvsentrert og kunnskapsløs fruen er. Bare fordi hun hadde ukompliserte svangerskap og fødsler med påfølgende god treningsstart så tror hun at alle aldre også bare hopper tilbake i treningstightsen umiddelbart klare for løpetur 😒 Hadde hun hatt kunnskap hadde svaret vært mer nyansert, innholdsrikt og evt henvist til fagpersoner. Nei, følg heller pia seeberg, melina magulas ++ noen med faktisk kunnskap! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. august 2021 #48700 Del Skrevet 20. august 2021 Katten89 skrev (3 minutter siden): De rådene om trening etter fødsel viser tydelig hvor EKSTREMT selvsentrert og kunnskapsløs fruen er. Bare fordi hun hadde ukompliserte svangerskap og fødsler med påfølgende god treningsstart så tror hun at alle aldre også bare hopper tilbake i treningstightsen umiddelbart klare for løpetur 😒 Hadde hun hatt kunnskap hadde svaret vært mer nyansert, innholdsrikt og evt henvist til fagpersoner. Nei, følg heller pia seeberg, melina magulas ++ noen med faktisk kunnskap! Det kan være forfattet av en mann eller to også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå