Knope Skrevet 16. juli 2021 #46501 Del Skrevet 16. juli 2021 Glad jeg rakk å se @FruJohansen sin remiks-reel på IG før The Eriksens fjernet muligheten. Så treffende! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. juli 2021 #46502 Del Skrevet 16. juli 2021 Imblar skrev (5 minutter siden): Glad jeg rakk å se @FruJohansen sin remiks-reel på IG før The Eriksens fjernet muligheten. Så treffende! Fortell! Så det ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. juli 2021 #46503 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden): Fortell! Så det ikke. Jeg rakk det heller ikke, men: https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Endret 16. juli 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 16. juli 2021 #46504 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Imblar skrev (22 minutter siden): Glad jeg rakk å se @FruJohansen sin remiks-reel på IG før The Eriksens fjernet muligheten. Så treffende! Jeg rakk også se det! Trist at det ble fjerna så fort, rakk ikke dele det med noen Skal sies at jeg allerede hadde delt den originale reklamen med flere venninner, da! God underholdning i de reklamene der. Endret 16. juli 2021 av Rubella 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. juli 2021 #46505 Del Skrevet 16. juli 2021 Rubella skrev (2 minutter siden): Jeg rakk også se det! Trist at det ble fjerna så fort, rakk ikke dele det med noen Skal sies at jeg allerede hadde delt den originale reklamen med flere venninner, da! God underholdning i de reklamene der. Å, fillern. Rakk ikke å se den, men originalen har jeg sett, og jeg skal innrømme at den ga meg en god latter. Særlig med tanke på hvordan det må se ut når de lager slike videoer ... Musikkvalget var i kleineste laget. Det må ha vært en glipp? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 16. juli 2021 #46506 Del Skrevet 16. juli 2021 Finlay skrev (19 minutter siden): Jeg rakk det heller ikke, men: https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Hvordan kan Eriksen fjerne noe fra fru Johansen sin IG? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 16. juli 2021 #46507 Del Skrevet 16. juli 2021 Jobbermedbarn skrev (44 minutter siden): Fortell! Så det ikke. @Finlay fikk vel oppsummert det greit. Synd det ble fjernet så raskt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 16. juli 2021 #46508 Del Skrevet 16. juli 2021 Hallepalle2 skrev (33 minutter siden): Hvordan kan Eriksen fjerne noe fra fru Johansen sin IG? Noe med copy right kanskje? Ellers så trodde jeg at de mente at all PR er god PR. Så feil kan man ta. Godt jobba av @FruJohansen, uansett! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10.54 Skrevet 16. juli 2021 #46509 Del Skrevet 16. juli 2021 39 minutter siden, Hallepalle2 said: Hvordan kan Eriksen fjerne noe fra fru Johansen sin IG? Innlegget det er snakk om er basert på innlegget til CBE, som en slags sitering, og CBE har nok en viss kontroll på dette innholdet gjennom appen, slik at de kan hindre bestemte brukere i å "sitere" dem offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. juli 2021 Populært innlegg #46510 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Jeg rakk heldigvis å se @FruJohansens video😂 Jeg ser hun spør hvorfor Eriksens ikke vil ta kritikken på denne måten. Tar Eriksens kritikk på noen som helst måte? Paret svarer med å blokkere. Det kunne vært verre, de kunne pusset blodfansen på henne, hengt henne ut, stalket henne på nett, kalt henne psykobitch eller truet med en kule i panna. Jeg leste teksten som FruJohansen la ved videoen, og det var saklig og høyst berettiget kritikk. Essensen var: hvorfor tar paret jobben sin så lite seriøst? Reaksjonen deres er altså like lite seriøs som alt annet. For meg virker det som om de har gitt opp. Glansdagene er forbi, de er drittlei jobben og er tomme for ideer. Fokuset deres ligger ikke lenger på å ose kvalitet, alt som betyr noe er å være tynn. Og hvis man legger det til grunn, har de braksuksess. Særlig LKE, som gikk fra å være vektstabil i alle år, til plutselig gå ned 7 kilo. Gratulerer, for en bragd! Nå spørs det bare om det går an å leve av lav fettprosent, kombinert med bøllete oppførsel. Endret 16. juli 2021 av Felis 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. juli 2021 #46511 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hvordan kan Eriksen fjerne noe fra fru Johansen sin IG? Det har å gjøre med en ny funksjon på Instagram, remix av Reels, som kan aktiveres for alle/ alle reels-videoer man poster, eller deaktiveres enten for alle eller individuelt, såvidt jeg skjønner (jeg har ikke testet funksjonen selv). https://www.hebergementwebs.com/instagram/hvordan-bruke-den-nye-funksjonen-til-remix-av-instagram-hjul Det blir litt på samme måte som man kan velge at spesifikke følgere av egen konto ikke skal få se feks stories eller til og med nye innlegg en poster. IG kommer stadig med slike muligheter, der man kan ikke trenger å blokkere en følger fullstendig, men "del-blokkere" for visse funksjoner/ reaksjoner fra egen konto. Så CBE fjerner ikke noe fra fru Johansen sin IG, hun blokkerer bare fru Johansen fra å kommentere en reels-video på CBE sin konto med en "svar-video", altså en remix. Endret 16. juli 2021 av Aricia 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 16. juli 2021 Populært innlegg #46512 Del Skrevet 16. juli 2021 Felis skrev (1 time siden): Jeg rakk heldigvis å se @FruJohansens video😂 Jeg ser hun spør hvorfor Eriksens ikke vil ta kritikken på denne måten. Tar Eriksens kritikk på noen som helst måte? Paret svarer med å blokkere. Det kunne vært verre, de kunne pusset blodfansen på henne, hengt henne ut, stalket henne på nett, kalt henne psykobitch eller truet med en kule i panna. Jeg leste teksten som FruJohansen la ved videoen, og det var saklig og høyst berettiget kritikk. Essensen var: hvorfor tar paret jobben sin så lite seriøst? Reaksjonen deres er altså like lite seriøs som alt annet. For meg virker det som om de har gitt opp. Glansdagene er forbi, de er drittlei jobben og er tomme for ideer. Fokuset deres ligger ikke lenger på å ose kvalitet, alt som betyr noe er å være tynn. Og hvis man legger det til grunn, har de braksuksess. Særlig LKE, som gikk fra å være vektstabil i alle år, til plutselig gå ned 7 kilo. Gratulerer, for en bragd! Nå spørs det bare om det går an å leve av lav fettprosent, kombinert med bøllete oppførsel. Enig. De må jo være drittlei jobben sin så sure og grinete som de fremstår (hjelper ikke å fjolle og fnise til kameraet, når oppførselen i kommentarfelt og ellers består av blokkering, hersketeknikker, arroganse og drittslenging - sistnevnte både kryptisk og helt ukryptert) De er "has been". Dumt de ikke ser det selv, men en viss underholdningsverdi begynner det jo å få for oss andre. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. juli 2021 #46513 Del Skrevet 16. juli 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Jeg rakk det heller ikke, men: https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Takk 🙌 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 16. juli 2021 #46514 Del Skrevet 16. juli 2021 Sandie skrev (4 timer siden): Ikke alle som forandrer seg så mye. Særlig ikke de som har arvelig anlegg for å være tynne/svært slanke. Alle forandrer seg fra man er 16 til man er i 30 årene. Hoftene utvikler seg i tenårene, lårene, magen, armene! Er man "naturlig" slank blir man mer "voksen" og proprosjonert i kroppen, og jeg tviler sterkt på at en 16åring naturlig har bryster som ser satt på ut, runde og struttende. Jeg har enda til gode å se en en kropp som trener så mye som hennes IKKE forandre seg på et eller annet vis fra man er 16 til man er noe og tretti. Dessuten er det blank løgn når man ser bilder fra hun het fotballfrue til treasures ble opprettet, for kroppen hennes har forandret seg. Et eksempel er her når hun giftet seg: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/19/1-ar/ og 11 års bryllups dag https://www.carolinebergeriksen.no/2021/06/21/11-ar-og-piknik-pa-stranden/ Sikkert bare nok en dårlig formulering av frua, men igjen så viser hun dårlig kommunikasjon og en tåpelig påståelighet man kun finner hos Berg-Eriksen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. juli 2021 #46515 Del Skrevet 16. juli 2021 MacBeth skrev (4 minutter siden): Alle forandrer seg fra man er 16 til man er i 30 årene. Hoftene utvikler seg i tenårene, lårene, magen, armene! Er man "naturlig" slank blir man mer "voksen" og proprosjonert i kroppen, og jeg tviler sterkt på at en 16åring naturlig har bryster som ser satt på ut, runde og struttende. Jeg har enda til gode å se en en kropp som trener så mye som hennes IKKE forandre seg på et eller annet vis fra man er 16 til man er noe og tretti. Dessuten er det blank løgn når man ser bilder fra hun het fotballfrue til treasures ble opprettet, for kroppen hennes har forandret seg. Et eksempel er her når hun giftet seg: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/19/1-ar/ og 11 års bryllups dag https://www.carolinebergeriksen.no/2021/06/21/11-ar-og-piknik-pa-stranden/ Sikkert bare nok en dårlig formulering av frua, men igjen så viser hun dårlig kommunikasjon og en tåpelig påståelighet man kun finner hos Berg-Eriksen. NETTOPP!! Funkygine og mange andre influencere som holder på med trening viser jo hvordan kroppen deres har forandret seg fra de var ung og til den alderen de er nå. CBE lyver 100% på alt som har med kroppen og utseendet hennes å gjøre. For bevisene ligger et google søk unna pga hun har flittig skrevet å lagt ut bilder av seg på bloggen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 16. juli 2021 Populært innlegg #46516 Del Skrevet 16. juli 2021 Ser på IG-story at PT/netfit-gründer coach_eriksen har pådratt seg en skade en uke før Det Oh Store løpet.. #saynomore 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 16. juli 2021 #46517 Del Skrevet 16. juli 2021 LilleSnupp skrev (9 minutter siden): Ser på IG-story at PT/netfit-gründer coach_eriksen har pådratt seg en skade en uke før Det Oh Store løpet.. #saynomore Og han som skulle kjempe mot Norges beste ultraløpere og alt! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. juli 2021 #46518 Del Skrevet 16. juli 2021 LilleSnupp skrev (11 minutter siden): Ser på IG-story at PT/netfit-gründer coach_eriksen har pådratt seg en skade en uke før Det Oh Store løpet.. #saynomore Er det ikke blitt til en vane at LK skader seg når han skal være med noe som har med løping å gjøre? Er ikke så oppdatert på han lengre. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. juli 2021 #46519 Del Skrevet 16. juli 2021 Tja, han løp jo et par mil både fredag, lørdag og søndag, så kanskje HVILE kan hjelpe. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 16. juli 2021 #46520 Del Skrevet 16. juli 2021 De har det med å «skade» seg rett før et løp. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå