Gjest Powerball Skrevet 8. juli 2021 #46161 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) PanR skrev (11 minutter siden): Det finnes en egen tråd om Vita og Wanda. Til de som er kritiske til hvem CBE samarbeider med, hvem burde hun samarbeide med? CBE kaster jo gjerne annonsørene sine under bussen for å fremheve seg selv (fremviser elendig passform for å skryte av midjen, fremhever brannsår etter klær for å vise at hun er barsk), så jeg tenker at det er gode grunner til at cbe nå sitter igjen med chiquelle som hadde avtale med 400 influensere til i fjor. Hun reklamerte for noen bilder forrige uke, husker ikke annonsør, men der hadde hun bare stilt opp bildene inntil veggen. Det ene bildet sto til og med på gulvet. Jeg tror rett og slett ikke at det er tid til annet enn hobbyer og selfies på villa kulås. Endret 8. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 8. juli 2021 #46162 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Torden skrev (5 minutter siden): Les editen min 🥰 jeg ville valgt smalere enn modellen, men gjerne pittelitt løsere enn CBE. Aha! Så ikke editen! Ja, en mellomting mellom pølseskinn og formløst kanskje hadde vært bedre. Endret 8. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanR Skrevet 8. juli 2021 #46163 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) --- Endret 8. juli 2021 av PanR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juli 2021 #46164 Del Skrevet 8. juli 2021 PanR skrev (21 minutter siden): Det finnes en egen tråd om Vita og Wanda. Til de som er kritiske til hvem CBE samarbeider med, hvem burde hun samarbeide med? Du vet da godt at de ble brukt som eksempler på at det finnes influencere som lander samarbeid med kjente merkevarer. Zalando feks samarbeider nok ikke med «alle som vil». (Jeg vet ikke nok om Zalando til å være bastant her.) CBE.no må samarbeide med hvem hun vil, jeg ser en trend der bedriften hennes ikke kan velge så mye. Det er mye likt som det de mer ukjente reklamerer for, gjerne klær i det billige segmentet - eller av lite bærekraftig kvalitet (My muse feks). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juli 2021 #46165 Del Skrevet 8. juli 2021 Rart det ikke har blitt postet noen kommentarer i "Sommer, helg..." innlegget på bloggen. Tipper det er et type innlegg som vanligvis for endel kommentarer. Har de tatt litt ferie før ferien kanskje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 8. juli 2021 #46166 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) PanR skrev (11 minutter siden): Skjønner. Men hvem synes du at hun bør samarbeide med? Jeg syns ikke de burde samarbeide med annonsører i det hele tatt. De er utdaterte og burde finne på noe helt annet enn SoMe. De er fremdeles helt besatte av kvinnekroppsidealet fra 2009 og evner ikke å utvikle seg videre. De stamper og sparker trassig på tolvte året, mens hesten forlengst er død. Andre og mer aktuelle influensere tar over, med god grunn. Endret 8. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juli 2021 #46167 Del Skrevet 8. juli 2021 AntiBullshit skrev (6 timer siden): Det merkeligste for min del er den maniske latteren bedriftseieren tvinger frem hver gang hun filmer seg selv til bedriftskontoen. Er det virkelig så gøy å være ferdig med trening/prøve nytt tøy/være ute i hagen/drikke iskaffe osv Har lagt merke til det samme, det føles ikke veldig naturlig i alle fall. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. juli 2021 #46168 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) allie skrev (På 7.7.2021 den 9.23): Var inne og så på det ene skjørtet hun reklamerte for på ig Story. Modellen har et skjørt som sitter helt annerledes. Tydelig at CBE bruker str xs fordi hun bare gjør det. Screenshot av ig Story og nettside til chiquelle. Jo mer jeg ser forskjellen på str. S på nettsidebildet sammenlignet med angivelig str. XS på de andre bildene, samtidig som jeg vet at skjørtet formodentlig er i polyester, er det helt klart at jeg ville gått for noe annet enn pølseskinnstørrelse (og ikke polyester heller). Særlig med tanke på at baken min er betydelig fyldigere enn midjen. Og med tanke på midje, hvordan kan dette skjørtet plutselig sitte etter i livet på bildene når elastiske treningstightser stadig vekk ikke gjør det på samme modell? Endret 9. juli 2021 av Revenge o'Cavatina 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juli 2021 #46169 Del Skrevet 8. juli 2021 429 kr for et lite skjørt i polyester? 😳😂 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 8. juli 2021 #46170 Del Skrevet 8. juli 2021 Inocybe skrev (På 6.7.2021 den 10.45): Jepp. Det er funnet mange varianter av falske kommentarer fra LKE/CBE. Og ingenting skaper tross alt leirbålfølelse på en blogg som en sikkelig omgang drittslenging utløst av en stygg kommentar som liksom dukker opp fra intet. Mange saklige kommentarer godkjennes ikke mens enkelte betydelig mer hetsene blir det… https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Da jeg fant fram link til kommetarjukset kom dette gullkornet fra LKE opp igjen 🤮. Hadde helt glemt hvor mye usympatisk dritt han har skrevet. " Lår som møtes er på ingen måte feminint, det er maskulint… ". Wow, bare wow… Hadde min samboer sagt noe sånt, tror jeg nesten jeg hadde kastet ham på dør. Det er ikke rart Caroline er opptatt av å være så tynn som mulig, hvis det er holdningen som fortsatt råder i heimen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 8. juli 2021 #46171 Del Skrevet 8. juli 2021 Har Ozo tatt lappen? Frua skryter av at han er så flink til å kjøre bil 😂 Dette er ikke kritikk altså, synes bare det var morsomt og litt søtt faktisk 🙂 Heller små snutter av hunden enn av barna, håper det forblir sånn resten av ferien deres også 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. juli 2021 #46172 Del Skrevet 8. juli 2021 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Var det ikke noen her inne som tipset om å ta bilde mens hun tanket bilen? Tadaaa: Greit nok at drivstoffslangen er lang, men hva er greia med å parkere så langt unna for å fylle tanken? Aner hun ikke hvor brei bilen er, eller er det kun for å ha plass til å posere på den måten? 🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. juli 2021 #46173 Del Skrevet 8. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Jo mer jeg ser forskjellen på str. S på nettsidebildet sammenlignet med angivelig str. XS på de andre bildene, samtidig som jeg vet at skjørtet formodentlig er i polyester, er det helt klart at jeg ville gått for noe annet enn pølseskinnstørrelse (og ikke polyester heller). Særlig med tanke på at baken min er betydelig fyldigere enn midjen. Og med tanke på midje, hvordan kan dette skjørtet sitte etter i livet når elastiske treningstightser stadig vekk ikke gjør det på samme modell? Man ser jo at skjørtet er så trangt at det legger seg en folde over selv når hun står rett opp og ned. Hvordan kan man sitte i et slikt plagg? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 8. juli 2021 #46174 Del Skrevet 8. juli 2021 Ok, nå skjønner jeg hvorfor barna får fri fra eksponering, de er ikke med på ferie, de er hos besteforeldrene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. juli 2021 #46175 Del Skrevet 8. juli 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Ok, nå skjønner jeg hvorfor barna får fri fra eksponering, de er ikke med på ferie, de er hos besteforeldrene. Det er bra, ferie hos besteforeldre og ferie fra eksponering😊 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juli 2021 #46176 Del Skrevet 8. juli 2021 Skrottefar skrev (17 minutter siden): Greit nok at drivstoffslangen er lang, men hva er greia med å parkere så langt unna for å fylle tanken? Aner hun ikke hvor brei bilen er, eller er det kun for å ha plass til å posere på den måten? 🤣 Forundrer meg ikke om det er plass til posering som er prioriteringen 😆Må jo vise frem klærne! (kroppen) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. juli 2021 #46177 Del Skrevet 8. juli 2021 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Forundrer meg ikke om det er plass til posering som er prioriteringen 😆Må jo vise frem klærne! (kroppen) Og aller helst stumpen.......viktig det vettu 🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juli 2021 #46178 Del Skrevet 8. juli 2021 Skrottefar skrev (7 minutter siden): Og aller helst stumpen.......viktig det vettu 🤣 Ja 😅 Aller helst skal vel man vel være sexy i alle slags situasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 8. juli 2021 Populært innlegg #46179 Del Skrevet 8. juli 2021 De er på ferie; skal trene, sove og gå tur. Det de gjør til vanlig, altså. 😅 (og før noen kommer for å «dere kritiserer alt», dette er ikke kritikk, bare en observasjon av narrativet. Samt at det ER litt morsomt, det er jo vanskelig med nytt innhold for noen som vanligvis trener på dagtid - og legger seg kl 22.) 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. juli 2021 #46180 Del Skrevet 9. juli 2021 Ingen kan beskylde dem for å ikke være konsekvente i alle fall. Narrativet er det samme 365 dager i året og budskapet like så. - CBE liker å trene mye - CBE er flink til å trene mye - CBE har flat mage og veltrent rompe. Hver dag, hele året. «Se, nå løper jeg på mølla» »Se, nå løper jeg i skogen» »Se, nå løper jeg på fjellet» »Se, nå løper jeg på ferie» »Se så langt jeg har løpt» »Se så fort jeg har løpt» »Se på rompa da» »Se på magen da» «Se, da!» «Se, da!» «Se på meg, da». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå