Kollontaj Skrevet 9. juni 2021 #44081 Del Skrevet 9. juni 2021 Lafamiglia skrev (8 minutter siden): Alle dem som ikke ser hets i denne tråden, har ikke skjønt poenget mitt, og er dermed ikke kvalifisert for å diskutere videre når det gjelder akkurat dette. (I tillegg finnes det mengder av hets som heldigvis har blitt moderert bort, men alle disse innleggene sto jo der en tid før moderator kom på banen.) Kritikk, saklig og av og til usaklig. Noe latterliggjøring, men svært sjelden hets (les ryddemeldingene). Forøvrig enig med @Felis. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 9. juni 2021 #44082 Del Skrevet 9. juni 2021 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Kritikk, saklig og av og til usaklig. Noe latterliggjøring, men svært sjelden hets (les ryddemeldingene). Forøvrig enig med @Felis. Joda, "hets" var muligens ikke riktig ord, men latterliggjøring, raljering, drittslenging, skittkasting og leting med lupe etter noe å kritisere, synes jeg karakteriserer mye av denne tråden. Hva med å bare kritisere det som er kritikkverdig i stedet? For der er det virkelig masse å ta av. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. juni 2021 #44083 Del Skrevet 9. juni 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Men jeg mener altså at fra Caroline Berg Eriksen sitt ståsted, så fremstår sikkert hele denne tråden som en gedigen mobb som hele tiden er ute etter å ta henne for noe. Og da blir det veldig lett (og dessuten sikkert helt naturlig) at saklig kritikk går med i det samme dragsuget. Den velbegrunnede og velfunderte kritikken "forsvinner" altså, og mister dessuten sin relevans i hennes øyne. Pluss i tillegg at det må være helt umenneskelig å stå i en sånn drittstorm. INGEN fortjener det. Hun er som tidligere skrevet et menneske hun også. Heldigvis så får hun det ikke med seg, bortsett fra når noen ivrige ‘venninner’ prøver å gjøre seg til venns med henne ved å sitere fra tråden. Det er ingenting som blir diskutert her som ikke cbe har valgt å publisere på sine offentlige plattformer. Alt som diskuteres her handler om bedriften og imaget de prøver å selge. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 9. juni 2021 Populært innlegg #44084 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Lafamiglia skrev (37 minutter siden): Joda, "hets" var muligens ikke riktig ord, men latterliggjøring, raljering, drittslenging, skittkasting og leting med lupe etter noe å kritisere, synes jeg karakteriserer mye av denne tråden. Hva med å bare kritisere det som er kritikkverdig i stedet? For der er det virkelig masse å ta av. Det er ditt syn. Personlig så hopper jeg over innlegg jeg finner uinteressante eller usaklige, omtrent som når jeg leser alt annet jeg synes er dårlig skrevet. Innrømmer at jeg ofte flirer av forestillingen gitt av folka i Sarpsborg, men akkurat det får de tåle, de lever jo av all slags oppmerksomhet. Min sterkeste motivasjon for å kritisere forretningsfolk, er når de ikke er troverdige og hederlige, når de driver med bløff og omgår fakta (herunder også bildemanipulering), samt at jeg ikke er spesielt glad i eksponering av barn og thinspo. At folk uten relevant utdanning og bakgrunn uttaler seg skråsikkert, synes jeg også er usjarmerende og kritikkverdig. Til slutt vil jeg nevne at bloggere som carolinebergeriksenno representerer et syn på natur og miljø som handler om overforbruk og legger opp til at leserne skal kjøpe og kjøpe, stadig noe nytt som frontes og svært lite av det er troverdig. Glem heller ikke at dersom noe veldedig skal omtales, tar CBE penger for det. Jeg misliker også sterkt personer som sitter i suiter og funderer på de fattige på gata. Det er kvalmt og forherliger klasseskillene, selv om de ikke ser det selv. Og ennå har jeg ikke nevnt de treningsgreiene de viser frem, det er trasig. Tror ikke så mye på det, heller, men noen gjør det tydeligvis. Keiseren er virkelig naken. Endret 9. juni 2021 av Kollontaj 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hanne357 Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #44085 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg synes @Lafamiglia har mange gode poeng, @Felis og @Kollontaj likeså. Jeg er en av de som synes tråden inneholder mye unødvendig og latterliggjørende, og vegrer meg for å delta for mye eller for ofte, og heller rapporterer eller holder meg unna når det er som verst. Jeg har også fulgt med lenge nok til å vite hva som skjer når noen kommer inn og kritiserer tråden i sin helhet: de brukerne som faktisk burde føle seg truffet (etter min mening) blir tyst for en stund, mens flere av de faste som er her for de punktene som er beskrevet som trådens formål, blir igjen og imøtekommer kritikken. (Så blir det meta, så blir det brukerdebatt og så blir tråden stengt). Alle brukere skal kunne stå for det de skriver, så synes du gjerne kan sitere enkeltinnlegg neste gang @Lafamiglia! Det får man tåle som deltaker her, spesielt hvis man slenger med leppa! På samme måte som bloggere bør tåle kritikk og takle når lesere spør hva de mener, til og med ned i detaljer, fordi de lever av å fortelle om livet sitt/selge produkter. Og nå begynner jeg å nærme meg det jeg tror er årsaken til at kritikken hagler: bedriften er spektakulært dårlige på å innrømme feil, imøtekomme kritikk eller legge til rette for gode ordskifter i egen kanal. Budskapene de sender er nok til dels inspirerende (fine matbilder) men også til dels intetsigende (bilde av kaffekopp, 216 dager på rad) til dels usympatiske (lar ufine kommentarer stå dersom det er til støtte for dem, kritiske kommentarer publiseres i mindre grad) til dels upassende (barn, kropp, alkohol) til dels ulovlige (drone i nasjonalpark, utlevering av personlig informasjon om barn, båndtvang, merking av reklame) og til dels farlige (så lite mat, så mange skritt, alltid størrelse XS) .Det er bare litt for mye kritikkverdig fra en bedrift hvis eneste geskjeft er å påvirke. For de kjører enveiskjøring og kan bli oppgitt eller synlig irriterte over at folk legger seg oppi alt, og legger i liten grad opp til konstruktiv dialog på egne flater. At de som kommunikasjon og salgskanal ikke er opptatt av budskapet som mottas, bare det som sendes, er helt utrolig og litt skremmende synes jeg. Og mer og mer akterutseilt blir de når de ikke får korreks fra omverdenen og fastholder sin belærende tone. At de også kan komme til avskrive den gode kritikken herfra fordi mye annet som skrives er ufint, er selvfølgelig synd, men en dum slutning å trekke. De burde hatt rådgivere som hjalp dem å sortere, hjalp dem å utvikle en strategi som ikke går på å være bedre enn sine lesere, eller selge troverdighet med åpenbare brister. Som Felis påpeker er denne trådens innhold satt sammen av ulike menneskers innlegg tog alle med sitt moralske kompass. Det gjør ikke tråden uangripelig, og det er ikke sikkert det gode alltid veier opp for det negative, men igjen - der er vi ulike. Noen er her for debatten og andre for underholdningen. Jeg synes noen av innleggene her er faktisk tankevekkende og velformulerte, med reell påvirkningskraft. Jeg har blant annet selv blitt langt mer oppmerksom på hva «thinspo» er og det gjør meg til en bedre tenåringsmamma. Dessuten er jeg blitt godt kjent med (hvorfor begynner dette å høres ut som en jobbsøknad?) lovverket rundt reklamering og det har gjort meg til en mer bevisst forbruker, som ofte melder til Forbrukertilsynet på deres eminente nettskjema, ulike former for brudd i sosiale medier - noe jeg også har lært om i denne tråden. For min egen del har jeg også tenkt at flere av innleggene her kunne vært gode kronikker og stått bedre alene uten de innleggene som jeg mener er støy. Men enn så lenge, er nytten fortsatt stor mener jeg. Så: Jeg deltar i denne tråden, ja. Kan jeg stå for alt som skrives her, nei. Kan jeg stå for det jeg selv skriver, ja. Forventer jeg at CBE også kan stå for det de skriver, ja. 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. juni 2021 #44086 Del Skrevet 10. juni 2021 Lafamiglia skrev (7 timer siden): Jeg skjærer ikke hele tråden over én kam. Jeg sier derimot at det også er saklige og velfunderte innlegg her. Lafamiglia skrev (5 timer siden): Øh, nei. Men jeg sliter oppriktig med å forstå folk som mener at det ikke finnes hets, latterliggjøring, osv. i denne tråden. For jeg mener at den er fullstendig gjennomsyret av det. Jeg mente bare at det blir fullstendig umulig å diskutere med noen som har det sånn. Jo, du drar hele tråden over en kam. Order «gjennomsyret» er ikke til å misforstå. Hvis din fanesak er å komme hets og latterliggjøring til livs er det feil strategi. Det er mye mer ubehagelig for en bruker å bli imøtegått, enn å lese generelle karakteristikker som de sannsynligvis ikke opplever at angår dem. Du ramser opp ting som er kritikkverdig hos CBE, og jeg må innrømme at jeg klør meg litt i hodet. For det du ramser opp er det jeg mener er essensen i tråden. Det er thinspo, kroppspress, eksponering av barn, dårlig merking og uetikk som er de sentrale punktene som diskuteres, i motsetning til mange andre tråder her inne. Du er opptatt av CBE som menneske og hva hun må føle. Det er sympatisk av deg. Problemet mitt er at det finnes en stor andel enkeltmennesker som rammes negativt av det hun presenterer i sine kanaler. Det er hos dem min sympati ligger. De trenger å lese den kritikken som målbæres i denne tråden. Det vil bevisstgjøre dem og forhåpentligvis hjelpe dem til å gjennomskue det som blir presentert. Disse vier du ikke en eneste tanke når du går inn for å devaluere hele tråden. Du rammer alle som målbærer den kritikken som du etter sigende er enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 10. juni 2021 #44087 Del Skrevet 10. juni 2021 Klementine skrev (7 timer siden): Ja, hva er det med hunden som gjør at den ikke kan gå i trapper? burde jo lære seg det. Han er jo 15 kg tung eller noe sånt. Valper skal helst ikke gå opp og ned mange trinn om dagen, dette har med utvikling/belastning av muskelmasse før rundt 4 mnd. Her er det tusenvis av meninger og fakta, og veldig mye avhenger av hunden, rase, hvor sterk og tung den er, farten og hvor bratt/lang trappa er. En vurderingssak der altså. Treasures AS bør vite bedre enn å stikke hånda inn i det vepsebolet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tantesofie Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #44088 Del Skrevet 10. juni 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Valper skal helst ikke gå opp og ned mange trinn om dagen, dette har med utvikling/belastning av muskelmasse før rundt 4 mnd. Her er det tusenvis av meninger og fakta, og veldig mye avhenger av hunden, rase, hvor sterk og tung den er, farten og hvor bratt/lang trappa er. En vurderingssak der altså. Treasures AS bør vite bedre enn å stikke hånda inn i det vepsebolet Men smårart å gjøre et poeng av at de bærer han noen trappetrinn nå, mens skitur i påsken, da han var betydelig mindre, var helt innafor. Som med alt annet virker det som de får stadig innfall til å formidle en holdning eller mening, som så skifter retning uken etter. Tror det er grobunnen til mye kritikk. Og mangel på troverdighet. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 10. juni 2021 #44089 Del Skrevet 10. juni 2021 Lafamiglia skrev (8 timer siden): Joda, "hets" var muligens ikke riktig ord, men latterliggjøring, raljering, drittslenging, skittkasting og leting med lupe etter noe å kritisere, synes jeg karakteriserer mye av denne tråden. Hva med å bare kritisere det som er kritikkverdig i stedet? For der er det virkelig masse å ta av. Jeg er veldig enig i at det til tider dukker opp lite saklige innlegg her, og de kommer gjerne fra de samme brukerne. Sånt er jo lite fruktbart i en ellers viktig debatt. Jeg rapporterer det som er regelbrudd, og resten må jeg nesten bare overse. Det er mange ulike brukere her, og ulik motivasjon for å delta i tråden, og da blir det sånn. Heldigvis er tråden etter min mening preget av saklige innlegg om de viktige temaene. Noe av det jeg synes er ekstra problematisk med reklamekanaler (for det er jo faktisk dét det er) som CBE, er at business og privatliv blandes i ei salig røre. Det blir nesten umulig å skille på hva som er hva, hvilket faktisk også er et mål, fordi den måten å gjøre reklame på funker best overfor forbruker. Kritikk mot bedriften blir da gjerne oppfattet som personlig kritikk mot menneskene bak, og bedriften kan enkelt trekke jeg er jo bare et menneske-kortet og unndra seg det meste av kritikk, inkludert den rettmessige. At noen faktisk velger en yrkesvei som dette er for meg en stor gåte. Man skal være rimelig spesiell, tror jeg. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. juni 2021 #44090 Del Skrevet 10. juni 2021 Malum skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig enig i at det til tider dukker opp lite saklige innlegg her, og de kommer gjerne fra de samme brukerne. Sånt er jo lite fruktbart i en ellers viktig debatt. Jeg rapporterer det som er regelbrudd, og resten må jeg nesten bare overse. Det er mange ulike brukere her, og ulik motivasjon for å delta i tråden, og da blir det sånn. Heldigvis er tråden etter min mening preget av saklige innlegg om de viktige temaene. Noe av det jeg synes er ekstra problematisk med reklamekanaler (for det er jo faktisk dét det er) som CBE, er at business og privatliv blandes i ei salig røre. Det blir nesten umulig å skille på hva som er hva, hvilket faktisk også er et mål, fordi den måten å gjøre reklame på funker best overfor forbruker. Kritikk mot bedriften blir da gjerne oppfattet som personlig kritikk mot menneskene bak, og bedriften kan enkelt trekke jeg er jo bare et menneske-kortet og unndra seg det meste av kritikk, inkludert den rettmessige. At noen faktisk velger en yrkesvei som dette er for meg en stor gåte. Man skal være rimelig spesiell, tror jeg. Jeg tenker at så lenge man kun kommenterer på ting som er lagt ut av bloggeren og ektemannen så er det innafor, selv på ting som for de fleste andre av oss er privat. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2021 #44091 Del Skrevet 10. juni 2021 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at så lenge man kun kommenterer på ting som er lagt ut av bloggeren og ektemannen så er det innafor, selv på ting som for de fleste andre av oss er privat. Så enkelt er det ikke, feks når det gjelder å diskutere innhold i innlegg som eksponerer barn, eller andre tredjepersoner som ikke har valgt å eksponere seg selv. Dessuten har måten man ordlegger seg på mye å si. Men ellers: Ikke noe av dette gjør generell diskreditering av debatten (i stedet for motsvar til enkeltinnlegg) til noe mer fruktbart eller berettiget. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. juni 2021 #44092 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) MacBeth skrev (3 timer siden): Valper skal helst ikke gå opp og ned mange trinn om dagen, dette har med utvikling/belastning av muskelmasse før rundt 4 mnd. Her er det tusenvis av meninger og fakta, og veldig mye avhenger av hunden, rase, hvor sterk og tung den er, farten og hvor bratt/lang trappa er. En vurderingssak der altså. Treasures AS bør vite bedre enn å stikke hånda inn i det vepsebolet Ja, men han har jo vært høyt og lavt helt siden de fikk han, så skjønte ikke dette her. Trodde jo nesten at han hadde blitt skadet av all denne fartingen! Men godt å lese at det antakelig ikke er det Han bæres jo støtt og stadig. Virker mindre fornøyd med det. Han er jo en stor bamse, så klart en da ikke vil bli bært for å se pen ut på bilde. Endret 10. juni 2021 av Klementine 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 10. juni 2021 #44093 Del Skrevet 10. juni 2021 11 hours ago, NewStart87 said: Tror ikke hun fjernet reiret, men hun jagde måkemor bort fra reiret fordi hun skulle bade der. Joda, reiret ble fjernet. Hun la ut flere videosnutter og bilder fra samme brygga i ettertid, og ingen måker eller reir der. Hun fikk spørsmål om hvordan det gikk med måkemor, å vi fikk aldri noe skikkelig svar. Kan skjønne at frua måtte jage bort måken, hun skrek jo i filmsnutten at hun skulle bade deeeeer, og at måken måtte flytte seg 😡 Empatiske mennesker med respekt for naturen og dyrelivet disse to 🤮 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ansjosen Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #44094 Del Skrevet 10. juni 2021 26 minutter siden, Minnie Mus said: Joda, reiret ble fjernet. Hun la ut flere videosnutter og bilder fra samme brygga i ettertid, og ingen måker eller reir der. Hun fikk spørsmål om hvordan det gikk med måkemor, å vi fikk aldri noe skikkelig svar. Kan skjønne at frua måtte jage bort måken, hun skrek jo i filmsnutten at hun skulle bade deeeeer, og at måken måtte flytte seg 😡 Empatiske mennesker med respekt for naturen og dyrelivet disse to 🤮 Jeg tror det hele igjen er mangelen på feedback, mangelen på en plan B i forretningsdriften, empati på det private plan vet hverken du eller jeg noe om. De har et oppsett som de mener virker og det er det de bruker, når noe skjer så ser de ikke muligheten til å endre bedriftens "go to" løsninger. Dette viste de også fram i påsken, det er ingen annen måte å feire påske på enn på fjellhytta til den mannlige innehaverens foreldre. Der skal man gå på ski, ha på skiklær, grille og det skal være idyll. Det virker som bedriften ikke klarer å lage idyll uten at de har visse kulisser med. Skalldyr skal spises ved havet (eller er det en innsjø?) Om sommeren sammen med hennes foreldre. Det SKAL bades fra brygga på samme hytte. Har man ikke disse kulissene kan man rett og slett ikke lage gode sommer/påske/høst/velgenhøytid innlegg kan man få et inntrykk av. De overnevnte tingene gjør at det hele fremstår veldig lite "omgjengelig", og langt mindre tiltrekkende enn de nok tror. De har prøvd å henge med på dreiningen mot friluftsliv, men får ikke helt til det heller, for det er ikke så lett å skape seg et friluftsliv hvor ingenting uforutsett skjer. De ser ikke at et helt greit "morratryne" fra en telttur selger inn følelsen bedre enn alt stasjet og all sminken. Med tanke på hvor lite firmaet er, og hvor mye management som finnes så burde de jo være en lettsnudd skute? Sånn fremstår det heller ikke, akkurat nå virker de jo like tungsnudde som en stor organisasjon med lite visjonær ledelse. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. juni 2021 #44095 Del Skrevet 10. juni 2021 Klementine skrev (12 timer siden): Ja, hva er det med hunden som gjør at den ikke kan gå i trapper? burde jo lære seg det. Han er jo 15 kg tung eller noe sånt. Flere raser, gjerne større raser, vokser såpass fort at de helst ikke skal gå i trapper det første året, ikke uvanlig dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmekkFull Skrevet 10. juni 2021 #44096 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Hunden er en 5-6 mnd nå, og den kan derfor fint gå opp til soverommet til natten, og ned igjen om morgenen - den skal bare ikke løpe opp og ned flere ganger om dagen. At han må bæres ned de få trinnene til hagen er bare tull. Den kan fint gå selv. Endret 10. juni 2021 av SmekkFull Rettet feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 10. juni 2021 #44097 Del Skrevet 10. juni 2021 Sjekk den foccaciaoppskriften idag. Hastverksarbeid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. juni 2021 #44098 Del Skrevet 10. juni 2021 Ellevira skrev (1 minutt siden): Sjekk den foccaciaoppskriften idag. Hastverksarbeid. Det må jo gå fort når såpass mange bare sitter og venter på at hun skal legge den ut... 😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 10. juni 2021 #44099 Del Skrevet 10. juni 2021 Lafamiglia skrev (13 timer siden): Øh, nei. Men jeg sliter oppriktig med å forstå folk som mener at det ikke finnes hets, latterliggjøring, osv. i denne tråden. For jeg mener at den er fullstendig gjennomsyret av det. Jeg mente bare at det blir fullstendig umulig å diskutere med noen som har det sånn. Kritikk er ikke hets. Er så lei av folk som ikke vet forskjell på det! Vær så god: https://snl.no/kritikk https://snl.no/hets Det ER forskjell på kritikk og hets. At influensere og deres fans ikke forstår forskjellen er innlysende. Som oftest er innlegg her inne sterkt kritiske, men også veldokumenterte. Treasures AS har valgt en levevei som består i stor grad av juks, løgner og uredelig oppførsel. Er det greit, mens at å kritisere bedriften for dette ikke er greit? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #44100 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Minnie Mus skrev (3 timer siden): Joda, reiret ble fjernet. Hun la ut flere videosnutter og bilder fra samme brygga i ettertid, og ingen måker eller reir der. Hun fikk spørsmål om hvordan det gikk med måkemor, å vi fikk aldri noe skikkelig svar. Kan skjønne at frua måtte jage bort måken, hun skrek jo i filmsnutten at hun skulle bade deeeeer, og at måken måtte flytte seg 😡 Empatiske mennesker med respekt for naturen og dyrelivet disse to 🤮 Jeg tror kanskje ikke de forstår det, og ikke vet det? Forstår at man selvsagt trekker seg unna hvis man ser et måkereir (reir, rådyrkje, elgkalver etc. Det er jo common knowledge) Jeg får meg ikke til å tro at de "driter i det". Jeg tror bare ikke de vet "vanlige ting" - som f.eks at man ikke plukker blomster i bed i parken, eller griller i skogen når det er bålforbud (selv om man har med medbrakt kull) De syns det er helt ok å dele bilder av barna sine på tross av at svært mange fagfolk anbefaler å IKKE gjøre det, ikke minst unicef. De syns det er ok fordi de vet hva som er best for sine barn (og argumentasjonen stopper der) De syns det er ok å kalle kritikere for møkkakjerring og psychobitch og ellers "rante" i kommentarfelt hos både kollegaer (Fitfocus) og hos annonsører ( Kremmerhuset) Dette er bare litt tanker jeg gjør meg ift hvordan de tolker skrevne og uskrevne regler i samfunn og relasjoner. De er ikke gode på det rett og slett. De fremstår som om de alltid vet best, og også vet "alt", men det kommer tydelig frem at det gjør de da virkelig ikke. Men, "ojj, dette var vi ikke klarer over, takk for at du sa i fra", eller: "du kommer med gode poenger vi ikke har tenkt på, men det skal vi gjøre. Takk for innspill" kommer man aldri til å høre fra den kanten. Så, enten så "driter de i det", eller så vet de det ikke og forstår det ikke. Begge deler er flaut. Endret 10. juni 2021 av Isild 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå