Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

skruf skrev (1 minutt siden):

Jeg synes å huske at CBE hadde et samarbeid med Ole Henriksen for mange år siden, men husker ikke når.

Hun har reklamert for produkter tidligere ja, var der jeg først hørte om dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11
hufsaaaaa skrev (1 minutt siden):

Hun har reklamert for produkter tidligere ja, var der jeg først hørte om dem.

Og nå skjønner jeg hvorfor en av mine venninner har kjøpt OH i sin tid. Hun er en følger og har vært det i flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopgirl2014 skrev (19 timer siden):

Hva er problemet med den kommentaren? Han gir uttrykk for et synspunkt mange deler. Politiet har dessuten beklaget det som skjedde. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQwbAk/bevaepnet-politi-holdt-hjemmesnekret-narkotika-presentasjon-legger-seg-flate

Jeg ser virkelig ikke problemet i å engasjere seg i aktuelle saker på facebook eller andre steder. 

NewStart87 skrev (19 timer siden):

Jeg syntes han virker veldig kverulerende og at han har et veldig forvrengt syn på kvinnekroppen.  

Jeg er enig i begge disse meningene om LKE. Flere burde engasjere seg i aktuelle saker kommentarfelt slik at bøllene ikke får fritt spillerom. Så det heier jeg på. 

LKE kan også være bøllete i kommentarfelt, men det betyr ikke at alt han skriver er negativt. Jeg har sett fornuftige kommentar også fra hans side. Alle har både positive og negative sider, selv om noen har mer av det ene enn det andre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter som vanlig. For en merkelig måte å sitte på? Strekker hun seg sånn for å se enda slankere ut?

36DA49E8-B9B7-42B3-BC5A-E40E76DC991C.jpeg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Jeg synes å huske at CBE hadde et samarbeid med Ole Henriksen for mange år siden, men husker ikke når.

edit; hun hadde et intervju med han i 2011, og har hatt flere innlegg med produkter fra OH i tiden etter 

https://www.carolinebergeriksen.no/2011/11/03/ole-henriksen-en-hudguru/

For ti år siden var bloggen lite preget av det som trekker ned nå: Alkohol, umerket reklame, seksualiserte bilder og eksponering av barn på de samme kontoene.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Henriksen delte ut gaveposer på Vixen for to år siden. Alle som var på stylingloungen fikk produkter for godt over 2000 kroner i alle fall. Og det sto plassert ut prøveflasker på alle bordene som de fleste hadde tilgang til. De sponsa nok totalt for ganske mange titallstusen den kvelden, og satset nok på at mange nok influensere syns det var stas nok til å skryte av det i kanalene sine. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elizabeth arden og Ole Henriksen kommer fra samme «paraply», altså distributør i Norge.😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Surikatt skrev (5 timer siden):

Har hun rynker?? 

Umulig å vite. Er så mye blur på bildene at det er umulig å vite hvordan hun ser ut IRL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
WhisperingWind skrev (1 minutt siden):

Umulig å vite. Er så mye blur på bildene at det er umulig å vite hvordan hun ser ut IRL. 

Hun er menneskelig 😗

Screenshot_20210609_203722_com.android.chrome.jpg

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege1980 skrev (På 9.6.2021 den 20.14):

elizabeth arden og Ole Henriksen kommer fra samme «paraply», altså distributør i Norge.😊

Takk for info om sammenhengen. Jeg fant ut distributøren. Det blir spennende å se hvordan CBE løser ett eventuelt samarbeid med denne distributøren når hun over lang tid har reklamert for Zo Skin/Beths og de billige øyekremene fra nettbutikken jeg ikke husker. Og oppi dette husker jeg så godt at hun lot vær å svare på hvilket merke solfaktor hun brukte i ansiktet da hun reklamerte for solprodukter fra Cosmica. Etter 4-5 dager svarte hun at i ansiktet brukes Zo Skin. Det kan være det kommer en reklame for solfaktorer også, med ett av merkene distributøren som har Ole Henriksen og Arden. Reklame hos CBE for hudpleie eller solbeskyttelse, så er lite troverdig.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Hva har skjedd med nesen? 

Lurer på om det er filteret som gjør det. Den ser ofte operert ut med filter.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker OH-produkter både morgen og kveld, men med det samarbeidet der... Uansett om det er pga paraplyvirksomhet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin, for en tråd!

Jeg skjønner faktisk de som kommer med ufundert og dårlig kritikk av denne tråden. For den suger noe helt enormt.

Her er det side opp og side ned med klassisk drittslenging og baksnakking, slik man driver med på ungdomsskolen. Hver eneste ting CBE skriver, vris og vendes på og hetses og latterliggjøres. Det virker som om en del brukere her inne bruker all sin tid på å finne noe å ta henne på.

At hun ikke forlengst har fått psykisk sammenbrudd, er en gåte. Det må være helt forferdelig å være gjenstand for noe sånt. Jeg føler faktisk med henne.

Samtidig: Dere som driver på slik: Ser dere ikke at det virker fullstendig mot sin hensikt? (I tillegg til at det som sagt er mobbing, stygt gjort, og dessuten fullstendig unødvendig?)

For: Det denne tråden opprinnelig handler om, slik jeg har skjønt det, er å kritisere forretningsvirksomheten. Og der er det massevis av problemstillinger å ta fatt i, og som heldigvis også diskuteres her, som f.eks.:

• retusjering av bilder
  • thinspo
  • eksponering av barn
  • dårlig oppførsel i kommentarfeltet på bloggen
  • generelt manglende evne til å ta kritikk
  • lyging
  • manglende merking av reklame

Osv., osv.

Ser dere det dette gjelder virkelig ikke at all denne sladringen og utdritingen dere bedriver, gjør at den saklige kritikken drukner fullstendig?

Jeg kan dele en historie om en tidligere kollega av meg. Han hadde gjort en stor tabbe i jobben, som fikk negative konsekvenser for en del mennesker. Dette ble gjenstand for saklig og rettmessig kritikk i mediene, pluss en storm av fullstendig usaklig og irrelevant kritikk i sosiale medier.

Min kollegas reaksjon var da (og den er helt menneskelig), å henge seg fullstendig opp i all den urettmessige kritikken han fikk, og indignert imøtegå denne, mens de saklige innvendingene mot det han hadde gjort kom helt i bakgrunnen og ble helt oversett.

Min bønn er altså: Slutt med utdriting, latterliggjøring, og drittslenging. 

Jeg unner virkelig ikke Caroline Berg Eriksen det. Hun er et menneske hun også.

Men saklig og velbegrunnet kritikk av forretningsvirksomheten, bør alle selvfølgelig fortsette med.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Lafamiglia skrev (3 minutter siden):

Herremin, for en tråd!

Jeg skjønner faktisk de som kommer med ufundert og dårlig kritikk av denne tråden. For den suger noe helt enormt.

Her er det side opp og side ned med klassisk drittslenging og baksnakking, slik man driver med på ungdomsskolen. Hver eneste ting CBE skriver, vris og vendes på og hetses og latterliggjøres. Det virker som om en del brukere her inne bruker all sin tid på å finne noe å ta henne på.

At hun ikke forlengst har fått psykisk sammenbrudd, er en gåte. Det må være helt forferdelig å være gjenstand for noe sånt. Jeg føler faktisk med henne.

Samtidig: Dere som driver på slik: Ser dere ikke at det virker fullstendig mot sin hensikt? (I tillegg til at det som sagt er mobbing, stygt gjort, og dessuten fullstendig unødvendig?)

For: Det denne tråden opprinnelig handler om, slik jeg har skjønt det, er å kritisere forretningsvirksomheten. Og der er det massevis av problemstillinger å ta fatt i, og som heldigvis også diskuteres her, som f.eks.:

• retusjering av bilder
  • thinspo
  • eksponering av barn
  • dårlig oppførsel i kommentarfeltet på bloggen
  • generelt manglende evne til å ta kritikk
  • lyging
  • manglende merking av reklame

Osv., osv.

Ser dere det dette gjelder virkelig ikke at all denne sladringen og utdritingen dere bedriver, gjør at den saklige kritikken drukner fullstendig?

Jeg kan dele en historie om en tidligere kollega av meg. Han hadde gjort en stor tabbe i jobben, som fikk negative konsekvenser for en del mennesker. Dette ble gjenstand for saklig og rettmessig kritikk i mediene, pluss en storm av fullstendig usaklig og irrelevant kritikk i sosiale medier.

Min kollegas reaksjon var da (og den er helt menneskelig), å henge seg fullstendig opp i all den urettmessige kritikken han fikk, og indignert imøtegå denne, mens de saklige innvendingene mot det han hadde gjort kom helt i bakgrunnen og ble helt oversett.

Min bønn er altså: Slutt med utdriting, latterliggjøring, og drittslenging. 

Jeg unner virkelig ikke Caroline Berg Eriksen det. Hun er et menneske hun også.

Men saklig og velbegrunnet kritikk av forretningsvirksomheten, bør alle selvfølgelig fortsette med.

Kom gjerne med konkrete eksempler av de negative innleggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lin11 skrev (1 minutt siden):

Kom gjerne med konkrete eksempler av de negative innleggene. 

Nei, jeg vil ikke henge ut enkeltbrukere. Men les de siste 2-3 sidene av tråden selv, så burde du forstå hva jeg mener.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Lafamiglia skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg vil ikke henge ut enkeltbrukere. Men les de siste 2-3 sidene av tråden selv, så burde du forstå hva jeg mener.

Lafamiglia skrev (Akkurat nå):

(Eller de siste 100 sidene, for den del.)

Du vil ikke henge ut enkeltbrukere men starter i innledningen av ditt innlegg med å skjære hele tråden over en kam? Beklager,  men dette kan jeg ikke ta seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (Akkurat nå):

Du vil ikke henge ut enkeltbrukere men starter i innledningen av ditt innlegg med å skjære hele tråden over en kam? Beklager,  men dette kan jeg ikke ta seriøst. 

Jeg skjærer ikke hele tråden over én kam. Jeg sier derimot at det også er saklige og velfunderte innlegg her.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...