Baelfire Skrevet 6. juni 2021 #43881 Del Skrevet 6. juni 2021 31 minutter siden, Isild said: Mtp hvor mye de også "dyrker" drama og konflikter i div kommentarfelt, så ser jeg ikke bort i fra at disse helt like fjortiss-selfiene er litt for å holde "bråket" varmt også. Det er nok desverre så tørke ift engasjement (en rate på rundt 1 % på IG er jo forsvinnende lavt) - at jeg tror de er avhengig av det engasjementet som foregår her i tråden. De er i tilfelle ikke den første influenceren som hevder å heve seg over det "feite kjerringer på KG" skriver , men som allikevel lever i "symbiose" med tråden sin her. Vi vet jo også at tidligere influencere har uttalt at det å ha egen tråd på KG har hjulpet de med å bli kjent. Og det betyr da tydeligvis ikke noe at det som oftest er det som er kritikkverdig som blir disktuert her. Godt poeng, jeg skjønner hva du mener. Lurer på da om de ikke har skjønt hva konsekvensene kan bli av å dele så mye av barna som de gjør, og konsekvensene av thinspo, eller om de gir totalt beng. Thinspo skyller de vel bare på leserne for at de ikke tar eget ansvar vil jeg tro. Og det er ille nok. Men barna.. Det er forkastelig. At noen faktisk syns de pengene er verdt det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. juni 2021 #43882 Del Skrevet 6. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (4 timer siden): Oi oi oi. Nikkers og lue på fjellet, romantisk kjole og blomsterkrans på st. hans-fest og boots, shorts og skinnjakke på festival??? Nå har jeg aldri hørt på maken. Du glemte å ta med at hun også går med bunad på 17.mai! Dette høres da ut som helt vanlige antrekk og langt fra noen parodi. Ok. For meg minner det om å kle seg ut. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. juni 2021 #43883 Del Skrevet 6. juni 2021 Baelfire skrev (21 minutter siden): Godt poeng, jeg skjønner hva du mener. Lurer på da om de ikke har skjønt hva konsekvensene kan bli av å dele så mye av barna som de gjør, og konsekvensene av thinspo, eller om de gir totalt beng. Thinspo skyller de vel bare på leserne for at de ikke tar eget ansvar vil jeg tro. Og det er ille nok. Men barna.. Det er forkastelig. At noen faktisk syns de pengene er verdt det. Ja, det er forkastelig, trist og likegyldig (å eksponere barn i influencerkanaler) Heldigvis er det fler og fler som blir bevisst på at det er ille. Noen influencere har nok holdt på så lenge og BARE holdt på med blogging - de forstår nok rett og slett ikke. Kanskje har de vært så lenge i bobla at de ikke klarer å se hele bildet, eller klarer å ta imot impulser fra "den virkelige verden". CBE.no har vært ganske påståelige på at de vet best selv og ferdig med det. De er ikke interessert i å delta i noen samfunnsdebatt på hverken det eller noe annet. Så: Lenge leve denne tråden og andre tråder der man holder fokus på barns rett til privatliv og barns rettigheter ift å få sette sine første digitale spor selv og på eget initiativ når de blir gamle nok til det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 6. juni 2021 #43884 Del Skrevet 6. juni 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Haha - enig😂 Noe er feil med dette bildet, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva....😅 Det mangler jo en hel arm 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juni 2021 #43885 Del Skrevet 6. juni 2021 Baelfire skrev (4 timer siden): Men CBE har jo egentlig ikke så fremtredende ribbein, uten å holde inn. Og ved å holde inn så kan rimelig mange få til det like "godt" som CBE. Det syns så godt på flere bilder, og på filmer hvor man ser hvordan hun puster. Det blir dermed like troverdig at ribbeina bare er sånn naturlig, som at puppene har vokst naturlig. Screenshot fra Google. Det bildet er vel fra den tida hun omtalte armene som «spagettiarmer» samtidig som de ble redigert smalere. Det er forbildet sitt, det. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 6. juni 2021 #43886 Del Skrevet 6. juni 2021 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Det bildet er vel fra den tida hun omtalte armene som «spagettiarmer» samtidig som de ble redigert smalere. Det er forbildet sitt, det. Det ser veldig unaturlig ut, akkurat som om hodet er skrudd feil vei og hodet har ikke samme proporsjoner som kroppen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. juni 2021 #43887 Del Skrevet 6. juni 2021 NewStart87 skrev (4 timer siden): Mer selvdigging.. Hva skjer med tærne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. juni 2021 #43888 Del Skrevet 6. juni 2021 Chrisssi skrev (1 minutt siden): Det ser veldig unaturlig ut, akkurat som om hodet er skrudd feil vei og hodet har ikke samme proporsjoner som kroppen. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. juni 2021 #43889 Del Skrevet 6. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (5 timer siden): Oi oi oi. Nikkers og lue på fjellet, romantisk kjole og blomsterkrans på st. hans-fest og boots, shorts og skinnjakke på festival??? Nå har jeg aldri hørt på maken. Du glemte å ta med at hun også går med bunad på 17.mai! Dette høres da ut som helt vanlige antrekk og langt fra noen parodi. Bortsett fra at å kle seg i stripete genser og beret i Paris faktisk blir sett på som fornærmende. Det er en stereotypisk greie, og lite kulturelt intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2021 #43890 Del Skrevet 6. juni 2021 Det bildet er vel tatt av en fotograf i anledning en eller annen binini-kolleksjon jeg ikke husker navnet på som var så trendy på den tiden. Det jeg lurer på er hvor mye det originale bildet fra fotografen ble redigert før det ble publisert på bloggen. Alt er jo fikset på, på samtlige bilder. Direktelenke til bloggen: "Resultatet av photoshooten med Porto Br - Caroline Berg Eriksen" https://www.carolinebergeriksen.no/2012/07/03/resultatet-av-photoshooten-med-porto-br/comment-page-2/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 6. juni 2021 #43891 Del Skrevet 6. juni 2021 Ut fra disse bildene av kjente kvinner som går med beret i Paris, er CBE i godt selskap. Uansett skal klær være gøy og jeg tror det bare er her på KG noen blir fornærmet over at en person går med beret og stripete genser i Paris https://www.lofficielusa.com/fashion/how-to-wear-a-beret-french-style-emily-in-paris 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 6. juni 2021 #43892 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) 6 minutter siden, Shopgirl2014 said: Ut fra disse bildene av kjente kvinner som går med beret i Paris, er CBE i godt selskap. Uansett skal klær være gøy og jeg tror det bare er her på KG noen blir fornærmet over at en person går med beret og stripete genser i Paris https://www.lofficielusa.com/fashion/how-to-wear-a-beret-french-style-emily-in-paris Jeg tenker det er mer hvordan hun fronter det jeg. Bruker hun det ellers eller det kun kostyme for anledningen og i grunn bare bruk og kast? Å sammenligne med andre er ikke relativt, det er uansett lov å bruke hodet selv. Og ingen av de fra linken din er franske...så det eneste det isåfall beviste var at det er mange som er ignorante, og dèt er ikke noe nytt forsåvidt...Men lov å lære litt. Dersom det for FRANSKMENN føles ubehagelig, så er det vel helt bak mål å komme med "men disse kjente personene gjør det jo". Endret 6. juni 2021 av Baelfire 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. juni 2021 #43893 Del Skrevet 6. juni 2021 Baelfire skrev (19 timer siden): Mistet enda flere følgere? Her er de harde fakta angående nedgang i følgere. Det er underlig at bedriften ikke vurderer å endre kurs/endre strategi da de « røde» tallene taler for seg selv (trenden har vært slik lenge). Hadde det vært min bedrift hadde jeg vært ganske så bekymret og umiddelbart tatt noen grep og endret kurs😕 Det er tydelig at de IKKE leverer det følgerne vil ha. https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 6. juni 2021 #43894 Del Skrevet 6. juni 2021 2 minutter siden, Laia said: Her er de harde fakta angående nedgang i følgere. Det er underlig at bedriften ikke vurderer å endre kurs/endre strategi da de « røde» tallene taler for seg selv (trenden har vært slik lenge). Hadde det vært min bedrift hadde jeg vært ganske så bekymret og umiddelbart tatt noen grep og endret kurs😕 Det er tydelig at de IKKE leverer det følgerne vil ha. https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly Kan du legge ut screenshot fra den siden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 6. juni 2021 #43895 Del Skrevet 6. juni 2021 Lille_Krokodille skrev (28 minutter siden): Bortsett fra at å kle seg i stripete genser og beret i Paris faktisk blir sett på som fornærmende. Det er en stereotypisk greie, og lite kulturelt intelligent. Men så er hun jo ikke i Paris, men på hytta i Skjeberg og har en temafest for noen venner. Temafester har ingenting med «lite kulturelt intelligent» å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 6. juni 2021 #43896 Del Skrevet 6. juni 2021 Pustogpes skrev (6 timer siden): Mulig vi tolker dette forskjellig, men jeg trodde faktisk at hun ikke spiste dette grunnet skinken. Hun har tidligere nevnt at hun har sluttet å spise kjøtt, derav kommentaren hennes over... Jeg har ikke fått med meg at hun ikke spiser kjøtt og for meg fremstår dette som at når hun ikke spiser "sånt"- så mener hun fetende, kalorirrik pizza. Hun burde heller skrevet "for de som spiser kjøtt", ikke "sånt" 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 6. juni 2021 #43897 Del Skrevet 6. juni 2021 2 minutter siden, Hut said: Men så er hun jo ikke i Paris, men på hytta i Skjeberg og har en temafest for noen venner. Temafester har ingenting med «lite kulturelt intelligent» å gjøre. Det antrekket hvor ho bruker beret er vel faktisk strengt tatt fra da de var i Paris, trodde jeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. juni 2021 #43898 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Katten89 skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg at hun ikke spiser kjøtt og for meg fremstår dette som at når hun ikke spiser "sånt"- så mener hun fetende, kalorirrik pizza. Hun burde heller skrevet "for de som spiser kjøtt", ikke "sånt" Enig med deg. Sett det i sammenheng med at de bannlyste karbohydrater i lang tid, ertingen av LK når han spiser fastfood på bensinstasjon og det å unne seg boller etter fødsel, så er det en rimelig tolkning. Så vanskelig er det heller ikke å lage en vegetar-variant som hun kunne vist frem. Matshaming der altså. Endret 6. juni 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 6. juni 2021 #43899 Del Skrevet 6. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (42 minutter siden): Ut fra disse bildene av kjente kvinner som går med beret i Paris, er CBE i godt selskap. Uansett skal klær være gøy og jeg tror det bare er her på KG noen blir fornærmet over at en person går med beret og stripete genser i Paris https://www.lofficielusa.com/fashion/how-to-wear-a-beret-french-style-emily-in-paris Enig i at hun får kle seg som hun vil hvor hun vil, men dette er jo ikke gøy, unntatt muligens for henne. Gøy hadde vært om hun gjorde noen vri eller nytolkning av disse stereotypene. De blir kanskje ikke fornærmet, men tror ganske mange parisere ville synes det er kleint å gå i beret og stripete genser i Paris. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. juni 2021 #43900 Del Skrevet 6. juni 2021 Hut skrev (38 minutter siden): Men så er hun jo ikke i Paris, men på hytta i Skjeberg og har en temafest for noen venner. Temafester har ingenting med «lite kulturelt intelligent» å gjøre. Da hun var i Paris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå