Baelfire Skrevet 3. juni 2021 #43701 Skrevet 3. juni 2021 Just now, Revenge o'Cavatina said: Knegg. Det ramler altså inn så mange spørsmål som hun ikke rekker å besvare, så da besvarer hun fem spørsmål idag og fem spørsmål i morgen. Hektisk hverdag, si. Og 2 av spørsmålene handlet om hva hun spiser i løpet av en dag. Var veldig viktig å svare på det to ganger 😂 37
Populært innlegg Louiah Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43702 Skrevet 3. juni 2021 (endret) Helt sykt at hun har tenkt å ha et «What I eat in a day»-innlegg. At hun i det hele tatt tenker at det er noe å gjøre. Innlegget er ryddet for bilde uten kildehenvisning. Endret 5. juni 2021 av Måne Rampelyset 59
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 3. juni 2021 #43703 Skrevet 3. juni 2021 Revenge o'Cavatina skrev (18 minutter siden): Knegg. Det ramler altså inn så mange spørsmål som hun ikke rekker å besvare, så da besvarer hun fem spørsmål idag og fem spørsmål i morgen. Hektisk hverdag, si. Kanskje tilbringe litt mindre tid foran speilet, så blir det tid til å jobbe! 😂
Gjest Lavande Skrevet 3. juni 2021 #43704 Skrevet 3. juni 2021 (endret) Sunn Fornuft-plakaten ble utarbeidet av Kvinneguiden. no, United Influencers i samarbeid med psykiater Finn Skårderud, Bonnier Media og Aller Media. Formålet deres var å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft på unge jenter når det kommer til kroppsbilde og idealer. De stod sammen i kampen mot spiseforstyrrelser. Her er den - https://m24.no/kvinneguiden-lauga-oskarsdottir-nyheter/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/135519 . Fjernet sitering pga rot, men punktene 3, 6,7 og 8 ser det ut som cbe.no ikke bryr seg om. Endret 3. juni 2021 av Lavande
Orly Skrevet 3. juni 2021 #43705 Skrevet 3. juni 2021 Hut skrev (2 timer siden): 💅 Du er ofte innom og legger igjen et sånt spor her, synes du det er konstruktivt og nyttig? 35
Hallepalle2 Skrevet 3. juni 2021 #43706 Skrevet 3. juni 2021 Lavande skrev (14 minutter siden): Sunn Fornuft-plakaten ble utarbeidet av Kvinneguiden. no, United Influencers i samarbeid med psykiater Finn Skårderud, Bonnier Media og Aller Media. Formålet deres var å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft på unge jenter når det kommer til kroppsbilde og idealer. De stod sammen i kampen mot spiseforstyrrelser. Her er den - https://m24.no/kvinneguiden-lauga-oskarsdottir-nyheter/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/135519 . Her er noen punkter som jeg tenker at CBE.no ikke bryr seg om, og som igjen viser hvorfor de motkan være fint for å justere lys, farger og utsnitt, men unngå å endre kroppsstørrelse eller fasong. Hva skjer her ? 2
Surikatt Skrevet 3. juni 2021 #43707 Skrevet 3. juni 2021 Louiah skrev (På 3.6.2021 den 22.50): Helt sykt at hun har tenkt å ha et «What I eat in a day»-innlegg. At hun i det hele tatt tenker at det er noe å gjøre. Så totalt uinteressant. Blir sikkert noen smoothie bowls. Personlig hadde jeg aldri klart de blandingene til frokost. For søtt. 25
Skrottefar Skrevet 3. juni 2021 #43708 Skrevet 3. juni 2021 Lavande skrev (48 minutter siden): punktene 3, 6,7 og 8 ser det ut som cbe.no ikke bryr seg om Nå bryr vel ikke verken hun eller gemalene seg om noe annet enn seg selv og sitt og lommeboka, så det er vel ikke overraskende 🤣 17
Engelskfrøken Skrevet 3. juni 2021 #43709 Skrevet 3. juni 2021 Louiah skrev (På 3.6.2021 den 22.50): Helt sykt at hun har tenkt å ha et «What I eat in a day»-innlegg. At hun i det hele tatt tenker at det er noe å gjøre. Skulle akkurat til å poste det samme… Bare nei…. 😱 22
Kollontaj Skrevet 3. juni 2021 #43711 Skrevet 3. juni 2021 Engelskfrøken skrev (6 minutter siden): Skulle akkurat til å poste det samme… Bare nei…. 😱 Samme hva CBE skriver om dette; det er en reklameblogg. Reklame! De selger alt de har, også hva de spiser eller «spiser». For et liv. 35
Populært innlegg Engelskfrøken Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43712 Skrevet 3. juni 2021 52 minutter siden, Surikatt said: Så totalt uinteressant. Blir sikkert noen smoothie bowls. Personlig hadde jeg aldri klart de blandingene til frokost. For søtt. Er jo ikke bare det at det er toatalt uinteressant, men det er jo absolutt ikke anbefalt å fortelle hvor mye og hva du spiser i løpet av en dag. Alle er forskjellige og denne dama er “influencer” og fronter allerede ett sinnsykt fokus på kropp, trening og “thinspo”! Det er direkte farlig og uansvarlig av henne og dele hva hun får i seg i løpet av en dag! Kjenner jeg blir forbanna. Og hun fronter “trenings universet” NetFit. Sinnsykt…helt sinnsykt 53
Gjest CecilieX Skrevet 4. juni 2021 #43713 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Jeg har sett flere ganger hvordan en lesers uskyldige spørsmål blir besvart på en nebbete måte fordi CBE antar at leseren har en stygg intensjon. Det er akkurat som alle kommentarer leses med briller som skal avsløre angrep. Særlig stygt blir det når andre lesere går til angrep på vedkommende mens CBE vekselvis heier eller snakker nedsettende om vedkommende til de som iler til for å hjelpe. For meg personlig var det akkurat et slikt kommentarfelt som gjorde at jeg for alvor begynte å stusse. Det rimte så utrolig dårlig med inntrykket hun gav gjennom bloggen som verdens søteste og hyggeligste person. Innlegget handlet om en løpetur med vogn hvor hun skrev at hun holdt på å fryse av seg hendene. Noen påpekte da at barnet kanskje burde hatt dyne eller teppe hvis det var så kaldt hvorpå det ble ragnarok i kommentarfeltet. Illusjonen slo virkelig sprekker for å si det forsiktig. Jeg var allerede litt i stuss, ettersom hun på det tidspunktet hadde postet postpartum-bildet. Det må være en sjokkartet opplevelse for de som stiller er uskyldig spørsmål til den hyggelige venninna for så å få hodet bitt av av både blogger og heiagjeng. Lurer på hvor mange følgere hun har mistet på denne måten? Endret 4. juni 2021 av CecilieX La til er ord
Populært innlegg Isild Skrevet 4. juni 2021 Populært innlegg #43714 Skrevet 4. juni 2021 Har ikke tid til å svare på mer enn 5 spørsmål pr dag fra fans og følgere nå og da? Men å kommentere bittert og nedlatende om KG tar hun seg tid til bloggen sin. Jeg tror ingenting på at de får særlig mange spørsmål lenger. Da hadde hun publisert side opp og side for å vise hvor populære de er. 54
Gjest CecilieX Skrevet 4. juni 2021 #43715 Skrevet 4. juni 2021 Engelskfrøken skrev (6 timer siden): Er jo ikke bare det at det er toatalt uinteressant, men det er jo absolutt ikke anbefalt å fortelle hvor mye og hva du spiser i løpet av en dag. Alle er forskjellige og denne dama er “influencer” og fronter allerede ett sinnsykt fokus på kropp, trening og “thinspo”! Det er direkte farlig og uansvarlig av henne og dele hva hun får i seg i løpet av en dag! Kjenner jeg blir forbanna. Og hun fronter “trenings universet” NetFit. Sinnsykt…helt sinnsykt Det har jo blitt frarådet på det sterkeste https://www.health.com/mind-body/what-i-eat-in-a-day-tiktok-problematic
Isola2 Skrevet 4. juni 2021 #43716 Skrevet 4. juni 2021 Louiah skrev (8 timer siden): Helt sykt at hun har tenkt å ha et «What I eat in a day»-innlegg. At hun i det hele tatt tenker at det er noe å gjøre. Det er jo helt tragisk.Hvem har behov for å vite slikt? Jeg husker knapt hva jeg spiste til frokost i går.. 33
Pippio Skrevet 4. juni 2021 #43717 Skrevet 4. juni 2021 Isola2 skrev (6 minutter siden): Det er jo helt tragisk.Hvem har behov for å vite slikt? Jeg husker knapt hva jeg spiste til frokost i går.. Eneste må være hvis man vil være like slank og «vellykket» som CBE. 19
Populært innlegg Inocybe Skrevet 4. juni 2021 Populært innlegg #43718 Skrevet 4. juni 2021 Man skulle tro at med bakgrunnshistorien til CBE ville hun være ekstra oppmerksom på ikke å formilde triggere eller annet innhold som gjør andre syke. At hun ville hatt ekstra empati, forståelse og medfølelse med personer som sliter med kroppsbildet og ikke bidra aktivt for å gjøre det verre. Men nei. Denne "venninnen" din er av typen som gjerne ofrer deg og alle andre når det passer henne. Som går over lik for egen tilfredsstillelse. Veldig veldig langt unna narrativet som søt og snill med gode verdier. 54
Surikatt Skrevet 4. juni 2021 #43719 Skrevet 4. juni 2021 Engelskfrøken skrev (7 timer siden): Er jo ikke bare det at det er toatalt uinteressant, men det er jo absolutt ikke anbefalt å fortelle hvor mye og hva du spiser i løpet av en dag. Alle er forskjellige og denne dama er “influencer” og fronter allerede ett sinnsykt fokus på kropp, trening og “thinspo”! Det er direkte farlig og uansvarlig av henne og dele hva hun får i seg i løpet av en dag! Kjenner jeg blir forbanna. Og hun fronter “trenings universet” NetFit. Sinnsykt…helt sinnsykt Jeg tenker og at det ikke vil være noe hun nødvendigvis spiser i løpet av en dag men det som det ser bra ut at hun spiser i løpet av en dag. Usannheter. 44
Aricia Skrevet 4. juni 2021 #43720 Skrevet 4. juni 2021 Surikatt skrev (2 minutter siden): Jeg tenker og at det ikke vil være noe hun nødvendigvis spiser i løpet av en dag men det som det ser bra ut at hun spiser i løpet av en dag. Usannheter. Men det har jo ingen relevans mht potensielle skadevirkninger av thinspo. Det er hva hun fronter som er poenget. 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå