Emma Marie Skrevet 28. mai 2021 #43341 Del Skrevet 28. mai 2021 Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): Så synlige nipler som hun har på det ene kino-bildet blir like tacky som menn som presser bulen i buksa på folk. Pupper, nipler og penis er naturlig og skal ikke ‘skjules’, men det er jo tacky å fremheve det slik hun gjør. Er det forresten noen som er flinkere enn meg til å Google som gidder å ta seg tid til å finne det kaféinnlegget hvor forsvarer å gå direkte på kafé fra trening fordi hun ikke svetter når hun trener? Det hadde vært interessant å se igjen. Tenker du på denne? https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/04/trening-og-arbeid/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 28. mai 2021 #43342 Del Skrevet 28. mai 2021 Emma Marie skrev (18 minutter siden): Tenker du på denne? https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/04/trening-og-arbeid/ Kan ikke være dette, for der skriver hun jo at hun ble svett. Varierer tydeligvis mye, det der. Det jeg ellers bet meg merke i, var den sedvanlige bitchingen i kommentarfeltet. Dette var for 3 år siden, og de holder altså fortsatt på på dette viset. At de ikke blir lei (eventuelt vokser opp...). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. mai 2021 #43343 Del Skrevet 28. mai 2021 LisenL skrev (39 minutter siden): Absolutt ikke meningen å kaste noen under bussen 🙈🤣 Heller ikke CBE. Folk må få henge gardinene sine akkurat som de selv vil. Jeg har selv gardiner hengende høyt- helt oppunder taket. Har bare aldri sett denne midt imellom løsningen før🤷🏼♀️ Da er vi enige ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 28. mai 2021 #43344 Del Skrevet 28. mai 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Burde kanskje flagget med ironi her🙃 og heeelt enig! Jeg skjønte ironien og burde skrevet det også. Sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. mai 2021 #43345 Del Skrevet 28. mai 2021 Emma Marie skrev (55 minutter siden): Tenker du på denne? https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/04/trening-og-arbeid/ Nei, jeg tror ikke det var den... Jeg ser liksom for meg andre bilder. Men denne er jo nesten i samme liga da, Gud forby at man skal tro at deres svette lukter 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 28. mai 2021 #43346 Del Skrevet 28. mai 2021 https://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/06/working-cup-joes/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 28. mai 2021 #43347 Del Skrevet 28. mai 2021 Malum skrev (1 time siden): Kan ikke være dette, for der skriver hun jo at hun ble svett. Varierer tydeligvis mye, det der. Det jeg ellers bet meg merke i, var den sedvanlige bitchingen i kommentarfeltet. Dette var for 3 år siden, og de holder altså fortsatt på på dette viset. At de ikke blir lei (eventuelt vokser opp...). Ingen tvil om at det har skjedd noe med brystpartiet i hvert fall 😜 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. mai 2021 #43348 Del Skrevet 28. mai 2021 Medici skrev (51 minutter siden): Ingen tvil om at det har skjedd noe med brystpartiet i hvert fall 😜 Uvanlig bivirkning ved sykdom 🤪 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 28. mai 2021 #43349 Del Skrevet 28. mai 2021 Inocybe skrev (6 minutter siden): Uvanlig bivirkning ved sykdom 🤪 Selvfølgelig! 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 28. mai 2021 Populært innlegg #43350 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) På besøk skrev (2 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/06/working-cup-joes/ I dette innlegget sier hun at hun trente heftig før hun gikk på cafe, men at hun ikke svetter like mye når hun trener styrke, som når hun trener kondisjon. Hun kan umulig ha svettet like mye som nå, det er sikkert, for man kan ikke møte klissvåt av svette på spisesteder. Jeg la merke til en annen ting i kommentarfeltet. En leser synes det har blitt for mange reklameinnlegg, og at hun derfor ikke orker å lese bloggen så ofte som før. Caroline svarer følgende: Jeg er ambassadør for X-life, derfor må jeg merke det hver gang jeg har på meg klær fra dem helt uavhengig av om det er et reklameinnlegg. LKE irettesatte Fitfocuse for å bryte denne regelen. Så begge eierne av Treasures har innrømmet å forstå regelverket, likevel uteblir merkingen igjen og igjen, mange år senere. Gidder de ikke? Føler de seg hevet over det? Eller er det kommentarer som denne som gjør at de ikke tør å merke, i redsel for at leserne skal gjennomskue illusjonen og innse at hele livet deres er kjøpt og betalt. Da blir ikke "venninnetipsene" særlig mye verdt. Endret 28. mai 2021 av Felis 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. mai 2021 #43351 Del Skrevet 28. mai 2021 Felis skrev (7 minutter siden): I dette innlegget sier hun at hun trente heftig før hun gikk på cafe, men at hun ikke svetter like mye når hun trener styrke, som når hun trener kondisjon. Hun kan umulig ha svettet like mye som nå, det er sikkert, for man kan ikke møte klissvåt av svette på spisesteder. Jeg la merke til en annen ting i kommentarfeltet. En leser synes det har blitt for mange reklameinnlegg, og at hun derfor ikke orker å lese bloggen så ofte som før. Caroline svarer følgende: Jeg er ambassadør for X-life, derfor må jeg merke det hver gang jeg har på meg klær fra dem helt uavhengig av om det er et reklameinnlegg. LKE irettesatte Fitfocuse for å bryte denne regelen. Så begge eierne av Treasures har innrømmet å forstå regelverket, likevel uteblir merkingen igjen og igjen, mange år senere. Gidder de ikke? Føler de seg hevet over det? Eller er det kommentarer som denne som gjør at de ikke tør å merke, i redsel for at leserne skal gjennomskue illusjonen og innse at hele livet deres er kjøpt og betalt. Da blir ikke "venninnetipsene" særlig mye verdt. Det finnes (minst) en mulig forklaring til, og det har å gjøre med krav og kontraktsvilkår fra annonsørene, dvs det kan feks hende at det å gå med på å la være å merke (i ulike avskygninger) gir bedre betalte reklameoppdrag. Det tenker jeg er minst like sannsynlig, og veldig viktig å ta med i betraktning. Det er jo ikke bare hos CBE.no at man ser slike eksempler, så jeg tenker at det synes å skyldes noe strukturelt ved bransjen - ikke tilfeldigheter eller glipper, men høyst bevisste framgangsmåter satt i system, og kanskje slett ikke på initiativ fra influencerne selv. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mai 2021 #43352 Del Skrevet 28. mai 2021 Aricia skrev (1 time siden): Det finnes (minst) en mulig forklaring til, og det har å gjøre med krav og kontraktsvilkår fra annonsørene, dvs det kan feks hende at det å gå med på å la være å merke (i ulike avskygninger) gir bedre betalte reklameoppdrag. Det tenker jeg er minst like sannsynlig, og veldig viktig å ta med i betraktning. Det er jo ikke bare hos CBE.no at man ser slike eksempler, så jeg tenker at det synes å skyldes noe strukturelt ved bransjen - ikke tilfeldigheter eller glipper, men høyst bevisste framgangsmåter satt i system, og kanskje slett ikke på initiativ fra influencerne selv. Dette tror jeg du har rett i Aricia, og jeg tror bare det er et tidsspørsmål før det kommer frem noe om slike avtaler. Synd at kjendisjournalister kun er mikrofonstativ og ikke gravejournalister. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. mai 2021 #43353 Del Skrevet 28. mai 2021 Er ikke eldste for stor for et sånt nusselig soverom? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 28. mai 2021 Populært innlegg #43354 Del Skrevet 28. mai 2021 Rimelig sjukt å legge ut barnas soverom for hvem som helst. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mai 2021 #43355 Del Skrevet 28. mai 2021 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Så synlige nipler som hun har på det ene kino-bildet blir like tacky som menn som presser bulen i buksa på folk. Pupper, nipler og penis er naturlig og skal ikke ‘skjules’, men det er jo tacky å fremheve det slik hun gjør. Er det forresten noen som er flinkere enn meg til å Google som gidder å ta seg tid til å finne det kaféinnlegget hvor forsvarer å gå direkte på kafé fra trening fordi hun ikke svetter når hun trener? Det hadde vært interessant å se igjen. Jeg syns at det er og skal være helt greit for en kvinne å gå uten bh om en ønsker. Blir brystvorta stiv er det sånn vi er. Hvis cbe vil vise fram sine så kan hun da bare gjøre det? Hva er problemet med ei god gammaldags brystvorte vi alle har? Med klær utenpå for å presisere! og ja jeg er klar over at ho selv er veldig bevisst på det, men det kan ho da bare være. Ei brystvorte har aldri skadet noen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. mai 2021 #43356 Del Skrevet 28. mai 2021 Medici skrev (4 timer siden): Ingen tvil om at det har skjedd noe med brystpartiet i hvert fall 😜 Så mye finere hun var før... kontra de merkelige opererte oppover-brystvortene hun har kjøpt seg.... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mai 2021 #43357 Del Skrevet 28. mai 2021 Klink skrev (25 minutter siden): Jeg syns at det er og skal være helt greit for en kvinne å gå uten bh om en ønsker. Blir brystvorta stiv er det sånn vi er. Hvis cbe vil vise fram sine så kan hun da bare gjøre det? Hva er problemet med ei god gammaldags brystvorte vi alle har? Med klær utenpå for å presisere! og ja jeg er klar over at ho selv er veldig bevisst på det, men det kan ho da bare være. Ei brystvorte har aldri skadet noen. Hvem har sagt at det har skadet noen? At hun selv ønsker å fremstå slik - eller posere slik, synes jeg er merkverdig. Men ingen har påstått at de er skadet. SÅ dropp den evinnelige stråmannsargumentasjonen din. Jeg synes det er skammelig at hun fortsetter å eksponere ungene og deres aller meste private greier. Ikke en gang soverommet sitt får de ha i fred. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mai 2021 #43358 Del Skrevet 28. mai 2021 miamiamia skrev (2 minutter siden): Snipp ----------- Kan du ikke droppe å diskutere kropp? Takk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. mai 2021 #43359 Del Skrevet 28. mai 2021 pøbelsara skrev (3 minutter siden): Kan du ikke droppe å diskutere kropp? Takk. Beklager, ble bare så satt ut selv av de niplene som syns så innmari. Om hun skal nå ut til oss kjøpesterke kvinner (jeg er i målgruppen hennes) så ikke publisere bildet av nipler når du er på kino med barna dine. Det er for tacky. Dra heller jakken litt over for bildets skyld. Å gå uten BH er ikke feil, jeg gjør det hele tiden selv. Men om mange er tilstede har jeg på bh for å ikke trekke oppmerksomhet til brystpartiet. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lillehammeren Skrevet 28. mai 2021 Populært innlegg #43360 Del Skrevet 28. mai 2021 Blir nok ikke publisert, men det viktigste er vel at de leser det. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå