allie Skrevet 27. mai 2021 #43321 Del Skrevet 27. mai 2021 Hunter7 skrev (8 minutter siden): Det stemmer ikke helt. For det første trener du alle de store muskelgruppene i beina, og for det andre avhenger muskelvekst av hvordan musklene belastes og hva som var utgangspunktet. En sprintsyklist vil definitivt bygge muskler under sin trening (fordi vedkommende trenger eksplosiv muskelkraft) sammenlignet med en langdistanse-syklist som på sin side trenger en mer utholdende muskelkraft. Kroppsbyggingen til de to treningskategoriene ses tydelig hos kort-distanse versus lang-distanse løpere. Ser at jeg var litt uklar, ikke min personlige mening, men sitat fra netfit. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 27. mai 2021 #43322 Del Skrevet 27. mai 2021 2 minutter siden, allie said: Ser at jeg var litt uklar, ikke min personlige mening, men sitat fra netfit. Ah, ok. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 27. mai 2021 #43323 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg forstår ikke helt hva de er ute etter i treningsuniverset sitt. de sier at netfit er oppe og går, selv om vi ser at det ikke er som planlagt. Mye som skrives der overkompliseres, noen uttalelser er faktisk feil. Det er overdreven bruk av faguttrykk og fremmedord. For noen dager siden svarte de i Story at det å hoppe tau ikke ga så mye treningsutbytte, men de har jo mye hopping i sine programmer. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. mai 2021 #43324 Del Skrevet 28. mai 2021 Ekteparet Eriksen rekker ikke Funkygine til knærne en gang. Er det noen som har skapt et treningsunivers er det jo henne. Hun har smidd mens jernet har vært varmt, ikke kasta bort tid på at alt skal være perfekt, vinkler og perfekt sminke. Hun har vel gitt ut 4 bøker om trening osv. mens Eriksens fortsatt er på stedet hvil. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. mai 2021 #43325 Del Skrevet 28. mai 2021 Lin11 skrev (10 timer siden): Jeg hadde aldri lagt ut noe på tik tok, hvis jeg ville bli oppfattet seriøst. https://melkoghonning.no/na-trender-dette-helsefarlige-utseendedopet-pa-tiktok/ Hva har Kardashians med CBE å gjøre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. mai 2021 #43326 Del Skrevet 28. mai 2021 Når skal de egentlig innse at storhetstiden er forbi? De siste årene har vært krampaktige for denne bedriften. Samme innlegg som ble postet for 5 år siden. Samme ditt og samme datt. At de ikke blir lei. Har man ikke fulgt bloggen på 3 år, så har man ikke gått glipp av noe. Det er de samme innleggene om igjen og om igjen. Nå kjører frua på meg inngrep også, nekter å si noe om det, men skal på død og liv gå ute bh og vise de frem🤦🏼♀️ Bilderedigeringen, at de kommenterte under fiktive navn i kommentarfeltet og den hovne holdningen til ekteparet, har nok gjort at det snart ikke er glør igjen i sosiale medier karrieren for disse to. Da må de endre konsept og komme opp med noe nytt kjapt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. mai 2021 #43327 Del Skrevet 28. mai 2021 Minnie Mus skrev (6 timer siden): Da har vi fått omvisning på barnas soverom, deres mest private sfære. Men frua tjener jo penger på å vise frem dette, hun får garantert maaange spørsmål om hvor gardiner osv kommer fra. Venter i spenning på alle spørsmålene. Hang meg mest opp i hvordan gardinene var hengt opp i veggen langt over vinduskarmen. Der har jeg aldri sett før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. mai 2021 #43328 Del Skrevet 28. mai 2021 Sol79 skrev (2 timer siden): Hang meg mest opp i hvordan gardinene var hengt opp i veggen langt over vinduskarmen. Der har jeg aldri sett før. Veldig kjent interiør-triks å henge gardinene så høyt som mulig for å få «en eksklusiv hotellfølelse». 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisenL Skrevet 28. mai 2021 #43329 Del Skrevet 28. mai 2021 AntiBullshit skrev (31 minutter siden): Veldig kjent interiør-triks å henge gardinene så høyt som mulig for å få «en eksklusiv hotellfølelse». Men gjerne helt oppunder taket, og ikke midt mellom vindu og tak? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 28. mai 2021 #43330 Del Skrevet 28. mai 2021 LisenL skrev (9 minutter siden): Men gjerne helt oppunder taket, og ikke midt mellom vindu og tak? Jepp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 28. mai 2021 #43331 Del Skrevet 28. mai 2021 Sol79 skrev (4 timer siden): Hang meg mest opp i hvordan gardinene var hengt opp i veggen langt over vinduskarmen. Der har jeg aldri sett før. Veldig vanlig interiør triks for å få vinduene til å virke lengre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 28. mai 2021 #43332 Del Skrevet 28. mai 2021 Maydis8 skrev (5 timer siden): Når skal de egentlig innse at storhetstiden er forbi? De siste årene har vært krampaktige for denne bedriften. Samme innlegg som ble postet for 5 år siden. Samme ditt og samme datt. At de ikke blir lei. Har man ikke fulgt bloggen på 3 år, så har man ikke gått glipp av noe. Det er de samme innleggene om igjen og om igjen. Nå kjører frua på meg inngrep også, nekter å si noe om det, men skal på død og liv gå ute bh og vise de frem🤦🏼♀️ Bilderedigeringen, at de kommenterte under fiktive navn i kommentarfeltet og den hovne holdningen til ekteparet, har nok gjort at det snart ikke er glør igjen i sosiale medier karrieren for disse to. Da må de endre konsept og komme opp med noe nytt kjapt. Hehe, det minnet meg om I gode og onde dager som gikk (går?) på tv3. Tok sju episoder å lage en kopp kaffe og fire år å utvikle en app 🤷 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. mai 2021 #43333 Del Skrevet 28. mai 2021 Synes gardinopphenget er ganske symbolsk. De skal skape illusjoner. Gardiner har jo egentlig også en funksjon der de skal kunne brukes til å trekke for. Disse, derimot, henger der bare for syns skyld, da de ikke kan trekkes foran vinduene. Omtrent som en kulisser i en teateroppsetning. #skråblikkpåenfredag Jeg ser Halvor Bakke også bruker slike i Eventyrlig oppussing. Jeg har ristet like mye på hodet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 28. mai 2021 #43334 Del Skrevet 28. mai 2021 På besøk skrev (1 time siden): Hehe, det minnet meg om I gode og onde dager som gikk (går?) på tv3. Tok sju episoder å lage en kopp kaffe og fire år å utvikle en app 🤷 Haha jeg husker jeg fulgte med på det for ørten år siden. Trengte egentlig bare å sjekke innom en gang i halvåret for å se hva som var nytt, er litt sånn med CBE også. Det skjer lite. Men for all del, noen liker jo tydeligvis å følge med på kaffekopper og svette fjes 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. mai 2021 #43335 Del Skrevet 28. mai 2021 allie skrev (9 timer siden): Jeg forstår ikke helt hva de er ute etter i treningsuniverset sitt. de sier at netfit er oppe og går, selv om vi ser at det ikke er som planlagt. Mye som skrives der overkompliseres, noen uttalelser er faktisk feil. Det er overdreven bruk av faguttrykk og fremmedord. For noen dager siden svarte de i Story at det å hoppe tau ikke ga så mye treningsutbytte, men de har jo mye hopping i sine programmer. Dersom man ønsker å skape et univers som er mer enn selvforherligelse må man jo prøve å nå ut til publikum og ikke minst ha en noe mer ydmyk tone i dialog med nevnte gruppe. Som det påpekes her inne slenges det ut med fremmedord i hytt og gevær som kan sammenlignes med oppførselen til en gjennomsnitts førsteårsstudent. Netfit er verken fugl eller fisk etter mitt skjønn da CBE hopper og spretter på video fra kjelleren, mens mannen forsøker å selge seg inn som coach for de over hjemmetreningssegmentet. I stillingsutlysningen til Netfit ønsket man jo å få inn en som skulle coache de mer målrettede enn hjemmemosjonisten. Så igjen: Joda, det går an å være informativ uten å være belærende. Det går også an å innrømme feil og ta selvkritikk. Og når først disse videoene på under 10 sekunder legges ut burde man i det minste klare å få til en video hvor man viser øvelsen helt korrekt i stedet for vinglete og jålete videoer som gir en flua-på-veggen-opplevelse. Jeg er liksom ikke så interessert i å bare se på en som trener. #skjønnerFremdelesIkkeNoeAvKonseptet 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. mai 2021 #43336 Del Skrevet 28. mai 2021 Trodde aldri jeg skulle forsvare CBE her, og jeg forsvarer vel egentlig ikke henne heller - men det å henge opp gardinene lenger opp. Jo lenger opp gardinene henger, jo mer lys holder de ute. Vi har hengt gardiner høyere opp og det slipper inn mye mindre lys. Har aldri tenkt på at dette skaper en eksklusiv hotellfølelse, egentlig. At ekteparet har hengt opp sine gardiner høyere for en eksklusiv hotellfølelse, og ikke av den rent praktiske konsekvensen av mindre lys inn, skal jeg på ingen måte diskutere på Men ikke kast alle oss med høythengte gardiner under bussen 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 28. mai 2021 #43337 Del Skrevet 28. mai 2021 Monimoni skrev (På 26.5.2021 den 23.00): Det er lite som er privat på det bildet med de stive nipplene der foråsidetsånn..... Burde kanskje flagget med ironi her🙃 og heeelt enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. mai 2021 #43338 Del Skrevet 28. mai 2021 Så synlige nipler som hun har på det ene kino-bildet blir like tacky som menn som presser bulen i buksa på folk. Pupper, nipler og penis er naturlig og skal ikke ‘skjules’, men det er jo tacky å fremheve det slik hun gjør. Er det forresten noen som er flinkere enn meg til å Google som gidder å ta seg tid til å finne det kaféinnlegget hvor forsvarer å gå direkte på kafé fra trening fordi hun ikke svetter når hun trener? Det hadde vært interessant å se igjen. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisenL Skrevet 28. mai 2021 #43339 Del Skrevet 28. mai 2021 Sugar&Spice skrev (24 minutter siden): Trodde aldri jeg skulle forsvare CBE her, og jeg forsvarer vel egentlig ikke henne heller - men det å henge opp gardinene lenger opp. Jo lenger opp gardinene henger, jo mer lys holder de ute. Vi har hengt gardiner høyere opp og det slipper inn mye mindre lys. Har aldri tenkt på at dette skaper en eksklusiv hotellfølelse, egentlig. At ekteparet har hengt opp sine gardiner høyere for en eksklusiv hotellfølelse, og ikke av den rent praktiske konsekvensen av mindre lys inn, skal jeg på ingen måte diskutere på Men ikke kast alle oss med høythengte gardiner under bussen Absolutt ikke meningen å kaste noen under bussen 🙈🤣 Heller ikke CBE. Folk må få henge gardinene sine akkurat som de selv vil. Jeg har selv gardiner hengende høyt- helt oppunder taket. Har bare aldri sett denne midt imellom løsningen før🤷🏼♀️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. mai 2021 #43340 Del Skrevet 28. mai 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Så synlige nipler som hun har på det ene kino-bildet blir like tacky som menn som presser bulen i buksa på folk. Pupper, nipler og penis er naturlig og skal ikke ‘skjules’, men det er jo tacky å fremheve det slik hun gjør. Er det forresten noen som er flinkere enn meg til å Google som gidder å ta seg tid til å finne det kaféinnlegget hvor forsvarer å gå direkte på kafé fra trening fordi hun ikke svetter når hun trener? Det hadde vært interessant å se igjen. Huske på hun påstår kroppen er kliss lik som da hun var 16. Og at målet hennes var at graviditet ikke skulle ødelegge kroppen. At frua da har operert inn silikon er jo merkelig! Og fylt på lepper og kinn. Hvorfor lyve til fansen sin? Blir for dumt. Blir matt av hele gjengen jeg. De opererer seg ihjel til slutt. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå