Klink Skrevet 25. mai 2021 #43081 Del Skrevet 25. mai 2021 Minnie Mus skrev (20 minutter siden): Bålforbud betyr ikke at det ikke er lov å tenne bål, du kan fint gjøre det på steder som er godt egnet og tilrettelagt 🙂 Vi brukte noe kull vi hadde tatt med, så ikke noe bål, bare glør 🙂 MARIT 11 MINUTTERSIDEN SVAR Hva mener du nå? Bålforbud betyr ikke at det ikke er lov å tenne bål? Og dere tar med eget kull i sekken når dere drar på tur? Nå falt jeg litt av her, sorry CAROLINE BERG ERIKSEN 1 MINUTTSIDEN SVAR Ja, vi tok med litt kull for vi visste at det var tilrettelagt for bål der 🙂 Båtforbindelse betyr ikke totalforbud mot bål, det er bare å lese lovverket det. Altså, hææææ??? Klink skrev (7 timer siden): Så bra det poengteres at bålet ikke var fyrt opp uansett da. Eller så kan det hende at noe av dette er gjeldene: Selv om det er generelt bålforbud har du lov til å tenne bål der det er opplagt at det ikke kan starte en brann. Dette kan for eksempel være hvis det ligger snø på bakken, eller at det har regnet i lang tid. Du kan også grille på stranden i god avstand fra skog og vegetasjon og på tilrettelagte grill- og bålplasser som er godkjent av kommunen. Sjekk alltid hvilke regler som gjelder for din kommune før du tenner bål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Monimoni Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43082 Del Skrevet 25. mai 2021 Herlig underholdning i kommentarfeltet under siste post om Høgnipa, må jeg si. Makan til dette paret må man lete lenge etter. Jeg er helt satt ut av arrogansen av de to, pluss at de tror at ingen vet og kan bedre enn dem. Dagens helt i mine øyne er den leseren som takker høylytt nei til eksperttips fra dem. Takk til deg, hvis du leser her. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 25. mai 2021 #43083 Del Skrevet 25. mai 2021 Klink skrev (2 timer siden): Jeg er enig i poengene dine tror jeg? Nå var det det første avsnittet ditt hovedsakelig jeg svarte på. Syns at verden burde være et bedre sted og at kroppspress ikke burde eksistere jeg også, men slik er det ikke pr i dag. Uten influensere hadde det vært et medium mindre som drev med kroppspress, inkludert Treasures AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2021 #43084 Del Skrevet 25. mai 2021 Lin11 skrev (Akkurat nå): Uten influensere hadde det vært et medium mindre som drev med kroppspress, inkludert Treasures AS. Ja influensere får slutte de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2021 #43085 Del Skrevet 25. mai 2021 De skulle egentlig samle ved til bål, men tok med kull fordi det var enklere, men koseligere enn stormkjøkken. Ok. Interessant. Turen var på fredag før pinse, forresten. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. mai 2021 #43086 Del Skrevet 25. mai 2021 10 minutter siden, Klink said: Hva mener du nå? Frua skriver jo på bloggen sin at de har tatt med eget kull og at det er glørne som griller pølsene..... tror du ikke glør fra "bålet" kan før til skogbrann???? Er jo litt stress å bære med seg eget kull, for så å forårsake en brann, tror du ikke? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2021 #43087 Del Skrevet 25. mai 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Hva mener du nå? Frua skriver jo på bloggen sin at de har tatt med eget kull og at det er glørne som griller pølsene..... tror du ikke glør fra "bålet" kan før til skogbrann???? Er jo litt stress å bære med seg eget kull, for så å forårsake en brann, tror du ikke? Det står vel mer der, om det har regna , om det er tilrettelagt for bål og så videre. Selvfølgelig kan kull føre til skogbrann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. mai 2021 #43088 Del Skrevet 25. mai 2021 Hmmm, stormkjøkken er ikke like koselig som å bære med seg eget kull, i følge bloggen til frua..... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2021 #43089 Del Skrevet 25. mai 2021 CecilieX skrev (58 minutter siden): Mulig du siterer feil bruker, men jeg har ikke etterlyst noen lov. Det jeg ønsker i mitt drømmesamfunn er at folk skjønner at de ikke lever i et vakuum der ens eget behov alltid blir styrende for avgjørelser man tar. Innenfor husets fire vegger kan du gjøre det du vil, men i det du beveger deg ut i offentligheten så bør du tenke over hvordan det du legger ut påvirker de som mottar budskapet. Særskilt hvis du titulerer deg påvirker. Kall det gjerne Kardemommeloven hvis du vil. Samfunnsansvar er en god term som flere har nevnt. Så slipper folk å få lyst på rødvin f.eks. Jeg vil gjerne få lyst på rødvin jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. mai 2021 #43090 Del Skrevet 25. mai 2021 Frua og gemalen driter seg så loddrett ut i kommentarfeltet på siste blogginnlegg at det er direkte morsomt 😂 Vet ikke helt hva dem tror jeg, om de tror at det er bare dumme og blonde barbier på 13 år som leser og ser hva dem skriver? Hvor ble det av de 10-15 0000 unike leserne deres liksom? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 25. mai 2021 #43091 Del Skrevet 25. mai 2021 Minnie Mus skrev (17 minutter siden): Hmmm, stormkjøkken er ikke like koselig som å bære med seg eget kull, i følge bloggen til frua..... En annen måte å si det ikke tar seg like bra ut på bilder. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. mai 2021 #43092 Del Skrevet 25. mai 2021 1 minutt siden, Klink said: Jeg vil gjerne få lyst på rødvin jeg. Ta deg et glass eller flere da vettu, verre er det ikke Du trenger vel ikke å skrive det her på KG, at du har lyst på et glass med rødvin? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 25. mai 2021 #43093 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Klink skrev (1 time siden): Verden funker ikke slik at cbe slutter å gjøre det hun gjør heller, dessverre. Jeg tror de færreste skriver her for å få cbe.no til å endre seg. Ved å diskutere kritikkverdige forhold, kan man oppnå bevisstgjøring. Og det er vel en av grunnene til at mange her retter fokus på kroppspresset hos påvirkeren cbe.no. Å svare folk som skriver her, at de som blir negativt påvirket, kan bare slutte med det, fikk meg til å tenke på "Stop It", da slik tankegang er en forenklet forståelse og "løsning" rundt det som diskuteres. Endret 25. mai 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43094 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Høgnipa ligger i Rakkestad, og på Rakkestad kommune sin hjemmeside går det nokså klart frem at det fra 15. april er strengt forbudt å bruke annet enn evt "gassgrill på et ikke brennbart underlag og med god avstand til brennbart materiale, i nærheten av vann." https://www.rakkestad.kommune.no/baalforbud.555978.no.html Meneh...LKE har sikkert vokst opp med grillkull, og vet hva han driver med, så det går nok bra! 😊👍 Endret 25. mai 2021 av Malum 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 25. mai 2021 #43095 Del Skrevet 25. mai 2021 Du ser at pølsene og pinnebrødet er brent, og ikke prøv å påst st den friluftslivkommentaren ikke var ment som et stikk 😉 Dauer 😂 Og hvor er de pølsene brente hen egentlig??? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. mai 2021 #43096 Del Skrevet 25. mai 2021 Klink skrev (36 minutter siden): Jeg vil gjerne få lyst på rødvin jeg. Og jeg vil veldig gjerne få lyst til å temme sjøløver, trenger ingen påvirker til inspirasjon. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43097 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Kommentarfeltet under siste blogginnlegg viser hvor dårlig kommunikasjon det er mellom influencerkanalen og annonsørenes potensielle kunder (følgere av kanalen) Merkelig valg av annonsører å bruke pengene sine på annonser hos en kanal som alltid havner i "krangler" med de de skal selge inn til. De eneste kommentarene som viser til å ha blitt inspirert av innlegget er "Heidi" og "Therese". Resten er spørsmål som handler om treningsteknikk og bålforbud, CBE og LKE svarer som vanlig at de vet og kan best, og for å støtte opp om seg selv publiserer de meldinger fra lesere som syns de som stiller spørsmål er "helt sykt". Jeg får virkelig ikke lyst til å handle hos hverken Makeupmekka, Twentyfour eller IcanIwill av sånt "bråk" som denne influenceren alltid havner i. For vi kan si en ting om bål iallefall, det er aldri røyk uten ild. Det er ikke ALLTID alle andre som har feil. At det alltid blir irritasjon, kritikk og bråk handler om at DE gjør noe galt som influencer. Faktisk. Endret 25. mai 2021 av Isild 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2021 #43098 Del Skrevet 25. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Og jeg vil veldig gjerne få lyst til å temme sjøløver, trenger ingen påvirker til inspirasjon. Ja det er mange lyster. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 25. mai 2021 #43099 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg ankommer sent til bordet, men var innom bloggen hennes for første gang her om dagen for å se hvorfor hun har blitt en av Norges største bloggere. Bloggen fremstår som innlegg bestående av bildeserier med minimalt med tekst, og jeg får ikke grep på den. Bildene er pene, men jeg forstår ikke hvem målgruppen er. Jeg fant en oppskrift som jo er nyttig, noen treningsinnlegg (men uten øvelser eller tips), og ellers bare henne som poserer. Jeg ser av noen kommentarer tidligere at hun pleide å være «rosablogg» og har slitt med overgangen til treningsblogg. Så etter en lang innledning har jeg et spørsmål til dere som var innom bloggen da den var på sitt største: Hva gjorde hun så bra «back then»? Hva var det som fenget, og hvem var det som typisk fulgte med på bloggen hennes? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 25. mai 2021 #43100 Del Skrevet 25. mai 2021 Altså.. Hvordan kan de forsvare og bestemme at det skal være greit å ha knærne over tærne ved knebøy og utfall (CBE har laangt over tærne til og med), at dette kun er en myte, MEN SAMTIDIG så driver CBE og gnåler om at knæren har vært så vond og gud vet hva i flere dager????!!!! Kanskje bruke litt tid på å trene riktig i stedefor å påstå falske ting som de mener andre også kan følge. Jeg blir så matt jeg.. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå