Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Uglal skrev (4 minutter siden):

Alt den dama får til! Enn å balansere på en fot å gjøre balanseøvelser med den andre MENS hun suger inn magen. Jeg gir meg over! En normal mage ser ikke sånn ut med mindre man er undervektig. Nå må hu virkelig gi seg! Jeg er redd for den verden mine barn skal vokse opp i med sånne mennesker som såkalte influensere.

Det er ikke en 34 år gammel (?) småbarnsmor barna dine kommer til å ha som noe forbilde. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (1 minutt siden):

Det er ikke en 34 år gammel (?) småbarnsmor barna dine kommer til å ha som noe forbilde. 

Nei, takk Gud for det! Men tenk på alle de denne grusomme dama påvirker? Hun påvirker nok ikke mine barn direkte, men indirekte ved «være en inspirasjon» for andre.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uglal skrev (Akkurat nå):

Nei, takk Gud for det! Men tenk på alle de denne grusomme dama påvirker? Hun påvirker nok ikke mine barn direkte, men indirekte ved «være en inspirasjon» for andre.

Ifølge tråden er det ikke så mange som leser bloggen hennes og hun får få likes på innlegg så går nok bra. Verre med visse andre influensere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillehammeren skrev (1 minutt siden):

Når jeg, som er 38 år og relativt reflektert rundt kroppspress på sosiale medier, får dårlig selvbilde og elendig selvfølelse av dette bildet- hvordan påvirker det ikke da de unge usikre jentene? Fy søren så trist jeg blir.  #godtforbilde 

Hva gjør at du får dårlig selvtillit og selvbilde av en mage i joggebukse med et rødvinsglass egentlig? Hvorfor gjør dette bilde deg usikker? 

Endret av Klink
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (9 minutter siden):

Når jeg, som er 38 år og relativt reflektert rundt kroppspress på sosiale medier, får dårlig selvbilde og elendig selvfølelse av dette bildet- hvordan påvirker det ikke da de unge usikre jentene? Fy søren så trist jeg blir.  #godtforbilde 

Jeg håper du kan være fornøyd med deg selv akkurat slik du er. Dette bildet er postet av en person som skriker etter oppmerksomhet og selv har problemer med mat og kropp. Det er ikke et liv man ønsker seg. Lev ditt liv i det virkelige livet. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

decker skrev (9 minutter siden):

Kvifor er det så viktig for deg å stilla så mange spørsmål? Det er ikkje lillehammeren som skal diskuteras her.

Jeg lurer på hva med akkurat det  bilde som gjør at det får andre til å føle seg dårlig? Det er vel relevant for tråden. Jeg spør fordi jeg er interessert. Jeg fikk bare litt lyst på rødvin av det bilde jeg. 

Endret av Klink
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (21 minutter siden):

Er den så innsugd da? Den er bare veldig tynn? Jeg får ikke slik mage uansett hvor mye jeg suger den inn 🙈

Ja, Caroline har slank mage fra før av, men syntes tydeligvis ikke den er slank nok siden hun hele tiden suger den inn. Hvis du blar litt bakover i tråden kommer du over en film hvor hun ikke lenger klarer å holde magen inne og magen slippes ut. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (27 minutter siden):

Ifølge tråden er det ikke så mange som leser bloggen hennes og hun får få likes på innlegg så går nok bra. Verre med visse andre influensere. 

Ja, du har nok rett! Håper barna mine vokser opp med bedre verdier og holdninger enn flere av disse :P

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (Akkurat nå):

Ja, Caroline har slank mage fra før av, men syntes tydeligvis ikke den er slank nok siden hun hele tiden suger den inn. Hvis du blar litt bakover i tråden kommer du over en film hvor hun ikke lenger klarer å holde magen inne og magen slippes ut. 

Det kan nok godt hende altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Powerball
Emma Marie skrev (28 minutter siden):

Hvorfor må alltid den innsugde magen være med?🤯

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

85AA641E-D635-4E54-AD28-D181BC3B5433.jpeg

Hva er det hun ellers har å by på?

Selv hadde jeg droppet de sedvanlige 4 daglige timene med egenpleie og hobbyer for å prøve å få bedriften på rett kjøl igjen men hvem vet, kanskje de er dritt lei selv nå også. Virker jo sånn. Netfit i startgropa for fjerde år på rad, inntektene er halvert, både ungene og bikkja begynner å bli for store osv. Regner med at LKE blir førstemann ut i vanlig jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på hva med akkurat det  bilde som gjør at det får andre til å føle seg dårlig? Det er vel relevant for tråden ø. Jeg spør fordi jeg er interessert. Jeg fikk bare litt lyst på rødvin av det bilde jeg. 

Kanskje ikke det CBE vil formidle, men egentlig tror jeg ikke det ligger noen klar strategi bak det som formidles derfra nå. Dessverre kan det hende at lesere får bekreftet at å drikke alkohol flere ganger i uka er helt ok, noe det kan være for mange, men for enkelte vil det være en uheldig velsignelse av et for høyt konsum. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Kanskje ikke det CBE vil formidle, men egentlig tror jeg ikke det ligger noen klar strategi bak det som formidles derfra nå. Dessverre kan det hende at lesere får bekreftet at å drikke alkohol flere ganger i uka er helt ok, noe det kan være for mange, men for enkelte vil det være en uheldig velsignelse av et for høyt konsum. 

Ja, det kan godt være. 
Men hva med bilde gir noen dårlig selvbilde og selvtillit? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (44 minutter siden):

Hvorfor må alltid den innsugde magen være med?🤯

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

85AA641E-D635-4E54-AD28-D181BC3B5433.jpeg

Og hva er dette, da? Er det rødvin i et glass? Er det alkohol? Samme hva det er så ser det ut som rødvin i et glass, det bekrefter jo en annen bruker her, at vedkommende fikk lyst på rødvin av dette bildet. Hvem la ut dette bildet? Privatpersonen Caroline Berg Eriksen eller ble det lagt ut på firmakontoen?  

Det har vært og er et stort problem at bloggere og influensere legger ut bilder og filmer på sine sosiale media der alkohol nytes. Alkohol settes i sammenheng med kos og hygge, det er alltid satt i en positiv sammenheng og legges frem på en attraktiv måte. Selv om det ikke er å bryte alkoholloven så er det tett oppunder. 

"Forbudet mot å reklamere for alkohol er et av de viktigste virkemidlene for å holde alkoholkonsumet nede. Forbudet er der av hensyn til de som sliter med alkohol. Informasjon om alkoholholdige drikker skal oppsøkes av forbruker. Alkoholeksponeringen som gjøres av influensere, utfordrer dette regelverket."

https://www.dagbladet.no/meninger/alvorlig-alkohol-eksponering-fra-influensere/73269149

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (20 minutter siden):

Hva er det hun ellers har å by på?

Selv hadde jeg droppet de sedvanlige 4 daglige timene med egenpleie og hobbyer for å prøve å få bedriften på rett kjøl igjen men hvem vet, kanskje de er dritt lei selv nå også. Virker jo sånn. Netfit i startgropa for fjerde år på rad, inntektene er halvert, både ungene og bikkja begynner å bli for store osv. Regner med at LKE blir førstemann ut i vanlig jobb. 

De har nevnt det en gang for lenge siden at han LK skal arve/ta over sin svigerfars hvitevarer business. Kanskje derfor de også flyttet til Sarp 🤭🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...