Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #42281 Skrevet 15. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (3 minutter siden): Ah, ja stemmer det.. Overlevelsestur og kampen mot klokka, og greier. Men det teller ikke som skade.. Altså, jeg tror virkelig at de bare sier det som passer det og da for det de vil oppnå. Pinlig. Det tror jeg er riktig tilnæring til disse influencerne. Er det feks noen som har sett snurten av den sjokoladebiten som CBE bare må ha (hver gang det er reklame for Freia)? 33
Populært innlegg Felis Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42282 Skrevet 15. mai 2021 Ok, så CBE (eller mannen) ringer opp en potensiell samarbeidspartner og lyver på seg (og gemalen) skader, skryter av en treningsapp som er et luftslott, og Gud vet hvilke andre løgner, for å fremstå som en passende samarbeidspartner. Sportmaster gjør et lite googlesøk, som viser at fruen tilbringer store deler av dagen på mølle (som kan gi skader), mannen er tidligere fotballspiller (som kan gi skader), drøssevis av bilder av fruen i treningstøy (indikerer treningsglede), gemalen har egen konto som heter #coach (indikerer treningskunnskap) og egen treningsapp som er rett rundt hjørnet. Og rosinen i pølsa: 300 000 følgere. Sportmaster følte seg sikkert privilegert og kanskje litt smigret av at disse to ekspertene, som har vært i gamet lenge, ringte akkurat dem. Og jeg skjønner de godt, for på papiret er dette jackpot. Bortsett fra Kvinneguiden finnes det ingen motvekt til Treasures fantasiverden. Og jeg tror Treasures har med et eget punkt om KG i hver eneste salgspitch de gjør (årevis med forfølgelse, 2000 sider med hets, misunnelige, feite...) Jeg synes faktisk synd på Sportmaster (og de fleste andre samarbeidspartnere), for de er totalt sjanseløse når The Eriksens lyver. Det er ingen måte å ettergå det de sier, hvis de ikke selv har fulgt med på kanalene deres over tid, eller leser på kg. At de har kjøpt katta i sekken finner de ikke ut før effekten av investeringen uteblir. 72
pøbelsara Skrevet 15. mai 2021 #42283 Skrevet 15. mai 2021 Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Ingen skrives uten w, og du har skrevet treningsapp feil. 44
tantesofie Skrevet 15. mai 2021 #42284 Skrevet 15. mai 2021 Katten89 skrev (3 timer siden): Jeg har sjekket skattelistene. i 219 tok fruen un mindre en 500.000kr i lønn Iflg proff.no var lønnskost på 1.449'. så vidt jeg vet er de bare to ansatte? Husk at skattelistene viser etter fradrag, så den faktiske summen er høyere. Ser nå at de ikke tok ut utbytte i 2019, men de hadde et årsresultat på 1,3 Mill, som ser ut til å i hovedsak har gitt økt egenkapital (ca 2 mill). Nå er ikke 2020; tallene klare ennå, men foreløpig er det de driver med grei business. Utrolig nok... 6
odipodis Skrevet 15. mai 2021 #42285 Skrevet 15. mai 2021 (endret) Det stemmer IKKE at CBE har vært skadet, da hun nemlig driver aktivt med skadeforebyggende trening! Ingen skal komme her og si noe annet! Forresten, i min kommentar nummer to har hun slettet linken til bildet med mail-korrespondansen fra denne tråden, samt en annen setning til jeg skrev. Hun redigerer altså kommentarer før de postes, om noen var i tvil om det... https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/10/en-skikkelig-digg-frokost/#comments Endret 15. mai 2021 av odipodis 38
Mymble Skrevet 15. mai 2021 #42287 Skrevet 15. mai 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Såe, noen uker løper hun 70 km? 😶 Viktig å få sneket inn litt selvskryt der man kan. 33
Gull vaffel Skrevet 15. mai 2021 #42288 Skrevet 15. mai 2021 Skulle ønske cbe hadde delt målet med treningen sin, vil hun bli sterk, er det for å ha en frisk kropp?, løpe maraton ? Eneste hun deler er løping på mølla mens hu ser på serier. Er det manisk trening kun for å være tynn ? Er så utrolig lite inspirerende. De fleste store treningsprofiler fronter noe: treningsglede, sterk sunn kropp osv. Er liksom ingenting å hente hos de for inspirasjon 34
Populært innlegg Surikatt Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42289 Skrevet 15. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (4 timer siden): Er det noe man trenger å få med seg, egentlig? Ta deg en tur ut av kjellleren du og løp en tur uten å poste selfier og dokumentere hvert skritt du tar. Eller leke svett. Eller hvor mange skritt du tok før kl 08 eller whatever. Det er ikke følgerne som skal motivere deg, det er motsatt. Aldri hørt om en selvopptatt «personlig trener». Endret 15. mai 2021 av Surikatt 51
Oline12 Skrevet 15. mai 2021 #42290 Skrevet 15. mai 2021 Det er jo dette vi alle lurer på, hva er den dokumenteringen av den maniske treninga som foregår i kjelleren? Det er jo veldig spesielt. Jeg syns egentlig det er vanskelig å være med i diskusjonen, hele greia virker sykelig og lite proft. Det blir for meg ikke en diskusjon om en bedrift lengre, men en psykisk syk person. Jeg forstår at alt som postet er i bedriftskontoen, men det tar jo helt av i kjelleren der med merkelig trening og thinspo. 42
Minnie Mus Skrevet 15. mai 2021 #42291 Skrevet 15. mai 2021 1 hour ago, odipodis said: Det stemmer IKKE at CBE har vært skadet, da hun nemlig driver aktivt med skadeforebyggende trening! Ingen skal komme her og si noe annet! Forresten, i min kommentar nummer to har hun slettet linken til bildet med mail-korrespondansen fra denne tråden, samt en annen setning til jeg skrev. Hun redigerer altså kommentarer før de postes, om noen var i tvil om det... https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/10/en-skikkelig-digg-frokost/#comments Fytti for noen mennesker 😕 De står jo ikke for noe av det de sier og gjør, når de til og med redigerer kommentarer før de publiserer dem! Kvalmt og regelrett svindel, hele greia. Løgn, juks og fanteri fra ende til annen. Håper fremtidige annonsører får opp øynene for hva paret i Sarpsborg driver med. 46
NewStart87 Skrevet 15. mai 2021 #42292 Skrevet 15. mai 2021 Oline12 skrev (5 minutter siden): Det er jo dette vi alle lurer på, hva er den dokumenteringen av den maniske treninga som foregår i kjelleren? Det er jo veldig spesielt. Jeg syns egentlig det er vanskelig å være med i diskusjonen, hele greia virker sykelig og lite proft. Det blir for meg ikke en diskusjon om en bedrift lengre, men en psykisk syk person. Jeg forstår at alt som postet er i bedriftskontoen, men det tar jo helt av i kjelleren der med merkelig trening og thinspo. Dette. Jeg føler vi er vitne til en person som ikke har det bra og hvor alt i verden handler om å se tynnest mulig ut. 26
Minnie Mus Skrevet 15. mai 2021 #42293 Skrevet 15. mai 2021 Så er barna eksponert på hundens insta konto også, i tillegg til tik tok og fruas egen insta og blogg..... hva gjør ikke paret for å få oppmerksomhet 😳 36
Snødronninga Skrevet 15. mai 2021 #42294 Skrevet 15. mai 2021 Titta på 17.mai-innlegget på bloggen, jeg er ikke akkurat imponert. Eller så er det bare ikke min smak. 😄Serviettene hang (lå slengt) mindre pent, mørke tallekener og heltheten var i bestefall helt okei. Skal man inspirere, kan man kanskje legge litt mer kreatvitet i det? Klarer egentlig ikke den fargeløse og kalde spisestua deres heller, men godt folk har forskjellig smak! 22
Gjest Lin11 Skrevet 15. mai 2021 #42295 Skrevet 15. mai 2021 (endret) odipodis skrev (2 timer siden): Det stemmer IKKE at CBE har vært skadet, da hun nemlig driver aktivt med skadeforebyggende trening! Ingen skal komme her og si noe annet! Forresten, i min kommentar nummer to har hun slettet linken til bildet med mail-korrespondansen fra denne tråden, samt en annen setning til jeg skrev. Hun redigerer altså kommentarer før de postes, om noen var i tvil om det... https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/10/en-skikkelig-digg-frokost/#comments De har hatt ellipse saken i 7 mnd??? Og viser den frem først nå? Endret 15. mai 2021 av Lin11
Tulipanpiken Skrevet 15. mai 2021 #42296 Skrevet 15. mai 2021 pøbelsara skrev (8 timer siden): Herlighet, for et flisespikkeri du driver med. hun skiver «i dag har jeg pyntet bord ...» og «jeg ble ikke ferdig». At hun har så hektiske dager og jobber så ekstremt mye som hun hevder selv (og som berettiger millionlønn), er vel det diskusjonen handler om her. Ikke om hun brukte 3,5 eller 4 timer på å pynte det (ikke spesielt imponerende) 17.-mai-bordet. Det blir for dumt å kalle det flisespikkeri når CBE latterliggjøres i flere innlegg for å ha brukt to dager, altså alt for lang tid ifølge en del av brukerne her, på å pynte bordet. 8
Lilly_A Skrevet 15. mai 2021 #42297 Skrevet 15. mai 2021 Tror kanskje ingen i hele verden hadde brydd seg med å få fullstendig info om hvordan jeg har ryddet og ordnet på rommet til barna mine.. ref. story (note to self - avfølg, dette er stusselig og trist). 27
Stjernekikkeren Skrevet 15. mai 2021 #42298 Skrevet 15. mai 2021 odipodis skrev (2 timer siden): Det stemmer IKKE at CBE har vært skadet, da hun nemlig driver aktivt med skadeforebyggende trening! Ingen skal komme her og si noe annet! Forresten, i min kommentar nummer to har hun slettet linken til bildet med mail-korrespondansen fra denne tråden, samt en annen setning til jeg skrev. Hun redigerer altså kommentarer før de postes, om noen var i tvil om det... https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/10/en-skikkelig-digg-frokost/#comments "... og da fikk vi blant annet en ellipsemaskin". Javel, hvordan fungerer sånt, har de bare helt sluttet å kjøpe og betale for ting selv? Liksom "hmm jeg har litt vondt i kneet jeg, får ta noen telefoner og se om noen vil GI meg gratis ting for det". De må jo ha smurt skikkelig på for at sportsmaster skulle gå rett på. Og så gjemt den i 7 måneder, hvorfor? Sitter de og lager planer for NÅR de skal bruke og reklamere for sånn og sånn feks "hmm nei ikke i blabla måned for da har vi Balion og da må jeg løpe" eller hva? Tenk å leve livet ditt etter hvem som kjøper tiden din.. Beklager, men hvordan ellers fungerer det da? 40
Minnie Mus Skrevet 15. mai 2021 #42299 Skrevet 15. mai 2021 13 minutter siden, Lilly_A said: Tror kanskje ingen i hele verden hadde brydd seg med å få fullstendig info om hvordan jeg har ryddet og ordnet på rommet til barna mine.. ref. story (note to self - avfølg, dette er stusselig og trist). Så enig. Men her får vi jo beskrevet akkurat hvordan barnerommet skal se ut, i detaljer....og frua gleeeder seeeg til å vise oss..... mens hun fekter ivei med de lange klørne sine. Ok, det siste der var unødvendig å skrive, men er så lei av å få de lange, tynne fingrene med lange klør trykka oppi trynet i hver eneste insta post. 15
Snødronninga Skrevet 15. mai 2021 #42300 Skrevet 15. mai 2021 Emma Marie skrev (8 timer siden): Sendte mail til Sportsmaster.no hvorfor de 1. Godtok umerket reklame og 2. Hvorfor de i det hele tatt ønsket å samarbeide med CBE og alt det hun står for Første svar til venstre. Så påpeker jeg og sender de et bilde der CBE praktiserer umerket reklame for ellipemaskin. Derav svaret til høyre.. legger ved bildet jeg sendte også. Stusser på at de har fått info om at hun har hatt endel skader, når hun selv sier hun ikke har hatt det. Merkelig! Men da sier Sportmaster at det er greit at ikke alt merkes med reklame, i alle fall. 😏 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå