LilleSnupp Skrevet 12. mai 2021 #42001 Del Skrevet 12. mai 2021 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. mai 2021 #42002 Del Skrevet 13. mai 2021 Gunvald skrev (På 11.5.2021 den 17.07): Folk som går 10 000 skritt per dag føler seg med andre ord «mislykket». Fordi hun må selvfølgelig være bedre, og klare det før 12. 10 km på en ellipsemaskin. 13 minutter på en mølle. Denne evige trangen til å dokumentere tid og avstand. Hvorfor kommer det aldri litt nye bilder? Som for eksempel av markløft som hun liksom tar? Håper virkelig ikke det er noen igjen noe sted som blir inspirert av dette tvangsmessige fesjået her. Jeg går ikke alltid 10 000 skritt daglig, selv i jobb. Føler meg ikke mislykket. Jeg er ikke en «berømt» blogger som CBE, men stemmen min blir hørt flere steder og jeg både føler og VET jeg bidrar positivt i samfunnet. Det CBE driver med oppleves fattig og kleint. Og hvor mye er det mulig å elske sitt eget utseende?! Det er jo helt vilt 🤯 (Bildet er hentet fra story på insta og ikke lenger mulig å linke til) 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 13. mai 2021 Populært innlegg #42003 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (18 timer siden): Wow, nå prøvde jeg nettopp retro cam filteret hun er så glad i og forskjellen er stor! (Slettet direkte-lenken da enhver kan søke den opp selv) Og her er det velkjente filteret i bruk igjen. Og igjen. Og igjen. Det er bare å fortsette å berømme carolinebergeriksen-profilen med å fremstå flink til å se tynn og usminket ut hvis man ikke vil innse den heftige filterbruken og at bruken er problematisk. Tilføyelse: Testet filteret selv, og resultatet er et nesten-meg for 17 år og 15 kilo siden. Ikke rart man blir avhengig av å bruke det hvis filteret brukes flere ganger daglig hver dag. Nei Caroline, filterbruk gjør ikke verden verken morsommere eller bedre. Ingen ser ut som et vandrende filterresultat til vanlig. Endret 13. mai 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mai 2021 #42004 Del Skrevet 13. mai 2021 Lin11 skrev (På 10.5.2021 den 12.08): Siste bildet her. Var det merket med #reklame/annonse for treningstøy eller ellipsemaskinen? Nei, ingen merking. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 13. mai 2021 #42005 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Klink skrev (11 timer siden): Fin hund cbe har, men når overskriften er dekker 17-mai bord så vil jeg gjerne se bordet, ikke hunden 🤷♀️ Feil sitat. Endret 13. mai 2021 av Monimoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. mai 2021 #42006 Del Skrevet 13. mai 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Jeg går ikke alltid 10 000 skritt daglig, selv i jobb. Føler meg ikke mislykket. Jeg er ikke en «berømt» blogger som CBE, men stemmen min blir hørt flere steder og jeg både føler og VET jeg bidrar positivt i samfunnet. Det CBE driver med oppleves fattig og kleint. Og hvor mye er det mulig å elske sitt eget utseende?! Det er jo helt vilt 🤯 (Bildet er hentet fra story på insta og ikke lenger mulig å linke til) De prikkene er jo veldig avslørende på akkurat det filteret. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 13. mai 2021 #42007 Del Skrevet 13. mai 2021 Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Og vi teller ned til sletting og blokkering. 3-2-1.... Har dem slettet kommentaren? Får ikke sett, da jeg er blokkert 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mai 2021 #42008 Del Skrevet 13. mai 2021 Monimoni skrev (6 minutter siden): Har dem slettet kommentaren? Får ikke sett, da jeg er blokkert 😂 Den står fortsatt og har fått fire liker klikk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. mai 2021 #42009 Del Skrevet 13. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden): "Med så mange lesere"? Hvor mange lesere er det snakk om siden carolinebergeriksen-profilen ikke gidder å høre på målgruppa si? Fem? 1937, faktisk. 1937 unike lesere er nok for at carolinebergeriksen.no ikke gidder å lytte til målgruppa si. Ambisjoner der, altså. Bloggen er død. Og det passer nok fint for det er enklere å bare filme og poste bilder av seg selv hvor hun gjemmer seg bak filtre enn å måtte skrive en tekst hver dag. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 13. mai 2021 #42010 Del Skrevet 13. mai 2021 @Aquarius04 veldig bra at du ikke føler deg mislykket, og veldig bra med alle andre som ikke føler seg mislykket også. Jeg håper dette er noe som også ble igjen i 2010. Det må gå med mye tid nede i det treningsrommet der, både på trening og på obligatoriske, og omtrent identiske bilder for å forsikre alle som at «jada, jeg er her idag også!». Dere som følger med på Instagram, er det dokumentering av trening hver dag? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Albert LeMaitre Skrevet 13. mai 2021 Populært innlegg #42011 Del Skrevet 13. mai 2021 Angående hvor mye tid de ansatte i Treasures AS bruker på å produsere innhold til sine kanaler. Jeg er glad i å løpe og følger noen løpere på SoMe. En av dem, Simen Holvik, er alenefar til to barn, jobber fulltid som sivilingeniør, løper flere hundre km per uke(sier ikke at det er normalt altså, han trener mot å løpe Norge på langs+24-timers løp), og i tillegg til dette har han nettside med oppdateringer om prosjekter, spons/samarbeidsinnlegg, daglige poster på insta, direktesendinger, bilder osv. Så hvordan i all verden får han tid til dette «enormt tidkrevende» arbeidet med SoMe? Enkelt. Her er null redigering, posering osv, mobilkamera tas opp og det postes et bilde og skrives en tekst eller filmes i realtime hvor det som skal formidles er i fokus og ikke utseende. Det som gjør at CBE og mannens arbeid med publisering tar så enormt mye tid er pga det skal sminkes, styles hår, velges antrekk, velges location, taes flere hundre nærmest like bilder før man bruker timevis på å gå gjennom dem for å finne det man synes er best, som så skal redigeres tungt før det kan publiseres. Da bruker de fort åtte timer på noe en annen person gjør i løpet av minutter ved bare å ta opp telefonen og taste litt. De har flere ganger uttalt at de legger mye arbeid i at ting skal se delikat ut, kvalitet osv, men det er nok fullt mulig å ta flotte bilder uten at det er en dagsjobb på et par bilder. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. mai 2021 Populært innlegg #42012 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Jeg lurer på hvor lenge de kan holde dette gående. Fra over 100 000 lesere på bloggen i storhetstiden, så er de nå nede på et snitt på under 2000 (nå skal det sies at det ikke produseres så mye på bloggen lenger, det har jo også noe å si så klart) Følgerskaren på Instagram består nok av flere passive enn aktive følgere - engasjementsraten på 1.01 % tatt i betraktning. 300 000 følgere er ikke imponerende hvis det er 669 "likes" på reklameinnlegg (ref siste innlegg for Makeupmekka) - videre er det 11 kommentarer. 1 fra annonsøren, 1 fra influencer-kollega, 1 fra en neglesalong, et par av kommentarene er svar fra CBE, noen sender et par hjerter, og til slutt er det en som spør hvor kjolen er fra. Så, jeg forstår ikke hvor alle disse "det er så mange som spør hvor blablabla er fra" osv faktisk spør, for det er ikke i kommentarfeltene. Sett utenifra virker det ikke som de fenger lenger i hele tatt. De burde nok tenke nytt ganske raskt, ellers er det fare for at det glossy magasinet fremstår mer som en trassig 40-årskrise om et par år. Imponerende at de begge kan leve av dette her fortsatt. Imponerende at de VIL holde på med kun dette også. Jeg kan forstå at hun fortsetter kanskje. Hun har vært influencer fra dette sirkuset begynte i sin tid, og lever nok litt for å vise seg frem på internett. Men det er noe litt trist når mannen ønsker å leve av å vise frem kona på internett - i filtrert og redigert utgave. Endret 13. mai 2021 av Isild 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42013 Del Skrevet 13. mai 2021 Isild skrev (47 minutter siden): Imponerende at de begge kan leve av dette her fortsatt. Imponerende at de VIL holde på med kun dette også. Jeg kan forstå at hun fortsetter kanskje. Hun har vært influencer fra dette sirkuset begynte i sin tid, og lever nok litt for å vise seg frem på internett. Men det er noe litt trist når mannen ønsker å leve av å vise frem kona på internett - i filtrert og redigert utgave. Litt?? Jeg er hellig overbevist om at 99 % av trenings- og kostholdsmotivasjonen hennes kommer fra å kunne "skryte" av øktene på sosiale medier (skryte med hermetegn da ingen folk i normale fulltidsjobber har mulighet til å bruke 50 % av arbeidsdagen på trening, sminke og hår, noe som viser hvor ufattelig privilegert og bortskjemt CBE er) og å skulle vise seg frem i undertøy og trange klær på internett. CBE legger hele livslykken og verdien sin i å ha en slank kropp og å skryte uhemmet av den i sosiale medier. Selv etter å ha født sitt første barn så var det aller viktigste å poste selfie av seg selv på internett i sexy undertøy for å bevise at hun ikke hadde fått ødelagt kroppen sin. Den ekstreme, kvinnelige kroppsfikseringen som hun har fremvist i alle år, med mange daglige timers selvgranskning foran speilet mens hun trener eller sminker seg, er dessverre noe hun deler med ektemannen LKE og de er åpenbart enorme enablere for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mai 2021 #42014 Del Skrevet 13. mai 2021 Problemet er at de to som driver Treasures AS ikke har noe plan B. Som utdanning foreks? Ikke har de investert pengene klokt heller. Jeg hadde investert i eiendom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. mai 2021 #42015 Del Skrevet 13. mai 2021 Lin11 skrev (13 minutter siden): Problemet er at de to som driver Treasures AS ikke har noe plan B. Som utdanning foreks? Ikke har de investert pengene klokt heller. Jeg hadde investert i eiendom. Enig. Merkelig at de ikke har brukt denne tiden på å ta utdanning de kan falle tilbake på når det blir tørke i influencerkanalene (ser litt tørt ut om dagen nå) Har en følelse av at de ser på seg selv som kompetente og profesjonelle innen trening og vil seile på det. Det er bare at de er ikke særlig imponerende innen trening. Tvert imot ser mye av det de holder på med usunt ut. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mai 2021 #42016 Del Skrevet 13. mai 2021 Isild skrev (11 minutter siden): Enig. Merkelig at de ikke har brukt denne tiden på å ta utdanning de kan falle tilbake på når det blir tørke i influencerkanalene (ser litt tørt ut om dagen nå) Har en følelse av at de ser på seg selv som kompetente og profesjonelle innen trening og vil seile på det. Det er bare at de er ikke særlig imponerende innen trening. Tvert imot ser mye av det de holder på med usunt ut. I tillegg så er det åpenbart at de ikke har et godt nok nettverk i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mai 2021 #42017 Del Skrevet 13. mai 2021 Gunvald skrev (3 timer siden): @Aquarius04 veldig bra at du ikke føler deg mislykket, og veldig bra med alle andre som ikke føler seg mislykket også. Jeg håper dette er noe som også ble igjen i 2010. Det må gå med mye tid nede i det treningsrommet der, både på trening og på obligatoriske, og omtrent identiske bilder for å forsikre alle som at «jada, jeg er her idag også!». Dere som følger med på Instagram, er det dokumentering av trening hver dag? Ja, bilder hver dag. Hun skriver gjerne antall skritt, km og viser frem Fitbiten også. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 13. mai 2021 Populært innlegg #42018 Del Skrevet 13. mai 2021 For min del så driter jeg i hvilke fremtidsplaner de har eller om de har investert penger de kan leve av resten av livet, så lenge de slutter med dette sykelige opplegget de holder på med nå. Synes det har blitt helt ekstremt fokus på kropp, trening og små porsjoner med mat. CBE er et farlig forbilde for så mange, spesielt for unge jenter Med den usympatiske oppførselen, selvgodheten, mangelen på engasjement for det som skjer i samfunnet og null ydmykhet tviler jeg på at disse to kunne fungert i en skikkelig jobb. Jeg ville ikke ansatt sånne mennesker, etter å tatt en titt på hva de lirer utav seg i some og måten de møter kritikk på blant annet. Paret har ingen kvaliteter som er interessante i et vanlig yrke. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 13. mai 2021 #42019 Del Skrevet 13. mai 2021 Vet vi om de kan leve av dette her? Kan jo være at lønnen per mnd spiser opp av EK i selskapet og tidligere oppsparte midler. Også er det vel greit å skylde på corona å anta at dette er midlertidig før inntektene igjen skyter fart. Jeg er ikke like naiv til akkurat den kjenner jeg. De andre influencerne jobber tilsynelatende vettet av seg med å konstant heie hverandre frem gjennom kommentarer på insta bla. Ser aldri CBE andre steder enn i sitt eget kommentarfelt. De er liksom i sitt eget hjørne der borte, mens alle andre er på "jobb". veldig fascinerende egentlig. Jeg tror ikke det er lenge til før LKE får seg jobb utenfor hjemmet. Nærmer ikke mannen seg 40 år? må ha noe annet å holde på med da. Ungene blir jo også store. Hunden likeså. Kjedelig liv. Hjelper jo ikke å begynne å utdanne seg heller hver høst, når de aldri fullfører noen utdannelse. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mai 2021 #42020 Del Skrevet 13. mai 2021 Klementine skrev (24 minutter siden): Vet vi om de kan leve av dette her? Kan jo være at lønnen per mnd spiser opp av EK i selskapet og tidligere oppsparte midler. Også er det vel greit å skylde på corona å anta at dette er midlertidig før inntektene igjen skyter fart. Jeg er ikke like naiv til akkurat den kjenner jeg. De andre influencerne jobber tilsynelatende vettet av seg med å konstant heie hverandre frem gjennom kommentarer på insta bla. Ser aldri CBE andre steder enn i sitt eget kommentarfelt. De er liksom i sitt eget hjørne der borte, mens alle andre er på "jobb". veldig fascinerende egentlig. Jeg tror ikke det er lenge til før LKE får seg jobb utenfor hjemmet. Nærmer ikke mannen seg 40 år? må ha noe annet å holde på med da. Ungene blir jo også store. Hunden likeså. Kjedelig liv. Hjelper jo ikke å begynne å utdanne seg heller hver høst, når de aldri fullfører noen utdannelse. Coach Eriksen har 611følgere, hvis man søker opp coach på IG, så er det vel noen tusen av de i Norges land. Han er ikke en av de som har flest følgere. Hunden har ca.7500 følgere. Det sier vel noe om at bedriften ikke er like relevant lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå