Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikkenoledig skrev (2 minutter siden):

Fitfocus.no hadde faktisk story om dette i går! Hun sa at hun ikke delte egen trening fordi det ikke var relevant for følgerne, og fordi hun ikke ville skape en illusjon om at man måtte trene som henne for å være i form. Hun hadde selv trent mye mindre om ikke hun trente til konkurranser. Følger etterhvert ganske mange treningsprofiler, og ingen andre deler treningen sin på samme måte som CBE...

Men den treningen deles mest i ord, da. 

  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier hun ikke reklamerer med filter, hva med siste reklame for makeupmekka? Det er ingen pore å se.

  • Liker 12
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (13 minutter siden):

Ingen filter?..

7273E776-C45A-4FF8-8385-081F776CC17C.jpeg

Uff, dette er bare trist. 

Endret av Lin11
Skrevet
NewStart87 skrev (13 minutter siden):

Ingen filter?..

7273E776-C45A-4FF8-8385-081F776CC17C.jpeg

Når man bruker filter på insta, så kommer det vel opp hva slags filter du bruker helt øverst? Eller? 🤔

  • Liker 2
Skrevet
Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Når man bruker filter på insta, så kommer det vel opp hva slags filter du bruker helt øverst? Eller? 🤔

Ikke hvis du først lager filmen før du legger den ut via Instagram. 

  • Liker 30
Skrevet
NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Ikke hvis du først lager filmen før du legger den ut via Instagram. 

Jeg testet akkurat nå - man tar bilde eller lager en video, legger på filter, laster ned til kamerarull. Når man så poster den lagrede filmen/bildet er teksten som angir filteret borte.

Hvorvidt CBE.no faktisk har gjort dette med det aktuelle bildet har jeg ingen formening om, da - jeg bruker ikke IG-filter selv og kan ikke gjenkjenne dem.

  • Liker 35
Skrevet
Snødronninga skrev (20 minutter siden):

Når man bruker filter på insta, så kommer det vel opp hva slags filter du bruker helt øverst? Eller? 🤔

Det er bare hvis du legger på Instagram sine filtere. Filmer du i en annen app, legger på filter og så publiserer på IG kommer det ikke opp noe

  • Liker 26
Skrevet

Befriende å se Sandra Lyng sin story om kropp i dag. En total motsetning til det som foregår i Villa Kulås. 

  • Liker 22
Skrevet
NewStart87 skrev (50 minutter siden):

Ikke hvis du først lager filmen før du legger den ut via Instagram. 

 

Ikkenoledig skrev (32 minutter siden):

Det er bare hvis du legger på Instagram sine filtere. Filmer du i en annen app, legger på filter og så publiserer på IG kommer det ikke opp noe

Nei det var det da, da vet man aldri...🤷‍♀️

  • Liker 5
Skrevet (endret)

Dette er hånden til en dame på 30+? Det er sånn min mormors hånd ser ut, men bare sener og hud. 
 

Hun er 92. 
 

(skjermdump fra IG story)

C2EE28FC-A5A0-4245-8155-581DBF9E2C2E.png

Endret av Hallepalle2
Glemte bilde
  • Liker 16
Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Hadde vært så gøy å se fruen trene markløft. 😂 Legg merke til at hun aldri legger ut film av at hun trener ordentlig styrke. Tror hun innerst inne er redd for muskler. Ikke kan hun noe særlig om styrketrening heller. Bare løping. Løping uten mål og mening og progressjon. Uten hviledager, uten deltakelse i løp, uten løpekunnskap og interesse for løping. Bare interesse av å være tynn. Når hun bruker netflix mens du løper sier det at hun bare vil få det unna og brenne kalorier.

Jeg har lurt på det, hvordan det går an å «ta seg ut» så en blir svett, og samtidig følge med på en serie. 

  • Liker 20
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Dette er hånden til en dame på 30+? Det er sånn min mormors hånd ser ut, men bare sener og hud. 
 

Hun er 92. 
 

(skjermdump fra IG story)

C2EE28FC-A5A0-4245-8155-581DBF9E2C2E.png

Blir sånn med lite underhudsfett, da ser man eldre ut. Kvinner som er litt rundere ser yngre ut lenger pga fyldighet i kinn osv, 

  • Liker 20
Skrevet
Iben02 skrev (12 timer siden):

👏 godt gjort 

Det er egentlig ikke det, og det er heller ikke noe mål å gå 10 000 før lunsj.. målet er å ha en frisk kropp som fungerer. Jeg blir dårlig av denne maniske  treningen til cbe og disse ekstremt tett pakkede dagene som inneholder .. INGENTING! Hvordan skal Norge gå rundt om man skal gå rundt å si man er travel og flink om man ikke gjør mer pr en dag en hva som gjøres i Sarpsborg? 😀

  • Liker 32
Gjest Powerball
Skrevet
Pæddan skrev (12 minutter siden):

Samme her. Når jeg har dagvakter så bærer det opp før kl 06 for joggtur med hunden og  sykkeltur til jobb som deg. Går endel inne på dagkirurgen og før kl 12 så har jeg som regel 11-14 000 skritt. Fjollete kjerring og skjønner ikke hva hun skal oppnå med det tøvet å ta bilde av klokka si HVER bidige dag.

Hun gjør da ikke en dritt i løpet av hele dagen - la meg omformulere meg selv, hun gjør ikke noe produktivt eller innholdsrikt!

Kan legge til for å sette griller i hodet på CBE, så hadde jeg nå 10.000 skritt før kl 08.00 fordi jeg ikke fikk sove og tok en lengre tur med hunden og skal på aftenvakt ved min andre avd, og vil tippe at jeg runder lett 25,000 i dag.  Men noe pedikyr, manikyr, Oslotur med påfyll av puffet fjes, nei det rekker jeg 😄

Synes oppriktig synd på de unge jenter som måtte se opp til dette "neket" og har akkurat fått svigerdatter til å avfølge henne etter å ha vist henne KG, rompeinnlegg, utlevering av mindreårige , poseringer som gjør henne anorektisk. Og det skal jeg fortsette med, å advare jentene mot dette paret i Kulås!!

Skal du poofe opp fjeset i dag aá la influenser-style mener du, eller manglet det et "ikke" der? 😆

Skrevet
Powerball skrev (1 minutt siden):

Skal du poofe opp fjeset i dag aá la influenser-style mener du, eller manglet det et "ikke" der? 😆

Haha  .... der glemte jeg litt ser jeg. Puffer ikke fjeset mitt heldigvis 😄

  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...