NewStart87 Skrevet 9. mai 2021 #41761 Del Skrevet 9. mai 2021 Lurer på hvordan det er å være forelsket i seg selv. Dag ut og inn med beundring av seg selv i speilet, det kan ikke være sunt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. mai 2021 #41762 Del Skrevet 9. mai 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Lurer på hvordan det er å være forelsket i seg selv. Dag ut og inn med beundring av seg selv i speilet, det kan ikke være sunt. Jeg synes det er helt spesielt. Når en dame på 30+ legger ut slike bilder @hut hva tenker du da er budskapet? Bortsett fra kropp. Du skriver at jeg har hetset kroppen hennes, det har jeg aldri gjort. Men jeg synes ikke hun har noe finere kropp enn noen andre. På ingen måte. Hun har ikke noe mer å være stolt av en andre og jeg synes det er psyket at hun er et så enormt behov for å vise seg frem. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 9. mai 2021 #41763 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (29 minutter siden): Lurer på hvordan det er å være forelsket i seg selv. Dag ut og inn med beundring av seg selv i speilet, det kan ikke være sunt. Nederste bildet..viser at LKE heller ikke bygger muskler med NetFit? Det er han??Alt nedenfor livet er liksom «minimalisert». Mulig det er vinkelen. Endret 9. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 9. mai 2021 Populært innlegg #41764 Del Skrevet 9. mai 2021 Carolinebergeriksenno med partner kan rope så mye de orker etter oppmerksomhet og ros for å være flinkest i Norge i kropp. Slike verdier er totalt uinteressant for meg i den såkalte målgruppa fra fem år tilbake. Kroppen hennes er uinteressant og inspirerer meg ikke mer enn en hvilken som helst annen kvinne i trettiårene med to barn. Dette er ikke unikt. Det som ER interessant er det repetitive fokuset på kropp i utstuderte poseringer og filter-/vidvinkelbruk uansett hvem som har betalt for annonseplassering hos carolinebergeriksenno/Treasures AS. Når produktet som betaler kokosmelken på oppskriftsonsdag kommer i skyggen for et ekstremt behov for å plassere utvalgte kroppsdeler i monitor og takke "beskjedent" for fersken- og flammeemojier blir det bare latterlig og et særs dårlig utført reklameopodrag jeg ikke skjønner annonsørene og samarbeidspartnere kan være fornøyde med. Og så en filtrert dass-selfie med toalettrull fra en barnebursdag i en alder av 34 publisert for hele verden er bare kleint. Come on, voks opp og bli seriøs da. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 9. mai 2021 #41765 Del Skrevet 9. mai 2021 Har hun ingen samarbeidspartner på treningsklær-fronten lenger? Hun skrev jo at samarbeidet med B a lion var avsluttet, og det virket som hun hadde inngått et nytt med Icaniwill. Men et par dager etter det reklamerte hun igjen for B a lion. Nå har hun ikke merket noe med reklame de siste gangene hun har lagt ut treningsbilder, selv om man feks på ene bildet i dag kan se tydelig at hun har på seg en Icaniwill-tights 🤷🏼♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. mai 2021 #41766 Del Skrevet 9. mai 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 9. mai 2021 #41767 Del Skrevet 9. mai 2021 Mymble skrev (48 minutter siden): Har hun ingen samarbeidspartner på treningsklær-fronten lenger? Hun skrev jo at samarbeidet med B a lion var avsluttet, og det virket som hun hadde inngått et nytt med Icaniwill. Men et par dager etter det reklamerte hun igjen for B a lion. Nå har hun ikke merket noe med reklame de siste gangene hun har lagt ut treningsbilder, selv om man feks på ene bildet i dag kan se tydelig at hun har på seg en Icaniwill-tights 🤷🏼♀️ CBE er generelt dårlig på merking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. mai 2021 #41768 Del Skrevet 9. mai 2021 Lin11 skrev (11 minutter siden): CBE er generelt dårlig på merking. Ikke i følge LKE, for de vet hva de driver med 🤣 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. mai 2021 #41769 Del Skrevet 9. mai 2021 Levina skrev (På 8.5.2021 den 10.49): Er nok snakk om prioteringer.. noen henger her inne, mens andre velger å trene.. 😂😂😂🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 9. mai 2021 #41770 Del Skrevet 9. mai 2021 Eller en kan se på CBE som et fenomen. Et fenomen som ikke er annet enn en reklameplakat. Den perfekte kroppen, det perfekte livet, det perfekte huset, de perfekte barna, de perfekte bildene, etc. Den perfekte fasaden. En kan jammen la seg imponere for CBE har en fabelaktig estetisk sans, hun tar flotte og inspirerende bilder, hun er vakker og hun vil. Vil vise oss den plettfrie og perfekte fasade. Fakta er at vi ikke liker perfekte mennesker. Hvorfor? Fordi de ikke finnes, vel. Men CBE lever likevel av illusjonen av at det er dette folk vil se. Fasaden sprekker fort når det gjennomskues stort bruk av filter, retusjering og rumpeputer. Men det er ikke meningen at vi skal ha et kritisk blikk på bilder eller blogginnlegg for noe annet enn; det perfekte. Vi må vite det. Se på bildene, bli inspirert og imponert, men ikke still spørsmål eller være kritisk. Så må vi ha i mente, at dette er et par som livnærer seg av å vise det perfekte. Det er deres inntektskilde, og de tjener godt på det. De har ikke så mye som en bachelor i utdanning. Grunnen til at jeg vektlegger utdanning er fordi en da kan unnskylde at de ikke har lært om etiske problemstillinger og kritisk tenkning som gir innsikt i refleksjon og egeninnsikt. En må kun se CBE sine bilder for inspirasjon. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 9. mai 2021 #41771 Del Skrevet 9. mai 2021 Mymble skrev (5 timer siden): Hva er dette slags merkelig pose? 😌 Var det ikke hun som (nesten) aldri brukte filter på bildene/filmene sine? 🤷🏻♀️🤔 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. mai 2021 #41772 Del Skrevet 9. mai 2021 lillehammeren skrev (8 minutter siden): Var det ikke hun som (nesten) aldri brukte filter på bildene/filmene sine? 🤷🏻♀️🤔 Hun skrev selv at filter får en til å se yngre og penere ut, så det var et kompliment at det så ut som hun brukte filter... tror ikke hun skjønner hva hun sier selv... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 9. mai 2021 #41773 Del Skrevet 9. mai 2021 Maydis8 skrev (1 minutt siden): Hun skrev selv at filter får en til å se yngre og penere ut, så det var et kompliment at det så ut som hun brukte filter... tror ikke hun skjønner hva hun sier selv... Yngre ut ja. Syntes hun ser eldre ut med filtrene sine jeg. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 9. mai 2021 #41774 Del Skrevet 9. mai 2021 Maydis8 skrev (3 minutter siden): Hun skrev selv at filter får en til å se yngre og penere ut, så det var et kompliment at det så ut som hun brukte filter... tror ikke hun skjønner hva hun sier selv... I hennes tilfelle gir filterbruken utseende som en 50 år gammel Hollywood frue, hvor nesejobben har gått feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. mai 2021 #41775 Del Skrevet 9. mai 2021 ClusterOfGrapes skrev (1 time siden): Eller en kan se på CBE som et fenomen. Et fenomen som ikke er annet enn en reklameplakat. Den perfekte kroppen, det perfekte livet, det perfekte huset, de perfekte barna, de perfekte bildene, etc. Den perfekte fasaden. En kan jammen la seg imponere for CBE har en fabelaktig estetisk sans, hun tar flotte og inspirerende bilder, hun er vakker og hun vil. Vil vise oss den plettfrie og perfekte fasade. Fakta er at vi ikke liker perfekte mennesker. Hvorfor? Fordi de ikke finnes, vel. Men CBE lever likevel av illusjonen av at det er dette folk vil se. Fasaden sprekker fort når det gjennomskues stort bruk av filter, retusjering og rumpeputer. Men det er ikke meningen at vi skal ha et kritisk blikk på bilder eller blogginnlegg for noe annet enn; det perfekte. Vi må vite det. Se på bildene, bli inspirert og imponert, men ikke still spørsmål eller være kritisk. Så må vi ha i mente, at dette er et par som livnærer seg av å vise det perfekte. Det er deres inntektskilde, og de tjener godt på det. De har ikke så mye som en bachelor i utdanning. Grunnen til at jeg vektlegger utdanning er fordi en da kan unnskylde at de ikke har lært om etiske problemstillinger og kritisk tenkning som gir innsikt i refleksjon og egeninnsikt. En må kun se CBE sine bilder for inspirasjon. Du skriver: "Men CBE lever likevel av illusjonen av at det er dette folk vil se. " Jeg omskriver til: Eierne av "CarolineBergEriksenno/Treasures AS lever likevel - i - illusjonen av at det er dette folk vil se. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 9. mai 2021 #41776 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Du skriver: "Men CBE lever likevel av illusjonen av at det er dette folk vil se. " Jeg omskriver til: Eierne av "CarolineBergEriksenno/Treasures AS lever likevel - i - illusjonen av at det er dette folk vil se. Takk! Du skjønner poenget mitt. CBE proklamerer reklame. I ett og alt. Det er ikke ekte. Hun viser et glansbilde. Det er hennes bedrift. Endret 10. mai 2021 av ClusterOfGrapes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. mai 2021 #41777 Del Skrevet 10. mai 2021 likermegher skrev (20 timer siden): Egentlig mer overrasket over at hun har lagt ut en selfie hvor hun tydelig står foran en do, enn klesvalget hennes. Hun som alltid skal fremstå så perfekt og alle bilder skal gjennom heavy PS før det legges ut. Synes faktisk det er under hennes «verdighet» å legge ut et sånn bilde og det sier litt om hvor langt ting har gått. Jeg tror ikke hun er frisk. Jeg syns ikke vi skal spekulere i helsen hennes, men ellers er jeg helt enig i at den "Toilet selfie" var merkelige greier. Jeg husker henne som opptatt av classy klær og fokus på delikate omgivelser. Aner ikke hva do-selfie i barnebursdag skulle forestille - det er iallefall milevis fra det bloggen en gang var. Og milevis fra "glossy magasin". Mulig det var et forsøk på å være uhøytidelig, men med det økte fokuset på kropp som har blitt på IG-stories, så ser det utad ut som et voksende behov for å vise seg frem. Da de kun holdt på med bloggen var innholdet og bildene mer gjennomtenkt, nå er det snutter og stories hele dagen, og vi ser hva fokus er mye mer tydelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 10. mai 2021 #41778 Del Skrevet 10. mai 2021 Denne uka skal fruen trene alternativt😅 Hun tror hun er toppidrettsutøver hun😂🙈 Jeg blir så flau 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 10. mai 2021 #41779 Del Skrevet 10. mai 2021 MFO skrev (8 minutter siden): Denne uka skal fruen trene alternativt😅 Hun tror hun er toppidrettsutøver hun😂🙈 Jeg blir så flau Treningsmengden hennes minner jo om den samme mengden som toppidrettsutøvere har. Hun er profesjonell mølleløper! 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. mai 2021 #41780 Del Skrevet 10. mai 2021 Kanskje på tide å ta en liten pause når kroppen begynner å protestere? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå