Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 8. mai 2021 Populært innlegg #41701 Del Skrevet 8. mai 2021 loffen skrev (42 minutter siden): Så forelsket hun ser ut 🤩... Men, er det vanlig å gå i sånn BH-topp i barnebursdag? Ser kaldt ut også, ikke akkurat sommertemperatur om dagen. Men de andre mødrene fikk se magen hennes da, så gøy for dem. Tenkte det samme angående antrekket. For et fantastisk forbilde hun er! Og doselfie som hun legger ut på SoMe mens hun er i barnebursdag. Det er rett og slett fjortisnivå på hele opplegget. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 8. mai 2021 #41702 Del Skrevet 8. mai 2021 Powerball skrev (3 timer siden): Det er ikke lenge siden hun viste frem to stk gjærbakst på Instagram, kort tid etter at det kom frem her at hun frontet fiskemiddag til 4 pers som viste seg å bare inneholde ca 1400 kcal tilsammen. Det virker som om hun forter seg å legge ut bilde av noe usunt etter å ha blitt avslørt i åpenbar thinspo. Hun og LKE er så fastlåst i slank kropp-bobla si at de ikke ser hvor manisk og tvangspreget det fremstår for andre. For dem er en slank og retusjert kropp = vellykket. Hvem trenger vel utdannelse, empati, respekt for barns privatliv, respekt for regjeringens retningslinjer i coronatid eller en meningsfylt jobb så lenge man er slank, liksom. Hvilken fiskemiddag tenker du på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. mai 2021 #41703 Del Skrevet 8. mai 2021 Shopgirl2014 skrev (3 minutter siden): Hvilken fiskemiddag tenker du på? Brokkolisuppen med torsk ble debattert her inne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 8. mai 2021 #41704 Del Skrevet 8. mai 2021 Toilet selfie faktisk.... hvor klein går det an å bli egentlig???? Dette som frua driver med for tiden, er så lavmål, kleint og ille at jeg har ikke ord som kan beskrive det 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. mai 2021 #41705 Del Skrevet 8. mai 2021 loffen skrev (1 time siden): Så forelsket hun ser ut 🤩... Men, er det vanlig å gå i sånn BH-topp i barnebursdag? Ser kaldt ut også, ikke akkurat sommertemperatur om dagen. Men de andre mødrene fikk se magen hennes da, så gøy for dem. Wtf, er det bildet fra en barnebursdag? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. mai 2021 #41706 Del Skrevet 8. mai 2021 Minnie Mus skrev (16 minutter siden): Toilet selfie faktisk.... hvor klein går det an å bli egentlig???? Dette som frua driver med for tiden, er så lavmål, kleint og ille at jeg har ikke ord som kan beskrive det Tenk, så flaut å være i barnebursdag, gå på do, ta en selfie i speilet, for så å slenge den ut på SoMe, og så gå tilbake til selskapet hvor alle som følger henne kan se hva hun gjorde på do. Jeg er en sånn type som ikke hadde klart å la være å kommentere det direkte til henne, hvis jeg hadde vært i det selskapet og sett innlegget fra do. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 8. mai 2021 #41707 Del Skrevet 8. mai 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Brokkolisuppen med torsk ble debattert her inne. Brokkolisuppa med torsk er til to personer ikke til fire, som @Powerballskriver. Middag på 700 kcal per pers må da være greit? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. mai 2021 #41708 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) Shopgirl2014 skrev (5 minutter siden): Brokkolisuppa med torsk er til to personer ikke til fire, som @Powerballskriver. Middag på 700 kcal per pers må da være greit? Hun skrev først at den var til fire personer - og det var det folk reagerte på. Etterpå endret hun det til to personer - etter at noen hadde spurt. Endret 8. mai 2021 av pøbelsara 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. mai 2021 #41709 Del Skrevet 8. mai 2021 pøbelsara skrev (11 minutter siden): Hun skrev først at den var til fire personer - og det var det folk reagerte på. Etterpå endret hun det til to personer - etter at noen hadde spurt. Ja, det er rart med det når noe blir endret på når det kommer spørsmål og reaksjoner, som om det plutselig bare var middag for 2 og ikke 4, for de 2 andre skulle ikke spise allikevel liksom 🤣 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 8. mai 2021 #41710 Del Skrevet 8. mai 2021 Mulig jeg er litt konservativ, men er det vanlig å gå i sånn kort magetopp sammen med andre når man er voksen? Altså, på varme dager kan jeg løpe i shorts og sportstopp, i skogen alene. Eller hjemme, uten besøk ha på joggebukse og genser som stopper over navelen. Men overhodet ikke noe jeg viser meg frem i sånn ellers.. (nei, ikke feit, bare føler det upassende) 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. mai 2021 #41711 Del Skrevet 8. mai 2021 Nytt innlegg på bloggen. 131 ord fulgt av fem bilder forteller at helgebuketten endelig er i hus og CBE er så fornøyd med at den gir følelsen av markblomster selv om det ikke er det. Den minner henne om at det snart er midtsommer, blomster i håret, nattbad og lyse kvelder. Det gleder CBE seg til. Videre forteller CBE at i dag har de vært i 3-årsdag og hun er glad for at været er varmt nok for åpne sko og topp. Nå er det pizza og kompani Lauritzen på menyen resten av kvelden. Hun avslutter med å ønske leserne en superfin lørdag. Motivet på de fem bildene i innlegget er CBE som poserer med buketten, med vekslende fokus mellom modellen og buketten. Nok en gang mistenker jeg at fotoshooten og bearbeiding av bildene tar langt mer tid enn å snekre sammen teksten. Frk.Fjas skrev (13 minutter siden): Mulig jeg er litt konservativ, men er det vanlig å gå i sånn kort magetopp sammen med andre når man er voksen? Altså, på varme dager kan jeg løpe i shorts og sportstopp, i skogen alene. Eller hjemme, uten besøk ha på joggebukse og genser som stopper over navelen. Men overhodet ikke noe jeg viser meg frem i sånn ellers.. (nei, ikke feit, bare føler det upassende) Jeg stusser også over dette. Kjenner ingen på hennes alder som går rundt med bar mage, utenom når de jogger i sportstopp når været tillater det. Mulig vi er veldig konservative, men jeg tror egentlig ikke det. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 8. mai 2021 #41712 Del Skrevet 8. mai 2021 Christiane_W skrev (7 minutter siden): Nytt innlegg på bloggen. 131 ord fulgt av fem bilder forteller at helgebuketten endelig er i hus og CBE er så fornøyd med at den gir følelsen av markblomster selv om det ikke er det. Den minner henne om at det snart er midtsommer, blomster i håret, nattbad og lyse kvelder. Det gleder CBE seg til. Videre forteller CBE at i dag har de vært i 3-årsdag og hun er glad for at været er varmt nok for åpne sko og topp. Nå er det pizza og kompani Lauritzen på menyen resten av kvelden. Hun avslutter med å ønske leserne en superfin lørdag. Motivet på de fem bildene i innlegget er CBE som poserer med buketten, med vekslende fokus mellom modellen og buketten. Nok en gang mistenker jeg at fotoshooten og bearbeiding av bildene tar langt mer tid enn å snekre sammen teksten. Jeg stusser også over dette. Kjenner ingen på hennes alder som går rundt med bar mage, utenom når de jogger i sportstopp når været tillater det. Mulig vi er veldig konservative, men jeg tror egentlig ikke det. og jeg «gleder» meg til å se bilde av døtrene i kjoler som matcher mors, CBE posere på bryggen i bikini hvor hun bruker alle triks innen posering, vinkler, innsug av mage og filter, gapende smil, massivt med selvbruning, blomster i håret, St hans staken på hytta og skalldyrsfatet. Nå er sommeren her 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. mai 2021 #41713 Del Skrevet 8. mai 2021 Christiane_W skrev (14 minutter siden): Nytt innlegg på bloggen. 131 ord fulgt av fem bilder forteller at helgebuketten endelig er i hus og CBE er så fornøyd med at den gir følelsen av markblomster selv om det ikke er det. Den minner henne om at det snart er midtsommer, blomster i håret, nattbad og lyse kvelder. Det gleder CBE seg til. Videre forteller CBE at i dag har de vært i 3-årsdag og hun er glad for at været er varmt nok for åpne sko og topp. Nå er det pizza og kompani Lauritzen på menyen resten av kvelden. Hun avslutter med å ønske leserne en superfin lørdag. Motivet på de fem bildene i innlegget er CBE som poserer med buketten, med vekslende fokus mellom modellen og buketten. Nok en gang mistenker jeg at fotoshooten og bearbeiding av bildene tar langt mer tid enn å snekre sammen teksten. Jeg stusser også over dette. Kjenner ingen på hennes alder som går rundt med bar mage, utenom når de jogger i sportstopp når været tillater det. Mulig vi er veldig konservative, men jeg tror egentlig ikke det. Hva skjedde med 17.mai? Ingen annonsører som står i kø for å selge ræl til 17.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. mai 2021 #41714 Del Skrevet 8. mai 2021 Frk.Fjas skrev (1 time siden): Mulig jeg er litt konservativ, men er det vanlig å gå i sånn kort magetopp sammen med andre når man er voksen? Altså, på varme dager kan jeg løpe i shorts og sportstopp, i skogen alene. Eller hjemme, uten besøk ha på joggebukse og genser som stopper over navelen. Men overhodet ikke noe jeg viser meg frem i sånn ellers.. (nei, ikke feit, bare føler det upassende) Helt vanlig det, aldri tenkt over at man ikke kan bruke magetopp som voksne 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mai 2021 #41715 Del Skrevet 8. mai 2021 Gull vaffel skrev (7 minutter siden): Helt vanlig det, aldri tenkt over at man ikke kan bruke magetopp som voksne 😅 Eh? Jeg kan med hånda på hjertet si at det har jeg aldri sett, ikke på folk over 20. I en barnebursdag? Ikke på folk under 20, heller. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. mai 2021 #41716 Del Skrevet 8. mai 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Eh? Jeg kan med hånda på hjertet si at det har jeg aldri sett, ikke på folk over 20. I en barnebursdag? Ikke på folk under 20, heller. Jeg synes den toppen var innenfor, men jeg pleier ikke henge meg så mye opp i hva folk velger å kle seg i. for meg er en sånn topp vanlig, ikke var den spesielt utfordrende heller. Jeg er 30. alder har kanskje litt å si 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mai 2021 #41717 Del Skrevet 8. mai 2021 Gull vaffel skrev (1 minutt siden): Jeg synes den toppen var innenfor, men jeg pleier ikke henge meg så mye opp i hva folk velger å kle seg i. for meg er en sånn topp vanlig, ikke var den spesielt utfordrende heller. Jeg er 30. alder har kanskje litt å si Greit på byen eller på fest, men i en barnebursdag? Nei. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. mai 2021 #41718 Del Skrevet 8. mai 2021 Det er bare for å vise frem mer kropp for hun er så stolt. Når man er stolt må man vise det frem for å få bekreftelse. Det gir livet mening. Det er et tomt liv. Det er mye mer meningsfullt å ha en jobb hvor man gjør noe for andre i stedet for å granske sitt eget utseende i speilet hele dagen. Oppførsel og bilder bærer preg av det. De ser det ikke selv. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 8. mai 2021 #41719 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) I begeistringen over været og muligheten til kort magetopp i barnebursdag har de visst glemt rompeinnleggene i siste blogginnlegg. Eller var det den rette poseringen? Eller begge deler? Rart hvordan rompepartiet forandrer seg sånn fra dag til dag Endret 8. mai 2021 av Medici 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 9. mai 2021 #41720 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Medici skrev (6 timer siden): I begeistringen over været og muligheten til kort magetopp i barnebursdag har de visst glemt rompeinnleggene i siste blogginnlegg. Eller var det den rette poseringen? Eller begge deler? Rart hvordan rompepartiet forandrer seg sånn fra dag til dag Veldig! Synes det er spesielt at man ikke tenker over hvordan man ser ut på film kontra bilder. Hva er vitsen med å suge inn magen og dytte ut rumpa på bilder når man deltar i programmer som "Bloggerne" og alle ser hvordan du egentlig ser ut? I tillegg til at man filmer og tar bilder av seg selv som viser noe ganske annet innimellom. Alle vet at det er poseringen som gir deg visse attributter uansett, så hva er da poenget? Det ser jo bare kleint og rart ut for alle leserne over 20 år som vet hvordan kroppen fungerer. Hvem lar seg lure? Ønsker C og mannen å bli tatt seriøst og at folk faktisk skal tro på at målgruppen og den største følgergruppen deres er business-kvinner med høy lønn og livet på stell så forstår jeg ikke at man uttrykker seg som om man prøver å nå ut til lettlurte tenåringer? Endret 9. mai 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå