Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Er det en av døtrene som har bursdag nå? 
Kommer vel et innlegg om feiringen på bloggen hvis det er tilfelle. Holder jo ikke å dele bilder på insta story. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NewStart87 skrev (6 minutter siden):

Kommer vel et innlegg om feiringen på bloggen hvis det er tilfelle. Holder jo ikke å dele bilder på insta story. 

De har bursdag i november (eldste) og september (yngste). Lar være å legge ut datoer, men begge datoene finnes på bloggen dessverre 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (17 minutter siden):

Dette motiverer meg 😊

7DD7F9A8-D4F9-4DF4-8A53-48D40F8718FE.jpeg

fitfocus.no er den beste Instagram kontoen om livsstil, mat og trening! Blir alltid i glad og føler at jeg lærer noe når jeg klikker meg inn der!

Ironien er at hun i likhet med CBE og LK har løping som treningsform, men så totalt ulik måte å formidle det på...

Endret av Ikkenoledig
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det ikke er så nøye hvem man annonserer for lenger. Nå var det nylig annonse for twistshake, og de har vel ikke akkurat vært så populære i det siste. Det er mange som venter på varene sine som de bestilte i mars og april 😬

https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/PRAKoe/lovades-bonus-och-hogre-lon--fick-ga-pa-dagen-behandlas-som-smuts

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (Akkurat nå):

De har bursdag i november (eldste) og september (yngste). Lar være å legge ut datoer, men begge datoene finnes på bloggen dessverre 

Ok, da er de gjester i et selskap. Da kommer det heldigvis ikke noe innlegg om barnas bursdag. Eller det kommer nok når tiden er her dessverre. :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (9 minutter siden):

Det der var jo alt for lite overdådig til at det kunne være CBE som arrangerte bursdag 😆

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/5/2021 at 3:15 PM, Marina1999 said:

Du er åpenbart ikke en person som trener. Og forresten så koster det ingenting.

En ting til, ja det er virkelig "flisespikkeri". Hvordan i alle dager skal hun ha tid til å over-analysere hver eneste setning hun skriver?

Gi dama litt slækk.

Slækk?

Dette er jo jobben hennes.

Både vi som "publikum" og de som betaler penger for annonser på denne profilen må vel kunne stille krav til at innlegg skal være forståelig?

Slækk kan hun få når det hun legger ut er kun for gøy.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruGlad skrev (2 minutter siden):

En stor feil CBE har gjort og som er mye av grunnen til at engasjementet synker kraftig er at hun ALDRI stiller opp på noe som helst av intervjuer, TV-oppdrag (hun sier ihvertfall at hun får hyppige tilbud bl.a. fra 71*), debatter etc. Det er altfor risikabelt for henne for da vil verden kunne se at den bedras. 

Hun har jo vært på god morgen norge og bloggerne.. Men skulle kanskje vært med mer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (15 minutter siden):

alle «møtene» som er så nødvendige i Oslo

Vel jeg regner med at det er en del papirarbeid, tro det eller ei😉De har jo mange avtaler med annonsører og disse skal det inngås avtaler med. Møtene handler sikkert også om dette. Forhandlinger om penger, type innlegg som skal legges ut osv.  Hun publiserer også innlegg på SoMe og det tas bilder hele tiden. På insta  konstant og noen blogginnlegg hver uke. Tipper alt dette krever en del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Vel jeg regner med at det er en del papirarbeid, tro det eller ei😉De har jo mange avtaler med annonsører og disse skal det inngås avtaler med. Møtene handler sikkert også om dette. Forhandlinger om penger, type innlegg som skal legges ut osv.  Hun publiserer også innlegg på SoMe og det tas bilder hele tiden. På insta  konstant og noen blogginnlegg hver uke. Tipper alt dette krever en del.

Joda, det er nok litt papirarbeid.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Det annonseres for billigtøy fra Nakd og Chiquelle innimellom også. Ikke moe eksklusivt, det samme som alle andre.

Jeg har sett at hun nevner disse i kommentarfelt og også på story, men da jeg skrollet gjennom IG nå så jeg bare etter innlegg som var merket med reklame. De som var merket sjekket jeg og fant ikke de du nevner. Det skal sies at jeg ikke fikk sjekket stories, de blir jo borte. Mulig de har vært merket? 

Har sett CBE svare når lesere spør hvor noe er kjøpt, så mulig de har funnet en «gråsone». 

Tilføyelse: Jeg ble nysgjerrig så jeg bladde gjennom alle poster for 2021 der hun har på seg andre klær enn treningstøy og undertøy. Ingen av dem er merket. I hvert eneste innlegg dukker det opp en leser som lurer på hvor noe er fra. Svarene er Gina, Zara, Chiquelle, houseofcb og nakd. Som sagt, ingen av dem er merket. Så enten eksisterer det ikke samarbeid med disse store aktørene eller så er det massivt med skjult reklame.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (Akkurat nå):

Denne typen møter har hele verden tatt på Teams og Zoom i et drøyt år nå.

Så jeg regner nok med at du tipper feil.

At de har møter? Eller mener du antagelsen om at jobben hennes krever en del papirarbeid @Aricia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aricia skrev (Akkurat nå):

Denne typen møter har hele verden tatt på Teams og Zoom i et drøyt år nå.

Så jeg regner nok med at du tipper feil.

Kanskje det er møter om o`store netfit? hvor alle de ansatte treffes? Den lanseringen må bli stor så lenge som den appen ar annonsert for.😂 Kan nesten ikke vente, så spent er jeg på å kunne BETALE for å se fruen hoppe opp og ned

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 minutter siden):

At de har møter? Eller mener du antagelsen om at jobben hennes krever en del papirarbeid @Aricia?

"Papirarbeid" er veldig gammeldags. Det meste som kan ligne papirarbeid er nok e-post som foregår elektronisk uten postombæring.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten89 said:

Kanskje det er møter om o`store netfit? hvor alle de ansatte treffes? Den lanseringen må bli stor så lenge som den appen ar annonsert for.😂 Kan nesten ikke vente, så spent er jeg på å kunne BETALE for å se fruen hoppe opp og ned

Jeg har et tilbud du ikke kan avslå. For halvparten av det du betaler for at CBE hopper opp og ned kan jeg hoppe opp og ned 10! ganger! Røverkjøp!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...