Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har hun begynt å reklamere for B a lion igjen på nye videoer i story? Skrev hun ikke nettopp at samarbeidsavtalen var over? Dårlig deal for de nye (ICANIWILL) om hun skal reklamere for begge 😅

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne vært bilder underveis i matlagingen også. Og så heller legge ut bilder av maten i en kasserolle, form eller lignende, før man har lagt på tallerkenen. For å ikke gi et inntrykk av at det er så lite eller mye man spiser. 

• Liker 20
Skrevet

(Dette er bare en ubetydelig dritt kommentar som ikke har noe for seg sånn egentlig, men av og til må de ut også....)

Jeg syns de treningsvideoene, og spesielt den som er posta i dag, er skikkelig puteflaue. Det lave taket, de halveis riktige øvelsene og stivheten til "modellen" foran kameraet. Det er bare kleint å se på. 

• Liker 34
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Jaja, men likevel 😊 Cbe kan vel også ha forsynt seg mer. 

Eller ikke. 

• Liker 20
Skrevet
neon_sun skrev (8 minutter siden):

(Dette er bare en ubetydelig dritt kommentar som ikke har noe for seg sånn egentlig, men av og til må de ut også....)

Jeg syns de treningsvideoene, og spesielt den som er posta i dag, er skikkelig puteflaue. Det lave taket, de halveis riktige øvelsene og stivheten til "modellen" foran kameraet. Det er bare kleint å se på. 

Jeg syntes det er ganske pinlig å se henne ta squats på netfit når vi alle vet hun jukser med rumpeputer. Treningsformen gjør tydeligvis ikke nok susen. 

• Liker 30
Skrevet
Hallepalle2 skrev (17 minutter siden):

Eller ikke. 

Mange muligheter. 

• Liker 2
Skrevet
Aricia skrev (6 minutter siden):

Men nå handler ikke tråden om det som skjer i livet hennes utenom SoMe, da. Så det er totalt irrelevant.

Diskusjonen handler om det hun poster og fronter i innlegg på blogg og IG. 

:) :) :) 

Oppskriften som er lagt ut på bloggen viser heldigvis ikke miniporsjoner, selv om det er en liten porsjon på bildet. Så da er det ikke ene og alene thinspo 😊

• Liker 3
Skrevet
neon_sun skrev (44 minutter siden):

Kan du legge dette ut, så vi som er blokkert, kan se? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir bare sulten av å se forrettene til carolinebergeriksen, og finner heller noe i kjøleskapet enn å prøve oppskriftene,  erfaringsmessig blir resultatet smakløst eller vassent om jeg følger oppskriften til punkt og prikke. Hva jeg eventuelt skulle gjøre feil vites ikke da det som oftest ikke finnes bilder/beskrivelse godt nok av selve prosessen. For min del kommer maten på bildene likegodt levert på døren.

Jeg bruker heller Trines matblogg eller googler tilsvarende oppskrifter og lagrer dem.

• Liker 33
Skrevet
Engelskfrøken skrev (3 minutter siden):

Er jo samme øvelsene ommat og ommat og ommat... Bare i forskjellig rekkefølge. Hvordan i alle dager skal dette være noe noen betaler for? Det er jo bare å skrolle gjennom instagram så finner man jo hundre/tusenvis av trenings profiler som gjør akkurat det samme, bare gratis.. 

En ting til; Caroline som liksom skal ha journalist utdannelse.. «I dag har vi jobbet med litt nye program til NetFit» Er programmene bare «litt»nye...?🙄 Burde vel stå «I dag har vi jobbet litt med nye programmer til NetFit»

Kanskje flisespikkeri, men man burde kunne forvente såpass🤷🏼‍♀️

Du er åpenbart ikke en person som trener. Og forresten så koster det ingenting.

En ting til, ja det er virkelig "flisespikkeri". Hvordan i alle dager skal hun ha tid til å over-analysere hver eneste setning hun skriver?

Gi dama litt slækk.

• Liker 5
Skrevet
Engelskfrøken skrev (7 minutter siden):

Er jo samme øvelsene ommat og ommat og ommat... Bare i forskjellig rekkefølge. Hvordan i alle dager skal dette være noe noen betaler for? Det er jo bare å skrolle gjennom instagram så finner man jo hundre/tusenvis av trenings profiler som gjør akkurat det samme, bare gratis.. 

En ting til; Caroline som liksom skal ha journalist utdannelse.. «I dag har vi jobbet med litt nye program til NetFit» Er programmene bare «litt»nye...?🙄 Burde vel stå «I dag har vi jobbet litt med nye programmer til NetFit»

Kanskje flisespikkeri, men man burde kunne forvente såpass🤷🏼‍♀️

Eller så mener hun «noen få» på en måte. I dag har vi jobbet med et par nye .. men ikke godt formulert nei. 

• Liker 3
Gjest Maayaaa
Skrevet
Marina1999 skrev (6 timer siden):

En ting til, ja det er virkelig "flisespikkeri". Hvordan i alle dager skal hun ha tid til å over-analysere hver eneste setning hun skriver?

Gi dama litt slækk.

En person som trener kan alle disse øvelsene fra før, det er overhodet ikke noe nytt å hente i videoene. Instagram flommer over av treningskontoer, masse øvelser både med og uten vekter som utfordrer både kropp og hjerne. Coach Eriksen prøver seg med innlegg om løping, men der blir nivået altfor høyt for andre enn de mest dedikerte løperene (og disse henvender seg nok til mer erfarne ultraløpere/trenere istedet). 

Så hvem gjenstår da som kunder annet enn fans?

Og ja, man forventer at en journalist behersker språket, og at noen i bedriften leser korrektur.

Skrevet
Marina1999 skrev (8 timer siden):

Gi dama litt slækk.

Når/hvis appen lanseres, så skal det koste penger. Det har CBE forklart hele veien. 

Det å lese over det man skriver før man poster er ikke å "over-analysere hver eneste setning", dette er tross alt jobben deres. 

• Liker 40
Gjest Lin11
Skrevet
Engelskfrøken skrev (8 timer siden):

Åpenbart ikke en person som trener? Du kunne ikke tatt mer feil😅 Er vel kanskje derfor jeg ikke blir inspirert over hennes kjeller «hopp og sprett». 

NetFit koster ingenting per nå, men dette er faktisk en app de skal ta betalt for. De har forøvrig sagt at de har fått kunder allerede (betalende) Hva slags oppfølging de får per dags dato er det ingen som vet🤷🏼‍♀️

Å er vel ikke og over-analysere å skrive grammatisk korrekt når man er utdannet journalist?

De har betalende kunder??

Skrevet

Det er nok en ønskedrøm LKE har at de skal kunne tiltrekke seg kunder fra triatlon/maraton-segmentet. Men disse utøverne besitter stort sett veldig mye kunnskap fra før, og er derfor ganske kritiske på hvem de tar råd fra.

Ser virkelig ikke hva NetFit skal kunne bidra med der? Burpees, knebøy og litt hopp og sprett? 80-tallet ringte og vil aerobic-videoen sin tilbake...

• Liker 42
Skrevet
Monimoni skrev (9 timer siden):

Kan du legge dette ut, så vi som er blokkert, kan se? 

Aner ikke hvordan jeg legger ut videoer. Men tror man skal kunne se det via nettleser om man ikke er pålogget den blokkerte kontoen :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...