Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Karianne30 skrev (1 minutt siden):

Jeg blir sjokkert over at hun publiserer slike kommentarer i kommentarfeltet. Jeg hadde aldri ønsket å samarbeide med den bedriften, når de så gladelig henger ut folk. De må tåle kritikk som går på bedriften, selv om jeg synes en del sleivspark her inne kan såre. 

Men kom igjen da....

Hun publiserer alt som taler i hennes favør. 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet

To slike gnagsår/brannsår....det må jo ha gjort vondt lenge før det ble store sår. Hvorfor stoppet hun ikke løpeturen når hun kjente disse smertene? Det forstår jeg ikke.🤷‍♀️

For det er jo ikke sånn at disse sårene dukker opp fra det ene sekundet til det andre. 

Skrevet

Hvorfor ikke bare brette ned linningen? 🙄

• Liker 24
Gjest Bettys
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

De kommentarene gjør ikke CBE noen tjenester, tvert i mot. Om hun er enig i det (noe hun er siden hun publiserer) er det skikkelig dårlig for narrativet «veldig godt utdannede kvinner». Sorry, altså.  

CBE har vel sagt at hun noen ganger endrer på kommentarer før de publiseres. Kanskje hun burde se litt over rettskriving og skrivestil også? (Hvis hun er i stand til så mye bedre da).

Gjest Lin11
Skrevet

Uff, dette er som å bevitne et togkrasj. Først Kremmerhuset, så den stakkars bakeren (burdagskake til mindreårige kjøpt gjennom Treasures AS), og nå Balion. 

Skrevet
25 minutter siden, loffen said:

Hvorfor ikke bare brette ned linningen? 🙄

Nei nei nei! Da kunne det jo ha kommet til syne en bitteliten, unevnelig valk 😱
Bedre brannskadet rygg enn "uperfekt" mage.

• Liker 25
Skrevet (endret)
Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Nå har jeg aldri kjøpt noe den bedriften har reklamert for, siden jeg finner den påtatt og svært lite troverdig. 

Men du? At treningsklær av dårlig kvalitet -kan- lage brannsår er ikke det samme som at «det hun sier stemmer». Det er ikke bevis for noe som helst annet enn at det -kan- være en forklaring. Forøvrig det samme med de andre her som bastant påstår at sårene kommer fra det ene eller det 

Endret av Swan1998
Slettet. Lagt inn ny kommentar.
Skrevet (endret)

Når man er så åpen om sitt liv som det Caroline velger å være så åpner man opp for at fremmende mennesker får et forhold til henne, og familien hennes, hun har dratt dette "jeg er din bestis og vil deg bare vel" ganske langt. Det sitter folk der ute som føler de kjenner henne, og også barna fordi hun nøler ikke med å åpne for et forhold til dem også. Jeg ville vært bekymret om jeg var henne, for man vet aldri hvem man har truffet noe hos der ute som føler de har rett til en plass i livet hennes, og det er et følge av venninnenarrativet hun kjører for å tjene penger. Så du har rett, jeg ville vært mer bekymret for deltakerne i kommentarfeltet hennes enn de her på KG.

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 43
Skrevet (endret)

Angående psykt:

Er det ikke ganske psykt å trene med rumpeinnlegg? 
Ser på siste innlegg av netfit. Følg med på rumpa til Caroline mens hun løper, rumpeinnlegget kommer til syne mange ganger, man ser tydelig konturen. 

Innlegget er ryddet for bilder uten kildehenvisning.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 23
Skrevet
NewStart87 skrev (På 12.3.2021 den 20.16):

Angående psykt:

Er det ikke ganske psykt å trene med rumpeinnlegg? 
Ser på siste innlegg av netfit. Følg med på rumpa til Caroline mens hun løper, rumpeinnlegget kommer til syne mange ganger, man ser tydelig konturen. 

Se på rumpa i speilet hvor hun løper. Ser dere filmen ser dere innlegget humpe opp og ned flere ganger. 

• Liker 21
Skrevet
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Jeg må ærlig innrømme at jeg føler synd på Balion gründeren. ( Men samtidig viktig å si at jeg holder ved mitt når jeg sier det er uaktuelt å handle av henne ). Forsvarstalen hennes her gjorde jo at hun rett og slett mistet mange potensielle kunder. Ikke at man var så fristet til å handle derfra i utgangspunktet, når Caroline viser tidenes ( hennes egne ord ) brannsår. :filer: 

Jeg syns ikke synd på Balion-gründeren i det hele tatt, for når hun kom med den talen der så sier det sitt om at hun ikke har begrep om hva slags bedrift hun har inngått samarbeid med og hvilke holdninger og etikk denne bedriften har.....og når det kommer til treningstøyet de fører så har ingen av mine litt vel overdrevne opptatt av trening venner noensinne hørt om Balion heller, og når jeg fortalte om hvem som ble brukt i reklame-øyemed så bare himlet de med øynene, og de sa de sikkert kan ha sett noe på CBE sin instagram eller blogg eller whatever, men ikke fått det med seg, for reklame-merkinga er jo som vi vet helt ute av sync 🤣

• Liker 41
Skrevet

Hva skjer med parkettgulvet hjemme der ? Begynner lakken/oljen å sprekke opp i skjøtene ? 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Nobile skrev (11 minutter siden):

Hva skjer med parkettgulvet hjemme der ? Begynner lakken/oljen å sprekke opp i skjøtene ? 

Det fikk jo juling under oppussingen deres. Først ble det beiset mørkt, for mørkt gulv var jo in da, men det passet jo ikke til huset. Så da ble det slipt lyst igjen. Mener unnskyldningen for mørkt-gulv-blemmen var at de som beiset det hadde gjort så stygg jobb det ikke kunne være mørkt eller noe :klo:. Men uansett, ikke overraskende gulvet ikke er fint lengre etter behandlingen det ble utsatt for. Det var gammelt da de kjøpte det og som så mye annet i huset har kjøperne vist lite eller ingen forståelse for det. 

Endret av Inocybe
  • Liker 20
Skrevet

Under et innlegg på balion sin Instagram er det noen som har spurt om gnagsår. Hmm.. det har de vist aldri hørt om..

https://imgur.com/a/STxqyxH

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...