NewStart87 Skrevet 12. mars 2021 #37321 Skrevet 12. mars 2021 Karianne30 skrev (1 minutt siden): Jeg blir sjokkert over at hun publiserer slike kommentarer i kommentarfeltet. Jeg hadde aldri ønsket å samarbeide med den bedriften, når de så gladelig henger ut folk. De må tåle kritikk som går på bedriften, selv om jeg synes en del sleivspark her inne kan såre. Men kom igjen da.... Hun publiserer alt som taler i hennes favør. 30
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37322 Skrevet 12. mars 2021 De kommentarene gjør ikke CBE noen tjenester, tvert i mot. Om hun er enig i det (noe hun er siden hun publiserer) er det skikkelig dårlig for narrativet «veldig godt utdannede kvinner». Sorry, altså. 53
Gjest Finlay Skrevet 12. mars 2021 #37323 Skrevet 12. mars 2021 To slike gnagsår/brannsår....det må jo ha gjort vondt lenge før det ble store sår. Hvorfor stoppet hun ikke løpeturen når hun kjente disse smertene? Det forstår jeg ikke.🤷♀️ For det er jo ikke sånn at disse sårene dukker opp fra det ene sekundet til det andre.
loffen Skrevet 12. mars 2021 #37324 Skrevet 12. mars 2021 Hvorfor ikke bare brette ned linningen? 🙄 24
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37325 Skrevet 12. mars 2021 Kollontaj skrev (6 minutter siden): De kommentarene gjør ikke CBE noen tjenester, tvert i mot. Om hun er enig i det (noe hun er siden hun publiserer) er det skikkelig dårlig for narrativet «veldig godt utdannede kvinner». Sorry, altså. CBE har vel sagt at hun noen ganger endrer på kommentarer før de publiseres. Kanskje hun burde se litt over rettskriving og skrivestil også? (Hvis hun er i stand til så mye bedre da).
Gjest Lin11 Skrevet 12. mars 2021 #37326 Skrevet 12. mars 2021 Uff, dette er som å bevitne et togkrasj. Først Kremmerhuset, så den stakkars bakeren (burdagskake til mindreårige kjøpt gjennom Treasures AS), og nå Balion.
Villroses hage Skrevet 12. mars 2021 #37327 Skrevet 12. mars 2021 25 minutter siden, loffen said: Hvorfor ikke bare brette ned linningen? 🙄 Nei nei nei! Da kunne det jo ha kommet til syne en bitteliten, unevnelig valk 😱 Bedre brannskadet rygg enn "uperfekt" mage. 25
Swan1998 Skrevet 12. mars 2021 #37328 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Nå har jeg aldri kjøpt noe den bedriften har reklamert for, siden jeg finner den påtatt og svært lite troverdig. Men du? At treningsklær av dårlig kvalitet -kan- lage brannsår er ikke det samme som at «det hun sier stemmer». Det er ikke bevis for noe som helst annet enn at det -kan- være en forklaring. Forøvrig det samme med de andre her som bastant påstår at sårene kommer fra det ene eller det Endret 12. mars 2021 av Swan1998 Slettet. Lagt inn ny kommentar.
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37329 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Vet du hva jeg syntes er psykt? En dame på 34 år som er så opphengt i at hun er en størrelse XS, så opphengt at hun til og med skviser seg inn i altfor trange tights! En som sammen med mannen sin redigerer sin allerede slanke kropp enda slankere, samtidig som hun sier det er viktig å ha et avslappet forhold til kroppen sin. En som til og med redigerer tennene til barna sine hvitere! En som legger ut hele barndommen til barna sine for vilt fremmede. En som kun legger ut bilder av seg selv med skjønnhetsfilter og sanker inn kommenterer på «så vakker du er fine du». En som smiler og beundrer seg selv i speilet flere ganger i uken. Mens hun filmer med filter og legger det ut! DET er psykt! Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 13. mars 2021 av Måne Rampelyset 108
Stjernekikkeren Skrevet 12. mars 2021 #37330 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Når man er så åpen om sitt liv som det Caroline velger å være så åpner man opp for at fremmende mennesker får et forhold til henne, og familien hennes, hun har dratt dette "jeg er din bestis og vil deg bare vel" ganske langt. Det sitter folk der ute som føler de kjenner henne, og også barna fordi hun nøler ikke med å åpne for et forhold til dem også. Jeg ville vært bekymret om jeg var henne, for man vet aldri hvem man har truffet noe hos der ute som føler de har rett til en plass i livet hennes, og det er et følge av venninnenarrativet hun kjører for å tjene penger. Så du har rett, jeg ville vært mer bekymret for deltakerne i kommentarfeltet hennes enn de her på KG. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 13. mars 2021 av Måne Rampelyset 43
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37331 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Det som er helt, helt, helt psykt er hvordan rosabloggere/mammabloggere/påvirkere får seg til å utlevere sine barns privatliv og faktisk gjøre levebrød av sine barn. Vi lever i et samfunn hvor myndighetene i stor grad har tillit til at folk flest gjør fornuftige valg, og reagerer veldig tregt når dette ikke skjer. Mens vi venter på at et lovverk kommer på plass mot barneeksponering og utnytting av barn på sosiale medier, kommer kritikken av disse påvirkerbedriftene til å holde fram. Å holde debatten i gang er også en form for påvirkermakt. Carolinebergeriksen.no driver, og har drevet med veldig mye annet rart også, som ekstrem tynn-kropp-er perfekt-kropp-inspirasjon, provoserende brudd på smittevernregler og sikkerhetsregler generelt. Dette utrolige sirkuset er en from for tragikomisk underholdning, ikke minst det nøye røktede kommentarfeltet. De slutter aldri å forbløffe tilskuerne. Deres påvirkningskraft og metoder er det all grunn til å følge med på og kritisere. Ja, det er en reklamebedrift, enten du tror det eller ei. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 13. mars 2021 av Måne Rampelyset 51
NewStart87 Skrevet 12. mars 2021 #37332 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Angående psykt: Er det ikke ganske psykt å trene med rumpeinnlegg? Ser på siste innlegg av netfit. Følg med på rumpa til Caroline mens hun løper, rumpeinnlegget kommer til syne mange ganger, man ser tydelig konturen. Innlegget er ryddet for bilder uten kildehenvisning. Endret 13. mars 2021 av Måne Rampelyset 23
NewStart87 Skrevet 12. mars 2021 #37333 Skrevet 12. mars 2021 NewStart87 skrev (På 12.3.2021 den 20.16): Angående psykt: Er det ikke ganske psykt å trene med rumpeinnlegg? Ser på siste innlegg av netfit. Følg med på rumpa til Caroline mens hun løper, rumpeinnlegget kommer til syne mange ganger, man ser tydelig konturen. Se på rumpa i speilet hvor hun løper. Ser dere filmen ser dere innlegget humpe opp og ned flere ganger. 21
Skrottefar Skrevet 12. mars 2021 #37334 Skrevet 12. mars 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg føler synd på Balion gründeren. ( Men samtidig viktig å si at jeg holder ved mitt når jeg sier det er uaktuelt å handle av henne ). Forsvarstalen hennes her gjorde jo at hun rett og slett mistet mange potensielle kunder. Ikke at man var så fristet til å handle derfra i utgangspunktet, når Caroline viser tidenes ( hennes egne ord ) brannsår. Jeg syns ikke synd på Balion-gründeren i det hele tatt, for når hun kom med den talen der så sier det sitt om at hun ikke har begrep om hva slags bedrift hun har inngått samarbeid med og hvilke holdninger og etikk denne bedriften har.....og når det kommer til treningstøyet de fører så har ingen av mine litt vel overdrevne opptatt av trening venner noensinne hørt om Balion heller, og når jeg fortalte om hvem som ble brukt i reklame-øyemed så bare himlet de med øynene, og de sa de sikkert kan ha sett noe på CBE sin instagram eller blogg eller whatever, men ikke fått det med seg, for reklame-merkinga er jo som vi vet helt ute av sync 🤣 41
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37335 Skrevet 12. mars 2021 Bettys skrev (9 timer siden): Forøvrig litt komisk at man så ironisk påpeker at KG-brukerne løser verdensproblemer, når man selv ikke akkurat har tidenes mest samfunnskritiske jobb. Touché! Til å være en gjeng feite NAVere som ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte på KG hele dagen, synes jeg det er overraskende mange oppegående mennesker her inne, som skriver svært godt for seg og som nok har langt viktigere jobber i samfunnet og for samfunnet enn det CBE og mannen har. 🤷🏻♀️ Tror nok frua hadde kommet veldig til kort i en live diskusjon med enkelte her inne, gitt. 63
Populært innlegg Klokkereim Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37336 Skrevet 12. mars 2021 Jeg bare klarer ikke å forstå at enkelte lesere av bloggen ikke forstår at dette er en bedrift! Hvilken bedrift med respekt for seg selv velger å slippe igjennom kommentarer på sin firmaside hvor det blir satt psykiske lidelser på de som ikke er er enig i det bedriften står for? Det er mye som blir skrevet her som er over streken men som "forbruker" er man faktisk i sin fulle rett til å være kritisk og sette spørsmålstegn ved en bedrift. Men at bedrifter kommer med ufine, nedlatende kommentarer på sin egen bedriftsside hvor det hetses og stilles diagnoser??? Det henger jo ikke på greip! Om jeg kommenterer kritisk på feks facebooksiden til en bedrift så skal de svare med at jeg nok bare er feit og misunnelig? Eller psykisk syk? Jeg regner med at CBE.no slipper igjennom disse kommentarene nettopp fordi hun ikke kan skrive dem selv? Og det er så lite sjarmerende som det kan få blitt. Jeg kan med hånden på hjertet innrømme at jeg er en av de som ikke kan fordra denne influenser bransjen. Det har ingenting med selve influenserene som person å gjøre, jeg kjenner ikke de. Men de velger selv å innimellom fremstille seg selv rimelig tonedøve (i mine øyne, andre kan syntes motsatt) og da blir det desverre slik for meg at de kritiske brillene kommer på. Når din store drøm her i livet er å vise frem store deler av hverdagen og livet til vilt fremmede mennesker nettopp med et mål om å påvirke. Hvorfor velge å vise frem så mye uetisk, ulovlig og kvinnefiendtlig? Puh, dette ble litt lengre enn jeg hadde tenkt🙈 67
Nobile Skrevet 12. mars 2021 #37337 Skrevet 12. mars 2021 Hva skjer med parkettgulvet hjemme der ? Begynner lakken/oljen å sprekke opp i skjøtene ? 8
Inocybe Skrevet 12. mars 2021 #37338 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Nobile skrev (11 minutter siden): Hva skjer med parkettgulvet hjemme der ? Begynner lakken/oljen å sprekke opp i skjøtene ? Det fikk jo juling under oppussingen deres. Først ble det beiset mørkt, for mørkt gulv var jo in da, men det passet jo ikke til huset. Så da ble det slipt lyst igjen. Mener unnskyldningen for mørkt-gulv-blemmen var at de som beiset det hadde gjort så stygg jobb det ikke kunne være mørkt eller noe . Men uansett, ikke overraskende gulvet ikke er fint lengre etter behandlingen det ble utsatt for. Det var gammelt da de kjøpte det og som så mye annet i huset har kjøperne vist lite eller ingen forståelse for det. Endret 12. mars 2021 av Inocybe 20
123Frustrert Skrevet 12. mars 2021 #37339 Skrevet 12. mars 2021 Under et innlegg på balion sin Instagram er det noen som har spurt om gnagsår. Hmm.. det har de vist aldri hørt om.. https://imgur.com/a/STxqyxH 34
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37340 Skrevet 12. mars 2021 123Frustrert skrev (16 minutter siden): Under et innlegg på balion sin Instagram er det noen som har spurt om gnagsår. Hmm.. det har de vist aldri hørt om.. https://imgur.com/a/STxqyxH Og Balion svarer at da er størrelsen for liten. Caroline bruker jo alltid XS, så hva er dette for noe tull? 52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå