Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Lin11
Skrevet
Swan1998 skrev (24 minutter siden):

Den type tights er ganske stive, så hvis de i tillegg er høye på livet er dette fullt mulig. Jeg har en gått på en smell og kjøpt det som omtales som seamless tights ig topp fra et av de andre merkene de reklamere for i fjor. Sikkert samme produsent. Uansett, stivt og jævlig stoff, så at det kan laga brannsår har jeg ingen problemer med å forstå. Ergo det hun sier stemmer!

Men er det en godt utført jobb som reklameplakat for Balion? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (45 minutter siden):

Men altså - i et reklameinnlegg for twentyfour, er CBE så opptatt med å krangle med leserne at hun aldri gidder å svare på spørsmål om produktet hun fikk betalt for p legge ut innlegg om. Et par uker etterpå presterer hun altså å fortelle at hun har fått gnagsår av treningstøyet hun er betalt for å bruke og reklamere for. 

Det er ganske uproft. Veldig uproft.

For 3 dager siden under søndagstur-innlegget kom det enda et spørsmål om et Twentyfour-plagg. Men svarer CBE på vegne av samarbeidspartneren og inntektskilden sin? Nei da.

CBE.no framstår som så utrolig uprofesjonelle det er underholdene.  

• Liker 40
Gjest Tannbein
Skrevet
Bettys skrev (5 timer siden):

Pulsbelte er det nok ikke, nei😆 Jeg synes det ser ut som klærne har gnagd seg inn, det tyder mer på for trang tights enn for vid, men det passer nok ikke inn i narrativet CBE skal selge inn. 

Gnagsårene er jo like både oppe og nede så da er det jo innlysende at det er bh'en og tightsen som har gjort det. Jeg kan også få vonde merker av å bruke for trange klær. Men ja for noen uker siden ville CBE heller krangle i kommentarfeltet enn å svare en leser på hvilken type bukse CBE reklamerte for. Og nå viser hun frem sår av å bruke balion-klær. Hun er jo en utrolig dårlig reklameambassadør!

Skrevet

Så og si de fleste kvinner har jo smalere midje enn hofter/rompe. Jeg får aldri gnagsår av treningsklærne mine selv om jeg trener hardt og svetter. CBE er ikke den eneste her i verden som trener lenge 🙄 Så den forklaringen gir ingen mening. 

• Liker 33
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Nå er det snakk-ned-KG-fest  kommentarfeltet  - under oppskriftsinnlegg, faktisk. Nydelig, veldig høyt nivå på debatten. :rodmer:

Så fint å lese omtanken deres når der de fastslår at KG-brukere er syke og trenger seriøs hjelp :yvonne:

• Liker 35
Gjest Lavande
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Nå er det snakk-ned-KG-fest  kommentarfeltet  - under oppskriftsinnlegg, faktisk. Nydelig, veldig høyt nivå på debatten. :rodmer:

Helt som forventet, jf. kommentarfeltproblematikken dokumentert her: https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/.

Skrevet
Inocybe skrev (7 minutter siden):

Så fint å lese omtanken deres når der de fastslår at KG-brukere er syke og trenger seriøs hjelp :yvonne:

Dersom det kommentarfeltet er representativt for følgermassen ...😳

• Liker 39
Gjest Bettys
Skrevet
Pust skrev (16 minutter siden):

Dersom det kommentarfeltet er representativt for følgermassen ...😳

Da må jeg si at følgermassen, som skal være så høyt utdannede kvinner, har overraskende dårlig rettskriving.

Skrevet
Bettys skrev (20 minutter siden):

Da må jeg si at følgermassen, som skal være så høyt utdannede kvinner, har overraskende dårlig rettskriving.

Dagens underdrivelse! ☺️

• Liker 36
Skrevet
Swan1998 skrev (1 time siden):

Den type tights er ganske stive, så hvis de i tillegg er høye på livet er dette fullt mulig. Jeg har en gått på en smell og kjøpt det som omtales som seamless tights ig topp fra et av de andre merkene de reklamere for i fjor. Sikkert samme produsent. Uansett, stivt og jævlig stoff, så at det kan laga brannsår har jeg ingen problemer med å forstå. Ergo det hun sier stemmer!

Nå har jeg aldri kjøpt noe den bedriften har reklamert for, siden jeg finner den påtatt og svært lite troverdig. 

Men du? At treningsklær av dårlig kvalitet -kan- lage brannsår er ikke det samme som at «det hun sier stemmer». Det er ikke bevis for noe som helst annet enn at det -kan- være en forklaring. Forøvrig det samme med de andre her som bastant påstår at sårene kommer fra det ene eller det andre. 

• Liker 7
Gjest Finlay
Skrevet

Første gangen jeg hører om noen som har fått gnagsår på ryggen av å løpe. Og ikke bare ett, men to!😳

Trodde ikke det var mulig.

Hvor lenge løp hun egentlig?

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 timer siden):

Når man er glad i å trene så er man jo alltid ute etter bra treningstøy så da er det jo bare å styre unna dette merket og fortelle den treningsglade (og slanke!) omgangskretsen gjøre det samme. Sier som deg; good to know! 

Og apropos trening; hva skjer med netfit.no? Ingen innlegg siden 1.mars, da med knappe 600 likes. Merkeligste opplegget jeg har sett noen gang. Er det 3 el 4 år siden de lanserte det? 

LKE har begynt med eget treningsopplegg på ny instagram side. Kanskje det er det nye netfit? 

• Liker 9
Skrevet

Klærne duger til det hun liker best, posering. Jeg synes stoffet ser heslig ut. 

• Liker 27
Skrevet
Kleenex skrev (1 minutt siden):

LKE har begynt med eget treningsopplegg på ny instagram side. Kanskje det er det nye netfit? 

Seriøst? Enda en instaprofil. Dette firmaet har litt for mange baller i luften til å lande noen av dem

• Liker 24
Skrevet
Finlay skrev (7 minutter siden):

Første gangen jeg hører om noen som har fått gnagsår på ryggen av å løpe. Og ikke bare ett, men to!😳

Trodde ikke det var mulig.

Hvor lenge løp hun egentlig?

1time og 40 min. 16 km.
Ikke noe aktive løpere normalt får tidens brannsår av. 

• Liker 30
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

Ja (direktelenke), og kommentaren er godkjent av bedriften cbe.no som skrev om kommentarfeltproblematikk og søppelkommentarer i 2015 (lenke til blogginnlegget), men som stadig vekk selv publiserer drittkommentarer. 

Jeg tenker de driver like uetisk og useriøst nå som de alltid har gjort. 

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Lavande
Skrevet
Lavande skrev (6 minutter siden):

Ja, kommentaren er godkjent av bedriften cbe.no som skrev om kommentarfeltproblematikk og søppelkommentarer i 2015, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk/, men som stadig vekk selv publiserer drittkommentarer. 

Jeg tenker de driver like uetisk og useriøst nå som de alltid har gjort. 

Det er jeg helt enig med deg i.

• Liker 22
Skrevet

Jeg blir sjokkert over at hun publiserer slike kommentarer i kommentarfeltet. Jeg hadde aldri ønsket å samarbeide med den bedriften, når de så gladelig henger ut folk. De må tåle kritikk som går på bedriften, selv om jeg synes en del sleivspark her inne kan såre. 

Men kom igjen da....

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...