Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Levina skrev (På 10.3.2021 den 14.30):

Narrativet her inne er jo selvfølge at det må komme av for trange klær. Dere får holde på å spre hat. Er det noe jeg ikke ønsker å bidra med i disse tider så er det det. Takk for meg! 

Vil det si at du ikke kommer inn her og beskylder kritikerne for å være haters noe mer? Og tar CBE i forsvar for den minste lille ting?

Ha det bra 👋🏼

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lin11 skrev (1 time siden):

Fordi Berg Eriksen er overjordisk tynn, og lever i et parallelt univers hvor dette er mulig. Neida, fra spøk til alvor. Dette viser hvor lite fokusert de er på betalende annonsører, og er mer opptatt av å fronte egne greier (NetFit). Narrativet som skal selges er at man blir «tynn» med Netfit, så tynn at man får gnagsår hvis man trener. Det var dagens «thinspo» fra Berg Eriksen og Netfit. 

Dette var jo sykt morsomt. Hundar gnagsår der hvor BH-en har sittet og der hvor tightsen har sittet. Det bryr meg egentlig ikke, bortsett fra at hun lyver. Er BH-en for stor også da eller? Herregud for ei dame!

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Felis said:

Du vet, den sitter som støpt rundt de veltrente puppene, men denne ubersmale midjen får hun ikke gjort noe med...

Det er jo festlig at eieren av Balion tramper inn her og fornærmer alle de feite, misunnelige kjerringene på Kvinneguiden, for vi er nok mer i kundegruppa enn Caroline Berg Eriksen.

Veltrente pupper, Felis? Dagens :hoho:
Vet ikke om man skal le eller grine av alt det merkverdige denne påvirkerbedriften er i stand til å lire av seg. Mest grine, tror jeg, siden uskyldige tredjeparter stadig må frontes i salgskanalene.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (44 minutter siden):

Du vet, den sitter som støpt rundt de veltrente puppene, men denne ubersmale midjen får hun ikke gjort noe med...

Det er jo festlig at eieren av Balion tramper inn her og fornærmer alle de feite, misunnelige kjerringene på Kvinneguiden, for vi er nok mer i kundegruppa enn Caroline Berg Eriksen.

Og at en hvor ridder kommer galopperende inn for å forsøke og bortforklare tabben med å si at det var pulsbeltet. Ridderen galopperte fort utilgjengelig når han skjønte han hadde dummet seg litt ut, men det hele er så komisk! 😅 

Så stor rumpe også smal midje at man får gnagsår av en løpetur.. nå har jeg hørt det også.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (14 minutter siden):

Og at en hvor ridder kommer galopperende inn for å forsøke og bortforklare tabben med å si at det var pulsbeltet. Ridderen galopperte fort utilgjengelig når han skjønte han hadde dummet seg litt ut, men det hele er så komisk! 😅 

Så stor rumpe også smal midje at man får gnagsår av en løpetur.. nå har jeg hørt det også.

Vi har vel alle våre anatomiske utfordringer 😂

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lenebu skrev (6 timer siden):

Aha, så hun er for tynn for XS nå. Bare i midjen da, stumpen er jo 🍑🔥.

Jeg synes faktisk balion.no er ganske flinke til å skrive om klærne er små eller store i størrelsen, på de fleste tightsene står det at hvis du vipper mellom to størrelser burde du gå for den minste/største, alt ettersom. Kanskje hun er redd noen skal tro hun vipper mellom XS og S og derfor må insinuere at det er XXS og XS. Jeg vet ikke hvilken tights hun hadde på seg da hun fikk gnagsårene, men den på bildet av gnagsårene ser i hvert fall ikke løs ut rundt midjen og ligner på en av flere lyse modeller som i følge balion.no er små i størrelsen.

Kanskje målgruppen er feite KG-kjerringer som oss? I så fall rart valg av reklamekanal, og enda rarere at bedriftseier stakk innom tråden for å kalle samtlige bidragsytere misunnelige før hun dro sin vei.

Siden CBE nå har bekreftet at merkene var forårsaket av en tights kan folk her inne i hvert fall slutte å hardnakket påstå at gnagsårene åpenbart kommer fra et pulsbelte.

Ja, jeg er både feit og sjalu, og heldigvis passer jeg godt inn i XS uten gnagsår 😅😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (13 minutter siden):

Jeg er veldig glad i å trene og desverre ganske svak i forhold til det å fort unne meg nytt og fresht treningstøy. Balion kunne absolutt tjent penger på meg, men jeg har nå blokkert all reklame for firmaet da de dukket opp i Facebookfeeden min. Gidder ikke å handle hos useriøse forhandlere, ei heller vil jeg ha brannsår av klærne jeg trener i. 🙃

Enig! Jeg også er glad i nytt treningstøy og heier på små firmaer. Men helt uaktuelt å kjøpe derfra 😬

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Så i følge CBE så får altså slanke damer gnage/brannsår av sportsbh'ene og treningstightsene fra Balion om de trener skikkelig i mer enn en klokketime. Good to know! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (54 minutter siden):

Så i følge CBE så får altså slanke damer gnage/brannsår av sportsbh'ene og treningstightsene fra Balion om de trener skikkelig i mer enn en klokketime. Good to know! 🙂

Når man er glad i å trene så er man jo alltid ute etter bra treningstøy så da er det jo bare å styre unna dette merket og fortelle den treningsglade (og slanke!) omgangskretsen gjøre det samme. Sier som deg; good to know! 

Og apropos trening; hva skjer med netfit.no? Ingen innlegg siden 1.mars, da med knappe 600 likes. Merkeligste opplegget jeg har sett noen gang. Er det 3 el 4 år siden de lanserte det? 

Endret av Jobbermedbarn
La til noe
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var 2 gnagesår.. Nederste kommer fra altfor stor tights i følge CBE, men hva kommer det øverste fra da? 

Endret av Marioposa
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Finlay

I alle dager...veldig rart å se det kommentarfeltet under oppskrift på laks med quinoa, grønnkål og grønne linser😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Jeg må bare innrømme at jeg har problemer ja. Problemer med å forholde meg til løgnaktige, og barne eksponerende bedrifter. I tillegg er det skremmende lesning at voksne mennesker som driver bedrifter agerer som fjortiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (16 timer siden):

Det der var en svært lite troverdig forklaring. Har aldri vært borti at løse klær gnager, og spesielt ikke løse linninger på treningstightser 🤦‍♀️ 

Den type tights er ganske stive, så hvis de i tillegg er høye på livet er dette fullt mulig. Jeg har en gått på en smell og kjøpt det som omtales som seamless tights ig topp fra et av de andre merkene de reklamere for i fjor. Sikkert samme produsent. Uansett, stivt og jævlig stoff, så at det kan laga brannsår har jeg ingen problemer med å forstå. Ergo det hun sier stemmer!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...