Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tannbein skrev (Akkurat nå):

Ja det var da enda godt at den gode valpen kom til et godt hjem med gode mennesker!

Ja, det er det virkelig. Alle hunder fortjener et like godt, kjærlig og trygt hjem med mennesker som et så oppriktig glade i dyrene sine som CBE. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hut skrev (6 minutter siden):

Ja, det er det virkelig. Alle hunder fortjener et like godt, kjærlig og trygt hjem med mennesker som et så oppriktig glade i dyrene sine som CBE. 

sant nok, og for en bragd :pls:

• Liker 36
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Hut skrev (8 minutter siden):

Seriøst, jeg syns det bare var moro å tulle med at du brukte ordet "godt" både på inn- og utpust I innlegget ditt 😆 Men for all del, jeg regner med at CBE er like glad i dyra sine som de aller, aller fleste andre hundeeiere 😊 Ingenting spesielt ved å ta seg av valpen man har kjøpt, alle jeg kjenner blir helt tussete når de får valp i hus. 

Endret av Tannbein
Skrevet
Tannbein skrev (22 minutter siden):

Ja det var da enda godt at den gode valpen kom til et godt hjem med gode mennesker! Godt å se!

😂

• Liker 14
Skrevet
Tannbein skrev (29 minutter siden):

Seriøst, jeg syns det bare var moro å tulle med at du brukte ordet "godt" både på inn- og utpust I innlegget ditt 😆 Men for all del, jeg regner med at CBE er like glad i dyra sine som de aller, aller fleste andre hundeeiere 😊 Ingenting spesielt ved å ta seg av valpen man har kjøpt, alle jeg kjenner blir helt tussete når de får valp i hus. 

Ja, det var virkelig for mye forlangt å si noe som kan vinkles positivt om henne for en gangs skyld😊Det var jammen for ille. 

• Liker 8
Gjest Tannbein
Skrevet
Hut skrev (4 minutter siden):

Ja, det var virkelig for mye forlangt å si noe som kan vinkles positivt om henne for en gangs skyld😊Det var jammen for ille. 

Klart hun er glad i hunden! Er vel ingen som kjøper seg hund som ikke ønsker å gi den et godt hjem! Dette er helt normalt, halve Norge har vel en hund eller to 👍

Skrevet
Tannbein skrev (1 minutt siden):

Klart hun er glad i hunden! Er vel ingen som kjøper seg hund som ikke ønsker å gi den et godt hjem! Dette er helt normalt, halve Norge har vel en hund eller to 👍

Så flott at du klarer å si noe positivt om CBE da @Tannbein. Tross alt bedre enn ingenting. 

• Liker 3
Skrevet
123Frustrert skrev (På 1.3.2021 den 11.18):

Et sitat til ettertanke!! For både mor og barn.. 

@velociraptorAng svetting i ansikt... jeg trener en del og svetter minimalt. Trener også Bikram yoga og da svetter jeg, men jeg har aldri sett folk «silsvette» i ansiktet og ingen andre plasser på kroppen. Eller svette der det passer, slik cbe gjør. Svette i ansiktet når det passer, svette på brystet når det passer, eller ikke svette i det hele tatt, når det passer. Rare greier det der. 

Heh nei, silsvetter man i ansiktet svetter man jo stort sett på bryst/rygg og sånn også.

• Liker 8
Gjest Tannbein
Skrevet
Hut skrev (Akkurat nå):

Så flott at du klarer å si noe positivt om CBE da @Tannbein. Tross alt bedre enn ingenting. 

Ja det var da enda godt 😊

Skrevet
Tannbein skrev (1 minutt siden):

Ja det var da enda godt 😊

Ja, det var det😊

Skrevet

Stusser på hvordan Balion plutselig fikk med seg at de ble nevnt her inne? Det kom en kommentar ganske kjapt. 😄Det hørtes mer ut som en venninne som ville forsvare Caroline, i stedet for en seriøs bedrift. 🤷‍♀️

• Liker 45
Skrevet
Pippio skrev (2 timer siden):

Enig!

Eneste kommentar er at hun skriver og plasserer «reklame» så det skal bli minst mulig synlig. Liten tekst med reklame og større under. Ene story er heller ikke merket. Det er for balion #bestiklassen

Hvor vanskelig kan det være? 

#bestiklassen

• Liker 8
Skrevet (endret)
Hut skrev (3 timer siden):

Heldig liten valp som har kommet til et så godt og kjærlig hjem. Det skinner så godt igjennom hvor glade de er i den lille valpen. Godt å se hvor godt både de hundene de hadde tidligere og den nye lille vakre valpen deres har det hos dem. 

Ja, helt enig. Det oser kvalitet av hundeholdet deres. 👌

Endret av Monimoni
  • Liker 15
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Stusser på hvordan Balion plutselig fikk med seg at de ble nevnt her inne? Det kom en kommentar ganske kjapt. 😄Det hørtes mer ut som en venninne som ville forsvare Caroline, i stedet for en seriøs bedrift. 🤷‍♀️

Sjekket nå, og hun som driver Balion, @herese, har hatt bruker her inne siden november i fjor, men kun 3 innlegg, alle her i tråden, så det er nok ikke umulig at hun har lest her inne tidligere.
Og ja, slik hun skrev i det famøse innlegget så virket det mer som ei venninne, for så veldig bedriftsseriøst var det ikke over innlegget som bør føre til en ripe eller flere i lakken, eller en kollisjonsskade, for det var litt av et kræsj-innlegg🤣

• Liker 44
Gjest Lin11
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden):

Jeg tenker det holder lenge med skaden carolinebergeriksen.no/Treasures AS har forårsaket ved å reklamere for BALion.nos med brannsår/gnagsår ved bukselinningen uten å avkrefte at det fremstår som at tøyet som markedsføres har gnaget. Det er utrolig dårlig kommunikasjon når inluenceren igjen gir totalt beng i at mottakerne kan tolke buddkap annerledes enn planlagt.

Jeg har ikke lyst på treningstøy som da ser ut til å være så ufunksjonelt at det gnager, og jeg handler ikke fra en leverandør med samme uproffesjonelle adferd som reklamebyrået som benyttes i markedsføringen, krenka by proxy.

I tillegg er merkingen av Balion produktene helt på tur. De har faktisk ansvar for at annonsøren merker riktig, på alle reklame kanaler.

Skrevet
Emma Marie skrev (54 minutter siden):

Huden blir fortere sår når man er fuktig/klam/svett, husker da jeg var liten at jeg kunne få sikkelig vonde gnagsår øverst mellom lårene etter mye bading. 
Til tross for at heller ikke mine treningstightser er vakuumpakket i livet har jeg likevel aldri opplevd slike sår etter på trening. Til gjengjeld så bruker ikke jeg treningstøy fra balion heller da - kan være noe med det kanskje

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...