Inocybe Skrevet 10. mars 2021 #37201 Skrevet 10. mars 2021 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Jeg kan ikke si jeg ble fristet til å handle hos Ballion. Tvert imot, nå vet jeg hvor jeg ikke skal handle! Ikke jeg heller. Jeg orker ikke dobbeltmoral som i "vi ønsker å hylle alle kropper ved å retusjere og posere våre modeller enda lengre inn i det allerede svært smale kroppsidealet". Æsj. 43
Gjest Lin11 Skrevet 10. mars 2021 #37202 Skrevet 10. mars 2021 Må tilføye at jeg undrer meg over disse «samarbeidspartnerne» som deler informasjon om seg selv og firma som et slags forsvar her på KG. Hvorfor gidder man å bruke tid på et lite ubetydelig anonymt forum som bare sprer hat? For min del virker det like useriøst som den de har ingått samarbeid med agerer.
Porkupine Skrevet 10. mars 2021 #37203 Skrevet 10. mars 2021 Lin11 skrev (19 minutter siden): Må tilføye at jeg undrer meg over disse «samarbeidspartnerne» som deler informasjon om seg selv og firma som et slags forsvar her på KG. Hvorfor gidder man å bruke tid på et lite ubetydelig anonymt forum som bare sprer hat? For min del virker det like useriøst som den de har ingått samarbeid med agerer. Enig. Hvordan havner de i det hele tatt her? Så betimelig at de dukker opp akkurat den dagen deres produkt er i vinden... 30
Katten89 Skrevet 10. mars 2021 #37204 Skrevet 10. mars 2021 Porkupine skrev (16 minutter siden): Enig. Hvordan havner de i det hele tatt her? Så betimelig at de dukker opp akkurat den dagen deres produkt er i vinden... Kan jo være Mr. Eriksen som er i gang igjen. 🤔Han er jo kjent for alle sine roller.. 28
Populært innlegg Jodaneida Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37205 Skrevet 10. mars 2021 herese skrev (8 timer siden): Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Jeg er SÅ enig med at vi nå for tiden har veldig ensidige modeller og tro meg- vi prøver å finne modeller også i litt større størrelser. Vi har hatt mye av dette tidligere men i våre seneste kolleksjoner så har det dessverre ikke vært slik, og det er ikke en bevisst handling fra vår side. Det er vår faste fotograf som har som oppdrag å plukke ut for oss og hun utrykker at det er vanskelig å finne modeller i større størrelser i området hvor hun holder til (Bali). MEN vi har nå endelig funnet en nydelig dame og gleder oss veldig til å kjøre en shoot med henne! Så skal vi stå på videre for å finne flere! Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion Som tidligere pr rådgiver vil jeg gjerne få si at det her var skivebom. Det startet så bra, men så... Skille private følelser fra bedriftens meninger utad er kanskje lurt å starte med. Dette du skrev her kan googles, og iogmed at bedriften din generelt er liten så kommer det opp tidlig i et Googlesøk på navnet på bedriften, "Balion". Det, sammen med gnagsårbilder hos CBE, "For godt til å være sant produktbilder og beskrivelser gir ikke et godt intrykk. Potensielle kunder er rå på research 50
Gjest Lin11 Skrevet 10. mars 2021 #37206 Skrevet 10. mars 2021 (endret) Porkupine skrev (3 timer siden): Enig. Hvordan havner de i det hele tatt her? Så betimelig at de dukker opp akkurat den dagen deres produkt er i vinden... Katten89 skrev (2 timer siden): Kan jo være Mr. Eriksen som er i gang igjen. 🤔Han er jo kjent for alle sine roller.. Ganske så drøyt. Tenker på deling av faktura/firmainformasjon fra annonsørene og denne evindelige ansvarsfraskrivelsen av deres valg av annonsekanal. Å bruke et firma som tjener penger på å vise frem egne mindreårige, som retusjerer og redigerer seg til det ugjenkjennelige. Som poserer seg tynnere, med tighgap osv..og som er tatt i grove løgner og uetisk fremgangsmåte i eget og andres kommentarfelt. Også koke det ned til hat og misunnnelse. Det er virkelig ansvarsfraskrivelse og en uredelig måte å agere på fra disse annonsørene. De burde seriøst ta det med reklame kanalen, som langt på vei skal skryte på seg treningsgnagsår med deres treningstøy på. Berg Eriksen skal jo ta seg kreative friheter når de påtar seg et annonsør oppdrag, men dette var virkelig ikke bra. Endret 10. mars 2021 av Lin11
Skrottefar Skrevet 10. mars 2021 #37207 Skrevet 10. mars 2021 Katten89 skrev (2 timer siden): "jeg kom, jeg så, (jeg kommenterte), jeg gikk" - Ballion-grunder. Altsa dette var lite taktisk markedsføring! Kan ikke si at jeg fikk lyst til å kjøpe 😄 Da kjøper jeg heller We are fit som bruker influencere i alle former og fasonger uten å sette dem på en pidestall. NewStart87 skrev (1 time siden): Ballion gründeren tittet innom, men stakk igjen? Dumt, hadde tenkt til å spørre henne om hva hun syntes om barne eksponering. Så på Instagram story at det har skjedd idag igjen.. @heresehar nok fortsatt å lese her inne selv om det ikke kommer flere kommentarer, for vedkommende var sist innom KG for 20 minutter siden......litt spent på om det kommer et bedre innlegg enn det famøse førsteinnlegget 🤣 44
Anonym90059005 Skrevet 10. mars 2021 #37208 Skrevet 10. mars 2021 På instastory til coachen nå, så ser vi vel at hun jogger på mølle med plastret korsrygg/der linningen på tightsen går. 14
NewStart87 Skrevet 10. mars 2021 #37209 Skrevet 10. mars 2021 Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): På instastory til coachen nå, så ser vi vel at hun jogger på mølle med plastret korsrygg/der linningen på tightsen går. Coachen = mannen? Er inne og ser, men finner det ikke. 1
NewStart87 Skrevet 10. mars 2021 #37210 Skrevet 10. mars 2021 Anonym90059005 skrev (13 minutter siden): På instastory til coachen nå, så ser vi vel at hun jogger på mølle med plastret korsrygg/der linningen på tightsen går. Veldig bra reklame for produktet nok en gang. Der ser man også hvordan det kan gå når man skviser seg inn i for liten størrelse. 25
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37211 Skrevet 10. mars 2021 Dette stuntet fra Balion-gründeren er noe av det merkeligste jeg har sett på en stund! Hvis dette er nivået hos bedriften Balion forstår jeg valget av CBE.no som samarbeidspartner langt bedre. 🙂 57
Lopploella Skrevet 10. mars 2021 #37212 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har løpt mye i veldig mange forskjellige tights, men aldri opplevd å få gnagsår. Jeg forstår rett og slett ikke hvordan det kan skje? 26
Tørst Skrevet 10. mars 2021 #37213 Skrevet 10. mars 2021 Ultiva skrev (4 timer siden): Ja fy fader. Jeg skulle inderlig ønske at yrket til ektemannen min besto av å sitte og retusjere meg finere på bilder. Det fremstår så meningsfylt og viktig i dagens samfunn 💪 Jeg skulle selvfølgelig også ønske at barna mine fant 10 000 bilder av seg selv pluss bilder av mammaen sin i gjennomsiktig bh når de googlet navnet sitt i nettvett-timene på skolen. Det må jo bare være Drømmen med stor D 🙂 Det var kanskje også misunnelse jeg følte på når den profesjonelle påvirkeren CBE ivrig dokumenterte og normaliserte tallrike brudd på regjeringens coronatiltak og retningslinjer i sine offentlige påvirkningskanaler i fjor vår? Eller kanskje BALion har rett; kanskje jeg bare har et trist liv som kritiserte CBE og ikke klarte å unne henne å normalisere disse regelbruddene, som hadde skapt italienske tilstander dersom alle hadde fulgt hennes eksempel? Livet mitt var jo for så vidt ganske tøft i den perioden, for da jobbet jeg på intensiven og gjorde så godt jeg kunne for de aller sykeste smittepasientene, selv om jeg var livredd pga rasjonering av smittevernutstyr og da særlig åndedrettsvern. Jeg var sikkert bare misunnelig og trengte nok bare litt mer glitter i livet mitt, ja. Glitter er jo det viktigste av alt 🤔 Jobber du på intensiven? ❤️🙌 19
Anonym90059005 Skrevet 10. mars 2021 #37214 Skrevet 10. mars 2021 NewStart87 skrev (45 minutter siden): Coachen = mannen? Er inne og ser, men finner det ikke. Coach eriksen-kontoen 2
Tørst Skrevet 10. mars 2021 #37215 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har fått gnagsår av pulsbeltet, men det var gjerne foran, nederst på brystbenet. Kom gjerne i konflinkt med treningsbh-en. Og jeg løp 5-10 mil i uka. Men aldri på ryggen, og aldri måtte bruke plaster. Brukte sjelden pulsbeltet på rolige langturer, det skjønte jeg ikke helt vitsen med. Men konkurranser og intervaller og raske langturer var pulsbelte selvsagt på. Men disse bildene av CBE sine gnagsår på korsryggen... det kan ikke være skyggen fra der hoftene går innover, da? Hun bøyer seg jo frem på disse bildene, og selv slanke damer uten valker får jo denne skyggen innover der? De er jo temmelig symmetriske. Uansett, da mangler det vel en forklaring på plastra rygg på coach eriksens story... Og at vi har sett hun bruker for små klær er jo et faktum. For små klær gnager. Særlig når linningen er litt stiv, som det jo virker på disse BAlionklærne. 15
Skrottefar Skrevet 10. mars 2021 #37216 Skrevet 10. mars 2021 (endret) Felis skrev (9 timer siden): Jeg vil si det er kritikk med en skarp undertone. Caroline er jo notorisk når det kommer til posering som får henne til å se tynnest mulig ut. Hun kan alle triksene i boka, vrir og vender seg i ubehagelige stillinger (jeg har prøvd) for å få midjen til å se smal ut, rumpa til å se stor ut osv. Thigh gap er lett å få til når man står stille, ikke like lett når man løper, noe løpestilen reflekterer. Ta en titt på profilen til DanaeMercer, så ser du hva jeg mener. Eller: Hun løper sånn naturlig, og kritikerne tror automatisk det er thinspo, for det er slik Caroline har holdt på i mange år. Når man velger representant for selskapet sitt, bør man ha i mente at denne representanten har en bakgrunn. Hvis denne bakgrunnen består av mye grums, vil det sverte produktet som presenteres. Da vil man automatisk lete etter feil, en slags konfirmasjonsbias. Den som leter, skal finne. Dårlig passform, lite funksjonalitet, man kobler gnagsårene på ryggen hennes til manglende kvalitet på klærne osv. Det er ikke alltid rettferdig, men det er sånn mennesker fungerer. Grunnleggende psykologi, noe de større aktørene vet. Sannsynligvis fordi de har et større budsjett og kan bruke erfarne reklamefolk. Jeg holder muligheten åpen for at Balion egentlig ikke mente å fremme thinspo og kroppspress i valget av Caroline, men hvis dere hadde gjort et bittelite googlesøk, så kunne dere trukket den sammenhengen selv. Jeg skjønner dog at du ikke tar kritikken her inne seriøst, for jeg antar du har fått Carolines versjon først? Selvfølgelig er det overveldende med 1860 sider med kritikk Noe mer saklig enn andre (og noen er helt på bærtur). Men prøv å huske at vi her inne er svært mange forskjellige mennesker, som reagerer på forskjellige aspekter av hva som presenteres i hennes kommersielle kanaler. Du kan velge å se noen av kommentarene som hat, det er din mening. Men faktum er at mengden kritikk, dette er vel den mest aktive rampelys-tråden på KG (?), burde fått noen varsellamper til å blinke. Ta en titt på andre treningsinfluencere, er det det samme der? Hva tror du er grunnen til at CBE troner på toppen av kritikk-kronen? Og så bør du huske at alle deltakerne i disse 1860 sidene er potensielle kunder. Man kan kanskje si at løpet var kjørt for vår del idet dere valgte CBE, men å kjefte på kritikerne og antyde misunnelse og dårlig selvbilde, gjør ikke klærne deres mer aktuelle, foråsidetsånn... Det er så godt skrevet og forklart, @Felis, og dersom @hereseikke skjønner og tar det til seg, ja, da befinner hun seg nok mest sannsynlig på samme planet og i samme fornektelses-boble som the Eriksens, og det er ikke et kompliment kan man si Endret 10. mars 2021 av Skrottefar 27
Christiane_W Skrevet 10. mars 2021 #37218 Skrevet 10. mars 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Coachen = mannen? Er inne og ser, men finner det ikke. https://www.instagram.com/stories/coach_eriksen/2526536339417462967/ Ser tydelig hvitt plaster/tape der linningen på tightsen treffer huden. #godreklame 26
FruRosa Skrevet 10. mars 2021 #37219 Skrevet 10. mars 2021 Tørst skrev (15 minutter siden): Jeg har fått gnagsår av pulsbeltet, men det var gjerne foran, nederst på brystbenet. Kom gjerne i konflinkt med treningsbh-en. Og jeg løp 5-10 mil i uka. Men aldri på ryggen, og aldri måtte bruke plaster. Brukte sjelden pulsbeltet på rolige langturer, det skjønte jeg ikke helt vitsen med. Men konkurranser og intervaller og raske langturer var pulsbelte selvsagt på. Men disse bildene av CBE sine gnagsår på korsryggen... det kan ikke være skyggen fra der hoftene går innover, da? Hun bøyer seg jo frem på disse bildene, og selv slanke damer uten valker får jo denne skyggen innover der? De er jo temmelig symmetriske. Uansett, da mangler det vel en forklaring på plastra rygg på coach eriksens story... Og at vi har sett hun bruker for små klær er jo et faktum. For små klær gnager. Særlig når linningen er litt stiv, som det jo virker på disse BAlionklærne. Hun skriver jo selv at det er tidenes brannsår/gnagsår. 9
NewStart87 Skrevet 10. mars 2021 #37220 Skrevet 10. mars 2021 Christiane_W skrev (22 minutter siden): https://www.instagram.com/stories/coach_eriksen/2526536339417462967/ Ser tydelig hvitt plaster/tape der linningen på tightsen treffer huden. #godreklame Da jeg så den filmen så tenkte jeg en tanke: for et liv. Løpe på mølla hver dag, mannen som filmer og tar bilder, selfier med filter og slik går dagene. Det er liksom en så meningsløs ting å livsnære seg av. Kunne de ikke det minste hatt fokus på viktige ting i samfunnet? Det må jo bli uendelig kjedelig å leve i den bobla der? Skal kommentere en positiv ting: Ozo er veldig søt og bringer nok mye glede i hverdagen. ♥️ 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå