Populært innlegg lenebu Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37121 Skrevet 10. mars 2021 https://www.balion.no/products/irreplaceable-honeybum-kompresjonstights Denne tightsen høres jo fantastisk ut, man trenger ikke å trene lengre for å verken komme seg i god form eller å se trent ut, for tightsen gjør bokstavelig talt hele jobben for en. Må jo være revolusjonerende teknologi dette her. Legger også merke til at samtlige tights har en slags formulering ala designet for å "fremheve kvinnekroppen på en flatterende måte", med tre hovedkategorier: en som bare "strammer inn", en med "trippel hold-in på magen", og en med en søm på rumpa som gjør kroppsdelen "mer volumusiøs og spretten". Er ikke så overrasket over at man får gnagsår på ryggen av plaggene når hovedfokuset er på å holde alt inne overalt hele tiden, fremfor funksjon og komfort under trening. 54
Huldra-78 Skrevet 10. mars 2021 #37122 Skrevet 10. mars 2021 Pås skrev (6 minutter siden): Skulle ønske jeg visste om disse trening-BHene er bra, de var jo kraftig nedsatt, og gode trenings-BH'er er vanskelig å finne! Noen som vet? (Nei, tar ikke CBE's ord for god fisk her... 😅) Tror jeg hadde dratt på Lindex, og kjøpt trenings-bh der, eller en sportsbutikk, som fører kjente merker. 16
MaleficentAurora Skrevet 10. mars 2021 #37123 Skrevet 10. mars 2021 Betrakter ikke CBE som noe troverdig eller pålitelig når det kommer til treningstøy. Man vet å sett for mye hvordan hun kjøre den delen. For meg så blir det alt før useriøst og for mye fokus på at man skal se slående bra ut, enn at treningstøy skal ha tilpassing til kroppen for å kunne utgjøre diverse trenings oppgaver etc. 12
Pås Skrevet 10. mars 2021 #37124 Skrevet 10. mars 2021 Huldra-78 skrev (4 minutter siden): Tror jeg hadde dratt på Lindex, og kjøpt trenings-bh der, eller en sportsbutikk, som fører kjente merker. Ja, jeg bruker som regel Nike sine, de er supergode men vanskelig å finne under 4-500 kroner! Nå skal jeg slutte å spamme tråden med spørsmål om trenings-BH'er! 🤣 8
likermegher Skrevet 10. mars 2021 #37125 Skrevet 10. mars 2021 Ja til flere valpevideoer og bilder🥰 Elsker valper🤗 8
Rev. Revenge Skrevet 10. mars 2021 #37126 Skrevet 10. mars 2021 (endret) lenebu skrev (2 timer siden): https://www.balion.no/products/irreplaceable-honeybum-kompresjonstights Denne tightsen høres jo fantastisk ut, man trenger ikke å trene lengre for å verken komme seg i god form eller å se trent ut, for tightsen gjør bokstavelig talt hele jobben for en. Må jo være revolusjonerende teknologi dette her. Legger også merke til at samtlige tights har en slags formulering ala designet for å "fremheve kvinnekroppen på en flatterende måte", med tre hovedkategorier: en som bare "strammer inn", en med "trippel hold-in på magen", og en med en søm på rumpa som gjør kroppsdelen "mer volumusiøs og spretten". Er ikke så overrasket over at man får gnagsår på ryggen av plaggene når hovedfokuset er på å holde alt inne overalt hele tiden, fremfor funksjon og komfort under trening. Er det noen andre enn CBE AS som går gode for dette selfi...eh...treningstøyet? Jeg har ikke behov for en kompresjonstights som komprimerer kroppen, men en kompresjonstights som gir musklene restitusjon etter langløping. I følge forskning på kompresjonstøy er de fleste påstandene til Balion AS bare tull, mens de andre påstandene beskriver shape wear og ikke treningstøy. https://forskning.no/forebyggende-helse-trening/trange-lopebukser-gjor-deg-ikke-raskere/333894 Endret 10. mars 2021 av Revenge o'Cavatina 24
Gjest Timeplan Skrevet 10. mars 2021 #37127 Skrevet 10. mars 2021 Hvem i alle dager ønsker å trene i shapewear? Jeg kan ikke ser for meg at det er behagelig eller funksjonelt i det hele tatt. Jeg liker stramme treningsklær, men jeg må kunne bevege meg i dem og ikke minst puste skikkelig...
herese Skrevet 10. mars 2021 #37128 Skrevet 10. mars 2021 tranedatter skrev (12 timer siden): Får se hvordan tallene til relativt nystartede Balion slår ut: Balion.no AS - 922053987 - Hordvik - Se Regnskap, Roller og mer (proff.no) At det er røde tall/negative tall i starten er ikke uvanlig hos nystartede firma. Men 3 ansatte, der den ene er involvert i bla. trappevask as, virker jo litt B. (sorry Balion om det er jeg som ikke forstår meg på firma), dessuten hengekøyer for utendørssoving og altså treningsklær. Firmaets adresse er samme som eier (?) sin bostad. T (eier) jobber også med body shaping gjennom en eller annen mystisk sak jeg ikke forstår på deres egen hjemmeside: Kontakt oss | bodyshapeshomepage (wixsite.com) Therese Ariane Sundbotten Lilletvedt – 4 roller i norsk næringsliv (proff.no) Skal sies Trustpilot gir Balion gode karakterer! Selv om Balion ikke akkurat følger opp at de selv vil være treningsklær for alle størrelser og former. Modellene er veldig ensidige. Noe som ikke er veldig trendig nå, der mange merker, som Adidas, promoterer sine klær med modeller i alle varianter. Hjemmesiden kan jobbes med, på "om oss": Om oss (balion.no) Og drøyt 11 tusen føger, aner ikke om det er bra siffrer for online treningstøy? B A Lion 🦁 “Be a Lion” (@balion.no) • Instagram-bilder og -videoer Social blade er ikke positivt: B A Lion ? “Be a Lion”'s Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Med tanke på at sosiale medier virker som fremste reklamepost. Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Jeg er SÅ enig med at vi nå for tiden har veldig ensidige modeller og tro meg- vi prøver å finne modeller også i litt større størrelser. Vi har hatt mye av dette tidligere men i våre seneste kolleksjoner så har det dessverre ikke vært slik, og det er ikke en bevisst handling fra vår side. Det er vår faste fotograf som har som oppdrag å plukke ut for oss og hun utrykker at det er vanskelig å finne modeller i større størrelser i området hvor hun holder til (Bali). MEN vi har nå endelig funnet en nydelig dame og gleder oss veldig til å kjøre en shoot med henne! Så skal vi stå på videre for å finne flere! Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion 16
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. mars 2021 #37130 Skrevet 10. mars 2021 herese skrev (10 minutter siden): Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Jeg er SÅ enig med at vi nå for tiden har veldig ensidige modeller og tro meg- vi prøver å finne modeller også i litt større størrelser. Vi har hatt mye av dette tidligere men i våre seneste kolleksjoner så har det dessverre ikke vært slik, og det er ikke en bevisst handling fra vår side. Det er vår faste fotograf som har som oppdrag å plukke ut for oss og hun utrykker at det er vanskelig å finne modeller i større størrelser i området hvor hun holder til (Bali). MEN vi har nå endelig funnet en nydelig dame og gleder oss veldig til å kjøre en shoot med henne! Så skal vi stå på videre for å finne flere! Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion Ok, så kritikk av barneeksponering, thinspo, photoshop, løgner og slikt er «hat»? Det får du gjerne mene, men du må også tåle å få kritikk rettet mot deg når du velger å bruke frontfigurer som dette samtidig som du påstår at du ikke synes noe om kroppspress og vil at kvinner skal føle seg vel i kroppen sin. Maken til hykleri.
Populært innlegg Felis Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37131 Skrevet 10. mars 2021 herese skrev (7 minutter siden): Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion Jeg er litt overrasket over at en profesjonell aktør ikke ser forskjell på hat og kritikk? Mener du seriøst at min kritikk av bruk av barn i kommersiell sammenheng har sammenheng med mitt selvbilde? Eller dårlig merking av reklame, brudd på alkoholloven, thinspo, filterbruk, photoshop osv? Tror du, at hvis jeg bare elsker meg selv nok, så vil jeg bifalle alt dette? Du har helt rett i at livet er tøft nok som det er. Da burde vi også bidra til å gjøre det enklere for hverandre? Når dere velger å bruke en modell/talsperson som konstant endrer sitt eget utseende for å se bra nok ut, så bidrar dere ikke til positivt selvbilde. Dere forteller oss at vi ikke er bra nok som vi er. Ikke engang samarbeidspartneren deres er bra nok som hun er, for Balion. Hvis hun hadde vært det, så hadde dere anbefalt henne å vise seg slik hun er, uten filter, redigering og manipulering. 115
Populært innlegg MarianneE Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37132 Skrevet 10. mars 2021 Dette fra Balion var skivebom og pinlig selvforsvar. Om jeg har tenkt på å handle treningstøy så blir det ihvertfall IKKE herfra nå! 110
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37133 Skrevet 10. mars 2021 MarianneE skrev (2 minutter siden): Dette fra Balion var skivebom og pinlig selvforsvar. Om jeg har tenkt på å handle treningstøy så blir det ihvertfall IKKE herfra nå! Akkurat det samme tenkte jeg, uinteressant å prøve noe treningstøy derfra nå. Er så lei av «hat, misunnelse og ikke kunne kritisere andre kvinner» kortet. 90
miamiamia Skrevet 10. mars 2021 #37134 Skrevet 10. mars 2021 Siden LKE er så løpsekspert, hvorfor i all verden kan han ikke ta et løpeteknikk kurs med og for kona? CBE har jo en veldig tung og merkelig løpestil. Hun som løper så mye bør heller jobbe med teknikk for å unngå skader og ikke minst løpe raskere. Vifte minst mulig med armene, lande på tå og korte, lette steg. Hva skal den filmen av henne i skogen poengtere? 28
herese Skrevet 10. mars 2021 #37135 Skrevet 10. mars 2021 Felis skrev (13 minutter siden): Jeg er litt overrasket over at en profesjonell aktør ikke ser forskjell på hat og kritikk? Mener du seriøst at min kritikk av bruk av barn i kommersiell sammenheng har sammenheng med mitt selvbilde? Eller dårlig merking av reklame, brudd på alkoholloven, thinspo, filterbruk, photoshop osv? Tror du, at hvis jeg bare elsker meg selv nok, så vil jeg bifalle alt dette? Du har helt rett i at livet er tøft nok som det er. Da burde vi også bidra til å gjøre det enklere for hverandre? Når dere velger å bruke en modell/talsperson som konstant endrer sitt eget utseende for å se bra nok ut, så bidrar dere ikke til positivt selvbilde. Dere forteller oss at vi ikke er bra nok som vi er. Ikke engang samarbeidspartneren deres er bra nok som hun er, for Balion. Hvis hun hadde vært det, så hadde dere anbefalt henne å vise seg slik hun er, uten filter, redigering og manipulering. Hei Felis:) Om du har lest igjennom kommentarene her inne så ser du at ja, det er forskjell på hat og kritikk. Denne her foreksempel: "Hun jogger bredt med bena med vilje. Kun for å få større gap oppe ved lårene. Det lyser lang vei. Meget dårlig løpeteknikk faktisk. Og selv om det «er bare sånn hun løper», burde hun ta et kurs i løpeteknikk. Ser også at hun aldri lander på forfot, noe man absolutt burde fokusere på" Vi du si at dette er kritikk eller mobbing? 11
Populært innlegg På besøk Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37136 Skrevet 10. mars 2021 herese skrev (Akkurat nå): Hei Felis:) Om du har lest igjennom kommentarene her inne så ser du at ja, det er forskjell på hat og kritikk. Denne her foreksempel: "Hun jogger bredt med bena med vilje. Kun for å få større gap oppe ved lårene. Det lyser lang vei. Meget dårlig løpeteknikk faktisk. Og selv om det «er bare sånn hun løper», burde hun ta et kurs i løpeteknikk. Ser også at hun aldri lander på forfot, noe man absolutt burde fokusere på" Vi du si at dette er kritikk eller mobbing? Hvem siterer du her? Du kan ikke forvente at noen andre enn den som kom med utsagnet skal svare på dette? Jeg håper nesten dette er en falsk profil, for dette er noe av det pinligste jeg har lest her inne. Du har ikke satt deg inn i forumreglene, du har ikke satt deg inn i hovedtemaene som problematisere og du viser lite respekt for de du forventer skal svare deg saklig. 86
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37137 Skrevet 10. mars 2021 Du @herese, mye jeg kunne sagt om innlegget ditt, men nå henger meg litt opp i at du skriver det er så vanskelig å finne modeller med ulike kroppstyper. Tydeligvis er det vanskelig å finne slanke nok modeller også, fant mer enn ett eksempel av samme type som vist her, hvor modellen helt tydelig er slanket i Photoshop. Helt usmakelig! Men vi kjenner igjen mønsteret fra CBE (se utallige bevis tidligere i tråden), så kanskje ikke underlig at dere er så på linje. (Bilde herfra) 56
miamiamia Skrevet 10. mars 2021 #37138 Skrevet 10. mars 2021 Alle kan bli en bedre løper, og når man drifter en treningsapp bør man i allefall ha en god teknikk inne. Snakker selv av erfaring. Trodde jeg løp bra før, tok et kurs, løper ti ganger bedre i dag. Får mer ut av løpingen. Jeg delte tipsene med noen venner jeg løper med hyppig og de også endret til bedre løpestil. Det er ikke hat, det er rett og slett et fantastisk tips til CBE om å bli bedre siden dette er det hun jobber med 28
miamiamia Skrevet 10. mars 2021 #37139 Skrevet 10. mars 2021 Så utrolig trist at en måtte føle behov for å lage modellene enda smalere enn de er Bildet over viser jo typisk CBE-redigering "lys og skygge" 39
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 10. mars 2021 Populært innlegg #37140 Skrevet 10. mars 2021 herese skrev (30 minutter siden): Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Jeg er SÅ enig med at vi nå for tiden har veldig ensidige modeller og tro meg- vi prøver å finne modeller også i litt større størrelser. Vi har hatt mye av dette tidligere men i våre seneste kolleksjoner så har det dessverre ikke vært slik, og det er ikke en bevisst handling fra vår side. Det er vår faste fotograf som har som oppdrag å plukke ut for oss og hun utrykker at det er vanskelig å finne modeller i større størrelser i området hvor hun holder til (Bali). MEN vi har nå endelig funnet en nydelig dame og gleder oss veldig til å kjøre en shoot med henne! Så skal vi stå på videre for å finne flere! Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion Wow! Så alt koker ned til hat mot Caroline? Altså privatpersonen Caroline? Ikke aktøren Caroline Berg Eriksen som drifter en blogg og IG konto? All kritikk som kommer frem i denne tråden er basert på bilder, film og tekst som Caroline Berg Eriksen legger ut på sine kommersielle kanaler. Der finner man thinspo, eksponering av barn, bilder som er bearbeidet til det ukjennelige og en svært lemfeldig holdning til lover og regler (merking av reklame, bruk av alkohol i reklame, bruk av anbefalt sikkerhetsutstyr osv). Tenker du at mennesker som er opptatt av dette ikke elsker seg selv? Tenker du at mennesker som påpeker og diskuterer dette er misunnelige på Caroline (privatpersonen)? Akkurat hva tenker du det er som trigger misunnelsen? At man kun kan vise den ene siden av ansiktet offentlig? At man ikke kan legge ut uredigerte bilder? At familieøkonomien i stor del er avhengig av å eksponere barna på sosiale medier, stikk i strid med råd fra Unicef, barneombudet, Kripos og andre fagfolk? Jeg venter spent på svar fra en profesjonell samarbeidspartner til bloggeren Caroline Berg Eriksen, og ikke venninnen til Caroline. 81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå