Chrisssi Skrevet 8. mars 2021 #37061 Skrevet 8. mars 2021 Caroline Berg Eriksen er rett og slett en supertragisk utgave av kvinnen anno 2021. 33
Tonio Skrevet 8. mars 2021 #37062 Skrevet 8. mars 2021 MaleficentAurora skrev (14 timer siden): Hva er det med CBE og hele tiden bruker gråte emoji-> 😭 på bildene sine og ved tekster? Hun må virkelig lære seg hva betydningene av enkelte emoji betyr. For det ser jo ut som at hun "gråter" hele tiden. https://www.dinordbok.no/emoji-ordbok/kategori/smilefjes-mennesker/ Dette er kanskje litt (veldig) off-topic, og jeg er over 30 så jeg kan ha misforstått, MEN: 😂 er visstnok oppbrukt og "so millennial", så den nye generasjonen har visstnok bestemt at 😭 og 💀 (dying of laughter) er de nye emojiene å bruke når noe er morsomt. Så her vil jeg påstå at hun prøver(?) å holde seg oppdatert og fresh. (Hilsen hun som ikke orket mer CBE AS og startet å henge på tiktok og andre minst like dumme steder i stedet.) 17
Gjesta Skrevet 8. mars 2021 #37063 Skrevet 8. mars 2021 (endret) 8 hours ago, likermegher said: Noen som husker Friends-episoden hvor Phoebe og Rachel er ute og jogger og Phoebe jogger litt spesielt? Det var det første jeg tenkte på da jeg så jogginga til CBE på IG nå. Haha ja! Jeg trodde det var tull da jeg så videoen isted. Veldig merkelig løping, skjønner ikke at de ikke ser selv at den filmen ser helt corny ut. Endret 8. mars 2021 av Gjesta 8
Klink Skrevet 8. mars 2021 #37064 Skrevet 8. mars 2021 Chrisssi skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen er rett og slett en supertragisk utgave av kvinnen anno 2021. Dette syns jeg er fryktelig unødvendig. 7
Klink Skrevet 8. mars 2021 #37065 Skrevet 8. mars 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Jeg har blitt blokkert av ekteparet Eriksen på Instagram, men i dag fikk jeg se profilen og det ER så flaut å se på! Hvordan frua deiger seg i dagens story og fjoller seg til foran kamera. Jeg kan ikke komme på noen andre influensere som er SÅ vanvittig høye på seg selv og som elsker å se seg selv i speilet så høyt som CBE gjør. Å være 34 år og holde på sånn...Tar noen henne virkelig seriøst? Har du sett sophie Elise? Foreksempel.... 2
Gjest Lin11 Skrevet 8. mars 2021 #37066 Skrevet 8. mars 2021 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Det var påfallende likt faktisk.
NewStart87 Skrevet 8. mars 2021 #37067 Skrevet 8. mars 2021 Ser Caroline bruker kvinnedagen til å offentliggjøre barna.. 12
Klink Skrevet 8. mars 2021 #37068 Skrevet 8. mars 2021 NewStart87 skrev (6 minutter siden): Ser Caroline bruker kvinnedagen til å offentliggjøre barna.. hvor da? Hund på insta og hund på bloggen.
pøbelsara Skrevet 8. mars 2021 #37069 Skrevet 8. mars 2021 Barn i instastory. Og soverommet deres. 13
Kollontaj Skrevet 8. mars 2021 #37070 Skrevet 8. mars 2021 For de som ønsker å lære av folk som trener på ekte: https://www.nrk.no/presse/programomtaler/_treningskompis_---podkasten-som-gir-deg-din-idrettshelt-pa-oret-1.15379560 Gøy å høre på, inspirerende og null filter verken her eller der! 16
Tørst Skrevet 9. mars 2021 #37071 Skrevet 9. mars 2021 Første som slo meg da jeg så løpinga, er at hun løper jo altfor fort? 13-14 km/t kanskje, i skogen. Neppe for annet enn å tøffe seg for filminga. Hun løper jo ikke så fort. Dernest tenkte jeg uøkonomisk, det er nok fordi hun løper for fort, så hun henger liksom ikke helt med. Armer og bein. Uansett, fint hvis hun faktisk har begynt å løpe ute. Kunne hatt på seg mer vanlig løpetøy, kanskje, latt de flagrende gevantene være igjen hjemme. 27
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 9. mars 2021 Populært innlegg #37072 Skrevet 9. mars 2021 (endret) Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. Endret 9. mars 2021 av Kollontaj 54
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 9. mars 2021 Populært innlegg #37073 Skrevet 9. mars 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. Jeg får svært ofte en følelse av at de kler seg ut heller enn å kle seg funksjonelt. Nikkers på påskefjellet, maritime striper på hytta ved sjøen, beret og striper i Paris og blondekjole på St Hans. 78
Inocybe Skrevet 9. mars 2021 #37074 Skrevet 9. mars 2021 Kollontaj skrev (3 timer siden): Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. Selv den gangen hun hadde avtale med Getinspired og kunne fråtse ubegrenset i treningstøy kan jeg telle på en hånd de gangen jeg tenkte treningsantrekket var passende til vær og formål. Bare rart. Hallepall2 har er poeng. Det virker mer som utkledning enn påkledning. Hallepalle2 skrev (22 minutter siden): Jeg får svært ofte en følelse av at de kler seg ut heller enn å kle seg funksjonelt. Nikkers på påskefjellet, maritime striper på hytta ved sjøen, beret og striper i Paris og blondekjole på St Hans. 36
FruRosa Skrevet 9. mars 2021 #37075 Skrevet 9. mars 2021 Kollontaj skrev (6 timer siden): Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. De store gnagsårene på ryggen etter langturen viser jo med all tydelighet at treningstøyet er langt fra optimalt. 46
Smoothie Skrevet 9. mars 2021 #37076 Skrevet 9. mars 2021 (endret) 10 minutter siden, FruRosa said: De store gnagsårene på ryggen etter langturen viser jo med all tydelighet at treningstøyet er langt fra optimalt. Ble overraska over at treningstøy kan gi sånne gnagsår etter en tur på 16km og 1t og 45min (i følge Strava). Er det en ting jeg har fått ut av samarbeidet mellom CBE og Balion er det at det merket aldri skal i hus her. Det er tydelig at funksjonalitet ikke står i høysetet. Endret 9. mars 2021 av Smoothie 43
Isola2 Skrevet 9. mars 2021 #37077 Skrevet 9. mars 2021 Inocybe skrev (2 timer siden): Selv den gangen hun hadde avtale med Getinspired og kunne fråtse ubegrenset i treningstøy kan jeg telle på en hånd de gangen jeg tenkte treningsantrekket var passende til vær og formål. Bare rart. Hallepall2 har er poeng. Det virker mer som utkledning enn påkledning. Det skal se instavennlig ut til en hver tid..trist! 8
Surikatt Skrevet 9. mars 2021 #37078 Skrevet 9. mars 2021 Tørst skrev (7 timer siden): Første som slo meg da jeg så løpinga, er at hun løper jo altfor fort? 13-14 km/t kanskje, i skogen. Neppe for annet enn å tøffe seg for filminga. Hun løper jo ikke så fort. Dernest tenkte jeg uøkonomisk, det er nok fordi hun løper for fort, så hun henger liksom ikke helt med. Armer og bein. Uansett, fint hvis hun faktisk har begynt å løpe ute. Kunne hatt på seg mer vanlig løpetøy, kanskje, latt de flagrende gevantene være igjen hjemme. Eller de speeder opp filmen slik som de gjorde med Netfit. 16
Surikatt Skrevet 9. mars 2021 #37079 Skrevet 9. mars 2021 Kollontaj skrev (6 timer siden): Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. Bergans, Fjellreven og Norrøna vil vel neppe sponse Caroline Berg-Eriksen. 32
Populært innlegg Tripptrapp1 Skrevet 9. mars 2021 Populært innlegg #37080 Skrevet 9. mars 2021 Kollontaj skrev (6 timer siden): Synes vel sjelden jeg ser CBE med gode treningsklær. Først en boblejakke fra Zara da hun gikk langrenn, kan umulig være en teknisk jakke, deretter en slalomjakke som sikkert var varmere, men heller ikke noe jeg ville brukt i på fjellet. Løpe i skogen nå med magen bar og flagrende gevanter ser heller ikke særlig bekvemt ut. Ei heller med boblevest. Skulle tro de fikk tak i bedre tøy. Hun har jo klærne som de reklamerer for, men de virker trange og ubekvemme. Ikke for å heie på noen merker, men hvorfor bruker de aldri Bergans, Fjellreven eller Norrøna? Jeg kan love at det er i det segmentet de velutdannede kvinnene de hevder å være rett i målgruppa faktisk befinner seg. Nå fremstiller de seg som om de enten parodierer eller er uvitende. Dette! 🙌 Lo godt da jeg så bildene fra «topptur på ski 1500 moh» fra slutten av februar. Er vokst opp i en jakt- og friluftslivglad familie, og det antrekket og utstyret fotballfrue valgte til denne aktiviteten var bare latterlig. Ingen som vet hva de driver med drar opp i 1500 moh i en skitights og med en pen, men ubrukelig sekk som ikke engang har bryst- eller hofteremmer som sørger for at den sitter på plass under skigåingen. Været skifter fort i fjellet, og den bunaden der er bare uansvarlig. 55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå