pøbelsara Skrevet 26. januar 2021 #34861 Del Skrevet 26. januar 2021 Rubella skrev (5 minutter siden): Bokmålsordboket, mener du! :knegg: 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 26. januar 2021 #34862 Del Skrevet 26. januar 2021 MaleficentAurora skrev (36 minutter siden): Ja det gjør det også som oftest. Det er også filtre som ikke navngir i øverste delen av skjermen. Hun skjuler ikke at hun benyttet seg av filter. Så har man filter som ligger på kameraet alternativet som kan taes i bruk om man ikke bruker kameraet til Instagram. På IPhone? Sjekket på mobilen min nå, det ligger jo svart/hvitt, varm/kald filtre der, men ikke slike «skjønnhetsfilter» som på Snapchat. Er det noen andre filtre også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 26. januar 2021 #34863 Del Skrevet 26. januar 2021 Marsh skrev (På 23.1.2021 den 8.51): Han hadde jo en egen blogg en stund hvor han førte en lang diskusjon med en kar som var uenig med ham, til slutt klarte han å overbevise denne karen...... Denne karen var nok også han LK selv tenker jeg, med en annen profil🤭😂😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 26. januar 2021 #34864 Del Skrevet 26. januar 2021 Det finnes mange apper med filtre. Facetune etc. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 26. januar 2021 #34865 Del Skrevet 26. januar 2021 Det er jo bare å lage en video på snap og lagre den på kamerarull og så legge på insta, da kommer det ikke opp at du bruker filter 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34866 Del Skrevet 26. januar 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): På IPhone? Sjekket på mobilen min nå, det ligger jo svart/hvitt, varm/kald filtre der, men ikke slike «skjønnhetsfilter» som på Snapchat. Er det noen andre filtre også? På kamerat alternativt på samsung så har man det. Om det er på Iphone sitt kamerat også skal jeg ikke si noe på etter som jeg ikke har den tlf. Men man kan også ta i bruk kamerat til snapchat og filter for så filme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 26. januar 2021 #34867 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg skjønner ikke hva poenget med filtre er. Det blir så falskt. Man får komplimenter for hvordan man egentlig ikke ser ut. Har derfor bevisst sluttet å bruke filter på bildene mine, gidder ikke å legge ut noe falskt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 26. januar 2021 #34868 Del Skrevet 26. januar 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): På kamerat alternativt på samsung så har man det. Om det er på Iphone sitt kamerat også skal jeg ikke si noe på etter som jeg ikke har den tlf. Men man kan også ta i bruk kamerat til snapchat og filter for så filme. Oi, da er Samsung mer fancy enn IPhone. Jeg har ikke sånn på min, men det er vel like så greit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. januar 2021 #34869 Del Skrevet 26. januar 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Oi, da er Samsung mer fancy enn IPhone. Jeg har ikke sånn på min, men det er vel like så greit. Poenget er mer den at CBE bruker filter for å framstille huden mer glam å glødig enn hva den faktisk er. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar 2021 #34870 Del Skrevet 26. januar 2021 Er jo masse Instagramfilter-apper å bruke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bab123 Skrevet 26. januar 2021 #34871 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Så den «holde-inn-magen»-kommentaren. Er litt yngre enn CBE, og vet dessverre altfor for godt hvor mye pes man kunne få om kroppen sin, selv på barneskolen. Jeg tviler ikke et sekund på at hun har fått «høre det» fra ung alder, og at det nok har formet henne på en slik måte at det fremdeles følger henne. Kommentarer jeg selv opplevde om kropp og størrelse har gjort at jeg kjenner meg igjen i tankesettet hun legger frem (kan ikke spise X i dag fordi det ikke ble en treningsøkt fordi jeg var forkjøla, eller jaja, la oss ta den spinning intervalltreningen med halsbetennelse - det er bare bra!). Tror nok ikke det er lettere å få refs for å være tynn. Jeg blir så lei meg når hun når ut til så mange med det budskapet der, det sitter så altfor mange der ute som ikke har godt av det. Jeg håper inderlig at det indre hos henne er mer i balanse enn det det ser ut som når det gjelder mat, kropp og vekt. Unner ingen å ha det sånn. Endret 26. januar 2021 av bab123 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar 2021 #34872 Del Skrevet 26. januar 2021 Smoke and mirrors, faktisk bokstavelig talt. 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 26. januar 2021 #34873 Del Skrevet 26. januar 2021 lille sangfugl skrev (5 timer siden): Ser Ikke heller kommentaren nå heller.. Jag ser den heller inte. Varför raderar hon en kommentar där frågan var om det gjorde ont att ta en Corona-test? Hon säger sig varit förkyld i en vecka och är i karantän. Då måste man ta en Corona-test. Hur svårt kan det vara att svara på hur den känns? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cissacissa Skrevet 26. januar 2021 Populært innlegg #34874 Del Skrevet 26. januar 2021 Litt artig når hun skriver at huset ikke alltid er ryddig, og legger ut en skjenk med noen bokser med perler på. Igjen dette snikskrytet... Utrolig at hun ikke ser hvordan dette fremstår. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. januar 2021 #34875 Del Skrevet 26. januar 2021 Cissacissa skrev (44 minutter siden): Utrolig at hun ikke ser hvordan dette fremstår Det er vel for lengst bevist at både fru og herr ikke er i sync med resten av befolkningen som ikke livnærer seg på selvdigging, så at de ikke ser hvordan dette fremstår er mer normalt enn hva normalt burde være. Litt sånn hjernedød i gjerningsøyeblikket, bare at det er 24/7 hele året 🤣 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 27. januar 2021 #34876 Del Skrevet 27. januar 2021 De har vel tidligere vært åpen om at de har vaskehjelp. Kanskje ikke har det nå for tiden bare. Og både spørsmål og svarene var helt corny. Som å lese i de berømte skoledagbøkerne vi på 80 og 90-tallet vokste opp. Mulig cbe ikke har vokst fra de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 27. januar 2021 Populært innlegg #34877 Del Skrevet 27. januar 2021 (endret) De hadde i allefall vaskehjelp på den snappen der LKE hengte ut vaskehjelpen på insta og skrev noe i den duren at «man skal kunne forvente at vaskehjelpen tar ut søpla» mens han selv sto attmed søppelkassene hjemme hos seg selv med en søppelposer (fremhever at det var hjemme hos seg selv sånn at ingen forveksler det med den gangen de hengte ut vaskepersonalet på et hotell de var på i Oslo, at det ikke var blir ryddet godt nok) Jeg hadde i allefall ikke ville jobbet som vaskehjelp en plass der jeg kunne ha forventet meg å blitt uthengt offentlig av arbeidsgiver hvis jeg gjorde en feil, så kanskje ikke så rart at tidligere vaskehjelp ikke jobber der lengre. Endret 27. januar 2021 av skruf 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. januar 2021 #34878 Del Skrevet 27. januar 2021 MaleficentAurora skrev (15 timer siden): Jo det skrev du på dine tidligere kommentarer som har skapt litt reaksjoner. Du påstår og mener hardt at det blir dobbelt opp med eksponeringen av barna med at de blir diskutert her og attåt at deres mor legger ut bilder av de på sine SoMe kanaler. Den påstanden har både jeg å flere avvist deg på. Barna blir ikke diskutert her. Det er deres foreldre som blir det til sine forholde til barna. Barna selv nevnes ikke. Du må ha kontroll på hva du sier og ikke minst ha kilder klar om du ikke vil bli stemplet som en løgner, veillende og useriøst debattant 🤥 Ja det som tidvis foregår i tråden her er nesten verre enn det cbe gjør har jeg skrevet. Har flere ganger lagt ut kilder på ting og tang fra tråden som eksempler. Det gidder jeg ikke gjøre mer. Blir bare dobbelt opp det også. nå syns jeg feks spekuleringen i forkjølelsen er ille. Det er blant annet diskutert bilde av mor og barn. Hvordan barnet angivelig skulle ha følt det på det bildet. Det er et eksempel. Eller diskutert at mor erter barnet sitt, så går folk inn og ser da for deretter å grine på nesa og skrive mer her. Hvordan er dette bra for barna? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 27. januar 2021 #34879 Del Skrevet 27. januar 2021 Klink skrev (54 minutter siden): Ja det som tidvis foregår i tråden her er nesten verre enn det cbe gjør har jeg skrevet. Har flere ganger lagt ut kilder på ting og tang fra tråden som eksempler. Det gidder jeg ikke gjøre mer. Blir bare dobbelt opp det også. nå syns jeg feks spekuleringen i forkjølelsen er ille. Det er blant annet diskutert bilde av mor og barn. Hvordan barnet angivelig skulle ha følt det på det bildet. Det er et eksempel. Eller diskutert at mor erter barnet sitt, så går folk inn og ser da for deretter å grine på nesa og skrive mer her. Hvordan er dette bra for barna? At kommentarer her generer flere klikk er ikke bra, det er jeg enig i. Men nå har cbe fått høre det flere ganger, at hun ikke skal henge ut barna sine eller legge ut bilder, men hun fortsetter og jo mer kritikk jo mer utlevering av barn på cbe sine plattformer er det. Skal man da bare lukke øynene å la dama fortsette? Dessverre finnes det ingen instans som kan snakke til cbe, for du er enig, det er ekstremt det hun holder på meg? Og inntil dama slutter å utlevere barna sine påberoper jeg meg den rett å si i fra, så ofte jeg kan; DET ER IKKE GREIT Å UTLEVERE BARNA SINE PÅ BLOGGEN SIN! EI HELLER Å TJENE PENGER PÅ DET!!! 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2021 #34880 Del Skrevet 27. januar 2021 Klink skrev (40 minutter siden): Ja det som tidvis foregår i tråden her er nesten verre enn det cbe gjør har jeg skrevet. Har flere ganger lagt ut kilder på ting og tang fra tråden som eksempler. Det gidder jeg ikke gjøre mer. Blir bare dobbelt opp det også. nå syns jeg feks spekuleringen i forkjølelsen er ille. Det er blant annet diskutert bilde av mor og barn. Hvordan barnet angivelig skulle ha følt det på det bildet. Det er et eksempel. Eller diskutert at mor erter barnet sitt, så går folk inn og ser da for deretter å grine på nesa og skrive mer her. Hvordan er dette bra for barna? Selvsagt blir slikt diskutert når det faktisk forekommer at en voksen person erter sitt barn og for så legge det ut på SoMe. At CBE ikke anser det som erting i sine øyner å heller finner det hele bare søtt, er en veikryss som vi andre må krysse når vi faktisk ser hva som skjer på klippene å bildene. Når et barn gir klare å tydelige tegn å utrykkelse på at det ikke er greit, så skal ikke en foreldre poste den slags type bilder. CBE eier ikke begrensinger å har flere ganger publisert barna i en slags sårbare situasjonener. CBE sier at hun tar ikke bilder av barna når de sier nei, det er noe hun har selv dokumentert at det ikke stemmer. Hun hat flere ganger filmet barna der ene barnet sier nei, slutt. Men hun hører på sitt eget barn. Dette har vært opp til diskutert flere ganger. Det er CBE som legger veien for bekymringer å diskusjoner for hvordan barna har det. Det er svært få her som griner på nesen av det de ser, men heller reagerer med sjokk, fortvilelser etc for barna. Joda, barna har det nok det bare godt hjemme. Men å bli utlevert å eksponering så til de grader via den digitale verden som de ikke har bestemmelse eller kontroll for er meget bekymringsfullt. Spesielt når CBE og LKE har uttalt seg i det offentlige rom av media at barna skulle skånes og ikke være så tilgjengelig på nettet slik som de hadde vært. CBE var veldig bestemt på hva hennes foreninger av sine barn er. Jeg har nevnt tidligere at navnet til ene barnet ligger så tilgjengelig på Google at hvem som helst kan finne ut på null komma niks på det ene å det andre. Begge barna er blitt hypperlig dokument fra de lå i magen til nå. Man ser jo at etter 11år i bransjen så har ikke verken paret eller CBE tatt noe lærdom eller stått for sine ord. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå