Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Emma Marie skrev (46 minutter siden):

Synes hun har blitt veldig dårlig på å svare på spm. Og ikke godkjenner hun litt kritiske spm heller. Det synes jeg man burde, hvis man selger et produkt. 

Det er helt tydelig at blogg er på vei ut. 
Nå er det trening og oppskrifter det skal satses på, undertøy og barn. Eksponeringen av barna er ille, samt at en person med et tydelig problematisk forhold til kropp, mat og trening skal fritt veilede og inspirere andre. Burde ikke vært lov men tviler uansett på at dette blir noen suksess. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også bloggen er på vei ut. Innholdet er virkelig helt elendig nå, det er lenge mellom hvert innlegg, hun publiserer ikke kommentarer og leser ikke korrektur engang.  Innlegget om serier fra 23. januar har fortsatt en skrivefeil i overskriften.  HUn har fortsatt ikke svart på spørsmålene i reklameinnlegget for mymuse.

Det oser ikke akkurat av kvalitet, nei. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en kommentar på netfit eller lke sin i Instagram (storry) så skrev de at de hadde litt sykdom om dagen. Uten å spekulere så skulle det ikke forundre meg om de hadde fått noe coronarelatert, men tanke på deres smittetiltak.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok virke som om noen er syke, fordi det er ikke noe "Hei, Mandag", kaffekopp eller 10000 skritt på instastory. Det er faktisk ingen ting, så kanskje hun for en gangs skyld er litt opptatt med andre ting. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo også begge skrevet at de er i karantene, men ikke utdypt noe. Bare «karanteneaktivitet med kaffekopp eller noe liknende»🤷🏼‍♀️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaraku78 skrev (2 timer siden):

Kan nok virke som om noen er syke, fordi det er ikke noe "Hei, Mandag", kaffekopp eller 10000 skritt på instastory. Det er faktisk ingen ting, så kanskje hun for en gangs skyld er litt opptatt med andre ting. 

Spekulasjoner. Men er dette sant, så ser vi igjen, hvor "seriøs" denne bedriften er mot sine kunder, som lurer på hvor det blir av eksperttipsene til LKE. Bedriftsleder og co.  bare forsvinner, uten å gi lyd fra seg, syke eller ikke. Dem deler jo alt ellers, hvorfor kunne dem ikke bare informere kundene sine om at de må dessverre ta en pause pga sykdom eller hva det måtte være. Så useriøst, hele greia. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (1 minutt siden):

Spekulasjoner. Men er dette sant, så ser vi igjen, hvor "seriøs" denne bedriften er mot sine kunder, som lurer på hvor det blir av eksperttipsene til LKE. Bedriftsleder og co.  bare forsvinner, uten å gi lyd fra seg, syke eller ikke. Dem deler jo alt ellers, hvorfor kunne dem ikke bare informere kundene sine om at de må dessverre ta en pause pga sykdom eller hva det måtte være. Så useriøst, hele greia. 

Fordi de er supermennesker, og ikke svake og sykelige som oss andre.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (På 24.1.2021 den 11.11):

Veldig snodig hvordan noen av ansiktsuttrykkene hennes på bildene er veldig fine, mens andre er helt off. Og da mener jeg HEEEEELT off. De fine ser hun naturlig og glad ut, men stort sett ser hun til siden og ser ut som hun må bæsje skikkelig nå med en gang. 

Utrolig hvor mye lys og skygge har å si for magemusklene også..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det har vært et gjennomgangstema at de aldri innrømmer feil. Å gi noen rett, har til dags dato ikke skjedd. De har fått rettmessig kritikk for manglende og lemfeldig smittevern, så om de har fått smitte vil de aldri, aldri innrømme det, for da vil de bli nødt til å innrømme at kritikerne hadde rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (1 time siden):

Kan være det er spekulasjoner, men noe er det. Hun tar aldri fri, og da mener jeg aldri... Selv da bestefaren til LK døde, så var hun pålogget akkurat som om ikke noe hadde skjedd. Men om det er noe med barna, hun selv eller LK det vet ikke jeg. De har vel sagt de er i karantene, men om de har fått korona selv, kommer de jo aldri noen gang til å fortelle om. Sånn som hun har oppført seg de siste månedene, så vet jo de som har fulgt med at hun ikke har brydd seg så mye om smitteverntiltakene.  

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de holder karantenen i 10 dager selv om hun er «frisk» og «fitforfight» hvis de ikke har testet seg, så de sprer et evt virus videre til makeupartistene hun «har i kohort og stå tett inntil»

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (11 minutter siden):

Caroline Berg-Eriksen spør om leserne har lurt på hvorfor hun ikke har trent på en uke??? Nei, har ikke lagt merke til det en gang. Men kanskje du kunne for en gangs skyld trent for din egen del, uten dokumentering, selvskryt og bortfiltrerte videoer av deg selv. Og jeg regner med dere alle har koronatestet dere av hensyn til deres omgivelser siden dere gir f i smittevern. 

Eh? Har hun ikke lagt ut trening hele uka? ☺️ Har nok testet seg hvis hun har vært forkjølet ei uke, det skal man jo. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være det er klærne som er årsaken (la oss håpe det!) ellers har denne forkjølelsen en bivirkning som økt brystvekst..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tannbein

Det skjønnhetsfilteret hun bruker på instastories er bare helt sjukt. Hun er virkelig ikke til å kjenne igjen fra årene hvor hun var med i Bloggerne. Det er internasjonal snakk om at man må begynne å merke stories som legges ut med skjønnhetsfilter, og det er virkelig på høy tid. F eks CBE kan jo knapt kjennes igjen når skjønnhetsfilteret er avskrudd.

#kvinnefiendtlig 

#fasadefrue

#utseendetbetyralt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (47 minutter siden):

Det skjønnhetsfilteret hun bruker på instastories er bare helt sjukt. Hun er virkelig ikke til å kjenne igjen fra årene hvor hun var med i Bloggerne. Det er internasjonal snakk om at man må begynne å merke stories som legges ut med skjønnhetsfilter, og det er virkelig på høy tid. F eks CBE kan jo knapt kjennes igjen når skjønnhetsfilteret er avskrudd.

#kvinnefiendtlig 

#fasadefrue

#utseendetbetyralt

Akkurat det tenkte jeg og da jeg så på instastoryen hennes i dag. Og jeg lurer virkelig på hvorfor Caroline Berg-Eriksen er så misfornøyd med sitt eget utseende at hun må bruke så mye filter at hun ser ut som en helt annen person. Blir flau på hennes vegne for det er jo så synlig. Ser de det ikke selv eller tror hun selv hun ser sånn ut?

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Surikatt skrev (2 timer siden):

Caroline Berg-Eriksen spør om leserne har lurt på hvorfor hun ikke har trent på en uke??? Nei, har ikke lagt merke til det en gang. Men kanskje du kunne for en gangs skyld trent for din egen del, uten dokumentering, selvskryt og bortfiltrerte videoer av deg selv. Og jeg regner med dere alle har koronatestet dere av hensyn til deres omgivelser siden dere gir f i smittevern. 

Det går da ikke an å trene UTEN å skryte av det i sosiale medier etterpå??? 😱😱😱 Hva blir det neste liksom, skal man legge seg klokka 22 UTEN å ta et sensuelt bilde av låret sitt???

#meningsfyltjobb

#fasadefrue 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har herr Eriksen laget seg ny instakonto : Coach Eriksen..

🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...