Rev. Revenge Skrevet 30. desember 2020 #33521 Del Skrevet 30. desember 2020 Louiah skrev (51 minutter siden): Er det virkelig så lurt at LKE legger ut kalorier han spiser i løpet av en dag uten trening så detaljert? Ja. Det er viktig. Du skjønner, fordi "science based aproach". 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 30. desember 2020 #33522 Del Skrevet 30. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden): Ja. Det er viktig. Du skjønner, fordi "science based aproach". Hvorfor skriver han på (dårlig) engelsk? Ser litt snodig ut med spørsmål på norsk som han svarer på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 30. desember 2020 #33523 Del Skrevet 30. desember 2020 Det virker som om han forsøker å få fotfeste ( i hele den store verden) som treningsguru. Jeg reagerte vel mest på rådet til personen som skal ned 50 kg, ingen råd om kosthold, men tren den treningen du elsker! gjenta igjen og igjen til det virker.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. desember 2020 #33524 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) allie skrev (18 minutter siden): Det virker som om han forsøker å få fotfeste ( i hele den store verden) som treningsguru. Jeg reagerte vel mest på rådet til personen som skal ned 50 kg, ingen råd om kosthold, men tren den treningen du elsker! gjenta igjen og igjen til det virker.. Skal msn ned 50 kg er Lars Kristian Eriksen den siste jeg ville spurt om råd. Men siden han også liker å kalle seg lege er det kanskje derfor. Han burde virkelig få seg arbeidserfaring med virkelige mennesker i den virkelige verden men det er kanskje for vanskelig å forholde seg til. Endret 30. desember 2020 av Surikatt 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mme Blavatsky Skrevet 30. desember 2020 Populært innlegg #33525 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) Om de endelig hadde begynt å bruke stavekontroll når de skriver på engelsk så hadde det sikkert hjulpet litt med sterkt tiltrengt troverdighet. Eriksen skriver gjentatte ganger «Science based aproach” (sic), men når ordet «approach» konsekvent staves feil så bidrar det dårlige språket nok en gang til å diskreditere alt det faglige. «Science based» er det siste jeg får inntrykk av at virksomheten er når eier ikke engang innehar grunnleggende språkkunnskap på ungdomsskolenivå. Hvorfor slå beina vekk under seg selv ved å skrive på et språk man tydelig ikke behersker? Jeg er ganske sikker på at eventuelle internasjonale fans hadde forstått alt bedre om de selv hadde oversatt det Eriksen skriver på norsk til «utenlandsk» via Google translate. Dette er nok en gang unødvendig slurv som man sjelden finner hos seriøse aktører. Endret 30. desember 2020 av Mme Blavatsky 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. desember 2020 #33526 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg blir stadig gjort oppmerksom på at eierne av Treasures AS / Netfit AS tilsynelatende har store problemer med å godta at andre har mer kunnskap enn de har på mange ulike områder der de selv forsøker å hevde seg. Nå sist på @larskristianeriksen sin instagramprofil. Og de avslører dette så og si hver gang de ytrer seg. Jeg skjønner ikke at to godt voksne bedriftseiere ikke er istand til å se hvordan de fremstår, eller synes at det er greit å fremstå slik. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 30. desember 2020 #33527 Del Skrevet 30. desember 2020 Den gavefrie jula har blitt utvidet med vertinnegave fra foreldrene på julaften også ser jeg. En grenseløs gavefri jul, de kan vel ta patent på den ideen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 30. desember 2020 #33528 Del Skrevet 30. desember 2020 Ang. «science based aproach» er det en fordel å kunne både skrive riktig engelsk og å føre referanser korrekt for å framstå med tyngde. Slik de føres nå ser det ut som nok en «lek med ord». De som driver med vitenskap vet veldig godt at det er nitidig etterrettelighet og systematisk bruk av anerkjente metoder som er science based approach. Hadde ikke stått til bachelor med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. desember 2020 #33529 Del Skrevet 30. desember 2020 Surikatt skrev (1 time siden): Han burde virkelig få seg arbeidserfaring med virkelige mennesker i den virkelige verden men det er kanskje for vanskelig å forholde seg til. Det gjelder de begge, for jeg klarer ikke å se for meg de 2 være i et ordinært arbeidsforhold hvor det er andre sine lover og regler som gjelder 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 30. desember 2020 #33530 Del Skrevet 30. desember 2020 Mme Blavatsky skrev (1 time siden): Om de endelig hadde begynt å bruke stavekontroll når de skriver på engelsk så hadde det sikkert hjulpet litt med sterkt tiltrengt troverdighet. Eriksen skriver gjentatte ganger «Science based aproach” (sic), men når ordet «approach» konsekvent staves feil så bidrar det dårlige språket nok en gang til å diskreditere alt det faglige. «Science based» er det siste jeg får inntrykk av at virksomheten er når eier ikke engang innehar grunnleggende språkkunnskap på ungdomsskolenivå. Hvorfor slå beina vekk under seg selv ved å skrive på et språk man tydelig ikke behersker? Jeg er ganske sikker på at eventuelle internasjonale fans hadde forstått alt bedre om de selv hadde oversatt det Eriksen skriver på norsk til «utenlandsk» via Google translate. Dette er nok en gang unødvendig slurv som man sjelden finner hos seriøse aktører. Jeg tok et skjermbilde fra https://www.instagram.com/larskristianeriksen/?hl=en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 30. desember 2020 #33531 Del Skrevet 30. desember 2020 Snøsøta skrev (33 minutter siden): Den gavefrie jula har blitt utvidet med vertinnegave fra foreldrene på julaften også ser jeg. En grenseløs gavefri jul, de kan vel ta patent på den ideen der. Er der kritikkverdig å få en vertinnegave fra egne foreldre også nå? Jaja, man velger selv hva man bruker tiden sin på å henge seg opp i😉(ja, vet de har sagt gavefri jul for voksne) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 30. desember 2020 #33532 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) 123Frustrert skrev (På 28.12.2020 den 23.48): ser herren i huset titulerer seg med at han er «sicen så det ble kommentarer på instaprofilen hans noen som lurere på kildehenvisning, siden han har for vane å mene at alle kan tolke forsking på sin måte. Noe han så klart ikke kan ha husket å ha gjort 🤷🏻♀️ vedkommende trekker også frem undersøkelsene de gjorde rundt «natural cyklus», og om de kanskje hadde kommet litt lenger i forhold til å tolke forskningsresultater ( ser at den siste posten har blitt slettet). Når man ikke har mer mellom øra og tror at et prevensjonsmiddel som måler tempo er 99.9 prosent sikket.. da kan man ikke lese forskning. 123Frustrert skrev (11 timer siden): Disse folka ass.. ikke noe annet en løgn og bedrag! Ser han sletter kommentarer under postene sine han også. Så det var noe som dro hans evner til å lese forskning, og jeg husker selv at han har skrevet at forskningsartikler kan man tolke slik man vil. Jeg husker også den reklamen for «prevensjon» som cbe reklamerte for, hvor man målte tenkt og hun hevdet den var 95% trygg. Da hadde de lest så mye forskning at dette var de sikre på. Forhåpentlig vis har de fått mer kunnskap og blitt mer kritiske etter det, for akkurat det lærer du på ungdomsskolen at ikke er sant. Ja, ser ut som ca 12 kommentarer ble fjernet fra https://www.instagram.com/p/CJTD9MKllFm/?hl=en . Jeg tok imidlertid dette skjermbildet Endret 30. desember 2020 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 30. desember 2020 #33533 Del Skrevet 30. desember 2020 Snøsøta skrev (48 minutter siden): Den gavefrie jula har blitt utvidet med vertinnegave fra foreldrene på julaften også ser jeg. En grenseløs gavefri jul, de kan vel ta patent på den ideen der. Gavefri jul for min del betyr gavefritt. Hut skrev (12 minutter siden): Er der kritikkverdig å få en vertinnegave fra egne foreldre også nå? Jaja, man velger selv hva man bruker tiden sin på å henge seg opp i😉(ja, vet de har sagt gavefri jul for voksne) Nei. Det kritikkverdige er når man sier man skal ha en gavefri jul for de voksne, men så gir man gaver i adventstiden og vertinnegave på julaften. Da prøver man å "være noe man ikke er". Og i dette tilfellet på en SoMe-kanal som bl.a. selger "godt omdømme" til annonsører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #33534 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) (...) Endret 3. januar 2021 av MissLucy 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. desember 2020 #33535 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) I min familie har vi de siste årene kun drevet med pengeoverføringer. Effektivt, miljøbevisst, og såkalt gavefritt. Det er ikke engang Instavennlig, så vi kan konsentrere oss på kvalitetstid sammen. Vertskapsgaven er som regel akevitten til ribben som skal fortæres. Vi har ennå ikke møtt ribbeveggen, da. Endret 30. desember 2020 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 30. desember 2020 #33536 Del Skrevet 30. desember 2020 Lavande skrev (11 minutter siden): Gavefri jul for min del betyr gavefritt. Nei. Det kritikkverdige er når man sier man skal ha en gavefri jul for de voksne, men så gir man gaver i adventstiden og vertinnegave på julaften. Da prøver man å "være noe man ikke er". Og i dette tilfellet på en SoMe-kanal som bl.a. selger "godt omdømme" til annonsører. Å «være noe man ikke er» gjelder svært mange mennesker. Både influencere som CBE og andre. Hva annonsører mener om det er opp til dem. Det ser ut som, sikkert overraskende nok, for deg og mange andre i denne tråden så har bedriften fortsatt mange som annonserer der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. desember 2020 #33537 Del Skrevet 30. desember 2020 Hut skrev (1 minutt siden): Å «være noe man ikke er» gjelder svært mange mennesker. Både influencere som CBE og andre. Hva annonsører mener om det er opp til dem. Det ser ut som, sikkert overraskende nok, for deg og mange andre i denne tråden så har bedriften fortsatt mange som annonserer der. Hvem? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 30. desember 2020 #33538 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) Hut skrev (32 minutter siden): Å «være noe man ikke er» gjelder svært mange mennesker. Både influencere som CBE og andre. Hva annonsører mener om det er opp til dem. Det ser ut som, sikkert overraskende nok, for deg og mange andre i denne tråden så har bedriften fortsatt mange som annonserer der. Jeg snakker om hvordan en bedrift fremstår... Jeg har ikke nevnt noe om hva annonsører eventuelt mener, men troverdigheten til en influencerbedrift har "alle som vil" noe med. Nei, det overrasker ikke meg at de fremdeles har annonsører. Enkelte annonsører er (dessverre for dem) ikke godt nok oppdatert. Og der finnes dessverre også annonsører som tilsynelatende ikke bryr seg om etikk og moral, jf. https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/ https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/ Om Treasures AS har mange annonsører å velge mellom, vet vi ikke noe om. Jeg har imidlertid ikke det inntrykket, når man sammenligner med andre influencere. Endret 30. desember 2020 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. desember 2020 #33539 Del Skrevet 30. desember 2020 Mitt lille innspill mht hvordan LKE sverger troskap til vitenskapen (unntatt lingvistikken, ser det ut til): Skulle det ikke også stått "science-based"? Altså "science-based approach" med bindestrek, siden "science-based" står adjektivisk til "approach"? Han er ellers i godt selskap når det gjelder tvilsom engelsk på IG, da, men han ber jo litt om det når han ikke har kjørt stavekontroll på en egenpresentasjon som skal overbevise oss om hans solide forankring i vitenskapen. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 30. desember 2020 #33540 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) Lavande skrev (59 minutter siden): Jeg tok et skjermbilde fra https://www.instagram.com/larskristianeriksen/?hl=en Hvordan har prosjekt OJ fungert i år egentlig? Hvorfor er det ingen oppdateringer eller sammendrag på OJ sine sosiale medier? De andre OJ prosjektene er flinke til å takke samarbeidspartnere og hjelpere på deres sosiale medier. Når det gjelder LKE og hjelpe folk som er overvektige. Hvor er kredibiliteten? Vi snakker om en som har retusjert den allerede veldig slanke kona si slankere. En som er driver en bedrift som har thinspo som inspo og som har snakket ned folk men en viss BMI. Den kunstige kropps verden som CBE er en del av med LKE som en god bidragsyter adder ikke opp med hans «nye» image. Endret 30. desember 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå