¤flicka¤ Skrevet 31. oktober 2020 #30501 Skrevet 31. oktober 2020 4 timer siden, Lin11 skrev: Hva kan man si? Ut fra egne erfaringer kan man si at « anledning gjør tyv?» Ja, på seg selv kjenner man andre. Hvis man selv har et lettvint forhold til regler og moral er det sikkert fort gjort å tenke at det er sånn for alle andre også. 20
Surikatt Skrevet 31. oktober 2020 #30502 Skrevet 31. oktober 2020 Synd hun er så opptatt med å filme og ta bilder hele dagen/kvelden og spre det på nettet at hun ikke er til stede i øyeblikket for barna. De ser vel bare en mobilskjerm og mor som tar selfier. 15
Klink Skrevet 31. oktober 2020 #30503 Skrevet 31. oktober 2020 57 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Ja, på seg selv kjenner man andre. Hvis man selv har et lettvint forhold til regler og moral er det sikkert fort gjort å tenke at det er sånn for alle andre også.h hvorfor gå til personangrep? 3
Minnie Mus Skrevet 31. oktober 2020 #30504 Skrevet 31. oktober 2020 18 minutter siden, Surikatt said: Synd hun er så opptatt med å filme og ta bilder hele dagen/kvelden og spre det på nettet at hun ikke er til stede i øyeblikket for barna. De ser vel bare en mobilskjerm og mor som tar selfier. Er så enig. Evig takknemlig for at jeg ikke hadde det sånn under oppveksten og barndommen ❤️ Synes det er helt forferdelig sånn som hun holder på, så trist for barna Ikke en eneste kveld, som halloween, bursdager, 17 mai eller julaften skal holdes innad i familien, alt må publiseres og filmes, og gjerne av en mor som er kledd "sexy", alt må spres på nett. Barn, alkohol, sexy undertøy, kropp, høytider og reklame i en salig blanding Trist, bare trist. 30
¤flicka¤ Skrevet 31. oktober 2020 #30505 Skrevet 31. oktober 2020 21 minutter siden, Klink skrev: hvorfor gå til personangrep? Det var rettet mot de to som står bak bedriften, og som ved flere anledninger har vist at de ikke forholder seg til regler og retningslinjer de ikke liker eller synes er teite, eller for å tjene mer penger. Da tenker jeg at en forklaring på deres mistenksomhet mot andre er at de tror at andre har samme moralske kompass som dem selv. 21
Surikatt Skrevet 31. oktober 2020 #30506 Skrevet 31. oktober 2020 21 minutter siden, Minnie Mus skrev: Er så enig. Evig takknemlig for at jeg ikke hadde det sånn under oppveksten og barndommen ❤️ Synes det er helt forferdelig sånn som hun holder på, så trist for barna Ikke en eneste kveld, som halloween, bursdager, 17 mai eller julaften skal holdes innad i familien, alt må publiseres og filmes, og gjerne av en mor som er kledd "sexy", alt må spres på nett. Barn, alkohol, sexy undertøy, kropp, høytider og reklame i en salig blanding Trist, bare trist. Ja, ser det nå og som det er Halloween. Snikfilming og selfier i skjønn forening. Travelt på jobb for både barn og voksne i kveld. 15
Minnie Mus Skrevet 31. oktober 2020 #30507 Skrevet 31. oktober 2020 Næmmen har du sett... 😮 Den kremen hun har reklamert for har ikke vært reklame før, men NÅ, sånn plutselig i kveld, ble den jaggu reklame gitt 😮 19
Gjest Lavande Skrevet 31. oktober 2020 #30508 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Lav engasjementrate på IG nå: 0.97% Dokumentasjon https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Endret 31. oktober 2020 av Lavande
Minnie Mus Skrevet 31. oktober 2020 #30509 Skrevet 31. oktober 2020 49 minutter siden, Lavande said: Lav engasjementrate på IG nå: 0.97% Dokumentasjon https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Ja, å hva passer da bedre enn å legge ut noen bilder av barna..... 17
Måne Rampelyset Skrevet 31. oktober 2020 #30510 Skrevet 31. oktober 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Måne, admin.
Gjest Lin11 Skrevet 31. oktober 2020 #30511 Skrevet 31. oktober 2020 6 timer siden, ¤flicka¤ skrev: Det var rettet mot de to som står bak bedriften, og som ved flere anledninger har vist at de ikke forholder seg til regler og retningslinjer de ikke liker eller synes er teite, eller for å tjene mer penger. Da tenker jeg at en forklaring på deres mistenksomhet mot andre er at de tror at andre har samme moralske kompass som dem selv. Det var nettopp dette jeg mente 😊
Surikatt Skrevet 1. november 2020 #30512 Skrevet 1. november 2020 18 timer siden, MaleficentAurora skrev: Om det stemmer alt jeg har lest om hvordan de drifte denne Omvendt Julenissen på så tenker jeg at de burde trekker seg fra det hele. De er ikke kvalifisert til å ta noe bakgrunnsjekk på andre. Ikke holder de seg til lovverket heller utfra hva jeg lest av kommentarene. Jeg blir mer i tvil om de faktisk gjør det for andre enn å skape mer bless rundt seg selv. For det går faktisk ant å hjelpe andre uten at de skal ha noe "igjen" for det. Dette med at de starter så sent og ikke drifte året rundt slik at det bare er å kjøre av gårde når skal ut, sier veldig mye i mine øyner at de anser det ikke som viktig nok prosjekt. Dette er jeg enig i. I fjor virket det som de var mer opptatt av å fronte seg selv. Ser ikke for meg at de gidder dette i år. 8
Halle-Palle Skrevet 1. november 2020 #30513 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, Surikatt skrev: Dette er jeg enig i. I fjor virket det som de var mer opptatt av å fronte seg selv. Ser ikke for meg at de gidder dette i år. For ikke å snakke om at i fjor hadde de Bloggerene med på slep. Noe innhold må man jo lage seg. 11
Klementine Skrevet 1. november 2020 #30514 Skrevet 1. november 2020 Har de begynt med årets omvendt julenisse? ikke fått med meg. 1
pøbelsara Skrevet 1. november 2020 #30515 Skrevet 1. november 2020 Jeg har heller ikke sett at de har snakket om det? Jeg håper jo de fortsetter, da - særlig når de IKKE har bloggerne på slep. Det vil jo være å vise et ekte og varig engasjement og de har sikkert lært noe av fjorårets arbeid som de kan ta med seg videre. 21
Gjest tranedatter Skrevet 1. november 2020 #30516 Skrevet 1. november 2020 Instagram til omvendt julenisse østfold/sarpsborg ligger fortsatt død. Ingen poster om bidrag eller søknader i år. Den originale siden er i full gang, de meddeler stor pågang av søknader og folk som vil hjelpe. https://www.facebook.com/omvendtjulenisse/
Christiane_W Skrevet 1. november 2020 #30517 Skrevet 1. november 2020 Søkte på bloggen og første innlegget der om Omvendt julenisse kom 4. november i fjor. Da hadde de allerede jobbet litt i kulissene, for sponset bil med reklame på, samt lokaler til gaveinnsamling var allerede på plass. Kan jo være at noe av det samme er tilfelle i år også og at de planlegger å "gå live" med årets innsamling i løpet av kommende uke. 12
Gjest Lin11 Skrevet 1. november 2020 #30518 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, Christiane_W skrev: Søkte på bloggen og første innlegget der om Omvendt julenisse kom 4. november i fjor. Da hadde de allerede jobbet litt i kulissene, for sponset bil med reklame på, samt lokaler til gaveinnsamling var allerede på plass. Kan jo være at noe av det samme er tilfelle i år også og at de planlegger å "gå live" med årets innsamling i løpet av kommende uke. Ja, det hadde vært fint for de som faktisk trenger og ønsker denne hjelpen.
MarianneE Skrevet 1. november 2020 #30519 Skrevet 1. november 2020 51 minutter siden, Lin11 skrev: Ja, det hadde vært fint for de som faktisk trenger og ønsker denne hjelpen. Ja, og dem er det desverre flere og flere av. 5
Sophia_08 Skrevet 1. november 2020 #30520 Skrevet 1. november 2020 Flott med Omvendt Julenisse! Det jeg stusser på er hvorfor bloggparet skal bruke (den dyrebare) tiden sin på å godkjenne søkere..? Hvilken kompetanse har de til dette? Bør ikke den allerede etablerte og erfarne (regner jeg med) Omvendt Julenisse-gjengen ta seg av dette? Med forbehold om at det er noe jeg har misforstått☺ 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå