SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28801 Del Skrevet 27. september 2020 Jeg har enkelte ganger mislikt klesstilen hennes. Det skal jeg innrømme. Jeg skjønner at mye har vært reklame, men likevel. Hun kler seg litt kjedelig har jeg tenkt, men hun har slått til noen ganger også. Jeg syns hun var kjempefin på siste blogginnlegg. Virkelig smashing, og det ble faktisk litt internasjonalt over det. Veldig ofte ser vi godt at det er nordmenn på bilder. Særlig på rød løper-bilder. Det er noe med holdningen og blikkene, det litt evige usikre og utilpassede. Syns Jenny Skavlan og Tone Damli er de som har skilt seg positivt ut. CBE har ikke dårlig holdning, men jeg liker at hun fremstår mer spenstig og elegant. Gjerne litt mer sexy også, fordi hun har vært veldig konservativ i flere år. Hun kler absolutt den litt mer frekke stilen som hun viser glimt av nå! Mødre trenger ikke gå med forkle og hårtopp for å si det sånn. Men bildene i går var flotte. Antrekket kledde henne maks! Håper hun går litt mer for sånn stil. Kjoler er tingen nå, for jeg syns buksene for tiden er grusomt stygge. En ser ut som en sekk med dem på seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 27. september 2020 #28802 Del Skrevet 27. september 2020 23 minutter siden, Klink skrev: Men det er jo ikke det de driver med, de lager annonser, skal reklamere for et produkt på best mulig måte, ta bilder, produsere noe som andre skal se/ville kjøpe. Man skal gjøre seg interessant og spennende. Man skal legge ut greier på some helst daglig, med interessant innhold. Man skal skaffe seg samarbeidspartnere og jobbe for å beholde dem. Det er litt jobb. Det kan jeg være enig kan være både slitsomt og stressende, men det gjelder jo ikke CBE. Omtrent alt hun legger ut er uinteressant. Har man sett gjennom storyen på mandag, så kan man hoppe over tirsdag-søndag for hun viser det samme hele tiden. Mye av det som legges ut går jo på at hun beundrer seg selv, om igjen og om igjen.. Det er jo ikke sånn at hun virkelig har engasjert seg og funnet på noe nytt når hun legger ut noe på story. Det virker som om hun er opptatt av kvantitet og ikke kvalitet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 27. september 2020 #28803 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg har enkelte ganger mislikt klesstilen hennes. Det skal jeg innrømme. Jeg skjønner at mye har vært reklame, men likevel. Hun kler seg litt kjedelig har jeg tenkt, men hun har slått til noen ganger også. Jeg syns hun var kjempefin på siste blogginnlegg. Virkelig smashing, og det ble faktisk litt internasjonalt over det. Veldig ofte ser vi godt at det er nordmenn på bilder. Særlig på rød løper-bilder. Det er noe med holdningen og blikkene, det litt evige usikre og utilpassede. Syns Jenny Skavlan og Tone Damli er de som har skilt seg positivt ut. CBE har ikke dårlig holdning, men jeg liker at hun fremstår mer spenstig og elegant. Gjerne litt mer sexy også, fordi hun har vært veldig konservativ i flere år. Hun kler absolutt den litt mer frekke stilen som hun viser glimt av nå! Mødre trenger ikke gå med forkle og hårtopp for å si det sånn. Men bildene i går var flotte. Antrekket kledde henne maks! Håper hun går litt mer for sånn stil. Kjoler er tingen nå, for jeg syns buksene for tiden er grusomt stygge. En ser ut som en sekk med dem på seg. Jeg syns hun ofte kler seg som ei kjerring. Sjelden hun ser ungdommelig ut. Hun er jo bare 32, men syns ofte sminke med klær gjør at hun ser 45+ ut, men det er jo min mening. Og dette går heller ikke på bedriften, så jeg avslutter nå... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28804 Del Skrevet 27. september 2020 1 minutt siden, Klaraku78 skrev: Jeg syns hun ofte kler seg som ei kjerring. Sjelden hun ser ungdommelig ut. Hun er jo bare 32, men syns ofte sminke med klær gjør at hun ser 45+ ut, men det er jo min mening. Og dette går heller ikke på bedriften, så jeg avslutter nå... Jo, klær er jo ofte reklame, så er ikke det bedriften? Hm Det er jo også stil influencere driver med Jeg har aldri syns hun har sett eldre ut da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 27. september 2020 #28805 Del Skrevet 27. september 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Jeg mener at jeg så her inne at noen skrev at det var veldig mye møter i forbindelse med reklame osv? Tror nok hun har stressende dager. Tror mange småbarnsforeldre har det. Det tar jo tid og planlegging det de driver med, uansett hva de driver med. Det er jo ikke så vanskelig å forstå. Influensere har sin jobb. Hadde det ikke vært et behov, så hadde de ikke eksistert. Lett å forstå det også. Syns folk "åkker" seg over veldig mye jeg. Og det er der jeg syns CBE egentlig er veldig grei. Det er lite "åkking" med henne gitt. Sånn generellt altså. Ikke noe angst. Ikke noe pst. Ikke noe depresjon. Ikke noe krangling med mannen som hun legger ut, og de skriver ikke om dårlige dager de har som kjærester og ektepar. Ikke har hun problemer med selvbilde og ikke noe sosial angst. Ikke er det noen problemer med barna heller. Kanskje verden trenger nettopp ei som ikke "åkker" seg over noe annet enn en stressende dag nå og da? Men er det ikke litt rart at man så sjelden får innblikk i at det faktisk jobbes? Man hører stadig om hektiske dager og såå mye å gjøre, men hverken blogg eller Instagram viser noe av dette? Det trenes, sminkes, poseres med kaffekopp/tredemølle/arm over hodet, men man ser nesten aldri prosessene med hverken «designerprosjekter» (beklager, jeg klarer ikke å skrive det uten å bruke hermetegn) eller andre arbeidskrevende ting. All ære til henne for å ha skapt seg et levebrød hvor slipper tidsklemma, men innrømme det da, for søren 🤪 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. september 2020 #28806 Del Skrevet 27. september 2020 5 minutter siden, Klaraku78 skrev: Jeg syns hun ofte kler seg som ei kjerring. Sjelden hun ser ungdommelig ut. Hun er jo bare 32, men syns ofte sminke med klær gjør at hun ser 45+ ut, men det er jo min mening. Og dette går heller ikke på bedriften, så jeg avslutter nå... Jo det går på bedriften når hun har både reklamert, annonsert, promotert sminke på IG kontoen sin. Hun har reklamert ofte for glossybox på både bloggen og IG storyen. https://www.glossybox.no/ Klesstilen hennes er ikke etter min smak. Mye jeg anser som udatert og ikke passelig for min hverdagsbruk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. september 2020 #28807 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men er det ikke litt rart at man så sjelden får innblikk i at det faktisk jobbes? Man hører stadig om hektiske dager og såå mye å gjøre, men hverken blogg eller Instagram viser noe av dette? Det trenes, sminkes, poseres med kaffekopp/tredemølle/arm over hodet, men man ser nesten aldri prosessene med hverken «designerprosjekter» (beklager, jeg klarer ikke å skrive det uten å bruke hermetegn) eller andre arbeidskrevende ting. All ære til henne for å ha skapt seg et levebrød hvor slipper tidsklemma, men innrømme det da, for søren 🤪 Du tok det helt perfekt på kornet.. Jeg er også enig med deg i at hun viser ikke fram arbeidet som blir gjort med netfit eller nærmere innpå treningstøy som skal selges via netfit. Det er Meg meg meg, atter mer meg meg meg🙄 Hos Funkygine så får man virkelig innsyn i hva hennes siste prosjekt er og hva som skjer bak kameraet. Ja, jeg måtte ta henne som eksempel siden hun er i samme kategori ang trening som CBE. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28808 Del Skrevet 27. september 2020 6 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men er det ikke litt rart at man så sjelden får innblikk i at det faktisk jobbes? Man hører stadig om hektiske dager og såå mye å gjøre, men hverken blogg eller Instagram viser noe av dette? Det trenes, sminkes, poseres med kaffekopp/tredemølle/arm over hodet, men man ser nesten aldri prosessene med hverken «designerprosjekter» (beklager, jeg klarer ikke å skrive det uten å bruke hermetegn) eller andre arbeidskrevende ting. All ære til henne for å ha skapt seg et levebrød hvor slipper tidsklemma, men innrømme det da, for søren 🤪 Hvordan skal hun innrømme det? Nå er jeg litt usikker på om de unngår den såkalte tidsklemma også. Det er vel ganske hektisk der iblant. Men hva mener du med at hun skal innrømme det? Husk at det tar tid å ta bilder også da, og nå driver de med prosjektet treningsapp. Jeg tror de har nok å gjøre, selv om vi ikke ser alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. september 2020 #28809 Del Skrevet 27. september 2020 30 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg har enkelte ganger mislikt klesstilen hennes. Det skal jeg innrømme. Jeg skjønner at mye har vært reklame, men likevel. Hun kler seg litt kjedelig har jeg tenkt, men hun har slått til noen ganger også. Jeg syns hun var kjempefin på siste blogginnlegg. Virkelig smashing, og det ble faktisk litt internasjonalt over det. Veldig ofte ser vi godt at det er nordmenn på bilder. Særlig på rød løper-bilder. Det er noe med holdningen og blikkene, det litt evige usikre og utilpassede. Syns Jenny Skavlan og Tone Damli er de som har skilt seg positivt ut. CBE har ikke dårlig holdning, men jeg liker at hun fremstår mer spenstig og elegant. Gjerne litt mer sexy også, fordi hun har vært veldig konservativ i flere år. Hun kler absolutt den litt mer frekke stilen som hun viser glimt av nå! Mødre trenger ikke gå med forkle og hårtopp for å si det sånn. Men bildene i går var flotte. Antrekket kledde henne maks! Håper hun går litt mer for sånn stil. Kjoler er tingen nå, for jeg syns buksene for tiden er grusomt stygge. En ser ut som en sekk med dem på seg. Tenker du på den røde kjolen? Synes også hun var fin på bildene, men stusser litt over hvor lite klærne samsvarer med været på den bloggen. Lårkort i sur høstvind og regn, mens ungene kles i vinterklær når det er indian summer. Men slik er det vel ofte når man må kle seg i det samarbeidspartneren bestemmer. Noe som fører meg over til neste ting jeg lurer på: Innlegget er ikke merket. Hvorfor reklamerer hun gratis både for klesmerket, ørepynten, klokka og spisestedet, når hun selv hevder å aldri gjøre noe gratis? 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Husk at det tar tid å ta bilder også da, og nå driver de med prosjektet treningsapp. Jeg tror de har nok å gjøre, selv om vi ikke ser alt. Ja, det tar lang tid å ta bilder. Noe å tenke på når man ser den massive mengden bilder av barna. Hvor mange timer av livet bruker de på å fylle foreldrenes sosiale medier? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28810 Del Skrevet 27. september 2020 4 minutter siden, Felis skrev: Tenker du på den røde kjolen? Synes også hun var fin på bildene, men stusser litt over hvor lite klærne samsvarer med været på den bloggen. Lårkort i sur høstvind og regn, mens ungene kles i vinterklær når det er indian summer. Men slik er det vel ofte når man må kle seg i det samarbeidspartneren bestemmer. Noe som fører meg over til neste ting jeg lurer på: Innlegget er ikke merket. Hvorfor reklamerer hun gratis både for klesmerket, ørepynten, klokka og spisestedet, når hun selv hevder å aldri gjøre noe gratis? Ja, det tar lang tid å ta bilder. Noe å tenke på når man ser den massive mengden bilder av barna. Hvor mange timer av livet bruker de på å fylle foreldrenes sosiale medier? Jeg har ikke sett at hun har hevdet det? Jeg syns ikke det er massive mengder med bilder av barna, og stort sett har de vært i aktivitet når de er blitt tatt bilde av. De må ikke posere osv som C må. Jobben her ligger jo på fotografen alene, mens med bilder av C så samarbeider de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. september 2020 #28811 Del Skrevet 27. september 2020 Noen her nevner at det er lite "åkking" på bloggen. At det ikke "åkkes" på cbe.no betyr ikke at det ikke finnes ting å åkke seg over eller at det ikke åkkes. Det gjøres bare lite av det i de offentlige kanalene, og når det skjer er det stort sett om bagatellmessige ting de fleste med et vanlig yrke ikke bryr seg med å åkke seg over, og ikke kan relatere til fordi det er så trivielt (som treg trafikk fordi det regner, mens faktum er busstreik). Om det finnes krangling, angst og depresjoner i det private vet vi ingenting om. Det vi gjennom dagen serveres via kanalene er massive mengder selvdigging med både filter og apper, redigering, poseringer og vinklinger utført av en 33-årig tobarnsmamma som heller ikke klarer å leve opp til sitt eget ideal - godt synlig nettopp på grunn av alle de ovenfornevnte tiltakene som må til før et bilde eller en film kan publiseres. Hun kunne gjerne ha åkket seg mer om bagateller, hadde hun bare holdt kroppspresset sitt og ungene unna kanalene sine. Og merket reklamen korrekt, istedet for underlige valg av klær til temperaturer som ikke henger sammen, for eksempel. Det gis jo ikke bort gratis reklame ved dørene der i gården. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 27. september 2020 #28812 Del Skrevet 27. september 2020 21 minutter siden, SoWhat? skrev: Hvordan skal hun innrømme det? Nå er jeg litt usikker på om de unngår den såkalte tidsklemma også. Det er vel ganske hektisk der iblant. Men hva mener du med at hun skal innrømme det? Husk at det tar tid å ta bilder også da, og nå driver de med prosjektet treningsapp. Jeg tror de har nok å gjøre, selv om vi ikke ser alt. Hun mener selv at hun har mer hektiske dager en oss andre som har ‘vanlige’ jobber. På en måte skjønner jeg at hun nok sjelden har følelsen av å ha helt fri så lenge hun dokumenterer så mye av dagen sin. Det er nok stadig i bakhodet om dette eller dette kan publiseres, men i rene arbeidstimer tviler jeg sterkt på at hun kommer opp i 37,5 t/uke. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28813 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Noen her nevner at det er lite "åkking" på bloggen. At det ikke "åkkes" på cbe.no betyr ikke at det ikke finnes ting å åkke seg over eller at det ikke åkkes. Det gjøres bare lite av det i de offentlige kanalene, og når det skjer er det stort sett om bagatellmessige ting de fleste med et vanlig yrke ikke bryr seg med å åkke seg over, og ikke kan relatere til fordi det er så trivielt (som treg trafikk fordi det regner, mens faktum er busstreik). Om det finnes krangling, angst og depresjoner i det private vet vi ingenting om. Det vi gjennom dagen serveres via kanalene er massive mengder selvdigging med både filter og apper, redigering, poseringer og vinklinger utført av en 33-årig tobarnsmamma som heller ikke klarer å leve opp til sitt eget ideal - godt synlig nettopp på grunn av alle de ovenfornevnte tiltakene som må til før et bilde eller en film kan publiseres. Hun kunne gjerne ha åkket seg mer om bagateller, hadde hun bare holdt kroppspresset sitt og ungene unna kanalene sine. Og merket reklamen korrekt, istedet for underlige valg av klær til temperaturer som ikke henger sammen, for eksempel. Det gis jo ikke bort gratis reklame ved dørene der i gården. Her tar du feil. At de med "et vanlig yrke" ikke klager over bagateller! Er jo bare å se i trådene her inne det! Hallo Særlig butikkansatte og de som skal yte service syter mye altså. Som i tråder om "dumme ting kunder sier" Det er mange sure og irriterte der gitt 🙂 Og du misset poenget mitt som var at de ikke skriver om eventuelle private problemer, og der er jeg takknemlig for. For det er influenser som bedriver mer selvdigging og selvopptatthet ved å snakke om problemene sine. DET syns jeg har blitt latterlig mye av. Her kommer ikke CBE opp på deres nivå altså. Hun er moderat i forhold. Jeg skjønner at noen blir trigget av hennes fokus på utseendet og trening. Men nå er jeg der at jeg syns folk skal få lov til å være stolte av seg selv. Hun ser bra ut, og det skal hun ha lov til å mene! Influencere kan ikke ta ansvar for alle, for da kan folk trigges av alt avhengig av problemene de har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28814 Del Skrevet 27. september 2020 10 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun mener selv at hun har mer hektiske dager en oss andre som har ‘vanlige’ jobber. På en måte skjønner jeg at hun nok sjelden har følelsen av å ha helt fri så lenge hun dokumenterer så mye av dagen sin. Det er nok stadig i bakhodet om dette eller dette kan publiseres, men i rene arbeidstimer tviler jeg sterkt på at hun kommer opp i 37,5 t/uke. Nå kommer det jo helt an på hvilken "vanlig" jobb man har da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 27. september 2020 Forfatter #28815 Del Skrevet 27. september 2020 1 time siden, MaleficentAurora skrev: Som Paris Hilton sa selv i dokumentaren sin som nylig kom ut; "Jeg føler ett stort ansvar for at jeg har skapt dette monsteret. Nemlig influencer. Hadde jeg ikke skapt det, så ville det kun ha vært kjendiser slik som det var på 80,90 tallet" Først så skjønte jeg ikke poenget hennes, men når jeg så videre så skjønte jeg det. I dag så skal det absolutt ingenting for å bli influencere. Før så måtte man jobbe seg opp for få en fortjent tittel som sanger, skuespiller etc. Og ha den slags influencere som CBE, og som er så til de grader perfeksjonist og narsissistiske av seg selv, er faktisk skadelig for samfunnet. Og da mener jeg for de unge. Spot on! Paris Hilton var vel den første kjendisen som ikke var kjent for noe annet enn det at hun var kjent. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 27. september 2020 #28816 Del Skrevet 27. september 2020 Hun har nok kortere og lettere arbeidsdager enn de fleste siden hun jobber hjemmefra. Men, i i mitt hode må det være enormt slitsom å skulle ta seg ut til en hver tid. Først trekke kaffe og ta bilde av dagens første kopp, så trening som skal dokumenteres. Deretter sminke seg til trengsel hver dag, dolle seg opp i forskjellige antrekk, ta bilde på bilde på bilde gjennom nesten hele dagen for så å spre det i de forskjellige kanalene. Jeg hadde ikke orket, ikke for inntektene hennes en gang. Det må være slitsom å være så tvangspreget i alt man gjør. Ha så lite rom for spontanitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 27. september 2020 #28817 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Alt hun driver med er reklame som skal føre til salg. Enten reklamerer hun for en tredjepart eller så reklamerer hun for egne produkter som bloggen og de andre kanalene, eller kommende produkter og hittil skjulte samarbeid som er reklame. Når hovedpersonen omskriver fakta i innlegg så det skal høres bedre ut, endrer og sletter spørrende/oppklarende kommentarer, foretar diverse regelmessige innsprøytninger og legger kroppen under kniven, setter på ekstensions, falske negler, bilderedigering hyppig bruk av filter og nøye studerte poseringer, så er jo det virkeligheten hun reklamer for og forsøker å selge. Har selv andre verdier, og ser derfor kritisk på det bedriften hun representerer reklamerer for og selger. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 27. september 2020 #28818 Del Skrevet 27. september 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Jeg har enkelte ganger mislikt klesstilen hennes. Det skal jeg innrømme. Jeg skjønner at mye har vært reklame, men likevel. Hun kler seg litt kjedelig har jeg tenkt, men hun har slått til noen ganger også. Jeg syns hun var kjempefin på siste blogginnlegg. Virkelig smashing, og det ble faktisk litt internasjonalt over det. Veldig ofte ser vi godt at det er nordmenn på bilder. Særlig på rød løper-bilder. Det er noe med holdningen og blikkene, det litt evige usikre og utilpassede. Syns Jenny Skavlan og Tone Damli er de som har skilt seg positivt ut. CBE har ikke dårlig holdning, men jeg liker at hun fremstår mer spenstig og elegant. Gjerne litt mer sexy også, fordi hun har vært veldig konservativ i flere år. Hun kler absolutt den litt mer frekke stilen som hun viser glimt av nå! Mødre trenger ikke gå med forkle og hårtopp for å si det sånn. Men bildene i går var flotte. Antrekket kledde henne maks! Håper hun går litt mer for sånn stil. Kjoler er tingen nå, for jeg syns buksene for tiden er grusomt stygge. En ser ut som en sekk med dem på seg. Syntes jeg hadde sett antrekket før, så måtte på insta og sjekke. Nå følger ikke jeg med på moter og sånt, så mulig dette er et antrekk man ser i de fleste utstillingsvinduer og moteblader nå for tiden, så sier ikke at det er kopiert fra denne instaprofilen, men hadde likt om hun gutset litt og kjørte en stil som var hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28819 Del Skrevet 27. september 2020 3 minutter siden, Twistdott skrev: Hun har nok kortere og lettere arbeidsdager enn de fleste siden hun jobber hjemmefra. Men, i i mitt hode må det være enormt slitsom å skulle ta seg ut til en hver tid. Først trekke kaffe og ta bilde av dagens første kopp, så trening som skal dokumenteres. Deretter sminke seg til trengsel hver dag, dolle seg opp i forskjellige antrekk, ta bilde på bilde på bilde gjennom nesten hele dagen for så å spre det i de forskjellige kanalene. Jeg hadde ikke orket, ikke for inntektene hennes en gang. Det må være slitsom å være så tvangspreget i alt man gjør. Ha så lite rom for spontanitet. Dette var motstridende. Du skriver at hun nok har lettere arbeidsdager enn andre, for så å avslutte med at denne jobben hadde du ikke orket for inntekten hennes en gang? Og det du kaller tvangspreget, kaller andre rutiner og disiplin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #28820 Del Skrevet 27. september 2020 8 minutter siden, Kokosmakron skrev: Syntes jeg hadde sett antrekket før, så måtte på insta og sjekke. Nå følger ikke jeg med på moter og sånt, så mulig dette er et antrekk man ser i de fleste utstillingsvinduer og moteblader nå for tiden, så sier ikke at det er kopiert fra denne instaprofilen, men hadde likt om hun gutset litt og kjørte en stil som var hennes. Kjolen er den samme, veldig fin. Men jeg syns CBE var finere med sine støvletter og veske. Liker ikke svarte støvletter til over knærne, men greit nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå