Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, 123Frustrert said:

Du må ikke glemme at det var fordi hun gikk i joggedress.. les hvit ettersittende topp bed fokus på bryst der også gitt.. rart det der. Synes virkelig cbe blir grunnere og grunnere, har mistet fotfestet totalt og absolutt alt bloggen handler om er tanketomt og helt uinteressert, det eneste de gjør er og har en negativ innvirkning på jenter sin oppfattelse av kropp og hva som er «perfekt» liv. 

Ja, altså, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg..... Det er så hjernedødt og tomt alt hun kommer med, det dreier seg kun om utseendet og overfladiske ting. Ikke en eneste gang kommer hun med noen tanker rundt det som skjer rundt om i verden, ikke noe samfunnsnyttig over hodet. Andre såkalte influencere kommer i det minste med noen innslag om feks "black life matters" osv. Men frua? Nei, hun suller rundt i sin egen hjernedøde boble, der alt dreier seg om HENNE. Når hun for en gangs skyld skal prøve seg på noe nyttig, som feks søppelplukking, så ebber det hele ut i selvopptatthet. Artig at hun ville folk til å tro hun var opptatt av miljø, med de få innleggene om da hun tok tog og de spede forsøkene på å plukke søppel med lange påsatte negler....

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Ja, altså, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg..... Det er så hjernedødt og tomt alt hun kommer med, det dreier seg kun om utseendet og overfladiske ting. Ikke en eneste gang kommer hun med noen tanker rundt det som skjer rundt om i verden, ikke noe samfunnsnyttig over hodet. Andre såkalte influencere kommer i det minste med noen innslag om feks "black life matters" osv. Men frua? Nei, hun suller rundt i sin egen hjernedøde boble, der alt dreier seg om HENNE. Når hun for en gangs skyld skal prøve seg på noe nyttig, som feks søppelplukking, så ebber det hele ut i selvopptatthet. Artig at hun ville folk til å tro hun var opptatt av miljø, med de få innleggene om da hun tok tog og de spede forsøkene på å plukke søppel med lange påsatte negler....

Jeg skjønner ikke at de ikke ser det selv, eller jo, jeg skjønner jo det hvis de er så hjernedøde som de er, for det eneste som finnes i hjernene til herr og fru frue er penger og atter penger, og det de har tjent penger på til nå har vært hjernedødt innhold og da fortsetter de selvfølgelig med det 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skrottefar said:

Jeg skjønner ikke at de ikke ser det selv, eller jo, jeg skjønner jo det hvis de er så hjernedøde som de er, for det eneste som finnes i hjernene til herr og fru frue er penger og atter penger, og det de har tjent penger på til nå har vært hjernedødt innhold og da fortsetter de selvfølgelig med det 

Helt utrolig at noen kan tjene til livets opphold og vel så det, med å bare være....dumme???? Skjønner det bare ikke.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Helt utrolig at noen kan tjene til livets opphold og vel så det, med å bare være....dumme???? Skjønner det bare ikke.

Er ikke alt man skal skjønne, men men, den dagen kommer nok hvor de, håper jeg, er nødt til å gjøre en ordentlig jobb for å i det hele tatt tjene til livets opphold, i den grad en arbeidsgiver vil ansette disse da, det er en helt annen sak......for min del så ville de ikke vært aktuelle i det hele tatt, for selvopptatte noksagter er ikke noe jeg trenger 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnie Mus skrev:

Ikke døm så hardt nå da, frua har tross alt pimpet opp ørene sine i dag 🤣 Blir det kleinere nå, vet jeg ikke helt.... 😮

Trening, kafé og shopping! For en arbeidsdag! 🤣🤣 Og hun påstår at hun har et hektisk liv og arbeider mer enn folk flest?? 🙈🙈

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Minnie Mus said:

Det er tydeligvis det som skal til i rosabloggerbransjen, som etterhvert ble til påvirkerbransjen. En kombinasjon av litt dum, litt sleip og litt pengegrisk pluss mye PR-kåt, fører til at noen er villige til å selge seg selv og eventuell familie til reklameformål. Innholdsreklame blir godt betalt nå for tiden. Folk flest er nysgjerrige på hvor dumme det er mulig å være, og klikker inn. Likesinnede av bloggerne klikker inn. Oppdragsgiverne  får markedsført sine varer, og tror eller vet at klikk genererer salg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Tannbein skrev:

Trening, kafé og shopping! For en arbeidsdag! 🤣🤣 Og hun påstår at hun har et hektisk liv og arbeider mer enn folk flest?? 🙈🙈

Hun må virkelig legge opp dagene sine som hun vil, men kom ikke og si at hun har det mer hektisk enn andre, nei. 

Hun mistet helt taket da barna var hjemme på dagtid fordi det var helt umulig å dele dagen i to økter for de voksne og ta igjen arbeid på kveldstid. Men å bruke arbeidsdagen til selvpleie, trening og kafébesøk går fint for da går det plutselig helt fint å ta jobben på kvelden? 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 29_j skrev:

Hun tar alt som en selvfølge. Dagene går i sin glimrende stand og det er helt klart at hun nyter fredelige dager. Hun står opp tidlig ja, men kun fokus på seg selv. Så er det kaffetid, kanskje en tur til Oslo osv. Vil livet hennes alltid være så perfekt? Kontrast ifra min hverdag. 😏

Det livet er ikke perfekt. Det ser ut som hun lever på rosa skyer men det er det ingen som gjør. Veldig spesielt å lage seg selv en illusjon som det slik de gjør. 
Nå skal de på fjellet i høstferien. De skal ha med seg så mye klær at hun  er bekymret for om de får lukket igjen bagasjeromsdøra. Vi vet jo at fjelltur for Caroline Berg-Eriksen er photoshoot hvor barna må jobbe, hun har med seg 5 nye jakker i samme modell bare forskjellig farge. Og tenk, hun må også kjøpe ny regnjakke. De lager seg en illusjon om den lykkelige familie på tur mens oppholdet er sikkert sponset, ungene jobber i ferien, mor har med seg altfor mange jakker og barna matcher henne og hverandre. Mor og far drasser rundt på kamerautstyr og sprer bilder av barna på nettet. Høres det ut som en hyggelig ferie? Nei. Normale folk hadde tatt med en allværsjakke og en varm genser under. For et overfladisk liv. Og sånn lever de og det må være sykt slitsomt å fremstå så selvopptatt og utseendefiksert. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for sikkelig harry @Lavande
Det er veldig mye med bloggen som er harry. Dette enorme kjøpe hysteriet også. Ser jentene har fått nye sykler også, begge to. I stedet for at den minste arver   etter den eldste, Men da hadde jo ikke syklene vært like og kanskje ikke så insta vennlige.. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 29_j skrev:

Hun har jaggu lagt på seg? Bare se magen hennes daa.. 🙄

(Hvis hun leser her, så får hun kanskje én negativ tanke om seg selv?) 

Jeg er så lei av selvdigging og nytelse. Hvorfor ikke møte veggen hun også, litt iallefall. Ok, ærlig ment! 

Du... denne er unødvendig vet du! 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 123Frustrert skrev:

Jeg stemmer for sikkelig harry @Lavande
Det er veldig mye med bloggen som er harry. Dette enorme kjøpe hysteriet også. Ser jentene har fått nye sykler også, begge to. I stedet for at den minste arver   etter den eldste, Men da hadde jo ikke syklene vært like og kanskje ikke så insta vennlige.. 

Hvordan kan to små barn SLITE ut sykler på en sesong? De kan vel smøre de opp, bytte slange? Altså ...ikke en gang de jeg kjenner som trener hardt og sykler 10-15 terrengritt i sesongen, sliter ut sykkelen sin i løpet av ett år. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE kan da ikke mene «slitt ut» om syklene, det tror jeg ikke noe på. Syklene til mine barn blir solgt eller gitt videre når de har blitt for små, for de er ikke slitt ut, selv om de brukes mye. 

Ørepyntgrreiene har hun vel holdt på med en stund, men jeg har ikke lagt merke til at det har vært merket som reklame før. Er vel samme opplegg som da hun brukte 3-4 svære hårspenner for noen måneder siden. Når den avtale reklameperioden er over, ser vi ikke mer til dem. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At syklene er utslitt er jo bare en unnskyldning. Ingen barnesykler blir utslitt, hvis man ikke herjer med den. Og det tviler jeg på de jentene har gjort. 

Selv måtte hun ha ny regnjakke. Har ikke hun x- antall jakker fra Twentyfour, og tåler ikke de regn. Og hva er smart med å ha 5-6 like jakker, men ingen regnjakker. Jeg så hun kommenterte på bloggen at hvis/når de skal ha ny hund, vil de kanskje ha husky. What... Bare fordi de liker å være på fjellet og ta instavennlige bilder,  og så sånn de fremstiller seg selv, så er vel husky det siste de burde skaffe seg. Det er vel kanskje en instavennlige hund det å. Hun som er så opptatt av at alt skal være så instavennlig. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Klaraku78 skrev:

At syklene er utslitt er jo bare en unnskyldning. Ingen barnesykler blir utslitt, hvis man ikke herjer med den. Og det tviler jeg på de jentene har gjort. 

Selv måtte hun ha ny regnjakke. Har ikke hun x- antall jakker fra Twentyfour, og tåler ikke de regn. Og hva er smart med å ha 5-6 like jakker, men ingen regnjakker. Jeg så hun kommenterte på bloggen at hvis/når de skal ha ny hund, vil de kanskje ha husky. What... Bare fordi de liker å være på fjellet og ta instavennlige bilder,  og så sånn de fremstiller seg selv, så er vel husky det siste de burde skaffe seg. Det er vel kanskje en instavennlige hund det å. Hun som er så opptatt av at alt skal være så instavennlig. 

Hvis bikkja måtte være insta vennlig så hadde hu sikkert skaffet seg samme rase som alle bloggeren har 

Endret av Gull vaffel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Hvis bikkja måtte være insta vennlig så hadde hu sikkert skaffet seg samme rase som alle bloggeren har 

Tenkte mer på at husky passer inn på fjellbildene. Det florerer jo med fjellbilder med husky-lignende hunder på Instagram. Selv om de er jo ikke noe fjellfolk, selv om de kanskje tror det selv. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, 29_j skrev:

Jeg er så lei av selvdigging og nytelse. Hvorfor ikke møte veggen hun også, litt iallefall. Ok, ærlig ment! 

For en stygg og helt unødvendig kommentar. Forresten helt uenig med deg. Synes hun ser helt fantastisk flott ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 29_j skrev:

Er det målet ditt? Å få noen til å ha negative tanker om seg selv?

Og du ønsker for andre at de skal møte veggen?

Du ser ikke at dette gjør deg til et stusselig menneske?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...