MaleficentAurora Skrevet 23. september 2020 #28641 Del Skrevet 23. september 2020 35 minutter siden, tass1996 skrev: Interessant at de som snakker så pent om nettvett og barn sitter her og er svært så engasjert i hva andre holder på med. Hva med å bruke energien dere har til å hamre løs på tastaturet for at andre skal vite hva dere synes om den og den bloggeren på barna istedenfor. Dere er jo like mye influencere selv som påvirker andre til å må høre på deres meninger om Caroline Eriksen. Altså, jeg har selv barn som nå er tenåringer. Jeg oppdrar mine barn til å være tolerante overfor alle mennesker rundt. Om noen velger å eksponere barna sine, ja hva så? Er det ditt problem? Er dere som MÅ kritisere dette utnevnt til læremestere som forteller at DIN holdning er den eneste riktige? For min del kunne jeg brydd meg mindre. Hva andre velger å gjøre får de da for guds skyld holde på meg. Jeg har mine holdninger og jeg tenker at det er greit. Jeg er ikke Guds utvalgte Mor til folket hvor jeg kan sitte på min høye hest og fortelle andre hva de skal gjøre og ikke gjøre. Jeg har nok med meg selv og ønsker at mine barn skal ha det godt. Da trenger ikke mitt fokus å være hva andre styrer med. Så du måtte innom 2019 arkivet for å ha noe å kommenterer på? For dette ga ikke mye mening for hva tråden faktisk handler om. @Rubella sier uansett i sin ett års gammel kommentar at hun er imot det CBE&co bedriften bedriver med. Slik jeg ser det fra overflaten så er kommentaren din veldig malplassert, og rekker ikke opp til noe poeng eller mening i det hele tatt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. september 2020 #28642 Del Skrevet 23. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på opphavsrett, avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. september 2020 #28643 Del Skrevet 24. september 2020 14 timer siden, Minnie Mus skrev: Hmm, er det på grunn av regnvær at trafikken inn til Oslo går tregt??? Jeg reagerte også på dette. Regnværet har altså skylden for at trafikken gikk ekstra tregt ... Hva med busstreiken? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. september 2020 #28644 Del Skrevet 24. september 2020 3 minutter siden, FruRosa skrev: Jeg reagerte også på dette. Regnværet har altså skylden for at trafikken gikk ekstra tregt ... Hva med busstreiken? Eller hva med at folk som hun selv setter seg alene i privatbilen sin for å gjøre unødvendige ærender i Oslo? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 24. september 2020 Populært innlegg #28645 Del Skrevet 24. september 2020 Busstreik. Caroline Berg-Eriksen. Det er busstreik, derfor er det mye trafikk. Denne personen er altså en studie verdt i selvopptatthet og narsissisme og følger ikke med på hva som skjer i verden. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 24. september 2020 #28646 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Surikatt skrev: Busstreik. Caroline Berg-Eriksen. Det er busstreik, derfor er det mye trafikk. Denne personen er altså en studie verdt i selvopptatthet og narsissisme og følger ikke med på hva som skjer i verden. Tenk hva hun kunne brukt stemmen og plattformen sin til!! Det gjelder ikke bare henne altså, men bare tenk. Istedenfor å være så sykelig selvopptatt med seg og sitt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. september 2020 #28647 Del Skrevet 24. september 2020 Godt å se på God kveld Norge-innlegget at hun egentlig har normal fargene på tennene hun også. På det første bildet i stua hjemme så er de kritthvite (=redigert), mens på de i huska hos TV2 så er de helt normale. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. september 2020 #28648 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg har ikke sett GKN. Ble det sagt noe viktig og samfunnsnyttig? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 24. september 2020 #28649 Del Skrevet 24. september 2020 9 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg har ikke sett GKN. Ble det sagt noe viktig og samfunnsnyttig? Det er GKN. Et underholdningsprogram med kjendisnyheter. Så nei. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 24. september 2020 #28650 Del Skrevet 24. september 2020 23 hours ago, Hellasinmyheart said: Enda et innlegg med såkalt «saklig kritikk av bedriften». Da vet vi at ene datteren har tatt skolefoto i dag, og at frua ikke får sove pga lukta av selvbruningskremer, utenom st.tropes sin. Nyttig info, og egentlig alt jeg trengte å vite i dag. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 24. september 2020 #28651 Del Skrevet 24. september 2020 52 minutter siden, Minnie Mus skrev: Da vet vi at ene datteren har tatt skolefoto i dag, og at frua ikke får sove pga lukta av selvbruningskremer, utenom st.tropes sin. Nyttig info, og egentlig alt jeg trengte å vite i dag. Hun har en vote ang ny LUGG, har mista navlering OG gleder seg til jul. Så det har vært en travel dag faktisk! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 24. september 2020 #28652 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Minnie Mus skrev: Da vet vi at ene datteren har tatt skolefoto i dag, og at frua ikke får sove pga lukta av selvbruningskremer, utenom st.tropes sin. Nyttig info, og egentlig alt jeg trengte å vite i dag. Så bra. Godt at CBE produserer innhold som fenger deg såpass at du fortsatt følger med👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suv Skrevet 24. september 2020 #28653 Del Skrevet 24. september 2020 Morsomt, nå er det reklame for en verdens beste selvbruning - men for ikke lenge siden var det en annen selvbruning som var best - er det noe rart vi ikke tror på det de reklamerer for etterhvert? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 24. september 2020 #28654 Del Skrevet 24. september 2020 Ser Funkygine har fotoshoot med Intersport. For å sammenligne med Netfit sine bilder og videoer, så er det som natt og dag. Ikke noe oversminket og oppstilte øvelser. Men så samarbeider den ene med Intersport og den andre med Balion? eller hva det heter. Det sier egentlig alt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sursøtsaus Skrevet 24. september 2020 Populært innlegg #28655 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Klaraku78 skrev: Ser Funkygine har fotoshoot med Intersport. For å sammenligne med Netfit sine bilder og videoer, så er det som natt og dag. Ikke noe oversminket og oppstilte øvelser. Men så samarbeider den ene med Intersport og den andre med Balion? eller hva det heter. Det sier egentlig alt. Det er vel fordi Funky har helt fra begynnelsen av sin karriere fokusert utelukkende på kroppens funksjon og aktivitet. CBE er preget av 90-tallet og tidlig 2000-tallets "slim chic" og ble grunnleggende kjent for å være hun tynne som spiste lavkarbo for å holde figuren. Treningen til CBE har alltid framstått som en hobby og bare en del av hverdagen hennes på lik linje som andre som trener regelmessig. Hun slår meg som et hvilken som helst SATS-medlem som trimmer for å holde formen enn en profesjonell som lever av trening. Denne "treningsguru"-karakteren hun prøver å skape gjennom NetFit virker mer som et statussymbol som sunn og attraktiv enn et troverdig varemerke. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. september 2020 #28656 Del Skrevet 25. september 2020 Funky trener. Caroline poserer med sminke, selvbruning, altfor selvbevisst og selvopptatt. De redigerer fortsatt kroppen hennes. Hun kan ikke bli et forbilde for trening eller leke personlig trener. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 25. september 2020 #28657 Del Skrevet 25. september 2020 Når høstkransen får flere likes enn treningsbildet, sier det sitt. Skal man bli inspirert til å trene, så er det nok ikke CBE man oppsøker. Men hvordan går det egentlig med omvendt julenisse. Snart oktober, og man kan jo få inntrykk av at det har de ikke tenkt en tanke på. Burde ikke det være noe de jobbet med hele året. Med litt mere innsats, så kanskje de ikke hadde trengt å tigge etter hyssing. Merkelig opplegg. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 25. september 2020 #28658 Del Skrevet 25. september 2020 7 minutter siden, Klaraku78 skrev: Når høstkransen får flere likes enn treningsbildet, sier det sitt. Skal man bli inspirert til å trene, så er det nok ikke CBE man oppsøker. Men hvordan går det egentlig med omvendt julenisse. Snart oktober, og man kan jo få inntrykk av at det har de ikke tenkt en tanke på. Burde ikke det være noe de jobbet med hele året. Med litt mere innsats, så kanskje de ikke hadde trengt å tigge etter hyssing. Merkelig opplegg. Tenker at det omvendt julenisse prosjekteres deres er et skikkelig positivt tiltak. Flott at de velger å gjøre noe for å hjelpe andre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 25. september 2020 Populært innlegg #28659 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 50 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Tenker at det omvendt julenisse prosjekteres deres er et skikkelig positivt tiltak. Flott at de velger å gjøre noe for å hjelpe andre. Enig. Helt supert. Jeg er spent på om de skal ha sponset bil og bilvask og sånn i år også, eller om de skal ta den voldsomme slitasjen og ekstra kjørelengden på egen kappe. Jeg tenker at de ved å innrette spons på en litt annen måte, kan prosjektet fremstå som adskillig mer sympatisk enn i fjor. Jeg ble forundret over vinklingen på endel ting som ble postet i fjor, og tenkte at de noen ganger trenger en god kommunikasjonsrådgiver. Endret 25. september 2020 av pøbelsara 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. september 2020 #28660 Del Skrevet 25. september 2020 24 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Tenker at det omvendt julenisse prosjekteres deres er et skikkelig positivt tiltak. Flott at de velger å gjøre noe for å hjelpe andre. Det er jeg helt enig med deg i👏👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå