Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

De holder nå fremdeles på og har god inntekt. Så de har nok lært av erfaringer. 

De har lært av all bløffingen, ja. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Lavande skrev:

Nå drev LKE på med omfattende juks i kommentarfeltet over flere år. Slike mennesker har en helt annen etisk standard enn "folk flest", og en slik personlighet har i mine øyne liten troverdighet - uansett hvor mange år siden de ble avslørt,  så lenge personen ikke tydelig har forandret seg.

Han har mange gode sider og talenter. Bare en liten påminnelse  🙂

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

De holder nå fremdeles på og har god inntekt. Så de har nok lært av erfaringer. 

Eller så har bortforklaringene deres blitt kjøpt av en naiv og uinteressert presse som for fem år siden ikke anerkjente influenceres makt i samfunnet, og ignorert av en bransje uten etisk kompass eller skrupler.

Sånn at de kan fortsette som før, som om ingenting hadde skjedd. Godt hjulpet av noen som lyver for dem i offentligheten bare for å vinne en debatt mot irriterende kjerringer på nettet.

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

Eller så har bortforklaringene deres blitt kjøpt av en naiv og uinteressert presse som for fem år siden ikke anerkjente influenceres makt i samfunnet, og ignorert av en bransje uten etisk kompass eller skrupler.

Sånn at de kan fortsette som før, som om ingenting hadde skjedd. Godt hjulpet av noen som lyver for dem i offentligheten bare for å vinne en debatt mot irriterende kjerringer på nettet.

Pressen er naiv ? Og hva var det med kanalen som sender "Bloggerne"? Mener at jeg leste at de feiler også. Hm... 

Jaja

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, SoWhat? said:

Jeg har forklart over! Svar til Inocybe

Men på hvilket grunnlag uttaler du deg? Disse særdeles få øyeblikkene som deles av hverdagen på blogg og tilhørende plattformer viser jo bare en persona, en rollebekledning, og ikke nødvendigvis de faktiske forhold. Å tro at det som vises er representativt for virkeligheten er jo som å tro at skuespilleren Harrison Ford er akkurat som rollekarakteren Han Solo - en storkjefta smugler med triggerfinger, eget romskip, og en hårete co-pilot.

• Liker 18
Skrevet
10 minutter siden, SoWhat? said:

Du skal ikke gi diagnoser til folk. Dere går så mye over grensene her! 

Det er ikke en diagnose @loffen gir CBE. CBE gikk nemlig selv ut med den informasjonen.

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Men på hvilket grunnlag uttaler du deg? Disse særdeles få øyeblikkene som deles av hverdagen på blogg og tilhørende plattformer viser jo bare en persona, en rollebekledning, og ikke nødvendigvis de faktiske forhold. Å tro at det som vises er representativt for virkeligheten er jo som å tro at skuespilleren Harrison Ford er akkurat som rollekarakteren Han Solo - en storkjefta smugler med triggerfinger, eget romskip, og en hårete co-pilot.

Skal du virkelig kverulere på dette også? 

Jeg har vitterlig forklart ang dette. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når vi snakker om personlighet. 

- CBE står for årevis med  løgner om bilderedigering. 

- LKE står for omfattende kommentarjuks, der han bl.a ga seg ut for å være lege.

Jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/

Og slike folk er det enkelte som forsvarer og lar seg påvirke av. 

Endret av Lavande
Skrevet
1 minutt siden, Pjolterbeist skrev:

Det er ikke en diagnose @loffen gir CBE. CBE gikk nemlig selv ut med den informasjonen.

Hvis C har spiseforstyrrelse, og har innrømmet det, så er det noe jeg ikke har fått med meg. Men da syns jeg at en skal ha stor respekt for det. Ikke bare slenge ut av seg ting. 

• Liker 3
Skrevet

At influencere i mange år har gått under radaren i seriøse medier fordi stoff om dem dekkes av kjendisredaksjonene er en kjent sak. Det har derfor dessverre framstått som ganske lett for aktører i bransjen å manipulere media på måter som gagnet dem selv.

Et av de grelleste eksemplene på dette de siste årene er Anne Brith Davidsens manipulasjon av media i lanseringen av "boken" Kvinner som hater kvinner. Opptrinnet hun feks fikk regissere uten et eneste kritisk motspørsmål i God Morgen Norge på TV2 var den rene parodi. Heldigvis tok de seriøse mediene seg inn igjen i den saken gjennom en serie kritiske og grundige artikler i DN som brakte fram fakta. 

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Lavande skrev:

Når vi snakker om personlighet. 

- CBE står for årevis med  løgner om bilderedigering. 

- LKE står for omfattende kommentarjuks, der han bl.a ga seg ut for å være lege.

Jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/

Og slike folk er det enkelte som forsvarer og lar seg påvirke av. 

Hva kaller du omfattende egentlig? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hvis C har spiseforstyrrelse, og har innrømmet det, så er det noe jeg ikke har fått med meg. Men da syns jeg at en skal ha stor respekt for det. Ikke bare slenge ut av seg ting. 

Jeg har ikke bare slengt ut av meg noe.

Ved å kappe halve kroppen før man legger ut bilder på blogg, så fremmer man et kroppsbilde som er komplett unaturlig og umulig for alle å oppnå. Det er å drive med 'thinspo' og være et dårlig forbilde. 
Det er en grunn til at leger som hjelper folk med spiseforstyrrelser fraråder de å lese denne bloggen. 
Selv når hun var gravid, redigerte de henne tynnere! Det ER en big deal! 

• Liker 46
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

At influencere i mange år har gått under radaren i seriøse medier fordi stoff om dem dekkes av kjendisredaksjonene er en kjent sak. Det har derfor dessverre framstått som ganske lett for aktører i bransjen å manipulere media på måter som gagnet dem selv.

Et av de grelleste eksemplene på dette de siste årene er Anne Brith Davidsens manipulasjon av media i lanseringen av "boken" Kvinner som hater kvinner. Opptrinnet hun feks fikk regissere uten et eneste kritisk motspørsmål i God Morgen Norge på TV2 var den rene parodi. Heldigvis tok de seriøse mediene seg inn igjen i den saken gjennom en serie kritiske og grundige artikler i DN som brakte fram fakta. 

Nå er ikke God Morgen Norge arena for kritisk journalistikk. Hallo

Manipulerer media... jez 

Driver dere og konspirerer også? 

• Liker 3
Skrevet

Hva kaller du omfattende egentlig? 

Anbefaler deg å lese det som linkes til..

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Jeg har ikke bare slengt ut av meg noe.

Ved å kappe halve kroppen før man legger ut bilder på blogg, så fremmer man et kroppsbilde som er komplett unaturlig og umulig for alle å oppnå. Det er å drive med 'thinspo' og være et dårlig forbilde. 
Det er en grunn til at leger som hjelper folk med spiseforstyrrelser fraråder de å lese denne bloggen. 
Selv når hun var gravid, redigerte de henne tynnere! Det ER en big deal! 

Hvis hun har innrømmet spiseforstyrrelse, så bør det bli møtt med respekt. Ikke "kritikk" 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Anbefaler deg å lese det som linkes til..

Jeg orker veldig sjelden å lese linker. Det er et lett spørsmål å svare på istedenfor å kreve at jeg bruker tid på lenker

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå er ikke God Morgen Norge arena for kritisk journalistikk. Hallo

Manipulerer media... jez 

Driver dere og konspirerer også? 

Ja, det var liksom litt av poenget. :roll: 

• Liker 22
Skrevet

Jeg orker veldig sjelden å lese linker. Det er et lett spørsmål å svare på istedenfor å kreve at jeg bruker tid på lenker

No shit.

• Liker 35
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Så overraskende. 

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...