MaleficentAurora Skrevet 4. juli 2020 #23941 Skrevet 4. juli 2020 8 minutter siden, Lana01 skrev: Nå er ikke CBE akkurat Trump ( som er en mann med utrolig stor makt og innflytelse, ) men en random influenser som på en eller annen måte trigger enkelte,til å følge med på absolutt alt hun poster til enhver tid litt merkeverdig å være så til de grader opphengt og oppdatert på noen man tydeligvis missliker så sterkt. Derfor sitatet Sier hun som selv deltar i tråden om bedriften CBE&co.. Festlig ja.. Så absolutt🥳 7
Lana01 Skrevet 4. juli 2020 #23942 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Så det er graden av kjendisstatus (makt og innflytelse) som avgjør om de som kritserer dem er en fan eller en kritiker? Jeg er altså en fan av CBE men samtidig en kritiker av Trump siden han har mer makt og innflytelse en CBE? Det gir jo absolutt ingen mening Btw: det å kritisere en kritikkverdig influencer betyr ikke at man misliker vedkommende så sterkt. Det er fullt mulig å kritisere holdninger og budskap og samtidig være bevisst på å skille mellom bedrift og privatperson. Man kan lese veldig mye ut av kommentarene som blir postet og hvordan budskapet legges frem, når det kommer til forakt m.m. så at folk alltid er så flink til å skille mellom person og bedrift er jeg ikke enig i. Opphengt ja, til de grader selv om man ikke nødvendigvis er en beundrende fan Nå logger jeg av. 4
FotbaIlflua Skrevet 4. juli 2020 #23943 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, Lana01 skrev: Man kan lese veldig mye ut av kommentarene som blir postet og hvordan budskapet legges frem, når det kommer til forakt m.m. så at folk alltid er så flink til å skille mellom person og bedrift er jeg ikke enig i. Opphengt ja, til de grader selv om man ikke nødvendigvis er en beundrende fan Nå logger jeg av. Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg forakter ikke CBE. Om du leser forakt mellom linjene i mine innlegg får det stå for egen regning. Det er mulig at din forventning er forakt og da leser du innleggene med det i bakhodet. Det påvirker definitivt din tolkning av dem. Jeg klarer helt fint å skille mellom bedrift og privatperson, mitt intrykk er at fangirlsa her i tråden ikke nødvendigvis ikke er like flinke til det. Hva andre skribenter i denne tråden egentlig tenker og mener er ren spekulasjon fra din side. Det er ganske tydelig hvilke holdninger du uttrykker ovenfor kritikerne i tråden, jeg trenger ikke engang å lese mellom linjene for å se det. Endret 4. juli 2020 av FotbaIlflua 25
Klink Skrevet 4. juli 2020 #23944 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg forakter ikke CBE. Om du leser forakt mellom linjene i mine innlegg får det stå for egen regning. Det er mulig at din forventning er forakt og da leser du innleggene med det i bakhodet. Det påvirker definitivt din tolkning av dem. Jeg klarer helt fint å skille mellom bedrift og privatperson, mitt intrykk er at fangirlsa her i tråden ikke nødvendigvis ikke er like flinke til det. Hva andre skribenter i denne tråden egentlig tenker og mener er ren spekulasjon fra din side. Det er ganske tydelig hvilke holdninger du uttrykker ovenfor kritikerne i tråden, jeg trenger ikke engang å lese mellom linjene for å se det. Flere innlegg av forskjellige brukere tolkes slik av flere. Ikke alle innlegg, men mange oppleves å være veldig spydige, sarkastiske og ekle. Endret 4. juli 2020 av Klink 7
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #23945 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg forakter ikke CBE. Om du leser forakt mellom linjene i mine innlegg får det stå for egen regning. Det er mulig at din forventning er forakt og da leser du innleggene med det i bakhodet. Det påvirker definitivt din tolkning av dem. Jeg klarer helt fint å skille mellom bedrift og privatperson, mitt intrykk er at fangirlsa her i tråden ikke nødvendigvis ikke er like flinke til det. Hva andre skribenter i denne tråden egentlig tenker og mener er ren spekulasjon fra din side. Det er ganske tydelig hvilke holdninger du uttrykker ovenfor kritikerne i tråden, jeg trenger ikke engang å lese mellom linjene for å se det. Jeg tenker at «bidragene» i tråden fra de som skal «nyansere», «være en motvekt», «vise hvor forferdelig tråden er», er merkverdige. Personangrep , Brukerdebatt, spekulasjoner om motiver er metoder man tyr til når de gode argumentasjonene mangler. Sett i lys av hvordan det debatteres i andre arenaer så er også diskusjonen rundt CBEs manglende merking av reklame, eksponering av barn og sammensurium av kropp på denne bedriftens kontoer på sin plass. Og så lenge dette er gjennomgående på denne bedriftens kanaler, så kommer kritikken til å fortsette.
FotbaIlflua Skrevet 4. juli 2020 #23946 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, Klink skrev: Flere innlegg av forskjellige brukere tolkes slik av flere. Ikke alle innlegg, m er n mange oppleves å være veldig spydige, sarkastiske og ekle. Man tolker basert på hva man forventer og leter etter. Om man leter etter spydighet og sarkasme så finner man det selv om det ikke nødvendigvis er der. Og ja, noen har ikke noe i denne debatten å gjøre, men det er mange kritikere hvor fangirlsa gang på gang går etter deres saklige argumentasjon og påstår at det er både mobbing og trakassering av en snill og hyggelig privatpersom som bryter reglene for å være snill eller fordi hun ikke vet bedre. Gjengangeren er at kritikerne alltid tolkes i verste mening, mens CBE konsekvent ilegges de beste intensjoner i alle situasjoner. Det er tolkninger, ikke fakta. 19
Klink Skrevet 4. juli 2020 #23947 Skrevet 4. juli 2020 8 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Man tolker basert på hva man forventer og leter etter. Om man leter etter spydighet og sarkasme så finner man det selv om det ikke nødvendigvis er der. Og ja, noen har ikke noe i denne debatten å gjøre, men det er mange kritikere hvor fangirlsa gang på gang går etter deres saklige argumentasjon og påstår at det er både mobbing og trakassering av en snill og hyggelig privatpersom som bryter reglene for å være snill eller fordi hun ikke vet bedre. Gjengangeren er at kritikerne alltid tolkes i verste mening, mens CBE konsekvent ilegges de beste intensjoner i alle situasjoner. Det er tolkninger, ikke fakta. Mens jeg opplever at det er akkurat det kritikere gjør når de leser bloggen til CBE også. 6
Mrs Robinson Skrevet 4. juli 2020 #23948 Skrevet 4. juli 2020 13 minutter siden, Klink skrev: Flere innlegg av forskjellige brukere tolkes slik av flere. Ikke alle innlegg, men mange oppleves å være veldig spydige, sarkastiske og ekle. Når bedrifter opptrer ulovlig og uetisk over flere år bør man ikke bli overrasket over at folk i samfunnet kan være sarkastiske og spydige 27
FotbaIlflua Skrevet 4. juli 2020 #23949 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, Klink skrev: Mens jeg opplever at det er akkurat det kritikere gjør når de leser bloggen til CBE også. Kritikken går oftest på mønsteret CBE har vist i løpet av de siste 11 årene, mens metakritikerne trekker ut enkeltepisoder. Kritikerne kritiserer det CBE kommuniserer og signaliserer, mens metakritikerne kritiserer kritikerne og gjør sitt beste for å ugyldiggjøre enhver form for legitim kritikk. 30
Klink Skrevet 4. juli 2020 #23950 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Kritikken går oftest på mønsteret CBE har vist i løpet av de siste 11 årene, mens metakritikerne trekker ut enkeltepisoder. Kritikerne kritiserer det CBE kommuniserer og signaliserer, mens metakritikerne kritiserer kritikerne og gjør sitt beste for å ugyldiggjøre enhver form for legitim kritikk. Vel ikke enig i det siste der. Legitim kritikk er for å snakke for meg selv ikke noe jeg syns er feil. Men så spørs det hva som er det da. 2
Klink Skrevet 4. juli 2020 #23951 Skrevet 4. juli 2020 Og metakritikken er vel på mønstret som gjentar seg her årlig også. 1
Ikkenoledig Skrevet 5. juli 2020 #23952 Skrevet 5. juli 2020 4 timer siden, Marioposa skrev: Roll-out. Rumpa skal IKKE stikke ut. Slik skal den øvelsen utføres: Du kan fint gjøre det med rumpa rett opp og knekk i hofta. Da blir øvelsen litt lettere enn hvis du gjør den med strake hofter 3
Ikkenoledig Skrevet 5. juli 2020 #23953 Skrevet 5. juli 2020 4 timer siden, Lin11 skrev: Festlig, man skal tjene penger på at folk ikke sier opp appen etter prøvetid 😂 Treasures AS har fått hard konkurranse i Bloggerne. Det er en sexolog uten sperrer, og barnefamilie med 100 % fokus på mindreårige. Det kan bli tøft å bli lagt merke til. Husker hun skrev i kommentarfeltet sitt at de så klart ville ha prøvetid på 2 uker fordi folk måtte få teste før de kjøpte. Andre argumenterer med at de ikke har gratis prøvetid fordi de kun ønsker aktive kunder, ikke folk som bare glemmer å melde seg av etter at de har kikka litt rundt. Nyhetens interesse. Hun har faktisk mange lesere og følgere, så selv om Netfit ikke genererer mange likes er det sikkert mange som vil laste ned appen bare fordi de er nysgjerrig. 1
Halle-Palle Skrevet 5. juli 2020 #23954 Skrevet 5. juli 2020 10 timer siden, Skrottefar skrev: Har fått med meg at flere har meldt MH om CBE & Co, men at ingenting skjer, og ikke aner jeg om han svart noen om det, men han bør i alle fall være ærlig om han svarer og hvorfor han evt. freder CBE & Co, for hvorfor skal de fredes? De fortjener alt av kritikk som går på deres utlevering av barn i inntekts henseende og alt av annet grums som foregår i den boblesfæren de lever i Jeg sendte han et tips på Instagram vedr eksponering av barn spesielt på story og fikk en 🙈 til svar... 7
Ikkenoledig Skrevet 5. juli 2020 #23955 Skrevet 5. juli 2020 45 minutter siden, Halle-Palle skrev: Jeg sendte han et tips på Instagram vedr eksponering av barn spesielt på story og fikk en 🙈 til svar... Når ble MH bloggpoliti? Han er vel ikke pålagt å rette søkelys mot noe som helst? 15
Halle-Palle Skrevet 5. juli 2020 #23956 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, Ikkenoledig skrev: Når ble MH bloggpoliti? Han er vel ikke pålagt å rette søkelys mot noe som helst? Selvsagt ikke? Har noen påstått det? 9
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2020 #23957 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, Ikkenoledig skrev: Når ble MH bloggpoliti? Han er vel ikke pålagt å rette søkelys mot noe som helst? 3 minutter siden, Halle-Palle skrev: Selvsagt ikke? Har noen påstått det? Det er ingen som har påstått det. Det er han selv son har tatt på seg den rollen fordi han ble mektig drittlei av å se på hvordan influencere utnyttet å lurte folk trill rundt. Mange har fått gjennomgått av han på både godt å vondt. 7
Levina Skrevet 5. juli 2020 #23958 Skrevet 5. juli 2020 7 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det er ingen som har påstått det. Det er han selv son har tatt på seg den rollen fordi han ble mektig drittlei av å se på hvordan influencere utnyttet å lurte folk trill rundt. Mange har fått gjennomgått av han på både godt å vondt. Da tar han vel tak i CBE og co. alle hennes « kritiske gjøremål». Han må vel ha skrevet noe om hvordan hun i 11 år har lurt folk trill rundt. Dere vet jo hvordan alt henger sammen her inne. Har han ikke lyttet til dere? Så overraskende ! 3
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2020 #23959 Skrevet 5. juli 2020 11 minutter siden, Levina skrev: Da tar han vel tak i CBE og co. alle hennes « kritiske gjøremål». Han må vel ha skrevet noe om hvordan hun i 11 år har lurt folk trill rundt. Dere vet jo hvordan alt henger sammen her inne. Har han ikke lyttet til dere? Så overraskende ! Hva menere du med dere? Om du hadde giddet så hadde du lest på forrige side der det faktisk blir snakket om MH og CBE. Der nevner faktisk en annen bruker at fotball verden er liten å det kan være en mulighet for at LK har noe på MH som gjør at han ikke tar tak i CBE&co og all kritikken som bedriften får. Så ikke anta noe på siste kommentar i tråden når du ikke har lest deg opp fra de/den forrige siden/e her. 6
Sandin Skrevet 5. juli 2020 #23960 Skrevet 5. juli 2020 Jeg har også sendt melding til MH om CBE. Fikk et svadasvar. Han må være redd LKE 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå