Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir for dumt å bruke side opp å ned om CBE pisket kremen rett eller ei. Det er andre saker med CBE som er viktigere å sette ett kritisk blikk og meninger på.

• Liker 10
Skrevet
På 9.5.2020 den 8.25, Heartland skrev:

Det er tydelig at undertøyet (basert på det som er vist så langt) er ment å passe en spesifikk type kropp. Jeg er slank, men bruker D-cup. Har også ammet 3 barn. Jeg kunne aldri brukt dette. Jeg må ha litt hold i min bh. Her er det null av det. På den ene er det bare et blondelag som ligger over brystene. Jeg hadde sett helt dum ut i dette. Dette er tydelig ment for kvinner enten uten pupper, eller med silikonpupper som står helt av seg selv.

Skjønner ikke helt reklamen heller. Det bildet på kjøkkenbenken viser kroppen hennes, men undertøyet ser man jo ikke? 🤔

Passformen ser helt merkelig ut, ser ikke ut som det er strikk i det "silke"undertøyet hun har på seg på kjøkkenbenken.

Og ikke alle av oss som har ammet har lagt inn silikon heller så undertøyet er jo litt meningsløst når det bare skal være for å ta en selfie i speilet....

• Liker 16
Skrevet
10 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det blir for dumt å bruke side opp å ned om CBE pisket kremen rett eller ei. Det er andre saker med CBE som er viktigere å sette ett kritisk blikk og meninger på.

Det handler ikke om selve kremen. Det handler om måten hennes å svare lesere på, og hvordan hun påstår noe som bildene tydelig motbeviser. Samme om og om igjen.

• Liker 37
Skrevet

Intressant er det at hun viser seg i gjennomsiktig undertøy men fjernet bilder av seg på bloggen der hun sto halvnaken i "skyggen" bak LK. 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Lopploella skrev:

Det handler ikke om selve kremen. Det handler om måten hennes å svare lesere på, og hvordan hun påstår noe som bildene tydelig motbeviser. Samme om og om igjen.

Jeg er ikke innom bloggen å lese meg opp på svada svarene hennes. Alle her i tråd en vet hvordan hun opptrer mot leserne sine på alt og ingenting.

• Liker 3
Gjest Saronsrose
Skrevet
15 minutter siden, SosialDistanse skrev:

Det diskuteres ikke hvorvidt kremen er pisket riktig.

Det kommenteres hvordan CBE tar imot tilbakemeldinger som ikke er ekstrem ros eller heiarop.

Du skal ha for at du gjør ditt beste for å vri det slik du vil, men det blir litt dumt.

Og ellers, er det noe nytt under solen?

Jeg kan se at hun har fått 1 kommentar på at kremen er pisket for mye, det svarer hun greit og høflig på, hun er ikke enig. At noen mener hun kan svare på en måte som kan oppfattes uhøflig eller frekt er greit. Men det er altså IKKE tilfelle her.

Jeg vrir ikke på noe som helst. Jeg forstår bare ikke hvorfor denne kremen, eller svaret hennes, får så stor oppmerksomhet her inne.

Det er en filleting!

Skrevet
1 minutt siden, Saronsrose said:

Jeg vrir ikke på noe som helst. Jeg forstår bare ikke hvorfor denne kremen, eller svaret hennes, får så stor oppmerksomhet her inne.

Da får man gjenta seg en gang til.

Svaret er et eksempel på måten hun tar til seg veiledning på og har gjort i over ti år.

Til og med noe så bagatellmessig som pisking av krem er altså vanskelig å ta imot tilbakemelding om. Ikke rart det blir full eksplosjon når temaet for tilbakemelding er viktigere. Noen ganger må det også skapes flere nick med fiktive yrkestitler for å forsvare CBE.

• Liker 23
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Lopploella skrev:

men hvorfor er det kritikkverdig at hun svarer litt snurt på noe som faktisk ikke er feil, eller farlig eller kritikkverdig, men kun en smaksak?

Endret av MissLucy
  • Liker 7
Skrevet
Just now, MissLucy said:

men hvorfor er det kritikkverdig at hun svarer litt snurt på noe som faktisk ikke er feil, eller farlig eller kritikkverdig, men en smaksak?

Måtte hun i det hele tatt svare? Hun svarer på langt nær på alle spørsmål i kommentarfeltet.

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, SosialDistanse skrev:

Måtte hun i det hele tatt svare? Hun svarer på langt nær på alle spørsmål i kommentarfeltet.

Måtte?

faktum er at hun svarte. 

• Liker 5
Skrevet
Just now, MissLucy said:

Måtte?

faktum er at hun svarte. 

Nebbete som alltid. Angående noe så uviktig som pisking av krem ...

• Liker 11
Skrevet

Skulle CBE først ha svart før seg ang dette tåpelige krem saken så kunne hun ha sagt at alle gjør det forskjellige å hun er fornøyd med sitt resultatet. Men forventer ikke at alle skal gjøre som henne. Enkelt å greit.. Ellers så er dama selv et eventyr uten grenser.

• Liker 10
Skrevet

Akkurat nå, SosialDistanse skrev:

Men er du aldri nebbete selv?

Selv er jeg ganske nebbete når folk er urimelige, men jeg håper jeg evner å ta til meg konstruktiv kritikk. 

• Liker 4
Gjest Saronsrose
Skrevet
4 minutter siden, SosialDistanse skrev:

Ikke så uviktig at du lar det passere tydeligvis.

Hun valgte å godkjenne kommentaren, og hun svarer at hun ikke er enig. Hun er fornøyd med både kake og krem, og ikke svarer hun nebbete heller. Selvsagt kunne hun ha svart at det er mange måter å piske krem på, noen liker den sånn, andre liker den sånn. Men hun gjorde ikke det. Hun svarte helt greit.

Så hva i huleste er problemet her?

Skrevet

Det er én positiv ting med dagens igstory, det er ingen barn der! Nå er riktignok ikke dagen over, men så langt, så bra!

• Liker 8
Skrevet
På 24.4.2020 den 22.10, MaleficentAurora skrev:

Hvem vil diskutere CBE's dagens story med meg?

På 24.4.2020 den 22.20, Vipser skrev:

3 umerka reklamer for buksa, før det kom merking og annonselenke? 🤔

På 24.4.2020 den 22.22, MaleficentAurora skrev:

Ja.. Måtte se flere ganger ang buksen. Første var ang at hun hadde på seg "feil" topp, så var det igjen med en ny topp.. og så igjen i sofaen.. attåt der viser hun fram buksa med link til... Tror jeg fikk det i rett rekkefølge nå.

Er dette samme antrekk som I dag er reklame for nakd?  

https://www.instagram.com/p/CAFXIcBgCeE/?igshid=jg3mjydsgipt

Husker du, @MaleficentAurora? 🤔

• Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Hmm, det tok litt tid før jeg koblet det jeg leste i tråden om Sophie Elise @Revenge o'Cavatina. Men du har jo helt rett. Denne PT’en som NetFit har knyttet til seg er jo allerede tilknyttet en konkurrerende bedrift kalt Optimal Trening. Han har også registrert firma i tilsvarende bransje i 2003 ser jeg på Proff.no. 

Dette vitner jo ikke akkurat om å ha tro på prosjektet, da ville man vel ikke involvert seg i flere tilsvarende / identiske konsepter?

På Netfit har det nå kommet en klokke som teller ned, pr nå viser klokka 48 dager igjen til at noe skal skje. I mellomtiden er Optimal Trening i full vigør med flerfoldige PT og Sophie Elise (høhø) som tilknyttet influencer. 

Det lukter ikke suksess akkurat.

Endret av CecilieX
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Vipser skrev:

Er dette samme antrekk som I dag er reklame for nakd?  

https://www.instagram.com/p/CAFXIcBgCeE/?igshid=jg3mjydsgipt

Husker du, @MaleficentAurora? 🤔

Nei. Det var kun om buksa og gave som hun hadde fått. Det hun reklamere nå hadde ikke noe med det tidligere svar fra meg. Men det er samme bukse som hun reklamerte tidligere om.

Endret av MaleficentAurora
Tilføyelser
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...