virkelig Skrevet 11. april 2019 #2061 Skrevet 11. april 2019 22 minutter siden, Mrs Bella skrev: Kort tid før ferien var hun var innom Beths i Oslo og hentet produkter. Hun har tidligere sagt hun får pigmentflekker og har egen solfaktor for dette. Det er absolutt ingen troverdighet at hun faktisk bruker Cosmica solfaktor, i alle fall ikke i ansiktet. Cosmica Norge er nok blitt klar over dette. At hun tok med Goodieboksen på tur for å lage reklame, viser jo hvor langt hun er fra potensielle kunder som reelt sett har lite tid til egenpleie. Å pøse på med ulike nye utestede produkter i solen er ikke anbefalt. Hun hadde selv knapt med tid, og det bar også reklamen preg av. Dette vet nok også samarbeidspartneren. Det er også så lite troverdig når hun bytter leverandør på hårkapsler og snakker tidligere samarbeidspart ned. Dokumentasjonen på bloggen til Asti er meget god, og nå er nok enda flere tidligere og nåværende samarbeidspartnere kjent med den dokumentasjonen. Hele bloggen er en parodi på seg selv. Tror egentlig det er derfor jeg skumleser den ca 1 gang i uken. Det holder i massevis😉. Men står det at hun bruker Cosmica selv da ? Solkremene som er i innlegget er Cosmica Kids og innlegget heter barn og solvett. Hun skriver selv at hun bruker solfaktor x i ansikt etc. Men står ingenting om at hun bruker denne serien så hvor er det feil ? Så hvor mangler troverdigheten i dette innlegget ? Og hvordan kan Cosmica blitt klar over det om ingen da feilinformerer dem ! Men de kan nok selv lese og se hva som står i innlegget så blir det ingen misforståelser 7
Gjest Macimba Skrevet 11. april 2019 #2062 Skrevet 11. april 2019 (endret) Jeg kommer aldri til å fatte at noen mennesker, les CBE &Co, orker å ta med seg fotoutstyr på joggetur og ellers på alt de foretar seg. De reklamerer og reklamerer, og det dokumenters i store bilder - selv på. «ferie» Jeg synes de lever et liv som jeg kaller «plastliv» og også overfladisk. Og så slitsomt det må være å tenke på at du skal ta deg ut for andre som din første tanke om morgenen. Endret 11. april 2019 av Macimba
pøbelsara Skrevet 11. april 2019 #2063 Skrevet 11. april 2019 23 minutter siden, virkelig skrev: Men står det at hun bruker Cosmica selv da ? Solkremene som er i innlegget er Cosmica Kids og innlegget heter barn og solvett. Hun skriver selv at hun bruker solfaktor x i ansikt etc. Men står ingenting om at hun bruker denne serien så hvor er det feil ? Så hvor mangler troverdigheten i dette innlegget ? Og hvordan kan Cosmica blitt klar over det om ingen da feilinformerer dem ! Men de kan nok selv lese og se hva som står i innlegget så blir det ingen misforståelser Troverdigheten mangler totalt i at hun til en hver tid har som absolutt favoritt den som betaler henne for å skrive at er er hennes absolutte favoritt. Jeg tenker at hvis man skal ha troverdighet som influencer, bør man være litt konsistent på enkelte ting over tid. Hvis ikke er man jo bare en helt intetsigende reklamekatalog, og har mistet helt det særpreget influencerne selv mener skiller dem fra den tradisjonelle reklamen. 18
Mrs Bella Skrevet 11. april 2019 #2064 Skrevet 11. april 2019 (endret) virkelig skrev (På 11.4.2019 den 13.04): Men står det at hun bruker Cosmica selv da ? Solkremene som er i innlegget er Cosmica Kids og innlegget heter barn og solvett. Hun skriver selv at hun bruker solfaktor x i ansikt etc. Men står ingenting om at hun bruker denne serien så hvor er det feil ? Så hvor mangler troverdigheten i dette innlegget ? Og hvordan kan Cosmica blitt klar over det om ingen da feilinformerer dem ! Men de kan nok selv lese og se hva som står i innlegget så blir det ingen misforståelser Avsenderen er ansvarlig for at det korrekte budskapet i reklameteksten skal nå frem til mottakeren. Man leser reklameteksten (som består av mange ord og lite innhold) og ser på bildene. Tekst og bilder gir inntrykk av at hovedpersonen selv bruker Cosmica. Ikke verre enn det;) Kanskje avsenderen ønsket å misoppfattes? Kanskje denne reklamen for Cosmica ikke var helt vellykket iom at du må inn fra sidelinjen og fortelle mottakeren hvordan reklameteksten skal tolkes og hvilke detaljer vi skal se på bildene av produktene? Og hvordan vet du hva som er korrekt budskap? Hun er ambassadør for Cosmica, ikke sant? Da bruker hun vel produktene deres? Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 14
Gjest Macimba Skrevet 11. april 2019 #2065 Skrevet 11. april 2019 36 minutter siden, pøbelsara skrev: Troverdigheten mangler totalt i at hun til en hver tid har som absolutt favoritt den som betaler henne for å skrive at er er hennes absolutte favoritt. Jeg tenker at hvis man skal ha troverdighet som influencer, bør man være litt konsistent på enkelte ting over tid. Hvis ikke er man jo bare en helt intetsigende reklamekatalog, og har mistet helt det særpreget influencerne selv mener skiller dem fra den tradisjonelle reklamen. Alt som gir rikelig med klingende mynt i kassa er favoritter i Caroline sin verden, at troverdigheten blir satt på prøve hver gang driter hun i.
Halle-Palle Skrevet 11. april 2019 #2066 Skrevet 11. april 2019 33 minutter siden, Mrs Bella skrev: Avsenderen er ansvarlig for at det korrekte budskapet i reklameteksten skal nå frem til mottakeren. Jeg leser reklameteksten (som består av mange ord og lite innhold) og ser på bildene. Tekst og bilder gir inntrykk av at hovedpersonen selv bruker Cosmica. Ikke verre enn det;) Kanskje avsenderen ønsket å misoppfattes? Kanskje denne reklamen for Cosmica ikke var helt vellykket iom at du må inn fra sidelinjen og fortelle mottakeren hvordan reklameteksten skal tolkes og hvilke detaljer vi skal se på bildene av produktene? Og hvordan vet du hva som er korrekt budskap? Hun er ambassadør for Cosmica, ikke sant? Da bruker hun vel produktene deres? Akkurat denne reklamen viser jo hvordan hun har malt seg inn i et hjørne mtp å bruke eget liv som reklamearena. Det er en reklame for solfaktor for barn, men pga media og folk flest sitt fokus på bruk av identifiserbare barn i reklame kan hun (for skams skyld) ikke bruke egne barn som modeller. Hun gjør det hun nok tenker er nestbest, lager en noe rotete tekst med en salig blanding av barndomsminner (mamma var så flink til å smøre henne) og beskrivelse av hvordan hun nå smører sine (navngitte) barn og hvordan de liker det. I løpet av denne ‘ferien’ har hun altså fraktet og reklamert for minst tre produkter (vitaminer, sminkeboks og solkrem). Det er helt greit, fordi det er jobben hennes, men det er ikke mer troverdig enn en annonse i Hjemmet. 24
Emilie112 Skrevet 11. april 2019 #2067 Skrevet 11. april 2019 (endret) Sitat feil.. beklager. Endret 11. april 2019 av Emilie112
Jobbermedbarn Skrevet 11. april 2019 #2068 Skrevet 11. april 2019 (endret) For meg er CBE og bloggen egentlig ferdig diskutert, det er det samme om og om igjen, lite som engasjerer! Men skal igjen gi dem en stjerne i boka for at de bruker stemmen sin ifht vaksinemotandere! Tommel opp for det👍 Endret 11. april 2019 av Jobbermedbarn 17
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. april 2019 #2069 Skrevet 11. april 2019 On 4/10/2019 at 2:46 PM, pøbelsara said: Noen ganger skulle jeg ønsker hun gjorde bare en litt kul ting. Leste seg litt opp om noe - anbefalte noe hun ikke fikk betalt for - var genuint opptatt av noe annet enn seg sjæl. Du regner ikke teateret som en del av dette?
Chrisssi Skrevet 11. april 2019 #2070 Skrevet 11. april 2019 Når den første tanken som slår deg når hun viser en iskrem på granca er om den blir regnskapsført er det en ganske bisarr situasjon. For et grusomt liv de har skaffet seg! 30
Surikatt Skrevet 11. april 2019 #2071 Skrevet 11. april 2019 (endret) 59 minutter siden, Chrisssi skrev: Når den første tanken som slår deg når hun viser en iskrem på granca er om den blir regnskapsført er det en ganske bisarr situasjon. For et grusomt liv de har skaffet seg! Jeg tenker at når hun viser seg med en iskrem så går den i søpla etter bildene er tatt. Endret 11. april 2019 av Surikatt 21
filifjonka Skrevet 11. april 2019 #2072 Skrevet 11. april 2019 Herremin, hvor mang ganger kan man dra til det kunstige fjasestedet Mogan og posere med en iskrem.. 21
Emilie112 Skrevet 12. april 2019 #2073 Skrevet 12. april 2019 Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt? Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. 39
Gjest Macimba Skrevet 12. april 2019 #2074 Skrevet 12. april 2019 11 timer siden, filifjonka skrev: Herremin, hvor mang ganger kan man dra til det kunstige fjasestedet Mogan og posere med en iskrem.. Jeg tror aldri jeg har sett henne spist en is, hun bare poserer med en - og tar vare på kvitteringen.,
Halle-Palle Skrevet 12. april 2019 #2075 Skrevet 12. april 2019 12 timer siden, Chrisssi skrev: Når den første tanken som slår deg når hun viser en iskrem på granca er om den blir regnskapsført er det en ganske bisarr situasjon. For et grusomt liv de har skaffet seg! Haha, det tenkte jeg også😂😂 8
Aquarius04 Skrevet 12. april 2019 #2076 Skrevet 12. april 2019 16 timer siden, Jobbermedbarn skrev: For meg er CBE og bloggen egentlig ferdig diskutert, det er det samme om og om igjen, lite som engasjerer! Men skal igjen gi dem en stjerne i boka for at de bruker stemmen sin ifht vaksinemotandere! Tommel opp for det👍 Hvor gjør de dette? (Veldig bra i så fall!!) 4
*Emma* Skrevet 12. april 2019 #2077 Skrevet 12. april 2019 12 minutter siden, Aquarius04 skrev: Hvor gjør de dette? (Veldig bra i så fall!!) Facebook blant annet 2
Aquarius04 Skrevet 12. april 2019 #2078 Skrevet 12. april 2019 3 timer siden, Emilie112 skrev: Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt? Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. Med all informasjon liggende ute på nett, bør det være en smal sak å melde fra til Barnevernet. 1
*Ariel* Skrevet 12. april 2019 #2079 Skrevet 12. april 2019 Er det bare meg som drar frem de samme påskeeggene år etter år? 14
Gjest Keikolina Skrevet 12. april 2019 #2080 Skrevet 12. april 2019 20 timer siden, Chrisssi skrev: Når den første tanken som slår deg når hun viser en iskrem på granca er om den blir regnskapsført er det en ganske bisarr situasjon. For et grusomt liv de har skaffet seg! Enten det eller at LK skal skru på vaskemaskiner resten av livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå