Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig reklame det bildet på kjøkkenbenken. Skal de vise undertøyet, eller kroppen hennes? Hva er fokuset her? Tøyet ser man nesten ikke.

• Liker 31
Skrevet

Fint for henne å komme til Oslo en tur i dag også. Til frisøren. Men er det ikke anbefalt å IKKE bruke mobilen men du sitter i stolen? :roll:  

• Liker 30
Skrevet

My muse? Sorry, men 😂  Klarer ikke ta det seriøst. 

• Liker 31
Skrevet

My muse? Ja det er VIRKELIG noe stort som er verdt å sette alle smittevern-hensyn til side for :sarkasme:Så "flott" dokumentasjon av bruddene på smittevern også. Så kan CBE igjen få brukt all påvirkningskraften sin på å få folk til å drite i corona-dugnaden. Nice 👌  

Tenker igjen smykker med David Andersen slik som CP - eller billig Kina-undertøy som villig lager avtaler med absolutt alt av influencere uansett deres størrelse eller kvalitet. Vanskelig valg det der...

Fikling med mobil hos frisør måtte vist også dokumenteres. Ble CBE misunnelig på oppmerksomheten Pilotfrue fikk? 

• Liker 44
Gjest Lavande
Skrevet
13 minutter siden, loffen skrev:

Fint for henne å komme til Oslo en tur i dag også. Til frisøren. Men er det ikke anbefalt å IKKE bruke mobilen men du sitter i stolen? :roll:  

Det trodde jeg også. Og skal det ikke være 1 meter avstand mellom frisørene?

Fra https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Screenshot_20200508-131022_Chrome.thumb.jpg.a4f8742f3c4deb81731e83f6869a675d.jpg

Fra https://www.vg.no/nyheter/i/Op9Geq/smitteveileder-for-frisoerene-er-ute

"Det skal være minst 1 meter avstand mellom hver ansatt, med unntak av veiledning av lærlinger. "

Og

"Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong, heter det i veilederen."

Skrevet

Ere mulig å slutte med den evige innsuginga av magen? Stakkars menneske.

• Liker 28
Skrevet

Nok en gang er det resultatet som skal vises frem, det er aldri noe fra prosessen... Blir veldig svulstig å kalle seg designer!

• Liker 24
Skrevet

Hva skjer med magen på det siste undertøysbilde 🙈 magen er jo helt sugd inn, ingen mager ser vel sånn ut avslappet når man sitter 😬

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, Gull vaffel said:

Hva skjer med magen på det siste undertøysbilde 🙈 magen er jo helt sugd inn, ingen mager ser vel sånn ut avslappet når man sitter 😬

Det er ikke noe nytt at CBE poserer med maks innsugd mage. 

Jeg har aldri sett et foto av henne hvor hun ikke gjør dette.

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Lavande skrev:

Det trodde jeg også. Og skal det ikke være 1 meter avstand mellom frisørene?

Fra https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Screenshot_20200508-131022_Chrome.thumb.jpg.a4f8742f3c4deb81731e83f6869a675d.jpg

Fra https://www.vg.no/nyheter/i/Op9Geq/smitteveileder-for-frisoerene-er-ute

"Det skal være minst 1 meter avstand mellom hver ansatt, med unntak av veiledning av lærlinger. "

Og

"Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong, heter det i veilederen."

Da går jeg ut fra st cbe rett og slett ikke har lest veilederen, utfra oppførselen under denne perioden. At frisøren ikke følger den er ekstra ille. Og veldig trist for dem at reklamen som legges ut for dem, dokumenterer klare brudd på smittevernreglene. 

• Liker 41
Skrevet

MyMuse mistet meg som potensiell kunde da de valgte å samarbeide med Sophie Elise, og det ble ikke mer aktuelt nå heller. 

• Liker 38
Skrevet
14 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Jeg bekymrer meg ikke for navlen i det hele tatt, men for å sitte i truse på kjøkkenbenken. Hnnnghhh, så ekkelt! Det gjør vondt i bakteriefobien.

• Liker 28
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, OuterSpace said:

Jeg bekymrer meg ikke for navlen i det hele tatt, men for å sitte i truse på kjøkkenbenken. Hnnnghhh, så ekkelt! Det gjør vondt i bakteriefobien.

Bare det å sitte på en kjøkkenbenk MED klær på er noe man ikke gjør om man har grunnleggende kunnskap om hygiene. 

Å gjøre det og la seg avbilde vitner om total mangel på denne kunnskapen.

• Liker 20
Skrevet
4 hours ago, Embla82 said:

Jeg har ikke inntrykk av at noen følger CP for guilty pleasure, eller liksom titter innom ironisk

Jeg er aldri innom CP, sånn absolutt aldri. Er heller aldri innom CE for inspirasjon (utenom oppskriftene hennes, de liker jeg faktisk). Men det hender at jeg titter innom en sjelden gang, det er noe med det veldig påtatte perfekte som fascinerer på en eller annen rar måte. Og så blir hun jo diskutert her og der, fordi bloggen hennes provoserer. 

Et klikk i måneden er ikke stort, men om mange gjør det samme så teller det jo litt. Uten at det har noen som helst verdi for annonsører. Kanskje heller motsatt, for om jeg påvirkes noen vei så er det heller negativt fordi min tillit til bloggeren er på den negative siden. Særlig den splittede personligheten som ikke klarer å bestemme seg for om hun vil være en dydig og perfekt 50-talls husmor eller en naughty midtsidepike er kjempesær. Jeg er veldig for å ha et vidt spekter, men det er liksom så enten eller. Det er det som blir rart. Hun har ikke noe spekter, bare to fastlåste punkter som ikke passer sammen i det hele tatt. 

For min del hadde LKE som fotograf utenfor rammene til bloggen sannsynligvis vært mer interessant. 

Edit: Siden mange kommenterer at man kan la være å gå innom blogger man ikke liker, så vil jeg nevne at jeg faktisk har fått annonser for bloggen på facebook. Så de betaler for at flere skal titte innom. Det er ikke sånn at hun er en stakkars uskyldig dame som bare sitter og skriver dagboken sin og så kan de som liker den følge med. Hun går aktivt inn for å få flere tittere. Da er det ikke så rart at det kommer noen småkritiske på kjøpet. 

Ta en tur innom Morten Ramm sin instagram 😂👏

• Liker 10
Gjest YtreYtterst
Skrevet

Hva i alle dager, magen går jo innover. Det ser rett og slett vondt ut. Jeg skjønner ikke at hun som mor til to små jenter ønsker å sende slike signaler. Dette er textbook-thinspiration.

Skrevet
1 time siden, Gapesmil skrev:

Det er ikke noe nytt at CBE poserer med maks innsugd mage. 

Jeg har aldri sett et foto av henne hvor hun ikke gjør dette.

Du har nok rett i det, men var så veldig voldsomt på det bilde der 🙈 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...