Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Nudeldama said:

Jeg forstår at bransjen avfeier hele denne tråden

Det er fint å begrunne påstandene sine.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Inkognitogata skrev:

Det er fint å begrunne påstandene sine.

Det var ikke en påstand, det var bare en ytring om at hvis bransjen avfeier tråden så forstår jeg hvorfor. Jeg kan gå gjennom grunnene til hvorfor, men da får jeg kritikk for metakritikk, ønske om å få tråden stengt osv, så tror ikke jeg skal ta den runden igjen.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Nudeldama said:

Det var ikke en påstand, det var bare en ytring om at hvis bransjen avfeier tråden så forstår jeg hvorfor. Jeg kan gå gjennom grunnene til hvorfor, men da får jeg kritikk for metakritikk, ønske om å få tråden stengt osv, så tror ikke jeg skal ta den runden igjen.

Noterer meg at du ikke krever av deg selv at påstander skal dokumenteres.

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Inkognitogata skrev:

Noterer meg at du ikke krever av deg selv at påstander skal dokumenteres.

Noterer meg at du ikke forstår hva jeg skriver. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Nudeldama said:

Noterer meg at du ikke forstår hva jeg skriver. 

Du får ordlegge deg slik at påstandene dine kommer med begrunnelse.

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, Inkognitogata skrev:

Du får ordlegge deg slik at påstandene dine kommer med begrunnelse.

Hvilken påstand?

• Liker 3
Skrevet
Just now, Nudeldama said:

Hvilken påstand?

Den du fremsatte. Men vi kan sikkert gå videre siden du ikke vil begrunne.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Inkognitogata skrev:

Den du fremsatte. Men vi kan sikkert gå videre siden du ikke vil begrunne.

Jeg kan ikke begrunne en påstand jeg ikke har gitt. Dette er latterlig og en lavmål måte å forsøke å diskredite noen på. Vær nå rederlig selv om du er uenig. 

• Liker 5
Skrevet
Just now, Nudeldama said:

Jeg kan ikke begrunne en påstand jeg ikke har gitt. Dette er latterlig og en lavmål måte å forsøke å diskredite noen på. Vær nå rederlig selv om du er uenig. 

Diskreditere deg? Det klarer du helt fint selv.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Nudeldama skrev:

beklager, da misforsto jeg. 

Jeg forstår at bransjen avfeier hele denne tråden, det hadde jeg også gjort hadde jeg hatt en slik tråd etter meg. Derfor tror jeg ikke dette er det beste stedet for de seriøse

Klippet litt feil. Men dette var det @Inkognitogata reagerte på @Nudeldama. Det fremstår jo som en påstand. At «bransjen avfeier hele denne tråden». Og dette blir det etterspurt kilder på. Teknisk sett er det jo en påstand, men dette er kanskje litt flisespikkeri? 

• Liker 16
Gjest Lavande
Skrevet

...

Jeg forstår at bransjen avfeier hele denne tråden, det hadde jeg også gjort hadde jeg hatt en slik tråd etter meg. Derfor tror jeg ikke dette er det beste stedet for de seriøse innleggene.

18 minutter siden, Nudeldama skrev:

Du påstod først at bransjen avfeier hele tråden (Se uthevet tekst over). Kan du dokumentere det?

Skrevet

Men hjelper det da når denne tråden har ekstremt fokus på hennes rumpe?

Ah, beklager, da misforsto jeg. 

Jeg forstår at bransjen avfeier hele denne tråden, det hadde jeg også gjort hadde jeg hatt en slik tråd etter meg. Derfor tror jeg ikke dette er det beste stedet for de seriøse innleggene.

Ut fra hva begrunner du ytringen din?

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 minutter siden, KatyP skrev:

Klippet litt feil. Men dette var det @Inkognitogata reagerte på @Nudeldama. Det fremstår jo som en påstand. At «bransjen avfeier hele denne tråden». Og dette blir det etterspurt kilder på. Teknisk sett er det jo en påstand, men dette er kanskje litt flisespikkeri? 

4 minutter siden, Lavande skrev:

Du påstod først at bransjen avfeier hele tråden (Se uthevet tekst over). Kan du dokumentere det?

Det var et svar på det som @pøbelsara skrev, om at bransjen avfeide kritikken. Hvorfor gikk ingen hardt ut mot henne når hun skrev det? 

Jeg kan gjerne modifisere til "HVIS bransjen avfeier" osv... 

Endret av Nudeldama
  • Liker 4
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

Hardt ut?  Jeg forstod bare ikke svaret ditt om at det var en ytring, når du kom med en påstand.  Og jeg var ikke alene om å reagere på det. Flott at du korrigerer deg.

Endret av Lavande
Skrevet
Akkurat nå, Lavande skrev:

Hardt ut?  Jeg forstod bare ikke svaret ditt om at det var en ytring, når du kom med en påstand.  Og jeg var ikke alene om å reagere på det. Flott at du korrigerer deg.

Hvorfor spurte du ikke pøbelsara om å dokumentere samme utsagnet, noen få poster opp?

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Nudeldama skrev:

Det var et svar på det som @pøbelsara skrev, om at bransjen avfeide kritikken. Hvorfor gikk ingen hardt ut mot henne når hun skrev det? 

Jeg kan gjerne modifisere til "HVIS bransjen avfeier" osv... 

Du må virkelig lære deg å ha kontroll på hva du legger ut her. Jeg er så si enig med de andre at du kom med en påstand som du ikke vedlegge noe dokumentasjon. Det er vel på tide at du begynner å dokumentere innholdet du kommer uttaler deg om.

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Du må virkelig lære deg å ha kontroll på hva du legger ut her. Jeg er så si enig med de andre at du kom med en påstand som du ikke vedlegge noe dokumentasjon. Det er vel på tide at du begynner å dokumentere innholdet du kommer uttaler deg om.

Hvorfor ba du ikke pøbelsara om å dokumentere samme utsagn noen få poster opp?

• Liker 8
Gjest Lavande
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Nudeldama skrev:

Hvorfor spurte du ikke pøbelsara om å dokumentere samme utsagnet, noen få poster opp?

Fordi jeg kjenner bransjen og skjønte hva @Pøbelsara viste til. Det var forresten ikke samme utsagn.

Endret av Lavande
Skrevet
Akkurat nå, Lavande skrev:

Fordi jeg kjenner bransjen... 

Så når hun sier det så er det greit. Når jeg siterer henne, så må jeg dokumentere det?

Det som i hvert fall er dokumentert her, er et ekstremt eksempel på forskjellsbehandling og dobbeltmoral fra dere som har svart her. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...