Surikatt Skrevet onsdag kl. 20:21 #108101 Skrevet onsdag kl. 20:21 Så koselig med «jentekveld» når det viktigste ser ut til å være å dokumentere det hele med mobilen. 5 1
blåbærpai Skrevet onsdag kl. 22:55 #108102 Skrevet onsdag kl. 22:55 Hele dama og alt hun gjør er rett og slett søppel. 3 1
MarianneE Skrevet torsdag kl. 02:28 #108103 Skrevet torsdag kl. 02:28 blåbærpai skrev (3 timer siden): Hele dama og alt hun gjør er rett og slett søppel. Det er også slike kommentarer 21 5
irevin Skrevet torsdag kl. 06:02 #108104 Skrevet torsdag kl. 06:02 (endret) Hun dukket opp på snap nå, og «bladde» igjennom. Hun skal da ha en seg en «Thai latte eller Shai latte (noe i den duren)» og poengterer at det ikke var av den sunne varianten, men kos…Så avsluttes det hele med at hun må ta en løpetur for å åpne nesa (hun prøver å bli kvitt avhengigheten sin av nesespray). Når jeg ser dette så tenker jeg umiddelbart at den løpeturen I HOVEDSAK er for å «løpe av thai-latte kaloriene». Det er ihvertfall det JEG tolker at JEG får formidlet i «monitor». For MEG blir derfor innholdet som noen skrev over her bare søppel. Jeg kan umulig være den eneste som tolker denne «ranten» slik. Endret torsdag kl. 06:05 av irevin Leif 21 6
Jojo345 Skrevet torsdag kl. 09:46 #108105 Skrevet torsdag kl. 09:46 Ikke invitert til Elle-festen? T.o.m. lily bendriss er der jo 6
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl. 12:24 #108106 Skrevet torsdag kl. 12:24 Tør sikkert ikke. Hun risikerer å ikke bli gjenkjent. 13
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl. 12:36 #108107 Skrevet torsdag kl. 12:36 (endret) irevin skrev (På 6.11.2025 den 7.02): Hun dukket opp på snap nå, og «bladde» igjennom. Hun skal da ha en seg en «Thai latte eller Shai latte (noe i den duren)» og poengterer at det ikke var av den sunne varianten, men kos…Så avsluttes det hele med at hun må ta en løpetur for å åpne nesa (hun prøver å bli kvitt avhengigheten sin av nesespray). Når jeg ser dette så tenker jeg umiddelbart at den løpeturen I HOVEDSAK er for å «løpe av thai-latte kaloriene». Det er ihvertfall det JEG tolker at JEG får formidlet i «monitor». For MEG blir derfor innholdet som noen skrev over her bare søppel. Jeg kan umulig være den eneste som tolker denne «ranten» slik. Det er jo disse signalene hun har sendt siden den spede begynnelse: Et lite knekk mørk sjokolade til kaffen, mat som belønning, vondt i magen av karbohydrater, unaturlig små porsjoner, løping på tom mage før solen har stått opp, trene før sengetid, aldri treningsfri, spisevinduer, kaloribomber i banken av et glass vin og en skje peanøttsmør, ikke spise før eventer fordi kjolen sitter stramt, osv. Når en samler disse budskapene sammen er det lett å se at et normalt forhold til mat og kropp er ikke-eksisterende og at jobben hun gjør for å holde seg, med hennes ord, vektstabil, er kraftig selvdisiplin foran kjøleskapsdøren. Så annonserer hun som korttidsstudert PT at hun skal sette opp skreddersydde kostholdsplaner for kunder. Neitakk. Endret fredag kl. 10:53 av Rev. Revenge la til: kropp 29 12
Lineaaa Skrevet torsdag kl. 15:06 #108108 Skrevet torsdag kl. 15:06 Hun er helt irrelevant. Hvorfor har hun en aktiv tråd på KG? 5 4
Villroses hage Skrevet torsdag kl. 15:47 #108109 Skrevet torsdag kl. 15:47 Lineaaa skrev (36 minutter siden): Hun er helt irrelevant. Hvorfor har hun en aktiv tråd på KG? Fordi den påvirkning bedriften hennes driver med er potensielt skadelig, og et samfunnsproblem. Bedriftseieren er ikke mer irrelevant enn at vedkommende blir omtalt i nasjonale media, tilsynelatende har nær 300 000 "følgere", og dermed en viss innflytelse som påvirker. 11 5
cerruti Skrevet torsdag kl. 18:09 #108110 Skrevet torsdag kl. 18:09 Lineaaa skrev (3 timer siden): Hun er helt irrelevant. Hvorfor har hun en aktiv tråd på KG? Trådens beste! 6
Xstrella Skrevet fredag kl. 10:20 #108111 Skrevet fredag kl. 10:20 Er hun bedt til Skal vi danse i morgen?
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 16:37 #108112 Skrevet fredag kl. 16:37 Ny skritt-snap… Seeee på mitt underliiiiiv 🎶 5 1
irevin Skrevet fredag kl. 18:46 #108113 Skrevet fredag kl. 18:46 Melkebart1 skrev (2 timer siden): Ny skritt-snap… Seeee på mitt underliiiiiv 🎶 Håper det blir snappet opp av Henrik Troy🤣🤣🤣 4
Isola2 Skrevet fredag kl. 19:51 #108114 Skrevet fredag kl. 19:51 irevin skrev (1 time siden): Håper det blir snappet opp av Henrik Troy🤣🤣🤣 Han gjorde vel det forrige gang hun skræva i bilen 3
Frisk Frosk Skrevet fredag kl. 20:05 #108115 Skrevet fredag kl. 20:05 Melkebart1 skrev (3 timer siden): Ny skritt-snap… Seeee på mitt underliiiiiv 🎶 Det er så tragisk. Kom og se på mitt underliv... ...og på IG vises ene datteren frem... i samme serie hvor mor viser unerlig og bok + ekstremt spente magemuskler og thinspo. Og storiene der. 1. åh, skal ut og løpe intervaller. 2. har sovet såååå dårlig, sittet i bilen i et kvarter pga. det og ikke kommet seg ut for å løpe (pt_carolineberg har visst ikke lært å tilpasse trening med dagsform, så skader bydes inn...) 3. mølla, håper intervaller skal hjelpe henne, det hjelper visstnok i hvert fall mot tett nese. Herr og fru Eriksen viser atter en gang at de virkelig ikke har noe som helst å gi lenger. LKE har dessuten en stund nå vært giret på å eksponere unge fotballspillere han trener samtidig som han reklamerer for athlete_excel (bedriften som ble avsluttet i juni i år)... og sarpsborg 08. Alt for å opprettholde illusjonenene. Luftslottene sprenges snart, så oppblåste disse gjør seg. 16 2
enkefru Skrevet fredag kl. 20:23 #108116 Skrevet fredag kl. 20:23 irevin skrev (1 time siden): Håper det blir snappet opp av Henrik Troy🤣🤣🤣 Ja! Han kan ha noe a’la «ukas skræv» - det blir sikkert nok å ta av 😂 7
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 20:34 #108117 Skrevet fredag kl. 20:34 irevin skrev (1 time siden): Håper det blir snappet opp av Henrik Troy🤣🤣🤣 Håper det😅🤙🏽 1
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 20:35 #108118 Skrevet fredag kl. 20:35 enkefru skrev (11 minutter siden): Ja! Han kan ha noe a’la «ukas skræv» - det blir sikkert nok å ta av 😂 😂😂😂 1
Surikatt Skrevet fredag kl. 21:54 #108119 Skrevet fredag kl. 21:54 (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det er så tragisk. Kom og se på mitt underliv... ...og på IG vises ene datteren frem... i samme serie hvor mor viser unerlig og bok + ekstremt spente magemuskler og thinspo. Og storiene der. 1. åh, skal ut og løpe intervaller. 2. har sovet såååå dårlig, sittet i bilen i et kvarter pga. det og ikke kommet seg ut for å løpe (pt_carolineberg har visst ikke lært å tilpasse trening med dagsform, så skader bydes inn...) 3. mølla, håper intervaller skal hjelpe henne, det hjelper visstnok i hvert fall mot tett nese. Herr og fru Eriksen viser atter en gang at de virkelig ikke har noe som helst å gi lenger. LKE har dessuten en stund nå vært giret på å eksponere unge fotballspillere han trener samtidig som han reklamerer for athlete_excel (bedriften som ble avsluttet i juni i år)... og sarpsborg 08. Alt for å opprettholde illusjonenene. Luftslottene sprenges snart, så oppblåste disse gjør seg. Akkurat dette tenker jeg, også. Hun vil være PT men alt hun ønsker er at folk skal se på henne mens hun trener og rapportere ut hvor mye hun trener. I dag løp jeg så langt, i dag løp jeg terskelintervaller. Nå har jeg trent. Nå skal jeg trene for 2. gang i dag. Alt dette mens normale mennesker er på jobb og gjør en innsats for andre. Jeg skjønner det er meningsløst å trene om hun ikke kan ta en selfie og skryte av at hun har trent. Det gir jo ingen mening sett utenfra. Hun er som en unge som må bli fortalt hvor flink hun er. Endret fredag kl. 21:55 av Surikatt 15 6
Frisk Frosk Skrevet fredag kl. 22:23 #108120 Skrevet fredag kl. 22:23 Surikatt skrev (25 minutter siden): Akkurat dette tenker jeg, også. Hun vil være PT men alt hun ønsker er at folk skal se på henne mens hun trener og rapportere ut hvor mye hun trener. I dag løp jeg så langt, i dag løp jeg terskelintervaller. Nå har jeg trent. Nå skal jeg trene for 2. gang i dag. Alt dette mens normale mennesker er på jobb og gjør en innsats for andre. Jeg skjønner det er meningsløst å trene om hun ikke kan ta en selfie og skryte av at hun har trent. Det gir jo ingen mening sett utenfra. Hun er som en unge som må bli fortalt hvor flink hun er. Si at CBE fra i morgen og i to år ikke kunne få ta en eneste selfie, ikke legge ut noe som helst på sosiale medier, ikke bruke dagene på å pynte seg for å ta bilder, skryte av seg selv, fiske etter likes, late som om hun har utdannelse innen trening/helse/kropp... Hva er egentlig igjen av innhold i eget liv? Ikke noe arbeidsliv, i hvert fall. Det skapes ikke noe. Luftslottbygger er ikke akkurat noe å skryte av, eller noe som varer. Hvor lenge skal hun og mannen holde på med å late som i dette universet av intet som de skaper seg? 9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå