Stargaze Skrevet 10. juli #106361 Skrevet 10. juli Trelawney skrev (23 minutter siden): Dette tenkte jeg også. Det er svært sjelden hun viser at de spiser sunt. Pulver og proteintilskudd. Ikke fristende eller inspirerende. Jeg ville også vært skeptisk til den typen «mat» i Tyrkia. Hva inneholder det egentlig, liksom? Under hvilke forhold er det produsert? Enig. Det er ikke mat, det er kosttilskudd. Som hun ikke aner om er rent eller ikke. 13
Snødronninga Skrevet 10. juli #106362 Skrevet 10. juli Ja nå blir det barn og bikini content! Sprade rundt gatelangs med LKE i hælene, mens CBE er stivpynta og snur seg mot riktig side. Oppstilte bilder i solnedgang, men riktig posering og man skal ikke se bort i fra at det blir "litt" rumpefokus heller. Med all den treningen de er nødt til å ha på ferie, så kan de jo ikke dra noe sted uten å ha barnevakt. Derfor blir det alltid Granca eller Tyrkia. Det har nok noe med økonomi å gjøre også, men det må være slitsomt å vite at man ikke kan dra til nye og spennende steder - fordi de MÅ trene, og da er det nødvendig å ha foreldre eller svigers med. Det er sikkert vanlig å dra tilbake på de samme stedene år etter år, man vet hva man får osv. Det er veldig kjedelig da, men tror ikke verken CBE eller LKE har noen trang til å utforske verken natur, by eller interessante severdigheter. Det er så mye vakkert å se og oppdage i Europa og hele verden. Men så lenge de får løpt og bada, virker de fornøyde. Som noe andre sa, de gjør akkurat det samme for de gjør hjemme. 😄 26 2
Rev. Revenge Skrevet 10. juli #106363 Skrevet 10. juli (endret) Fruen hevder at hun spiser vegetarisk, så om hun kun spiser sitt eget ultraprosseserte pulver og bars har jeg mine tvil om, så jeg regner det som reklame. Vi får ikke se kikertene, alfalfaspirene, bønnene eller avocadoene da det ikke er betalt reklame for First Price/Eldorado og dermed ikke kan avskrives i regnskapet. Bortsett fra bananen. Den brukes til både barnegrø... proteinpulversmoothies og sexy time. Og provokasjon. Nå som de er på "ferie" (er det ferie når man gjør det samme som hjemme og filmer/knipser bilder/redigerer/vurderer/planlegger/og publiserer dagen lang?) vil det nok deles salater, middager, vinglass, og is til den evig innsugde magen tatt ovenfra og ned. Den selverklært grekofile spiser nå tyrkisk yoghurt med proteinpulveret sitt. Og viser barn. Mye barn. Mye snurring. Mye svett løping. Mye solhatt, kropp i bikini, puppeglipp og stalkende kameraføring bakfra. Og naken rumpe i solnedgang til Aune Sands store kvinnekroppglede. Kanskje med en heliumballong på pinne for ikke å avsløre alt, løselig inspirert av Hank von Helvetes sagnomsuste sceneshow. Kanskje de tilogmed, etter å ha delt en flaske vin eller to, fnisende tøyser om å lage en sextape, og produserer noe som ligner, kanskje at Lke munntegner klovneansikt på fruens bakdel. Så skriver de til VG, DB og Se og hør at de har en privat video på avveie, fruen sover ikke og lke er forbannet igjen, så de kan lukke profilene sine og øke følgertallet. Som egentlig ikke betyr en dritt uten engasjement. Så brukes barna for alt det er verdt, og...Guri, her blir det podcastinnhold til glade jul! Jeg er faktisk temmelig inspirert av cbe.no nå mens jeg skriver, og minnes både Nutrilett og hundeleketøy til forveksling lik voksenleketøy, og Lasses dårlige humor. Og nå den j...a bananen. (Innlegget bør tas med en klype flaksalt.) Endret 10. juli av Rev. Revenge 35 2 7
panzerpølsa Skrevet 10. juli #106364 Skrevet 10. juli Snødronninga skrev (5 timer siden): Ja nå blir det barn og bikini content! Sprade rundt gatelangs med LKE i hælene, mens CBE er stivpynta og snur seg mot riktig side. Oppstilte bilder i solnedgang, men riktig posering og man skal ikke se bort i fra at det blir "litt" rumpefokus heller. Med all den treningen de er nødt til å ha på ferie, så kan de jo ikke dra noe sted uten å ha barnevakt. Derfor blir det alltid Granca eller Tyrkia. Det har nok noe med økonomi å gjøre også, men det må være slitsomt å vite at man ikke kan dra til nye og spennende steder - fordi de MÅ trene, og da er det nødvendig å ha foreldre eller svigers med. Det er sikkert vanlig å dra tilbake på de samme stedene år etter år, man vet hva man får osv. Det er veldig kjedelig da, men tror ikke verken CBE eller LKE har noen trang til å utforske verken natur, by eller interessante severdigheter. Det er så mye vakkert å se og oppdage i Europa og hele verden. Men så lenge de får løpt og bada, virker de fornøyde. Som noe andre sa, de gjør akkurat det samme for de gjør hjemme. 😄 Disse to er da mest opptatt av å se på seg selv🤷 De siste innleggene på LKE sin Instagram er noe av det merkeligste jeg har sett. Lyset er som alltid slått av, å han blunker ikke. Stirrende ubehagelig blikk med oppspilte øyne, i mørket. Ikke skjønner jeg at dette kan selge pt-timer, for det ser bare creepy ut. 31 1 5
Kollontaj Skrevet 10. juli #106365 Skrevet 10. juli panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Disse to er da mest opptatt av å se på seg selv🤷 De siste innleggene på LKE sin Instagram er noe av det merkeligste jeg har sett. Lyset er som alltid slått av, å han blunker ikke. Stirrende ubehagelig blikk med oppspilte øyne, i mørket. Ikke skjønner jeg at dette kan selge pt-timer, for det ser bare creepy ut. Ja, det er godt gjort å aldri blunke, kanskje man får det til med eget treningsprogram? 12
Rev. Revenge Skrevet 10. juli #106366 Skrevet 10. juli Kollontaj skrev (50 minutter siden): Ja, det er godt gjort å aldri blunke, kanskje man får det til med eget treningsprogram? Jepp. Programmet for de åtte musklene finnes allerede, men er ikke tilpasset Hyrox. Det ser ut til at lke er på ballen. Synstrening - et fitnessprogram for øynene. https://synspunktet.no/synstrening-et-fitnessprogram-for-oynene/ 4
Populært innlegg Felis Skrevet 10. juli Populært innlegg #106367 Skrevet 10. juli På podcasten har Caroline og Guri spilt inn masse pjatt, som de sender ut på eteren under påskudd av å være "sommerspesial". I dag har vi fått 20 minutter om hvorfor Caroline hater måker. Tenk, de spiser andunger, ergo er de kannibaler, i følge Caroline. Videre fikk vi høre historien om den gang en måke la reir på brygga som foreldrene har båten på, slik at ingen fikk badet fra brygga. For anledningen hadde Caroline laget en lykkeligere slutt på historien. I stedet for å innrømme at de flyttet reiret og dermed begikk miljøkriminalitet, slik at Caroline fikk vist seg frem i bikini, så hevdet hun at ingen fikk badet før uti august. 32 2 20
Populært innlegg Malum Skrevet 10. juli Populært innlegg #106368 Skrevet 10. juli Følger (selvsagt) ikke, men fikk henne opp på snap nå. Der er det fremvisning av makeup og hår, mulig hårpynt, og kveldens (åletrange) kjole (som viser halve balkongen) og veske (fortsatt med merkelappen på). Hadde man ikke visst bedre kunne man jo tro at man satt og så på en som gjorde seg klar til å være (kveldens mest sexy/upassende antrukne) gjest i et bryllup, eller kanskje delta på et rød løper-arrangement (premiere på ny sesong av ex on the beach?), eller i hvertfall noe som krever at man gjør seg 100% flid mtp appearance. Men neida, det er snart 40 år gammel tobarnsmor på familieferie i Bodrum som skal ut med mann og barn og spise dagens middag. Det er veldig... spesielt 33 1 26
CityCityBangBang Skrevet 10. juli #106369 Skrevet 10. juli (endret) panzerpølsa skrev (3 timer siden): Disse to er da mest opptatt av å se på seg selv🤷 De siste innleggene på LKE sin Instagram er noe av det merkeligste jeg har sett. Lyset er som alltid slått av, å han blunker ikke. Stirrende ubehagelig blikk med oppspilte øyne, i mørket. Ikke skjønner jeg at dette kan selge pt-timer, for det ser bare creepy ut. Det er vel ikke dette sjarmtrollet du snakker om? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Endret 10. juli av CityCityBangBang Doble bilder og glemte kildehenvisning. 19 6
Isola2 Skrevet 10. juli #106370 Skrevet 10. juli CityCityBangBang skrev (12 minutter siden): Det er vel ikke dette sjarmtrollet du snakker om? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Det trynet der er seriøst til å få mareritt av 14
Surikatt Skrevet 10. juli #106371 Skrevet 10. juli Malum skrev (2 timer siden): Følger (selvsagt) ikke, men fikk henne opp på snap nå. Der er det fremvisning av makeup og hår, mulig hårpynt, og kveldens (åletrange) kjole (som viser halve balkongen) og veske (fortsatt med merkelappen på). Hadde man ikke visst bedre kunne man jo tro at man satt og så på en som gjorde seg klar til å være (kveldens mest sexy/upassende antrukne) gjest i et bryllup, eller kanskje delta på et rød løper-arrangement (premiere på ny sesong av ex on the beach?), eller i hvertfall noe som krever at man gjør seg 100% flid mtp appearance. Men neida, det er snart 40 år gammel tobarnsmor på familieferie i Bodrum som skal ut med mann og barn og spise dagens middag. Det er veldig... spesielt Da kommer det nok snart en film av Caroline som spankulerer rundt i gatene og pass også på å filme de mindreårige som leser bok mens hun selv ikke klarer å slutte å filme seg selv. God ferie! 16 3
Frisk Frosk Skrevet 10. juli #106372 Skrevet 10. juli Surikatt skrev (1 time siden): Da kommer det nok snart en film av Caroline som spankulerer rundt i gatene og pass også på å filme de mindreårige som leser bok mens hun selv ikke klarer å slutte å filme seg selv. God ferie! Mindreårig som leser bok er allerede bedriftsinnhold hos fars bedriftskanaler... godt blandet med at far rakker ned på andre, egenreklame og at far 'foreleser' i bar overkropp... Barna må jobbe for at foreldrene skal få ferie og jobbe like lite som før. 21 2
loffen Skrevet 10. juli #106373 Skrevet 10. juli (endret) CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Det er vel ikke dette sjarmtrollet du snakker om? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Så han mener seriøst at jeg som har en kneskade kan ta bulgarske utfall? Jeg klarer jo ikke bøye det bakre benet sånn, bare det å gå rett frem er dritvondt. Endret 10. juli av loffen 6 1
Stargaze Skrevet 10. juli #106374 Skrevet 10. juli CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Det er vel ikke dette sjarmtrollet du snakker om? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Gi meg en god grunn for å bruke denne mannen som pt…. Tenk å markedsføre seg på en så dyster og lite tiltrekkende måte. 16 2
Rev. Revenge Skrevet 10. juli #106375 Skrevet 10. juli (endret) loffen skrev (1 time siden): Så han mener seriøst at jeg som har en kneskade kan ta bulgarske utfall? Jeg klarer jo ikke bøye det bakre benet sånn, bare det å gå rett frem er dritvondt. Foten skal ikke ligge slik på benken som han viser. Men etter et halvårig PT-kurs, noen år som benkesliter på grunn av skader, og manglende motivasjon er det vel alt man kan forvente derfra. Samt: "Det er åtte år siden han tok avgjørelsen om å legge opp, og nå har han altså funnet veien videre. Lars-Kristian Eriksen vil drive med treningsarbeid, og har et håp om å komme seg tilbake til toppfotballen" sa han til TA i desember 2024. Sport, Sporten | Lars-Kristian Eriksen om exiten: – Lufta gikk fullstendig ut av meg https://share.google/9cpXh6pVw6iZw0Nho Endret 10. juli av Rev. Revenge 10 5
~ Ada ~ Skrevet 10. juli #106376 Skrevet 10. juli Snødronninga skrev (12 timer siden): Ja nå blir det barn og bikini content! Sprade rundt gatelangs med LKE i hælene, mens CBE er stivpynta og snur seg mot riktig side. Oppstilte bilder i solnedgang, men riktig posering og man skal ikke se bort i fra at det blir "litt" rumpefokus heller. Med all den treningen de er nødt til å ha på ferie, så kan de jo ikke dra noe sted uten å ha barnevakt. Derfor blir det alltid Granca eller Tyrkia. Det har nok noe med økonomi å gjøre også, men det må være slitsomt å vite at man ikke kan dra til nye og spennende steder - fordi de MÅ trene, og da er det nødvendig å ha foreldre eller svigers med. Det er sikkert vanlig å dra tilbake på de samme stedene år etter år, man vet hva man får osv. Det er veldig kjedelig da, men tror ikke verken CBE eller LKE har noen trang til å utforske verken natur, by eller interessante severdigheter. Det er så mye vakkert å se og oppdage i Europa og hele verden. Men så lenge de får løpt og bada, virker de fornøyde. Som noe andre sa, de gjør akkurat det samme for de gjør hjemme. 😄 Man kan fint trene på tur når man er to foreldre, om den ene ikke må være fotograf (for et spennende og viktig prosjekt..). 6 6
panzerpølsa Skrevet 11. juli #106377 Skrevet 11. juli CityCityBangBang skrev (6 timer siden): Det er vel ikke dette sjarmtrollet du snakker om? https://storynavigation.com/user/larskristianeriksen https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Jeg syns i allefall det er en fryktelig merkelig måte å ville fremstå sånn når man har som mål å tjene penger på kunder. Minner mest om en av disse dystre skrekkseriene på Netflix utifra stemningen på bilde/video. I tillegg til denne besserwisser-oppførselen og dette vi vet han har gjort oppigjennom årene, fremstår han i allefall ikke særlig innbydende og jovial. Men det er kanskje viktigere å være den sterkeste og fitteste pappaen i klassen. 16 3
Laia Skrevet 11. juli #106378 Skrevet 11. juli Felis skrev (11 timer siden): På podcasten har Caroline og Guri spilt inn masse pjatt, som de sender ut på eteren under påskudd av å være "sommerspesial". I dag har vi fått 20 minutter om hvorfor Caroline hater måker. Tenk, de spiser andunger, ergo er de kannibaler, i følge Caroline. Videre fikk vi høre historien om den gang en måke la reir på brygga som foreldrene har båten på, slik at ingen fikk badet fra brygga. For anledningen hadde Caroline laget en lykkeligere slutt på historien. I stedet for å innrømme at de flyttet reiret og dermed begikk miljøkriminalitet, slik at Caroline fikk vist seg frem i bikini, så hevdet hun at ingen fikk badet før uti august. Ble ikke hele denne seansen også dokumentert i en bloggpost den gangen? Siden bloggen nå er slettet er det vel fritt frem for å pynte på historien. 8
Jojo345 Skrevet 11. juli #106379 Skrevet 11. juli (endret) Årsregnskapet til de ulike firmaene viser vel at de ikke har solgt noe særlig av pt-tjenestene (om i det hele tatt noe?) Endret 11. juli av Jojo345 13 1
Isild Skrevet 11. juli #106380 Skrevet 11. juli panzerpølsa skrev (13 timer siden): Disse to er da mest opptatt av å se på seg selv🤷 De siste innleggene på LKE sin Instagram er noe av det merkeligste jeg har sett. Lyset er som alltid slått av, å han blunker ikke. Stirrende ubehagelig blikk med oppspilte øyne, i mørket. Ikke skjønner jeg at dette kan selge pt-timer, for det ser bare creepy ut. Skummel mann i mørten! Det er ikke rart de ikke får kunder. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå