Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Skjermbilde2025-04-05kl_01_07_07.png.9d7774342b13d92977e958c52d0dc6c6.png

Jeg er fremdeles paff over at hun selger treningsopplegg som heter 'sterk og atletisk' med denne kroppen?! 

https://www.instagram.com/p/DICCPhTNSXi/ 

Og hvilket filter gjør nesen så liten og hendene større enn hodet? 

0 triceps, 0 biceps, at hun greier å løfte en 6 kg manual tviler man jo på da. 

Skjermbilde 2025-04-05 kl. 01.02.03.png

Endret av loffen
sorry, surrer med bildeklipping
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CityCityBangBang skrev (17 minutter siden):

Da får vi tro det ikke er bare innfatningene hun ikler seg i sine "studerende øyeblikk". 🙂 Takk for oppklaring. 

Kjekt, da slipper hun marsvinøyne 🤓

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (7 minutter siden):

Jeg er fremdeles paff over at hun selger treningsopplegg som heter 'sterk og atletisk' med denne kroppen?! 

https://www.instagram.com/p/DICCPhTNSXi/ 

Og hvilket filter gjør nesen så liten og hendene større enn hodet? 

0 triceps, 0 biceps, at hun greier å løfte en 6 kg manual tviler man jo på da. 

Skjermbilde 2025-04-05 kl. 01.02.03.png

Hentet fra TikTok, den også. Kreativt. Skal ikke kommentere outfiten, men 😬

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (18 timer siden):

Ja, hun får bittesmå marsvinøyne av den styrken hun har , så det er bare å glemme sier hun på story på Instagram. 

Den der reagerte jeg skikkelig på. Hva om et av barna blir nærsynte og enten er for unge til linser eller ikke kan/vil bruke linser av andre årsaker? Og så vite at mamma tenker man har stygge små marsinøyne?

Hva med alle som er nærsynte som leser det der? Det er så utrolig stygt!

• Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (51 minutter siden):

Den der reagerte jeg skikkelig på. Hva om et av barna blir nærsynte og enten er for unge til linser eller ikke kan/vil bruke linser av andre årsaker? Og så vite at mamma tenker man har stygge små marsinøyne?

Hva med alle som er nærsynte som leser det der? Det er så utrolig stygt!

Samme tenkte jeg. De har jo brukt ungene så mye at de vet at de med det trekker minst venner og bekjente av ungene til sidene sine også. De har også brukt andres unger på bedriftskanalene sine med og uten egne barn, ergo vet de at de også trekker disse barna, hvorav flere har vært tenåringer.

Og så velger de å omtale kropp på den måten.

Det bare bekrefter hvor sykelige forhold til utseende og kropp bedriftseierne CBE og LKE har hatt i årevis.

De har ingen skrupler - i tillegg inviterer det jo åpent inn folk fra det mørke nettet med måten de presenterer spesielt mor, men også egne barn. Og samtidig som de gjør det skaper de innhold som kan påvirke selv voksne til å få spiseforstyrrelser og problemer med egen kropp.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Eeeh... hun sier vel egentlig ikke det? Men det er jo lett å trekke den slutningen..

Man kan se på hennes tidligere poster at hun bruker briller når hun skal fremstå som «smart». Hun brukte de på det forrige PT-kurset hun begynte på også og brukte de flittig da hun «jobbet på kontoret med pc». Ikke nødvendigvis de samme brillene, men briller.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (Akkurat nå):

Man kan se på hennes tidligere poster at hun bruker briller når hun skal fremstå som «smart». Hun brukte de på det forrige PT-kurset hun begynte på også og brukte de flittig da hun «jobbet på kontoret med pc». Ikke nødvendigvis de samme brillene, men briller.

Det samme med baguette og alpelue i Frankrike… Alt er bare rekvisitter. Det blir for teit når det gjennomskues sånn. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (6 minutter siden):

Det samme med baguette og alpelue i Frankrike… Alt er bare rekvisitter. Det blir for teit når det gjennomskues sånn. 

Men hele det offentlige livet hennes er jo sånn. Oppstilt, tilgjort, posert med rekvisitter, statister (barna) og manus. Uansett hva det er hun poster, er det med alle disse elementene. Ingenting naturlig, ekte eller spontant. 

• Liker 9
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har hatt en uhøytidelig kåring av tidenes mest ikoniske influenserne https://p3.no/stor-kaaring-dette-er-tidenes-mest-ikoniske-norske-influensarar/, Caroline er på en 6. plass. De skriver «Eriksen har over 290.000 følgarar på Instagram, og ifølge bioen er ho personleg trenar og yogalærar». 

så de tror ikke på at hun er PT og yogalærer? 

IMG_6701.png

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (16 timer siden):

CBE privat har ikke så store øyne som i bedriftskanalene. 😬 Skjønte ikke den storyen; hun er både nærsynt og langsynt?  Tipper det brilleinnslaget kom fordi C.Pihl la ut et innlegg i går om det samme. 🤭 

Jeg er nærsynt og bruker -3,75 i linser, men siden jeg er gammel så må jeg ha lesebriller på +1,5 når jeg leser i tillegg. 

Så det er ikke alle aldringstegn den godeste Caroline klarer å redigere eller operere bort 😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Jeg er nærsynt og bruker -3,75 i linser, men siden jeg er gammel så må jeg ha lesebriller på +1,5 når jeg leser i tillegg. 

Så det er ikke alle aldringstegn den godeste Caroline klarer å redigere eller operere bort 😅

Ja, skjønte det etter hvert🤭Trodde bare hun var litt ung for å bli langsynt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (42 minutter siden):

Det med synet kan fikses. Hun kan bytte linser, operativt, men det koster mye penger. Kanskje hun fisker etter spons?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Der var det takk og farvel til KL. Hørtes ut som hun hadde hatt det betydelig verre enn de øvrige, selv om alle hadde vært utsatt for samme under øvelsen. Bilsyke tok henne!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spanky skrev (1 time siden):

Det med synet kan fikses. Hun kan bytte linser, operativt, men det koster mye penger. Kanskje hun fisker etter spons?

Ja, ho er opplagt på fisketur. Om ho vil ha glass i brillene sine er det bare å gå innom en optiker, så kan man få satt inn det. Men det er klart, da må man betale for det. Mye bedre å få betalt friske penger inn for å oppnå det ho ønsker seg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (36 minutter siden):
  Skjul innhold

Der var det takk og farvel til KL. Hørtes ut som hun hadde hatt det betydelig verre enn de øvrige, selv om alle hadde vært utsatt for samme under øvelsen. Bilsyke tok henne!

Spoiler

Alltid en unnskyldning! Hun prøvde ikke en gang. Fikk jo fyr på bålet, men matet ikke flammene. Og i løypa var hun dårlig i alt. Hun trener flere ganger daglig, sier hun er PT og yogalærer. Skylder på søvn og kvalme. Ingen blir sterk av å spise frokostblanding. Hun nektet å smake på kjøttet, hun var sminket med synlig rouge i skogen. Og under dimmekampen var hun enda mer sminket. Det så bare helt teit ut. Ingen ydmykelse, bare buhu jeg hadde ikke sovet, var kvalm, bla bla. 

Hvorfor ikke si det som det er. Du var ikke bedre. De andre som ikke trener så mye, eller er så fokusert på kosthold og utseende er milevis foran. Og hva med jul? Du spiser jo ribbe på julaften. Løgn og atter løgn. Utrolig at jeg blir engasjert her, men dette opplegget med løgn og usannheter klarer jeg ikke. 

Fortjent frua måtte ut i dag. Og nei, jeg ser ingen mål som er oppnådd. Slapp unna baklengsstup også. Nesten så jeg tror alt er arrangert for hennes del. 😕☹️

• Liker 11
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Ja, skjønte det etter hvert🤭Trodde bare hun var litt ung for å bli langsynt. 

38 er generelt tidlig for lesebriller, selv om det kan være individuelle forskjeller.

Mulig hun bare trenger mer lys i huset, ikke forstørrelsesglass fra Normal. Å nekte å bruke briller pga utseendet når man er avhengig av synskorrigering er risikosport med lange negler og hygiene. Hun burde ta en synsprøve, rett og slett. Og kjøpe skikkelige briller.

Og briller, Berg Eriksen, er kult.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rev. Revenge skrev (6 minutter siden):

38 er generelt tidlig for lesebriller, selv om det kan være individuelle forskjeller.

Mulig hun bare trenger mer lys i huset, ikke forstørrelsesglass fra Normal. Å nekte å bruke briller pga utseendet når man er avhengig av synskorrigering er risikosport med lange negler og hygiene. Hun burde ta en synsprøve, rett og slett. Og kjøpe skikkelige briller.

Og briller, Berg Eriksen, er kult.

Tror det med kult er noe som ble introdusert for CBE av Camilla Pihl. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (5 timer siden):

Skal sies at ikke alle med dårlig syn kan opereres. Jeg har -6.50 og skjeve hornhinner oppå der igjen, og jeg fikk streng beskjed om at meg ville de ikke operere fordi jeg har så tynne hornhinner at det gikk ikke an.

Jeg får også små marsvinøyne med briller, men har aldri tenkt overta det er et problem FØR jeg tittet innom denne tråden for å si det sånn. Det er jo mest synd i denne dama som er mye eldre enn meg men likevel så usikker at hun ikke kan bruke briller pga en  bagatell..

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Alltid en unnskyldning! Hun prøvde ikke en gang. Fikk jo fyr på bålet, men matet ikke flammene. Og i løypa var hun dårlig i alt. Hun trener flere ganger daglig, sier hun er PT og yogalærer. Skylder på søvn og kvalme. Ingen blir sterk av å spise frokostblanding. Hun nektet å smake på kjøttet, hun var sminket med synlig rouge i skogen. Og under dimmekampen var hun enda mer sminket. Det så bare helt teit ut. Ingen ydmykelse, bare buhu jeg hadde ikke sovet, var kvalm, bla bla. 

Hvorfor ikke si det som det er. Du var ikke bedre. De andre som ikke trener så mye, eller er så fokusert på kosthold og utseende er milevis foran. Og hva med jul? Du spiser jo ribbe på julaften. Løgn og atter løgn. Utrolig at jeg blir engasjert her, men dette opplegget med løgn og usannheter klarer jeg ikke. 

Fortjent frua måtte ut i dag. Og nei, jeg ser ingen mål som er oppnådd. Slapp unna baklengsstup også. Nesten så jeg tror alt er arrangert for hennes del. 😕☹️

Spoiler

Da hadde folk her inne helt rett når de spådde at det CBE sa tidligere denne uken (at hun lengtet hjem) egentlig var en unnskyldning/bortforklaring på hvorfor hun røk denne gangen.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Da hadde folk her inne helt rett når de spådde at det CBE sa tidligere denne uken (at hun lengtet hjem) egentlig var en unnskyldning/bortforklaring på hvorfor hun røk denne gangen.

Spoiler

Stemmer det. Med mer mat i magen kunne frua klart seg litt lengre. Er litt sjokkert over at hun ikke var bedre i KL.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...