Xstrella Skrevet 28. mars #104561 Del Skrevet 28. mars Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/veldig-meningslost/17593535/? Og sånn forbereder man publikum på at man ikke vinner - ikke fordi man ikke er god nok, men fordi man er lei. Minner litt om Skal vi danse der teorien var at fansen ikke stemte på henne fordi de savnet henne på bloggen. Det må være så spesielt å hele tiden leve etter tanken på hva folk mener og tror. Det betyr enten hun trekker seg snart, eller er med til topps. I morgen skal de i høyden og klatre i Hardanger brua. Håper det snart blir stuping, det synes jeg er kjekkest. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 28. mars #104562 Del Skrevet 28. mars Snødronninga skrev (20 timer siden): Under polstringen? 🤔Du kan gjerne mene at CBE sin kropp er flott, men at den er feminin er noe helt annet. En feminin kropp har mykere trekk. Du eier ikke definisjonen på hva som er feminint. CBE har ikke min idealkropp, for høy og for tynn og med falske pupper, men at hun ikke er feminin fordi hun ikke har nok fett og/eller har for mye muskler er jeg helt uenig i. Frisk Frosk skrev (17 timer siden): Problemet med den kroppen CBE (og LKE, slik han viser sin) nå viser frem, det er en kropp som har veldig lav fettprosent, lavere enn hva som er sunt for en kvinne som ikke naturlig har en slik kropp, noe CBE aldri har hatt. Hun har naturlig en slank, flott kropp, men så lav fettprosent som hun nå velger å reklamere for, det er ikke naturlig for henne, og det er IKKE sunt for kvinner som ikke er skapt slik (noe noen faktisk er, men CBE er ikke en av dem). At CBE i tillegg over lang tid også har drevet med utstrakt thinspo, og nå mer og mer bikker over i proana, så er ikke hennes poserte, overtrente kropp noe som bør trekkes frem som en "flott og feminin" kropp. Spesielt når man også vet at samme CBE og LKE over år har frontet et ensidig kosthold, i stor grad basert på pulver, et kosthold og porsjoner som gir for lite og ensidig ernæring av både barn og unge i vekst og for voksne som driver med systematisert overtrening og feiltrening. LKE skryter til og med av å ha oppnådd en så lav fettprosent at man vet at det gir skader og betennelser i kroppen. Det er virkelig ikke noe flott eller feminint å vise frem det som gir så sterkt inntrykk av et sykelig forhold til utseende, kropp, trening, kosthold og helse, som eierne av Treasures AS, Netfit AS, Getfit AS m.m. over tid har gjort. En sunn, sterk kropp er flott! Men det er dessverre ikke mye sunt over det bedriftseier CBE og LKE har vist over lang tid nå. Her er jeg jo helt enig med deg, jeg er bare virkelig uenig med mange i tråden i at det er "ikke feminint" å ha godt synlige magemuskler, som flere har hevdet. Men thinspoen hennes er svært bekymringsverdig, absolutt, og personlig blir jeg dessverre trigget av pro ana, og ja det er forskjell på de som er skapt slik og de som ikke er det. Jeg blir nok også litt trigget av alle de stygge kommentarene om hvor stygt og mandig det er med synlige muskler. Man har forskjellig genetikk, og synlige mageruter trenger absolutt ikke å være tegn på undervekt eller helseskadelig lav fettprosent. At bedriftseierene her har et usunt og skadelig forhold til mat og kropp er vel ganske udiskutabelt - jeg liker likevel Caroline med synlige muskler bedre enn den Caroline som bare var tynn uten muskler. Og anser den massive bruken av sminke, filter, fillers og silikon, falske negler, falsk hårfarge, poseringene som aksler mellom pro ana og seksualisering, de bittesmå porsjonene med kalorifattig og ofte ultraprosessert (proteinpulver etc) mat, som det som er problematisk her, og ikke det at hun er så syndig å ha synlige muskler. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 28. mars #104563 Del Skrevet 28. mars Man kan ha synlige muskler fordi man er sterk og har mye muskelmasse. (Her finnes det mange nyanser et sted midt i mellom, man trenger altså ikke være enten eller.. ) Og man kan ha synlige muskler fordi man har lav fettprosent, men ikke særlig muskelmasse. CBE havner i siste kategori. Personlig synes jeg det det de driver med er både merkelig og kontraproduktivt mtp. produktet de påstår å selge; Trening og helse. Det er jo allmennkunnskap at for å kunne prestere og restituere, så er kosthold key. Å løpe en mil på tom mage hver morgen for en kvinne er bare så hodeløst at jeg orker ikke. Rart mannen i huset ikke har ramla over den forskninga enda. Men det underbygger narrativet om at tynn er best, tynn er goals og at det å være tynn er en stor del av varemerket. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 28. mars #104564 Del Skrevet 28. mars Også vil jeg bare legge til at det er faen så utdatert.. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 28. mars #104565 Del Skrevet 28. mars De fleste som er tynne har likevel ikke like synlig muskelmasse som CBE... Se på de fleste Hollywood-skuespillere. Zendaya for eksempel, tynnere enn CBE og ikke en muskel å se. Men enig med deg i at fokus likevel virker å være mest på at tynn er målet, og det er trist og usunt. Vet ikke hvorfor det å løpe en mil på tom mage er et problem i seg selv, med mindre man er en hest som danner magesyre kontinuerlig, men her er det vel stor uenighet blant de lærde ang om det beste er periodisk faste og få store måltider med gode ingredienser, og de som mener man bør småspise hele dagen. Imidlertid har jeg inntrykk av at CBE ikke spiser store måltider, sånn at det blir få og små måltider, så det blir jo uansett utenfor alle anbefalinger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. mars #104566 Del Skrevet 28. mars Hallepalle2 skrev (2 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/veldig-meningslost/17593535/? Og sånn forbereder man publikum på at man ikke vinner - ikke fordi man ikke er god nok, men fordi man er lei. Minner litt om Skal vi danse der teorien var at fansen ikke stemte på henne fordi de savnet henne på bloggen. Det må være så spesielt å hele tiden leve etter tanken på hva folk mener og tror. Igjen ser hun helt annerledes ut på andres bilder, merkelig hvordan hun forandrer ansiktsform på sine egne bilder. Snakk om å ikke akseptere seg selv som den hun er. Ellers er det jo fascinerende at hun heller ville bli kalt "Berg", det er en distansering der, kontra i starten. Vet ikke hvorfor, men det er åpenbart hun ikke tenker å bli assosiert med Lasse er positivt for karrieren, hvilket det jo heller ikke er. Og så syns jeg det er litt komisk/trist hvordan hun hele tiden vender tilbake til ungdomstida "det minnet meg om ungdomsskolen" og det er noe bra, virker som om hun virkelig hadde sin storhetstid der og savner det. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 28. mars #104567 Del Skrevet 28. mars (endret) hvalstad45 skrev (12 minutter siden): Igjen ser hun helt annerledes ut på andres bilder, merkelig hvordan hun forandrer ansiktsform på sine egne bilder. Snakk om å ikke akseptere seg selv som den hun er. Ellers er det jo fascinerende at hun heller ville bli kalt "Berg", det er en distansering der, kontra i starten. Vet ikke hvorfor, men det er åpenbart hun ikke tenker å bli assosiert med Lasse er positivt for karrieren, hvilket det jo heller ikke er. Og så syns jeg det er litt komisk/trist hvordan hun hele tiden vender tilbake til ungdomstida "det minnet meg om ungdomsskolen" og det er noe bra, virker som om hun virkelig hadde sin storhetstid der og savner det. Ja, du er inne på noe der. Og når man legger til manglende giftering, så er det både ved og bensin til PR-bålet. Og så er det kanskje også noe med ønske om å være unik og skille seg ut. Da er litt krasj å bli redusert til noe så alminnelig som en "Eriksen", en hvermannsen. Ikke det at Berg er så unikt det heller, men det er litt mindre arbeiderklassenavn som det et -sen-navn er. Disse narsissistiske influenserne er kronisk allergisk mot alt som kan gjøre dem det minste alminnelige. Endret 28. mars av Stjertmeis Skrivefeil 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 28. mars #104568 Del Skrevet 28. mars (endret) CBE framstår mer og mer som en tradwife som egentlig vil gå hjemme med barna og hunden, men som giftet seg med en mann som knapt har hatt en jobb og ikke tjener penger. Derfor må hun krype til korset og forsørge famlien selv. Siste reklame på Instagram er sminke fra Jan Thomas som kan kjøpes på Vita. Sminken har hun brukt i KL: Hun i følge egne uttalelser ikke sett noe særlig på KL, ikke har noen noen god begrunnelse for å være der, sier hun bare savnet barna og mannen hele tiden, og bidrar i liten grad i programmet. Ikke har hun fått noe igjen for å ha vært med heller ifølge henne selv i en podepisode. Kanskje hun får til å pushe seg litt mer på trening bare. Det er ingenting som tyder på at hun hadde lyst til å være der, eller at hun opplevde noe positivt der inne, ut over den ene revy-dagen. Da var hun til sammeligning ikke til å kjenne igjen. Samme dama er stivsminket under hele oppholdet, i kontrast til de andre. Og veldig beleilig reklamerer hun for produktene nå, mens programmet går. Avtalen er åpenbart inngått før innspilling, hvor eksponering på prime time tv inngår i innsalget. Dette handler bare om penger, og å redde firma- og familieøkonomien. Gøy, inspirerende eller lærerikt er det tydeligvis ikke å være med i KL. Tenk å være nødt til å gå til et sånt skritt for å få inn penger til bedriften. Stille stivsminket i felten som en levende reklameplakat som må gjøre ting hun hater. Ikke er det gøy å lage reklamen heller, for sjelden har jeg sett en mer sliten, uinspirert person i en sminkevideo noen gang. Hun ser ut som hun hater hele opplegget. Livet, jobben, følgerne, alt. Endret 28. mars av Minthia 19 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 28. mars #104569 Del Skrevet 28. mars (endret) Ikke noe rart det Carro, om du bare ble med for å reklamere for sminke. Endret 28. mars av Minthia 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. mars #104570 Del Skrevet 28. mars velociraptor skrev (4 timer siden): Du eier ikke definisjonen på hva som er feminint. CBE har ikke min idealkropp, for høy og for tynn og med falske pupper, men at hun ikke er feminin fordi hun ikke har nok fett og/eller har for mye muskler er jeg helt uenig i. Den finnes allerede en defininisjon på feminin og maskulin, i tilfelle du ikke visste det. Bare til opplysning. Når det gjelder kropp, så er det nok ikke slik at en kropp må se ut på en viss måte for å bli kalt feminin. Det kan man ha litt ulikt syn på. Allikevel så er det feminine forbundet med runde myke former og curves. Mens det maskuline er mer kantete, rett, hardt og muskuløst. Jeg sier ikke at CBE har en 100% maskulin kropp, men hva er galt med å si at hun har en noe maskulin kropp? Maskulinitet er ikke et skjellsord. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 28. mars #104571 Del Skrevet 28. mars Snødronninga skrev (1 time siden): Den finnes allerede en defininisjon på feminin og maskulin, i tilfelle du ikke visste det. Bare til opplysning. Når det gjelder kropp, så er det nok ikke slik at en kropp må se ut på en viss måte for å bli kalt feminin. Det kan man ha litt ulikt syn på. Allikevel så er det feminine forbundet med runde myke former og curves. Mens det maskuline er mer kantete, rett, hardt og muskuløst. Jeg sier ikke at CBE har en 100% maskulin kropp, men hva er galt med å si at hun har en noe maskulin kropp? Maskulinitet er ikke et skjellsord. Jeg er uenig i premisset om at feminint trenger å være runde myke former og curves. Det er også vanligvis ansett som feminint å være f.eks. petite, liten og spedbygget. Jeg tror ikke noe på at du mente det som et kompliment når du sier hun ikke har en feminin kropp, så i denne settingen vil jeg si det er negativt å si at en kvinne som veldig tydelig ikke går for en androgyn look, har en noe maskulin kropp. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. mars #104572 Del Skrevet 28. mars (endret) velociraptor skrev (1 time siden): Jeg er uenig i premisset om at feminint trenger å være runde myke former og curves. Det er også vanligvis ansett som feminint å være f.eks. petite, liten og spedbygget. Jeg tror ikke noe på at du mente det som et kompliment når du sier hun ikke har en feminin kropp, så i denne settingen vil jeg si det er negativt å si at en kvinne som veldig tydelig ikke går for en androgyn look, har en noe maskulin kropp. Da får vi være enige om å være uenige. Jeg har ikke sagt det var et kompliment, for jeg deler ikke CBEs syn på hva som er "idealkropp-og utseende". Men at en kvinne kan ha maskuline former eller trekk, kan da vel være like så fint eller attraktivt? Kommer an på øyet som ser. Endret 28. mars av Snødronninga 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 28. mars #104573 Del Skrevet 28. mars Snødronninga skrev (Akkurat nå): Da får vi være enige om å være uenige. Jeg har ikke sagt det var et kompliment, for jeg deler ikke CBEs syn på hva som er "idealkropp-og utseende". Men at en kvinne kan ha maskuline former eller trekk, kan da vel være like så fint eller attraktivt? Kommer an på øyet som ser. For the record deler ikke jeg heller CBE sitt syn på "idealkropp-og utseende", men jeg synes definerte muskler er både pent og kan være feminint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. mars #104574 Del Skrevet 28. mars Minthia skrev (3 timer siden): Ikke noe rart det Carro, om du bare ble med for å reklamere for sminke. Her ser man godt hvilke inngrep hun har tatt. Det er bare trist. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. mars #104575 Del Skrevet 28. mars Hallepalle2 skrev (1 time siden): Her ser man godt hvilke inngrep hun har tatt. Det er bare trist. Her ser hun 48 år gammel ut. Og jeg som trodde hun koste seg på KL. Så er det bare for fame og tjene penger? Ikke å bli den beste versjonen av seg selv. Skuffende. Det ser teit å være så sminket mens de andre ikke er det, samt lyve om der. Hvorfor må hun lyve hele tiden? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 28. mars #104576 Del Skrevet 28. mars velociraptor skrev (10 timer siden): Du eier ikke definisjonen på hva som er feminint. CBE har ikke min idealkropp, for høy og for tynn og med falske pupper, men at hun ikke er feminin fordi hun ikke har nok fett og/eller har for mye muskler er jeg helt uenig i. Her er jeg jo helt enig med deg, jeg er bare virkelig uenig med mange i tråden i at det er "ikke feminint" å ha godt synlige magemuskler, som flere har hevdet. Men thinspoen hennes er svært bekymringsverdig, absolutt, og personlig blir jeg dessverre trigget av pro ana, og ja det er forskjell på de som er skapt slik og de som ikke er det. Jeg blir nok også litt trigget av alle de stygge kommentarene om hvor stygt og mandig det er med synlige muskler. Man har forskjellig genetikk, og synlige mageruter trenger absolutt ikke å være tegn på undervekt eller helseskadelig lav fettprosent. At bedriftseierene her har et usunt og skadelig forhold til mat og kropp er vel ganske udiskutabelt - jeg liker likevel Caroline med synlige muskler bedre enn den Caroline som bare var tynn uten muskler. Og anser den massive bruken av sminke, filter, fillers og silikon, falske negler, falsk hårfarge, poseringene som aksler mellom pro ana og seksualisering, de bittesmå porsjonene med kalorifattig og ofte ultraprosessert (proteinpulver etc) mat, som det som er problematisk her, og ikke det at hun er så syndig å ha synlige muskler. Hun er ikke så høy, 169 - 170. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 28. mars #104577 Del Skrevet 28. mars CityCityBangBang skrev (På 26.3.2025 den 21.30): Stusset på det samme. Det der er vel ferdig diskutert for lenge siden skulle man tro? 🤨 Men hun la det ut på Instagram for fem dager siden, så heller hun som prøver å skape en reaksjon igjen? 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 28. mars #104578 Del Skrevet 28. mars Hallepalle2 skrev (1 time siden): Her ser man godt hvilke inngrep hun har tatt. Det er bare trist. Kunne vært søstra til Guri, ikke dattra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 28. mars #104579 Del Skrevet 28. mars Margit777 skrev (12 minutter siden): Hun er ikke så høy, 169 - 170. Og det er ingenting galt med å være hverken 170 eller 185, men min estetiske preferanse er å være lavere, mens min søster f.eks. synes det er flottest å være høyere. Forskjellige estetiske preferanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mars #104580 Del Skrevet 28. mars Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Her ser man godt hvilke inngrep hun har tatt. Det er bare trist. Trodde fillers på kinnben ble satt litt høyere opp... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå