Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

blåbærpai skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun vil fremstille seg selv som en idiot. Eller jo, vent… selvfølgelig. 

Det er fascinerende. Men Caroline lar jo også nettrollet sitt få rante og raljere på nettet i hennes navn. Det er veldig spesiellt. 

Man blir tydeligvis helt utenfor margen når man subber rundt hjemme i egen boble i så mange år som det de har gjort. De er ikke engang interessert i impulser utenifra.  De lever også på så mange livsløgner (om suksess de ikke har/har hatt osv) at de ikke har noe forhold til virkelighet lenger, de går for "bråk og fake" hele veien. 

Det er vel en form for komplett idioti ja, det er iallefall idiotisk å være vitne til. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (På 17.2.2025 den 17.43):

LKE prøver tydeligvis å trekke kunder til sitt coaching program. Men blir glatt utfordret i kommentarfeltet.

https://www.facebook.com/share/g/16585hJYKZ/?mibextid=K35XfP

IMG_6381.thumb.jpeg.9c90bca713fbc12e3574f48ee57e968d.jpeg

Jepp. Gjenkjenner absolutt et av de største røde flaggene på nett. Mannfolk med mindreverdighetskomplekser og ekstremt overvurdert tro på egne evner. 🚩

Tuva bør låse inn bilen sin og blokkere alle ukjente telefoner. ♥️

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 timer siden):

Noen som skjønner hvorfor CBE bruker 🥹 på alle slags innlegg? 

Jeg tror hun har mageknip. 

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Aner ikke hvem det er, men det ser ut som Michael Jackson i forkledning.
Kanskje konspirasjonsteorien om at han lever er sann?!

Michael, are you okay?
So, Michael, are you okay?
Are you okay, Michael?

Spør for en venn…

🤣🤣 Nå kommer den til å surre rundt i hodet resten av dagen! :rulle: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Er LKEs rødt flagg-innlegg i treningsgruppa slettet? Jeg ser det ikke lenger.

Ser sånn ut. Han møtte vel for mye motstand, så da bare sletter vi....kjent stil

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (1 time siden):

Jeg tror hun har mageknip. 

🤣🤣 Nå kommer den til å surre rundt i hodet resten av dagen! :rulle: 

😂 Sorrryy! Hjelper det om jeg sier at vennen min har den surrende i hodet også?😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

😂 Sorrryy! Hjelper det om jeg sier at vennen min har den surrende i hodet også?😂

Ja! :rulle: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Det er fascinerende. Men Caroline lar jo også nettrollet sitt få rante og raljere på nettet i hennes navn. Det er veldig spesiellt. 

Man blir tydeligvis helt utenfor margen når man subber rundt hjemme i egen boble i så mange år som det de har gjort. De er ikke engang interessert i impulser utenifra.  De lever også på så mange livsløgner (om suksess de ikke har/har hatt osv) at de ikke har noe forhold til virkelighet lenger, de går for "bråk og fake" hele veien. 

Det er vel en form for komplett idioti ja, det er iallefall idiotisk å være vitne til. 

Så er det noe ironisk med LKE sine røde flagg innenfor coaching og trening på sosiale medier, når han selv og fruen er definisjonen på røde flagg på sosiale medier. Ingen selvinnsikt og han seiler videre i sin egen boble mens han leker ekspert og ufordragelig besserwisser. Pinlig!

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å agere undre andre navn eller hverandres er ikke akkurat ukjent terreng for disse to.

Nevner alle Åge-ene, at det var LKE som tok på seg skylden for bilderedigeringen (noe jeg forøvrig ikke tror en flekk på), så vil si det er mer kjent praksis enn at det burde overraske når det kommer til disse to.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (På 18.2.2025 den 16.12):

Jeg skjønner hvor hun vil med dette, men for en utrolig dårlig formidling av soner i trening. Sonene er ikke en fart, de er hvor du ligger i intensitet målt med pulsen (prosent av makspuls). Det vil være ulik fart avhengig av trening status, stigning osv. føler at dette kun er for å skryte av hvor raskt hun løper og ikke for å formidle kunnskap. Blir så skuffet over sånne som henne som formidler trening på en så dårlig måte. Hadde ikke jeg kunnet noe om trening hadde jeg trodd jeg var i sone 1 uansett om jeg løp 10 km/t, som forøvring er mitt intervall/sone 4- tempo når jeg har 5% stigning (ja, jeg er i dårlig form) . Litt som å si at et menneske som veier 80 kg er tjukk uavhengig av om det er en dame på 150 cm eller en mann på 190 cm. 

IMG_6224.jpeg

Det verste er at det er for fort og, hun burde løpe enda saktere i sone 1. Hun er så dårlig på løpetrening, derfor blir hun jo aldri noe raskere.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (11 timer siden):

Hvem er denne dama? 
(sammenlignet med bildene fra KL vi foreløpig har sett)

IMG_0581.jpeg

Jeg visste ikke at vinterferie er en egen årstid?

Burde kanskje ikke si det så direkte, men jeg blir så distrahert av hårfestet når hun bruker disse elleville filtrene sine for å gjøre ansiktet lengre

https://gertrudeandalice.com/blog/2011/06/29/the-cones-head-for-matisse-and-picasso/coneheads.jpg.afdd0c30dc0b5e38c175e6d3d82ea9d2.jpg

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (2 timer siden):

Burde kanskje ikke si det så direkte, men jeg blir så distrahert av hårfestet når hun bruker disse elleville filtrene sine for å gjøre ansiktet lengre

https://gertrudeandalice.com/blog/2011/06/29/the-cones-head-for-matisse-and-picasso/coneheads.jpg.afdd0c30dc0b5e38c175e6d3d82ea9d2.jpg

Hun har vel for såvidt vinterferie hele tiden. Er vel ikke akkurat noen kunder å følge opp

Endret av Jojo345
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rev. Revenge skrev (2 timer siden):

Sånn går det når man redigerer seg i stykker. Da kommer hårfestet midt oppe på hodet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkkkaru skrev (På 18.2.2025 den 18.55):

Han svarer:

Tuva Tuva Tuva 

Takk for innspillet 😊

Røde flagg bør baseres på faktiske feil og tegn på lav kunnskap, ikke personlige preferanser eller forutinntatthet.

- Røde flagg bør handle om feilinformasjon og svak faglig forståelse, ikke subjektive preferanser. Det er viktig å skille mellom hva som er dårlig praksis og hva som bare ikke stemmer overens med egne preferanser.

- En formell utdanning er en start, og PT kurset gir kun en helt grunnleggende forståelse for faget. Helt enig 😊 Erfaring og egeninnsats i å forstå fagfeltet spiller en stor rolle. Mange dyktige trenere har brukt år på å trene både seg selv og andre, samt lese og fordype seg i forskning langt utover grunnleggende kurs. Hva hver enkelt har gjort vet du veldig lite om. Hvor mye utdannelse en person har er ikke et argument i seg selv for røde flagg. Finnes mange godt utdannede mennesker som deler råd på sosiale medier som er helt bak mål og direkte feil. Appeal to authority er en logisk tankefeil.

- Å tilpasse belastning er en av de viktigste faktorene for restitusjon. Uten riktig belastning vil selv optimal søvn og ernæring ikke kompensere. Mange restitusjonsmetoder gir liten reell effekt sammenlignet med nettopp å styre treningsmengden fornuftig.

- For mange henger prestasjon og treningsglede tett sammen. Hvis det ikke gjelder for deg, betyr ikke det at det er irrelevant for alle. Det er viktig å skille mellom hva som er røde flagg og hva som bare ikke resonnerer med ens egen tilnærming.

- Å dele ut røde flagg basert på hvordan folk kler seg er utelukkende basert på fordommer. Var jeg deg ville jeg forsøkt å se forbi det og heller basert meg på argumentene og informasjonen personen deler.

Fantastisk. Jeg vil dele ut røde flagg, men du får ikke lov ædda bædda. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (3 timer siden):

😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jojo345 skrev (1 time siden):

Hun har vel for såvidt vinterferie hele tiden. Er vel ikke akkurat noen kunder å følge opp

Og de følges jo uansett opp 24/7 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte se klippet igjen, og hun sier faktisk at noe er urettferdig! Har noen hørt voksne mennesker hevde dette når det blir stilt felles krav til en gruppe?

Og hun er jo helt ugjenkjennelig på KL sammenlignet med avataren hun viser frem på snap og insta. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Jeg måtte se klippet igjen, og hun sier faktisk at noe er urettferdig! Har noen hørt voksne mennesker hevde dette når det blir stilt felles krav til en gruppe?

Og hun er jo helt ugjenkjennelig på KL sammenlignet med avataren hun viser frem på snap og insta. 

Hvor ser du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...