Kkkkaru Skrevet lørdag kl 16:22 #103481 Del Skrevet lørdag kl 16:22 hvaduikkeser skrev (20 minutter siden): Den siste videoen med de brune klærne😳 Er jo bare skinn og bein inni klærne. Buksa er alt for stor og ser ut som noe hun har funnet i skapet til faren sin. Tenkte jeg også, så veldig usunt ut😟 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet lørdag kl 16:25 #103482 Del Skrevet lørdag kl 16:25 hvaduikkeser skrev (20 minutter siden): Den siste videoen med de brune klærne😳 Er jo bare skinn og bein inni klærne. Buksa er alt for stor og ser ut som noe hun har funnet i skapet til faren sin. Omg!! Se nøye på reelsen igjen. Den er heftig redigert. Se på høyre pupp.. Før hu slenger på seg kåpa, først er den stor og i samme vinkel så krymper den😂Om hu har redigert puppen større eller kroppen mindre er jeg usikker på😅🤭jeg ler meg bevisstløs🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet lørdag kl 16:25 #103483 Del Skrevet lørdag kl 16:25 Xstrella skrev (11 minutter siden): Bilde? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 16:29 #103484 Del Skrevet lørdag kl 16:29 Kkkkaru skrev (3 minutter siden): Takk. Altså 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 16:37 #103485 Del Skrevet lørdag kl 16:37 De ribbeina hennes som stikker ut er skikkelig ubehagelig å se på🤢 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 16:59 #103486 Del Skrevet lørdag kl 16:59 Snødronninga skrev (2 timer siden): Proof is the pudding?!🍑For en kommentar. Jeg ville ikke hatt den ræva om jeg fikk den gratis, og da er jeg helt sikkert en misunnelig kjerring som sitter i sofaen hele dagen. Eller så kan det være at jeg ikke ser på Caroline sin kropp som drømmekroppen. Vi kan være to feite misunnelige kjerringer sammen, for jeg ville ikke hatt den heller😂 Den er ca halvparten så stor i virkeligheten, og for en som tilsynelatende er opptatt av å trene ræva og ha den i fokus, er resultatet i bestefall middelmådig. Du burde gi opp nå caroline, og innse at det senete beinrangelet av en kropp du har ikke kan bygges. Da må du faktisk begynne å spise mat og ikke leve på kaffe, proteinpulver og luft. 11 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet lørdag kl 17:01 #103487 Del Skrevet lørdag kl 17:01 Kkkkaru skrev (35 minutter siden): Tenk at ei voksen kvinne på snart 40 står med den trutmunnen der, som ikke er ekte, men med filter. Det er altså så fjollete. Er det ikke på tide å akseptere utseendet sitt i den alderen? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet lørdag kl 17:02 #103488 Del Skrevet lørdag kl 17:02 oh my… 🙆🏼♀️🤦🏼♀️ 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet lørdag kl 17:17 #103489 Del Skrevet lørdag kl 17:17 Xmasclovn skrev (15 minutter siden): Vi kan være to feite misunnelige kjerringer sammen, for jeg ville ikke hatt den heller😂 Den er ca halvparten så stor i virkeligheten, og for en som tilsynelatende er opptatt av å trene ræva og ha den i fokus, er resultatet i bestefall middelmådig. Du burde gi opp nå caroline, og innse at det senete beinrangelet av en kropp du har ikke kan bygges. Da må du faktisk begynne å spise mat og ikke leve på kaffe, proteinpulver og luft. Jeg er enig i det meste du kommer med av kritikk, men jeg er ikke fan av slike kropps-kommentarer. Om CBE faktisk leser her, kan jeg tenke meg at dette er skikkelig triggende. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 17:20 #103490 Del Skrevet lørdag kl 17:20 BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i det meste du kommer med av kritikk, men jeg er ikke fan av slike kropps-kommentarer. Om CBE faktisk leser her, kan jeg tenke meg at dette er skikkelig triggende. Det blir litt vanskelig å kommentere annerledes når hun gjør sitt ytterste for å fremstille kroppen slik hun gjør, både med posering og redigering. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet lørdag kl 17:23 #103491 Del Skrevet lørdag kl 17:23 Snødronninga skrev (21 timer siden): Kan du linke til innlegget? https://www.instagram.com/p/DEwweRITIXk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet lørdag kl 17:23 #103492 Del Skrevet lørdag kl 17:23 Ribbeina stikker jo like langt ut som silikonpuppene 🫣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet lørdag kl 17:24 #103493 Del Skrevet lørdag kl 17:24 https://www.instagram.com/p/DE4FEuuT7jH/ Og enda en kommentar med athlete excel-kontoen. Da er vel det tre-hodede kommentarmonsteret komplett? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 17:45 #103494 Del Skrevet lørdag kl 17:45 (endret) AntiBullshit skrev (1 time siden): Ribbeina stikker jo like langt ut som silikonpuppene 🫣 Fordi hun suger inn magen. Hun er veldig fokusert på å fremstille seg selv som noe hun ikke er, en helt vanlig dame (ikke same) i Særp avhengig av filter, fillers og ros. Om et lite kvarter kan vi se det gjennom TV-linsen på KL Endret lørdag kl 18:26 av Rev. Revenge 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet lørdag kl 18:13 #103495 Del Skrevet lørdag kl 18:13 En helt vanlig same i Særp! 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 18:21 #103496 Del Skrevet lørdag kl 18:21 Melkebart1 skrev (1 time siden): oh my… 🙆🏼♀️🤦🏼♀️ Sterk og atletisk....🙃 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 18:25 #103497 Del Skrevet lørdag kl 18:25 Lopploella skrev (12 minutter siden): En helt vanlig same i Særp! 🤪 Dame! Jaja, same same 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet lørdag kl 18:34 #103498 Del Skrevet lørdag kl 18:34 Xstrella skrev (12 minutter siden): Sterk og atletisk....🙃 Jepp! Og pupper som minskes/økes på et nanosekund 😆🥴 Offameg.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet lørdag kl 18:41 #103499 Del Skrevet lørdag kl 18:41 Det jeg synes er egentlig bare trist med CBE er at hun har to døtre og de vokser opp med en mor og en far som fronter et særdeles heftig kropps press med minimalt inntak av mat, hard trening osv. Det er skremmende rett og slett. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet lørdag kl 19:19 #103500 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Og buksa viser jo helt tydelig hvordan hun tilter bekkenet maksimalt for å forstørre rumpe og få minst mulig mage og samtidig presser ribbena opp. Ikke rart hun har vont i hode og nakke og hva hun nå klager på…. https://activ8posture.com/posture/what-is-rib-flare/ hey carro, finns utallige sider online som kan hjelpe på dårlig holdning! Tips er å faktisk gjøre yoga eller pilates - helst hos en godkjent instruktør. For det virker som at du har såpass dårlig kontakt med egen kropp til å kunne korrigere deg selv. Klemz 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå