Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

hvaduikkeser skrev (20 minutter siden):

Den siste videoen med de brune klærne😳 Er jo bare skinn og bein inni klærne. Buksa er alt for stor og ser ut som noe hun har funnet i skapet til faren sin. 

Tenkte jeg også, så veldig usunt ut😟

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvaduikkeser skrev (20 minutter siden):

Den siste videoen med de brune klærne😳 Er jo bare skinn og bein inni klærne. Buksa er alt for stor og ser ut som noe hun har funnet i skapet til faren sin. 

Omg!! Se nøye på reelsen igjen. Den er heftig redigert. Se på høyre pupp.. Før hu slenger på seg kåpa, først er den stor og i samme vinkel så krymper den😂Om hu har redigert puppen større eller kroppen mindre er jeg usikker på😅🤭jeg ler meg bevisstløs🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

Proof is the pudding?!🍑For en kommentar. Jeg ville ikke hatt den ræva om jeg fikk den gratis, og da er jeg helt sikkert en misunnelig kjerring som sitter i sofaen hele dagen. :fnise: Eller så kan det være at jeg ikke ser på Caroline sin kropp som drømmekroppen.

Vi kan være to feite misunnelige kjerringer sammen, for jeg ville ikke hatt den heller😂

Den er ca halvparten så stor i virkeligheten, og for en som tilsynelatende  er opptatt av å trene ræva og ha den i fokus, er resultatet i bestefall middelmådig. Du burde gi opp nå caroline, og innse at det senete beinrangelet av en kropp du har ikke kan bygges. Da må du faktisk begynne å spise mat og ikke leve på kaffe, proteinpulver og luft.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kkkkaru skrev (35 minutter siden):

IMG_1786.jpeg

IMG_1784.jpeg

Tenk at ei voksen kvinne på snart 40 står med den trutmunnen der, som ikke er ekte, men med filter. Det er altså så fjollete. Er det ikke på tide å akseptere utseendet sitt i den alderen?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (15 minutter siden):

Vi kan være to feite misunnelige kjerringer sammen, for jeg ville ikke hatt den heller😂

Den er ca halvparten så stor i virkeligheten, og for en som tilsynelatende  er opptatt av å trene ræva og ha den i fokus, er resultatet i bestefall middelmådig. Du burde gi opp nå caroline, og innse at det senete beinrangelet av en kropp du har ikke kan bygges. Da må du faktisk begynne å spise mat og ikke leve på kaffe, proteinpulver og luft.

Jeg er enig i det meste du kommer med av kritikk, men jeg er ikke fan av slike kropps-kommentarer. Om CBE faktisk leser her, kan jeg tenke meg at dette er skikkelig triggende.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig i det meste du kommer med av kritikk, men jeg er ikke fan av slike kropps-kommentarer. Om CBE faktisk leser her, kan jeg tenke meg at dette er skikkelig triggende.

Det blir litt vanskelig å kommentere annerledes når hun gjør sitt ytterste for å fremstille kroppen slik hun gjør, både med posering og redigering.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Ribbeina stikker jo like langt ut som silikonpuppene 🫣

Fordi hun suger inn magen. Hun er veldig fokusert på å fremstille seg selv som noe hun ikke er, en helt vanlig dame (ikke same) i Særp avhengig av filter, fillers og ros. Om et lite kvarter kan vi se det gjennom TV-linsen på KL

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebart1 skrev (1 time siden):

D4AFBA51-F30D-4C09-B9EA-EEDE50A1C714.thumb.jpeg.3c9b84db033019b84d2e4a14570cf113.jpeg
oh my… 🙆🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Sterk og atletisk....🙃

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (12 minutter siden):

Sterk og atletisk....🙃

Jepp! Og pupper som minskes/økes på et nanosekund 😆🥴 Offameg.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er egentlig bare trist med CBE er at hun har to døtre og de vokser opp med en mor  og en far som fronter et særdeles heftig kropps press med minimalt inntak av mat, hard trening osv. Det er skremmende rett og slett. 

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og buksa viser jo helt tydelig hvordan hun tilter bekkenet maksimalt for å forstørre rumpe og få minst mulig mage og samtidig presser ribbena opp. Ikke rart hun har vont i hode og nakke og hva hun nå klager på…. 
https://activ8posture.com/posture/what-is-rib-flare/

hey carro, finns utallige sider online som kan hjelpe på dårlig holdning! Tips er å faktisk gjøre yoga eller pilates  - helst hos en godkjent instruktør. For det virker som at du har såpass dårlig kontakt med egen kropp til å kunne korrigere deg selv. Klemz :hjerteflagg:

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...