Laia Skrevet 4 timer siden #103121 Del Skrevet 4 timer siden Hallepalle2 skrev (19 timer siden): Jeg klarer ikke å la være å tenke på kaoset i forkant av bildet. Syltetøyskål på stett skal stå på dynen, trekasse med tung panne med fire iskalde speilegg skal stå trygt, barna skal oppi sengen uten å sparke ned noe, mor skal vises fra riktig side og far styrer fjernkontrollen etter at han har zoomer og stilt inn kamera. Jeg trenger ikke å ha vært der for å SE det. Uff ja, og etter alt dette kommer øyeblikket der bildet skal tas: «1-2-3 så gaper vi synkront mens dere barna mater oss, mens vi samtidig knipser og foreviger dette absolutte absurde øyeblikket». Det må jo ha vært slik det har blitt gjort. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 3 timer siden #103122 Del Skrevet 3 timer siden elisabeth30 skrev (3 timer siden): Og nå har hun laget sukkerfri fudge. Bare at det er 100 gram smør og 200 dl fløte i oppskriften. Boom, 2000 kalorier rett i nebbet 😂 Om hun bruker 200 dl fløte, blir det nok mer enn 2000 kalorier 😂😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1 time siden #103123 Del Skrevet 1 time siden (endret) Da er det slutt på samarbeidet med Batong media. Jeg sendte en liten tilbakemelding, og fikk dette svaret. Det er tydelig hva Batong mener om «Det må vi snakke om». Vedkommende som svarte er helt enig i mine synspunkter. Da tror jeg Caroline og Guri rett og slett må innse at podden ikke holder mål. Det er ikke andre sin feil, det er ingen som ødelegger. Dette har de klart å ødelegge selv. Jeg lurer på om dette gir de litt selvinnsikt eller om de jakter på andre produsenter for å fortsette der de slapp. Kilde:fra min egen epost Endret 1 time siden av Snødronninga 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 1 time siden #103124 Del Skrevet 1 time siden Snødronninga skrev (10 minutter siden): Da er det slutt på samarbeidet med Batong media. Jeg sendte en liten tilbakemelding, og fikk dette svaret. Det er tydelig hva Batong mener om «Det må vi snakke om». Vedkommende som svarte er helt enig i mine synspunkter. Da tror jeg Caroline og Guri rett og slett må innse at podden ikke holder mål. Det er ikke andre sin feil, det er ingen som ødelegger. Dette har de klart å ødelegge selv. Jeg lurer på om dette gir de litt selvinnsikt eller om de jakter på andre produsenter for å fortsette der de slapp. Kilde:fra min egen epost Oida! De holder jo på enda, og podcasten er merket med både Batong og Acast. Men jeg hørte på slutten av siste episode nå, og da nevnes ikke Batong med et ord, og det mente jeg at ble nevnt tidligere. Kanskje det er derfor de har begynt å spille inn i Fredrikstad også? Det er jo synd for Guri, som virker som om hun ikke har så mange andre gleder i livet enn denne podcasten. Men det er noe med å innse realitetene, dette er elendig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 1 time siden #103125 Del Skrevet 1 time siden O, det er veldig spesielt at Batong formulerer seg sånn som det der! Det er irriterende når bedrifter svarer med generiske "takk for engasjementet, vi tar tilbakemeldingen din med oss videre", men det er i alle fall diskret ovenfor de involverte. Her kaster de jo både Caroline og Guri under bussen, og klapper støvet av hendene sine i tillegg med "vi tok en sjanse, men.." 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1 time siden #103126 Del Skrevet 1 time siden Snødronninga skrev (28 minutter siden): Da er det slutt på samarbeidet med Batong media. Jeg sendte en liten tilbakemelding, og fikk dette svaret. Det er tydelig hva Batong mener om «Det må vi snakke om». Vedkommende som svarte er helt enig i mine synspunkter. Da tror jeg Caroline og Guri rett og slett må innse at podden ikke holder mål. Det er ikke andre sin feil, det er ingen som ødelegger. Dette har de klart å ødelegge selv. Jeg lurer på om dette gir de litt selvinnsikt eller om de jakter på andre produsenter for å fortsette der de slapp. Kilde:fra min egen epost Klarere kan det ikke sies! God avgjørelse og tydelig kommunikasjon fra Betong. Men om C&G legger ned egendriften i Fredrikstad også, så er det én ting jeg kommer til å savne. Recapene fra deg @Felis - de er magiske!😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 32 minutter siden #103127 Del Skrevet 32 minutter siden Lurer på om hun tenker over jobben hun gjør når alle samarbeid blir avsluttet. Hvor elendig arbeid hun gjør? Virker ikke sånn egentlig, hun durer jo bare på i samme tralten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19 minutter siden #103128 Del Skrevet 19 minutter siden EmilieH skrev (11 minutter siden): Lurer på om hun tenker over jobben hun gjør når alle samarbeid blir avsluttet. Hvor elendig arbeid hun gjør? Virker ikke sånn egentlig, hun durer jo bare på i samme tralten. Tipper hun tenker at Batong media og andre som velger å ikke samarbeide med henne er misunnelige på henne og også sikkert er feite og stygge.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå