Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (13 minutter siden):

Vil si det er ganske avslørende hva Carolines agenda er, når hun ser ut til å være tynnkledd hele vinteren. På some vel og merke.  I fjor fortalte hun at hun sov med to dyner, og pysj. Hva er greia med at hun føler så sterk trang til å vise bar hud, når det passer så dårlig til årstiden vi er i, OG at hun fryser mer enn de fleste. Da er trenings-bh, magetopp og ermeløse plagg veldig merkelig.

Derfor er det avslørende hva agendaen er, hun MÅ vise hud. Gud vet hvorfor. Vi VET hun har tynne armer, vi VET hun er tynn generelt, vi HAR sett magemuskelene tusenvis av ganger. Vi trenger ingen påminnelse om hvordan kroppen hennes ser ut, men hun ser ut til å ha et sykelig behov for å være "lettkledd". Det er ikke sunt for henne, eller de som ser opp til henne. 

Husker fra bloggen også- selv om hun ikke var like lettkledd på den tiden ( typ vise mage hele tiden), så gikk hun jo med  korte skjørt og pumps uten strømpebukse midt på vinterstid. Det var hvertfall hva bildene på bloggen viste. Husker vel også det ble stilt spørsmål om det i kommentarfeltene.  Men neida, hun frøs ikke hun. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (1 time siden):

Vil si det er ganske avslørende hva Carolines agenda er, når hun ser ut til å være tynnkledd hele vinteren. På some vel og merke.  I fjor fortalte hun at hun sov med to dyner, og pysj. Hva er greia med at hun føler så sterk trang til å vise bar hud, når det passer så dårlig til årstiden vi er i, OG at hun fryser mer enn de fleste. Da er trenings-bh, magetopp og ermeløse plagg veldig merkelig.

Derfor er det avslørende hva agendaen er, hun MÅ vise hud. Gud vet hvorfor. Vi VET hun har tynne armer, vi VET hun er tynn generelt, vi HAR sett magemuskelene tusenvis av ganger. Vi trenger ingen påminnelse om hvordan kroppen hennes ser ut, men hun ser ut til å ha et sykelig behov for å være "lettkledd". Det er ikke sunt for henne, eller de som ser opp til henne. 

Disse opphengene, vise hud, kun en side av ansiktet, er jo også det som gjør henne så utrolig stiv og anstrengt og det ødelegger for karrieren hennes. Influencere skal jo være den populære jenta alle de andre jentene vil herme etter, CBE sender i stedet ut signaler om at hun aller helst skulle vært en barbiedukke man kun så fra én spesiell posisjon.
Jeg kan ikke komme på noen annen influencer med så strikte oppheng, det er verken sunt eller normalt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært CBE hadde jeg blitt livredd dersom en av mennene som ofte kommenterer de lettkledde/kroppsfokuserte bildene mine med hjerteøyneemojier hadde kommentert tilsvarende på en slik video av barna mine…. Forhåpentligvis er kommentar kun myntet på CBE, men jeg føler ubehag på hennes vegne når jeg ser sånt.  Det er også noe flaut at pt_carolineberg også liker videoen….

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoknit skrev (20 minutter siden):

Hadde jeg vært CBE hadde jeg blitt livredd dersom en av mennene som ofte kommenterer de lettkledde/kroppsfokuserte bildene mine med hjerteøyneemojier hadde kommentert tilsvarende på en slik video av barna mine…. Forhåpentligvis er kommentar kun myntet på CBE, men jeg føler ubehag på hennes vegne når jeg ser sånt.  Det er også noe flaut at pt_carolineberg også liker videoen….

Ja, like kleint som å like egne bilder og videoer på FB. Etter mine observasjoner er det utelukkende de som høster lite likes som liker egne bilder/videoer, selv om det ikke gjelder alle. 

Forøvrig tror jeg hun boostes av å få kommentarer fra menn, og desto mer kritikkverdig og ekkelt er det at hun drar ungene inn! Og så mange kommentarer får hun ikke, så kan man bare tenke seg de stille observatører... Det er til å grøsse av!

Endret av K_mb
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk uvel av de siste innleggene hennes på instagram, og den kyniske måten hun bruker barna på.  Merkelige seksuelle poseringer med bar mage, trutmunn, kyssing av barn på do! Herregud for en u-salig røre. Uff, måtte jeg aldri falle for fristelsen igjen for å se. :tristblå: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...