Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vinterskog skrev (På 4.12.2024 den 20.47):

Sterkt av lke å stille i hyrox pro. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav

Kan man stille i pro direkte eller må man kvalifisere seg? 

Sterkt å stille i pro?
Han har ikke noe der å gjøre. Er ikke i nærheten av nivået. Det har han vist i de to konkurransene han har stilt i. Touchest Oslo hvor han måtte gi seg og ikke klarte å kvalifisere seg videre fra qualifiers . Og nå. Vondt i magen og for tjukt tau 

Men han har jo et ego som sier at han er pro..

Forøvrig kunne hvem som helst melde seg på i pro i Stockholm.

• Liker 27
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 minutter siden):

Sterkt å stille i pro?
Han har ikke noe der å gjøre. Er ikke i nærheten av nivået. Det har han vist i de to konkurransene han har stilt i. Touchest Oslo hvor han måtte gi seg og ikke klarte å kvalifisere seg videre fra qualifiers . Og nå. Vondt i magen og for tjukt tau 

Men han har jo et ego som sier at han er pro..

Forøvrig kunne hvem som helst melde seg på i pro i Stockholm.

Sterkt som i "sterkt å være så hovmodig og stille i pro når man har deltatt i 1 konkurrande i dette før". ;)

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT Caroline altså 😅

Hun forteller at hun (de) sov dårlige hele natta før, var kvalme og dårlige både dagen før og på konkurranse dagen, hun undrer seg på om det var noe de hadde dratt på seg? ( pussig da at hun dokumenterte hotellmat, kafé mat med boller og kakao, pizza på Hyrox da LKE deltok- jeg mister matlyst om jeg er kvalm og dårlig foråsidetsånn ) 

Hun fikk også sagt at det tauet på sled pullen var så glatt og uvant. (Jada vi fikk med oss at det var det LKE brøt i). 
Men alt i alt var hun fornøyd og ved nærmere ettertanke kunne hun tenke seg å stille oppe i noe slikt igjen. Det synes jeg hun burde- tror det er godt for både kropp og sjel å ta seg ut på riktig, uten å tenke på posering, posering, posering. Kanskje sunt å møte på en haug andre treningsglade mennesker og ikke bare se på sitt eget speilbilde. 
Noterer meg forøvrig at LKE gleder seg til neste Hyrox stevne i april. 

• Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var dårlig forberedt, sånn er det bare og det har skjedd ofte. Håper også hun fortsetter med Hyrox, det virker mye mer interessant enn alt annet hun har vist frem av trening hittil. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (14 timer siden):

LKE…. Har han noengang fullførtp en konkurranse uten å bortforklare det dårlige resultatet med skader/sykdom?🙈

Joda, han vant Hvalermila i fjor - langt foran rørleggerfirmaet og juniorene 🙂

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (32 minutter siden):

De var dårlig forberedt, sånn er det bare og det har skjedd ofte. Håper også hun fortsetter med Hyrox, det virker mye mer interessant enn alt annet hun har vist frem av trening hittil. 

Vet ikke om jeg synes kontenten blir mer interessant, men hun som person blir mer interessant i hvertfall! Kanskje det bor noe mer enn fluff og unnvikelse i henne likevel? Bør være en skikkelig boost for henne å se at hun er tøffere enn typen. Hun gruser ham jo i alt nå. Kanskje med unntak av Vo2 og laktatmåling..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt innrømme at jeg synes CBE gjorde det ganske bra, spesielt om hun ikke var i form. Det kan selvsagt være sånn at man blir syk akkurat når man skal delta i et løp eller en konkurranse, men hvorfor skjer det nettopp dem så ofte. Har de ikke forberedt seg til hyrox i månedsvis, også har de ikke fått med seg hva slags rep og ball som brukes? Rart. Hvorfor han hun ikke øvd mer på skierg også? 

Får inntrykk av at det er LK som er hyrox-entusiasten, og at hun bare er med på det han ønsker. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (59 minutter siden):

Vet ikke om jeg synes kontenten blir mer interessant, men hun som person blir mer interessant i hvertfall! Kanskje det bor noe mer enn fluff og unnvikelse i henne likevel? Bør være en skikkelig boost for henne å se at hun er tøffere enn typen. Hun gruser ham jo i alt nå. Kanskje med unntak av Vo2 og laktatmåling..

Ikke interessant for meg, men kanskje andre? 😅 Hun er jo breadwinneren der i gården, så må jo være pluss med innhold som andre faktisk gidder følge med på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på episoden som heter "Bærekraft, restemat, kvist og kvast." Bærekraftighet er ikke noe man forbinder med Caroline Berg Eriksen akkurat, derfor var jeg nysgjerrig på hva CBE hadde å komme med. Pst: Jeg kommer ikke til å gjengi hele episoden.

Caroline: Bærekraftig jul ja...

Guri: Er du opptatt av det?

Caroline: Ehhhhmm.....jeg tenker på det. 

Hun innrømmer at det finnes folk som er mer opptatt av det enn henne, men at hun tar små grep for å få en mer bærekraftig jul. Hun forteller at de har kuttet ned på forbruket i løpet av årene som har vært. Så lurer jeg på, handler det om at de er opptatt av bærekraft eller har det noe med dårligere økonomi å gjøre. 

Hun nevner de pakkekalender-sløyfene igjen, som hun bruker om igjen og at hun ikke har kjøpt noe ny julepynt. I år har hun tatt grep når det gjelder klær, for hun trenger jo egentlig ikke en ny julekjole hvert år. Senest i fjor, tenkte hun at hun måtte ha både ny julekjole og nyttårskjole. 

Det høres ut som Guris engasjement smitter over på Caroline i løpet av episoden, det er alltids lov å håpe på det. Gjenbruk (annet enn adventssløyfer) og interesse for bærekraftig utvikling, kunne vært interessant content da. Om engasjementet er ekte. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (16 timer siden):

Jeg hørte på episoden som heter "Bærekraft, restemat, kvist og kvast." Bærekraftighet er ikke noe man forbinder med Caroline Berg Eriksen akkurat, derfor var jeg nysgjerrig på hva CBE hadde å komme med. Pst: Jeg kommer ikke til å gjengi hele episoden.

Caroline: Bærekraftig jul ja...

Guri: Er du opptatt av det?

Caroline: Ehhhhmm.....jeg tenker på det. 

Hun innrømmer at det finnes folk som er mer opptatt av det enn henne, men at hun tar små grep for å få en mer bærekraftig jul. Hun forteller at de har kuttet ned på forbruket i løpet av årene som har vært. Så lurer jeg på, handler det om at de er opptatt av bærekraft eller har det noe med dårligere økonomi å gjøre. 

Hun nevner de pakkekalender-sløyfene igjen, som hun bruker om igjen og at hun ikke har kjøpt noe ny julepynt. I år har hun tatt grep når det gjelder klær, for hun trenger jo egentlig ikke en ny julekjole hvert år. Senest i fjor, tenkte hun at hun måtte ha både ny julekjole og nyttårskjole. 

Det høres ut som Guris engasjement smitter over på Caroline i løpet av episoden, det er alltids lov å håpe på det. Gjenbruk (annet enn adventssløyfer) og interesse for bærekraftig utvikling, kunne vært interessant content da. Om engasjementet er ekte. 

Men... hun var jo nylig ute og kjøpte metervis med stoff for juletresløyfen... men det teller kanskje ikke?

Ikke greit å holde styr på hva man sier og mener, kan det virke som.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså så puteflaut med denne bortforklaringen til LKE for hvorfor det ikke gikk så bra. Caroline må la sin seier stå i skyggen, mens hun legger ut om LKEs kvalme og dårlige form. Innlegg på innlegg om uggen og dårlig form, i stedet for å bare si at det gikk ikke veien. Men det greier ikke LKE noensinne, så det er alltid noe annet som feiler, i alle fall ikke han selv. Men vi kjenner jo alle en sånn verdensmester som aldri feiler, alltid alle andre/noe annet. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Det er altså så puteflaut med denne bortforklaringen til LKE for hvorfor det ikke gikk så bra. Caroline må la sin seier stå i skyggen, mens hun legger ut om LKEs kvalme og dårlige form. Innlegg på innlegg om uggen og dårlig form, i stedet for å bare si at det gikk ikke veien. Men det greier ikke LKE noensinne, så det er alltid noe annet som feiler, i alle fall ikke han selv. Men vi kjenner jo alle en sånn verdensmester som aldri feiler, alltid alle andre/noe annet. 

Det pussige er at det veldig ofte det ikke går veien og at det som regel er ytre faktorer det skyldes på.. Aldri egen form.

Uansett ikke rart han ble kvalm når han heiv innpp med noe pulver greier (med skje rett i munnen) og skyldte ned med noe drikke..

Han ser også grå, trøtt, alvorlig og sliten ut (hele tiden), særlig i forhold til de sterke, flotte og blide hyrox utøverne på Nordic Hyrox sin IG.

https://www.instagram.com/hyroxnordic?igsh=bG9rd3RyYWlxaG5m

Virker dom om det er null idrettsglede hos LKE.

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Det pussige er at det veldig ofte det ikke går veien og at det som regel er ytre faktorer det skyldes på.. Aldri egen form.

Uansett ikke rart han ble kvalm når han heiv innpp med noe pulver greier (med skje rett i munnen) og skyldte ned med noe drikke..

Han ser også grå, trøtt, alvorlig og sliten ut (hele tiden), særlig i forhold til de sterke, flotte og blide hyrox utøverne på Nordic Hyrox sin IG.

https://www.instagram.com/hyroxnordic?igsh=bG9rd3RyYWlxaG5m

Virker dom om det er null idrettsglede hos LKE.

LKE (og CBE) har i årevis ropt "ulv, ulv, ulv", kommer med ett narrativ, blir avslørt, endrer historie, blir tatt for nye løgner og juks. Og det er alltid en unnskyldning, som regel allerede i god tid på forhånd, samtidig som de gang på gang avslører at de ikke gidder å forberede seg til noe de selv nærmest fremstiller de skal bli mestere i på første forsøk.

Med dette som forretningsinnhold over mange år, så har de også malt seg selv inn i et hjørne - de er overhodet ikke troverdige, følgere mangler tillit til dem. Det betyr også at hvis de plutselig en gang kanskje faktisk blir dårlig av årsaker som ikke er selvforskyldte, så vil de ikke bli trodd da heller, fordi de har forsøkt å lure følgere og samarbeidspartnere i så mange år med falske historier og scenarier.

For alt vi vet kan han ha vært reelt dårlig, men ser vi på historikken han og de begge har solgt på sine bedriftskanaler over år, så er det svært liten sjanse for akkurat det.

Men, det er dessverre sant at han fremstiller seg på en måte som gjør at han ser syk ut. Tynnest mulig, mest mulig definert, gjør knapt noe annet enn å trene og overtrene, også med (trenings)skader og sykdom. Og legger ut et kosthold som i seg selv er sykdomsfremmende og skadefremmende. Mens det meste som legges ut av alt dette også er ekstremt kropps- og utseendefokusert, både på CBE og LKEs kanaler. Så ille er dette at det nærmest er oppskriften på hvordan gi inntrykk av at både herr og fru lider av alvorlig ortoreksi, og altfor ofte legges også ut både thinspo-bilder av begge to, og hos CBE også proana-bilder. Og dette er det bedriftsinnholdet de selv ønsker å presentere og presenterer.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? 
Det ser bare helt merkelig ut!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellie77 skrev (8 minutter siden):

Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? 

Antakelig en kombinasjon? Har vel kommet siste årene.

https://tv.vg.no/video/102501/intervjuet-caroline-berg-eriksen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 time siden):

Eller prøver på søt babystemme. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 time siden):

Helt utrolig tilgjort. (Eller en fiksing av smilet for 3. gang som foreslått før)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (2 timer siden):

Hun prøver å være sexy, men ser bare dum ut. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...